Xiaomi numerem jeden na rynku opasek i zegarków

Newsy
Dodaj opinię
Opinie: 0

IDC podało, że od III kw. to Xiaomi jest numerem jeden na globalnym rynku akcesoriów Wearables.

W III kw. bardzo dobrze sprzedała się opaska Mi Band 3, a udział sprzedaży Xiaomi na własny rynek spadł z 80 do 61%. Produkty tej firmy sprzedawały się dobrze w Indiach, w Europie oraz na Środkowym Wschodzie i w Afryce. Wzrost sprzedaży rok do roku przekroczył 90%.

Także Apple zwiększył swoją sprzedaż o 54%. Nowy Series 4 Watch to jednak tylko 20% całości sprzedaży, bo najlepiej sprzedaje się Series 3 w obniżonej cenie.

Huawei zwiększył swoją sprzedaż o ponad 20%, a Samsung o ponad 90%. Na razie jednak ich wolumeny są niezbyt duże.

Top 5 Wearable Companies by Shipment Volume, Market Share, and Year-Over-Year Growth, Q3 2018 (shipments in millions)

Company

3Q18 Shipments

3Q18 Market Share

3Q17 Shipments

3Q17 Market Share

Year-Over-Year Growth

1. Xiaomi

6.9

21.5%

3.6

13.7%

90.9%

2. Apple

4.2

13.1%

2.7

10.3%

54.0%

3. Fitbit

3.5

10.9%

3.6

13.7%

-3.1%

w4. Huawei

1.9

5.9%

1.6

6.0%

20.3%

5. Samsung

1.8

5.6%

0.9

3.6%

91.0%

Others

13.7

43.0%

13.8

52.7%

-0.8%

Total

32.0

100.0%

26.3

100.0%

21.7%

Source: IDC Worldwide Quarterly Wearables Tracker, December 3, 2018

 

Opinie:

Rekomendowane: