Bezpłatny pakiet 3GB w Virgin Mobile

Promocje
Opinie: 18

Virgin Mobile przygotował bezpłatny pakiet internetu 3GB dla swoich klientów prepaid i postpaid.

Aby aktywować pakiet należy użyć kodu *222*444#

Pakiet jest jednorazowy i ważny przez 30 dni. Można go aktywować od dziś do 31 grudnia.

Użytkownicy starej taryfy Virgin Mobile na kartę otrzymają po wpisaniu kodu pakiet 1GB.

Regulaminy promocji można pobrać poniżej.

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Opinie archiwalne (18):

Komentuj

Komentarze / 18

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Grażyna pisze: 2017-12-02 08:08
    Virgin ma problemy z aktywacją pakietów i całym swoim systemem. Nie można aktywować pakietu freemium, albo dostaję smsa że pakiet wygasł mimo, że jest aktywny. Aktywowałem ten pakiet 3GB wczoraj i nic. Żadnej wiadomości czy już jest aktywny lub kiedy będzie.
    15
  • Users Avatars Mini
    Prażyna pisze: 2017-12-02 12:46
    Virgin to gówno dla gimbusów, januszy biznesu i gołodupców którzy za 5zł miesięcznie oczekują wszystkiego, a najlepiej darmo.
    9
  • Users Avatars Mini
    Japa pisze: 2017-12-02 14:24
    Panowie nie przesadzajcie, ja z freemium nie mam żadnych problemów, pakiety sie aktywują, freemium co pół roku aktywuje. Mam już freemium 2 lata, nawet jak działalność gosp. miałem to też byłem w Virgin freemium - wystarczyło kupic pakiet rozmowy bez limitu za 19zł. A gimbusem nigdy nie byłem. Ten darmowy pakiet aktywowałem dziś i za około 3 min był sms że już jest. Minus jest taki, że ten pakiet jest tożsamy z pakietem podstawowym, a nie od dziś na 30dni. Tak że ja mam dobre doświadczenia z Virgin, oczywiście poza tym że jest na Play, a Play to nadal brak zasięgu, ale na szczęście jest roaming krajowy Tmobile.
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2017-12-02 16:54
    brawo za pomysł-u mnie również wszystko działa, promocja już włączona
    -5
  • Users Avatars Mini
    HAIPER pisze: 2017-12-02 18:22
    bylem w Virgin długo i nie miałem nigdy żadnych problemów.
    -3
  • Users Avatars Mini
    Patrax pisze: 2017-12-02 21:16
    @Japa są problemy z aktywacją pakietów. Te 3 GB włączyły się dopiero za 10 razem. Virgin zamiast zrobić porządek ze swoim systemem to oni mają to w du*ie
    2
  • Users Avatars Mini
    Japa pisze: 2017-12-02 22:11
    @Patrax, widocznie u mnie jest wyjątkowo dobrze, ale coś w tym jest co napisałeś, bo moja chrześnica miała problemy z włączaniem pakietów internetowych 10GB/10zł we freemium, co jest juz prawie od roku. Ja narazie (odpukać) nie mam problemów.
    2
  • Users Avatars Mini
    Grażyna pisze: 2017-12-03 09:27
    Mi pomógł błyskawicznie CMOK! Już wszystko działa jak należy.
    -3
  • Users Avatars Mini
    Grażyna pisze: 2017-12-03 12:37
    CMOKnijcie mnie w pisię
    -7
  • Users Avatars Mini
    Pati pisze: 2017-12-03 15:17
    at grazyna. a ptaszka mi won raszplo. z takim czymś do swojego alfonsa
    12
  • Users Avatars Mini
    Pati pisze: 2017-12-03 17:34
    Pati i konset to my dwa geje
    4
  • Users Avatars Mini
    troipp pisze: 2017-12-03 23:25
    Dostałem orgazmu!
    0
  • Users Avatars Mini
    troipp pisze: 2017-12-03 23:27
    Dostałem orgazmu!
    32
  • Users Avatars Mini
    ziutasek pisze: 2017-12-04 09:26
    Do starego telefonu z yanosikiem wożonego w samochodzie freemium jest optymalne ...
    1
  • Users Avatars Mini
    Kuba pisze: 2017-12-13 21:16
    Fajna promocja- już włączona! Wszystko zadziałało jak należy, z resztą korzystam z ich oferty od dawna i nigdy z pakietami i ich aktywacją nie miałem problemu
    0
  • Users Avatars Mini
    Eryk pisze: 2017-12-15 22:34
    Dobra oferta, w porządku jest to, że nie ma jakichś wyjściowych warunków tylko po prostu każdy klient może z niej skorzystać, jak dla mnie Virgin obecnie jest najsensowniejszym wyjściem
    0
  • Users Avatars Mini
    Ten tego pisze: 2018-04-30 01:30
    Co to jest virgin mobile
    0
  • Users Avatars Mini
    Lundak pisze: 2018-06-26 21:01
    Dajcie coś na wakacje
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: