Grupa Cyfrowy Polsat - wyniki w II kw. 2017 r.

Drukuj

Grupa Cyfrowego Polsatu opublikowała swoje wyniki finansowe i operacyjne za II kw. 2017 r. Poniżej można pobrać raport i dodatkowe informacje o wynikach spółek z Grupy CP.

W sumie Grupa CP podaje, że miała na koniec czerwca 11.38 mln klientów telefonii komórkowej (w tym internetu):

  • 6 810 999 - postpaid mobile
  • 1 773 006 - postpaid internet
  • 2 616 592 - prepaid - mobile
  • 180 526 - prepaid internet

Segment usług świadczonych klientom indywidualnym i biznesowym

SEGMENT USŁUG ŚWIADCZONYCH KLIENTOM INDYWIDUALNYM I BIZNESOWYM

2016

2016

2017

1Q

2Q

3Q

4Q

1Q

2Q

Łączna liczba RGU (kontraktowe+przedpłacone)

16 531 833

16 711 541

16 545 653

16 524 936

16 524 936

16 216 128

16 273 840

USŁUGI KONTRAKTOWE

 

 

 

 

 

 

 

Łączna liczba RGU na koniec okresu, w tym:

12 744 166

12 880 725

13 017 749

13 254 598

13 254 598

13 337 038

13 419 539

Płatna telewizja, w tym:

4 560 267

4 632 246

4 679 114

4 766 429

4 766 429

4 785 947

4 835 534

Multiroom

957 952

972 771

982 068

1 021 720

1 021 720

1 031 294

1 058 982

Telefonia komórkowa

6 536 366

6 559 223

6 616 579

6 730 427

6 730 427

6 785 002

6 810 999

Internet

1 647 533

1 689 256

1 722 056

1 757 742

1 757 742

1 766 089

1 773 006

Liczba klientów

5 893 225

5 862 310

5 860 884

5 882 804

5 882 804

5 847 401

5 819 386

ARPU na klienta [PLN]

87,0

88,4

88,6

90,7

88,7

89,1

89,6

Churn na klienta

9,8%

9,0%

8,5%

8,3%

8,3%

8,5%

8,6%

Wskaźnik nasycenia RGU na jednego klienta

2,16

2,20

2,22

2,25

2,25

2,28

2,31

Średnia liczba RGU, w tym:

12 675 864

12 809 438

12 940 680

13 119 033

12 886 254

13 313 971

13 379 081

Płatna telewizja, w tym:

4 532 806

4 595 313

4 654 591

4 712 813

4 623 881

4 781 680

4 817 543

Multiroom

948 366

964 197

977 142

995 820

971 381

1 029 294

1 051 692

Telefonia komórkowa

6 523 316

6 546 774

6 579 908

6 667 869

6 579 467

6 769 379

6 790 804

Internet

1 619 742

1 667 351

1 706 181

1 738 351

1 682 906

1 762 912

1 770 734

Średnia liczba klientów

5 902 526

5 876 458

5 858 477

5 868 541

5 876 500

5 872 517

5 828 405

USŁUGI PRZEDPŁACONE

 

 

 

 

 

 

 

Łączna liczba RGU na koniec okresu, w tym:

3 787 667

3 830 816

3 527 904

3 270 338

3 270 338

2 879 090

2 854 301

Płatna telewizja

35 754

73 544

44 913

79 306

79 306

48 224

57 183

Telefonia komórkowa

3 495 733

3 473 228

3 223 224

2 972 443

2 972 443

2 646 477

2 616 592

Internet

256 180

284 044

259 767

218 589

218 589

184 389

180 526

ARPU na RGU [PLN]

17,7

18,9

18,7

19,2

18,6

18,7

20,5

Średnia liczba RGU, w tym:

3 801 870

3 794 613

3 713 417

3 341 220

3 662 780

3 050 604

2 882 155

Płatna telewizja

36 255

52 114

42 971

54 083

46 356

48 659

69 132

Telefonia komórkowa

3 529 840

3 473 104

3 386 794

3 058 691

3 362 107

2 800 366

2 631 773

Internet

235 775

269 395

283 652

228 446

254 317

201 579

181 250

Ocena: 1 głosów Aktualna ocena: 1
Drukuj



Komentarze / 59

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Vale12 pisze: 2017-08-24 09:41
    Cyfrowy Polsat miażdży swoją konkurencje! Przy tej ofercie i reklamie nikt im nie dorówna: https://www.youtube.com/watch?v=jYx1MXrMqnQ
    -1
  • Users Avatars Mini
    Haha pisze: 2017-08-24 10:09
    Jasne, bo talerz cyfrowego Polsatu na wsi to +10 do prestiżu !
    3
  • Users Avatars Mini
    Pytanie pisze: 2017-08-24 10:23
    Proszę o radę (tylko bez spamu). Jakbyście mieli wybrać pomiędzy Play a Plusem co byście wzięli? Jeden i drugi odbiera mniej więcej na takim samym poziomie. Czasami raz jeden lepiej, raz drugi lepiej. Oferta abonamentowa. Którego wybrać ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Lucius pisze: 2017-08-24 10:55
    Mieszkam w Krakowie i przez 5 lat miałem Play i ciągłe braki sygnału w pracy i mieszkaniu.od początku roku jestem w Plush i sobie chwalę, nareszcie jest zasięg a lte dużo szybsze od Play ( w tym obszarze z którego korzystamy,glównie Małopolska )
    2
  • Users Avatars Mini
    Odp pisze: 2017-08-24 11:03
    Ja przeszedłem z Play do Plush. W Play denerwowało mnie wiecznie przełączanie do roamingu krajowego bez powrotu do sieci macierzystej. Nie raz przychodził SMS że ktoś próbował się ze mną skontaktować (mimo że miałem zasięg)
    4
  • Users Avatars Mini
    Umówmy się pisze: 2017-08-24 11:07
    Umówmy się ale klienci plusha to raczej marni doradcy. Ja mam play od 6 lat w abo dla firm. Jestem zadowolony, dużo podróżuje po Polsce problemów nie ma. Nie przeszkadza mi prędkość sieci bo zazwyczaj korzystam z wifi, a w podróży niewiele trzeba.
    -6
  • Users Avatars Mini
    Odp pisze: 2017-08-24 11:36
    Umówmy się że klienci Plusha nie muszą korzystać z wifi w czasie podróży w przeciwieństwie do Play
    9
  • Users Avatars Mini
    Nando pisze: 2017-08-24 11:38
    @Umowmy się Kto Ci płaci za pisanie takich bzdur ?
    1
  • Users avatars medium
    m-a-t pisze: 2017-08-24 11:38
    Jeśli abonament lepiej play, więcej internetu, taniej No i usługi dodatkowe dają.
    -7
  • Users Avatars Mini
    Nando pisze: 2017-08-24 11:56
    Mat Co Ty porównujesz? W Plusie drożej może jest ale w smart domie już taniej przy rabatach Oraz Plus ma zasięg i sieć ogólnopolska a nie w kratkę jak Play
    9
  • Users Avatars Mini
    Odp pisze: 2017-08-24 12:04
    m-a-t on się pyta o sieć a nie o ofertę
    3
  • Users Avatars Mini
    Lucius pisze: 2017-08-24 12:29
    Kolego byłem w Play w firmie, przeszedłem do Plush bo nie lubię się frajerzyc z abonamentem na 24 miesiące. Teraz nie dość że mam zasięg to jeszcze połowę taniej. Jeżeli ktoś chce niech płaci abo. To jest jeszcze wolny kraj. Piszemy w tych odp.tylko w odp.na konkretne pytanie. Jeżeli kolegą nie czyta że zrozumieniem lub sprawia to trudność, zawsze mozna się trochę tego nauczyć.
    4
  • 1 %2822%29
    troip pisze: 2017-08-24 12:55
    Lucius, zgadza się, Plush i A2 mają obecnie najlepsze oferty, prepaid bije na głowę długoterminowy abonament.Tylko w Prepaidzie masz pełną wolność. Możesz zmieniać taryfę co miesiąc, a operatora w każdej chwili. Opłaty możesz robić kiedy zechcesz, nikt cię nie ściga i nie nalicza ci kar, ponieważ nie zapłaciłeś w jakimś tam terminie. W ofercie na kartę nie jesteś przywiązany jak pies do abonamentu. Abonament zawsze jest formą pańszczyzny, za to prepaid jest systemem dla wolnych ludzi. Ale jeśli ktoś chce mieć koniecznie abonament to do tego zestawienia dodałbym jeszcze ofertę abonamentową na czas nieokreślony, z 30 dniowym terminem wypowiedzenia. Plush abo za 25 PLN , i nju za 39 PLN. Obaj operatorzy dają premię za staż w sieci. W Plushu docelowo oprócz pełnego no-limitu z MMS-ami dostaniemy 20 GB, a w nju aż 60 GB Internetu miesięcznie.
    14
  • Users Avatars Mini
    m-a-t pisze: 2017-08-24 13:01
    Chciałem napisać że każdy abonament będzie lepszym wyborem niż Play. Play to jest wirtualna wydmuszka, plus budował swoją sieć latami, mają znacznie więcej częstotliwości i mogą świadczyć usługi które play ma tylko w reklamach. Jeżeli jest wybór play lub plus to zdecydowanie polecam plusa.
    21
  • Users avatars medium
    m-a-t pisze: 2017-08-24 13:02
    @odp napisał wyraźnie, że u niego jedna i druga sieć działa dobrze. Dalej myślisz, że pyta o sieć?
    -5
  • Users avatars medium
    m-a-t pisze: 2017-08-24 13:05
    @nando ale do smart dom musisz mieć kilka usług, wtedy masz dopiero taniej. A poza tym w plusie nie masz No limit na internet tak jak w t-m i play.
    -6
  • Users Avatars Mini
    m-a-t pisze: 2017-08-24 14:07
    @Pytanie, nawet nie masz się nad czym zastanawiać. Plush miażdży Play nie tylko jakością, zasięgiem ale i ceną. W PLay abonament 50zł a w Plush 25zł. Byłem w Play i dzień, w którym zmieniłem operatora będę pamiętał, bo wtedy uświadomiłem sobie jak bardzo Play odstaje jakościowo od pozostałych. Nie słuchaj użuytkowników Play, bo oni nie mają porównania, przyzwyczaili się do bylejakości w Play i żyją w przekonaniu, że tak jest też u pozostałych a to nieprawda. Zasięg macierzysty wszyscy poza Play mają podobny a do tego wysoka jakość połączeń. Play to dno, rozmowa z numerem w Play, to słychać tak jakby ktoś z wiadra mówił . Także bierz Plusha i nie myśl nawet o Play.
    20
  • Users avatars medium
    m-a-t pisze: 2017-08-24 14:21
    @ m-a-t kolega prosił bez spamu.
    -2
  • Users Avatars Mini
    iphoneski pisze: 2017-08-24 15:50
    @m-a-t Bez MiniMaxa play to wydmuszka teraz:-D
    0
  • Users Avatars Mini
    iphoneski pisze: 2017-08-24 15:51
    @m-a-t) powinny cię tu zablokować za ciągle trollowanie!
    1
  • Users Avatars Mini
    iphoneski pisze: 2017-08-24 15:53
    Zablokować trolla m-a-t
    4
  • Users Avatars Mini
    iphoneski pisze: 2017-08-24 16:11
    Ten m-a-t to jakiś gimbus!
    3
  • Users Avatars Mini
    iphoneski pisze: 2017-08-24 17:16
    Play to wydmuszka nawet z mini maxem. Oni nie majom zasiengu swojego a ceny masakrycznie wysoki
    1
  • Users Avatars Mini
    Babcia Zosia pisze: 2017-08-24 17:29
    #Chłopczyku co podszywasz sie pod inne osoby może głodny jesteś? Jak bym cie miała koło siebie to bym ci dała jeść i herbatki , bym cie przytuliła wnusiu, nosek wytarła. Tam gdzieś siedzisz głodny i samotny
    -3
  • Users Avatars Mini
    Zygmunt pisze: 2017-08-24 18:17
    @babcia zosia co ty chrzanisz, przecierz to jakiś debil jest
    -1
  • Users Avatars Mini
    Babcia Zosia pisze: 2017-08-24 18:25
    Sam jesteś debil . To jest samotne dziecko może skrzywdzone , ale wgłebi duszy dobre
    -1
  • Users Avatars Mini
    rysioryszard pisze: 2017-08-24 18:30
    chyba wywołany spowodowany sprzedażą pralek, mikrofalówek i innych tego typu
    0
  • Users Avatars Mini
    Pytanie pisze: 2017-08-24 18:40
    Panie i Panowie :-) Dzięki za pomoc w rozwiązaniu problemu. Wybrałem Plusa. Jakoś przekonało mnie to, że to jednak sprawdzona firma. Myślę, że nie będzie z nimi problemu. Moja decyzja jednak zahaczyła nie tylko o usługi głosowe, ale jak zmiany to zmiany ;-) Wybrałem ofertę telefon + internet + TV. Wszystko wyszło mnie 106 zł miesięcznie. Telefon niecałe 50 zł, TV Cyfrowego Polsatu 45 zł już w smartdom, a więc o polowe taniej, pakiet premium+HBO GO - pełna oferta tv oraz co najlepsze na infolini od Pana handlowca to Internet 60GB za 11 zł!!!! Petarda! Także długo nie zastanawiałem się już nad dylematem Plus vs. Play. Jeszcze raz dziękuje za pomoc. Pozdrawiam
    4
  • Users Avatars Mini
    m-a-t pisze: 2017-08-24 19:11
    @ Babcia Zosia A loda też mi zrobisz babciu?
    6
  • Users Avatars Mini
    rysioryszard pisze: 2017-08-24 19:14
    @pytanie to sobie wesoło wybrałeś, jedno i drugie dziadostwo, powodzenia
    -1
  • Users Avatars Mini
    Babcia Zosia pisze: 2017-08-24 19:45
    Tak chłopczyku na lody też pójdziemy . Nie mam swoich wnuków chętnie się tobą zajmę , zrobisz mi czasami zakupy i po jakieś lekarstwa do apteki a ja coś ugotuje
    -12
  • Logo orange 4002317636
    OrangeToDziadostwo pisze: 2017-08-24 21:15
    @troip Z całym szacunkiem ale zupełnie nie rozumiem co Ty się oczepiłeś tego abonamentu i tych terminowych płatności. Celowo się spóźniłem z płatnością rachunku o chyba jakieś 10 dni i zapłaciłem noty odsetkowej....4 gr. (słownie: cztery grosze). Więc naprawdę nie wiem co Ty chrzanisz, za przeproszeniem. Jak się spóźnisz to też przeżyjesz. P.S. no i w Plushu jest za 25zł. 25GB przy Umowie na 24mies z możliwością powiększenia paczki za extra 5GB/5zł. (też petarda).
    -22
  • Logo orange 4002317636
    OrangeToDziadostwo pisze: 2017-08-24 21:15
    *15GB
    -22
  • Users Avatars Mini
    ORMO z WS-ki to iphoneski pisze: 2017-08-24 21:28
    Ten m-a-t to pod nickiem iphoneski teraz robi spam, trolluje, i wyzywa innych userów na Telepolisie. Ten człowiek jakiś chory jest. I jeszcze innych podpieprza.
    -2
  • Users Avatars Mini
    ORMO z WS-Ki to iphoneski pisze: 2017-08-24 21:34
    Przez m-a-t-a userowi Calm7 usunęli kąto. m-a-t tam pisze jako iphoneski, to troll. Udawał tam porządnego usera i podpieprzał i chłopak z wieloletnim stażem został bez kąta. Ale jakiś bystry user dał tu link na jego teolling
    -4
  • Users Avatars Mini
    ORMO z WS-Ki to iphoneski pisze: 2017-08-24 21:35
    Przez m-a-t-a userowi Calm7 usunęli kąto. m-a-t tam pisze jako iphoneski, to troll. Udawał tam porządnego usera i podpieprzał i chłopak z wieloletnim stażem został bez kąta. Ale jakiś bystry user dał tu link na jego trolling.
    -3
  • 1 %2822%29
    troip pisze: 2017-08-24 22:17
    Orange... Poczytaj sobie na FB operatorów, bardzo wielu klientów sieci już po kilku dniach po przekroczeniu daty płatności faktury mają zablokowane konta. Bywa, że niezapłacona faktura za telefon to problem, który wcale nie wynika z braku środków. Często po prostu zapominamy o wysłaniu przelewu za abonament, przypominając sobie o tym po terminie. Zwykle skutkuje to blokadą połączeń wychodzących. Bardzo często przecież jesteśmy zajęci zupełnie innymi sprawami, a kwestia zapłacenia faktury za telefon gdzieś nam umyka. Wielu z nas na pewno miało to doświadczenie, że przypomniało sobie o konieczności opłacenia faktury po terminie. Niestety, jeśli dostarczyciel usług telekomunikacyjnych nie otrzyma należnej kwoty w terminie, to decyduje się na zablokowanie połączeń wychodzących. Oznacza to po prostu, że nie możemy już do nikogo zadzwonić. Zwykle orientujemy się, że jest jakiś problem dlatego, że właśnie nie możemy zadzwonić do znajomego lub do rodziny. Taka blokada na połączenia wychodzące można stanowić dość duży problem dla klienta. Zakładając, że zapomniał on po prostu o opłaceniu faktur, klient może zwyczajnie potrzebować telefonu, ale nie jest w danej chwili w stanie zrealizować płatności. Dlatego właśnie o tym piszę, tobie wydaje się, że operator jest dobrym wujkiem, który chce dobrze dla ciebie i dba żebyś był zadowolony. A naprawdę to chciwy pazerny i bezlitosny koncern, który jak by mógł to by ci ostatnią koszulę zabrał. http://prntscr.com/gcn79f
    22
  • Users avatars medium
    m-a-t pisze: 2017-08-24 22:34
    @OrangeToDziadostwo mi w play kiedyś doliczyli 5 zł za brak płatności, nic nie blokowali, z ciekawości kiedyś zajrzałem na Play24 i niespodzianka, tydzień po terminie, a faktura wisi dalej. Ale 5 zł to znowu nie aż taki duży pieniądz, choć 4 gr jakby taniej ;)
    -6
  • Users Avatars Mini
    Fimpo pisze: 2017-08-24 22:42
    Mam sentyment do Plusa i życzę im jak najlepiej. Jedyny polski operator na naszym rynku, który nie dał się wykupić i dzielnie konkuruje.
    5
  • Logo orange 4002317636
    OrangeToDziadostwo pisze: 2017-08-24 22:43
    Ja nic nie miałem zablokowane w Plushu. Przyszedł jedynie chyba 2x monit e-mail'owy i nic więcej. Żadnej blokady nie doświadczyłem. Z doświadczenia wiem, że najpierw jeśli nastąpi blokada to są monity wysyłane SMS'owo lub e-mail'owo a czasami nawet zadzwoni konsultant z przypomnieniem i pogrozi palcem, więc to się da ogarnąć. Poza tym ja mam usługę informacji SMS'owej (zarówno w T-Mobile jak i w Plusie) gdzie wiem kiedy została wystawiona płatność/faktura. Dodam że w T-Mobile czasami się spóźniam z płatnościami po 2 tygodnie (fakturę z terminem do 9/08 dopiero zapłaciłem dzisiaj) i nigdy nie doświadczyłem blokady, jedynie pokrywam te kilkunastogroszowe noty odsetkowe, to wszystko.
    -23
  • 1 %2822%29
    troip pisze: 2017-08-24 22:56
    Orange... Rozmowa z tobą czasem przypomina pewien dowcip gdzie ty występujesz w roli "lekarza" w tym kawale: " Przychodzi pacjent do doktora i mówi, panie doktorze bardzo boli mnie lewe kolano, a lekarz mu na to "bardzo to dziwne, mnie nie boli."
    16
  • Logo orange 4002317636
    OrangeToDziadostwo pisze: 2017-08-24 23:06
    @troip użyłeś argumentu z najwyżej półki. Tak mnie powaliłeś że nie jestem w stanie wymysleć żadnej riposty, po prostu leżę. Biję Ci brawo. Brawo. (brawo ja) - BRAWO TY.
    -16
  • Users Avatars Mini
    m-a-t pisze: 2017-08-25 09:20
    Bardzo dobre wyniki CP. Przechodzę z Play do Plusa. Play to teraz dno i wodorosty
    11
  • Users avatars medium
    m-a-t pisze: 2017-08-25 11:30
    @troip co ty się tak uczepiłeś tego abonamentu? Jeden lubi na obiad sobie coś sam ugotować, a drugi idzie do McDonalda. Niby gotowanie w domu tańsze, ale jak kogoś stać i ma taki Kaprys to co w tym złego żeby zjeść na mieście?
    -8
  • Users Avatars Mini
    m-a-t pisze: 2017-08-25 14:23
    @troip Chyba zdążyłeś się zorientować że ten cały OTD to wariat? Zobacz jego wpisy, to frustrat, on z każdym walczy i się domaga, typowy pieniacz-cebulak, mało co rozumie więc się wypowiada. Nie warto z tym prostakiem wchodzić w jakiekolwiek dyskusje.
    16
  • Users Avatars Mini
    Sebek pisze: 2017-08-25 14:48
    @up siema!
    0
  • 1 %2822%29
    troip pisze: 2017-08-25 14:50
    Nie ma nic złego w zjedzeniu sobie raz na czas, czegoś na mieście w Mc Donalds, ale bardzo szkodliwe dla zdrowia będzie stołowanie się tam codziennie przez 24 miesiące każdy mądry człowiek ci to powie. Tak samo niekorzystne jest branie abonamentu u operatora, abonament bardzo skutecznie przycina dochody. Mamy wolną wolę i możemy sięgać po wszystko co nie jest zabronione prawem i każdy może wziąć abonament jeżeli zechce, a ja mogę tym pisać, że to jest niekorzystne dla klienta. Jeden przeczyta i nic, a drugi zacznie myśleć i o to chodzi. Pozdrawiam.
    10
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2017-08-25 21:39
    M-a-t musisz sobie założyć, zarejestrować konto. Najlepiej z jakimś avataren w stylu przekreslone nju albo orange. Wtedy będziesz oryginalny i Pacjent Psychiatryczny nie będzie Cie podrabial.
    -21
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2017-08-26 15:03
    Mnie wszyscy podrabiają, w psychiatryku lekarz obejrzał, poczytał moje komentarze i powiedział - wariat. Teraz rozumiesz m-a-t? Jestem bardzo sfrustrowany, tylko tutaj mogę się wyładować. Stąd to logo i nick. Na telepolis to by nie przeszło, dostałbym bana, tu mnie jeszcze tolerują.
    22
  • Users Avatars Mini
    końnb pisze: 2017-08-27 19:54
    Po co oni pokazują te durnowate gesty, stary dziad a głupi.
    -2
  • Logo orange 4002317636
    OrangeToDziadostwo pisze: 2017-08-28 04:38
    Drogi Pacjencie Psychiatryczny, uprzejmie Cię informuję że nie czytam telepolis. Jedynymi vortalami branżowymi jakie czytam to GSMonline i telko.in (telekomunikacja dla inteligentnych) . Telepolis szkoda czasu czytać, nie interesuje mnie telekomunikacyjny "pudelek". Od jakiegoś czasu telepolis moim skromnym zdaniem zeszło na psy i prywatnie uważam że ten portalik prowadzą dzieci, dlatego tam zaglądam wyłącznie sporadycznie. A Ty lepiej zajmij się naganianiem na Orange i Nju, może na jakimś innym portalu... / Dobra dnia wszystkim!
    -6
  • Users Avatars Mini
    m-a-t pisze: 2017-08-28 11:25
    @up Pudelek dla dzieci czyli dla ciebie, tyle masz wiedzy o rynku. Tam nie założysz konta bo nie byłbyś anonimowy jak tu i szybko by cię wywalili, ot i cała tajemnica.
    10
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2017-08-28 20:43
    Ty też byś tam nie pisał. Jako Pacjent Psychiatryczny raz dwa zostałbyś sprowadzony do poziomu - szczególnie z tym podszywaniem się pod innych. P.S Wiedzy o rynku trochę mam...dlatego Cię tak to bardzo boli bo twardo odkrywam karty prawdy i dziadostwa na rynku. Jesteś dokładnie taki sam jak całe te Twoje Orange. Czyli masz problem sam ze sobą. Oni też mają.
    -4
  • Users Avatars Mini
    m-a-t pisze: 2017-08-31 00:40
    @OTD Jak zwykle pieprzysz schizoferniku. Twoja fobia jest zdiagnozowana, to się leczy. Idź tylko do specjalisty "znafco rynku"
    8
  • Users Avatars Mini
    Ducze pisze: 2017-09-11 13:40
    Ciekawostka taka jest taka, że po tym, jak Plus zaobserwował spadek klientów na kartę, to od razu wprowadził dość ciekawą ofertę właśnie na kartę - te duety. Zobaczymy, jak to wpłynie na decyzje konsumenckie w najbliższym czasie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kazimike pisze: 2017-09-18 16:38
    Dość oczywista sprawa, że jednak Plus ma dobre oferty na abonament. Odkąd pamiętam, to tak było i to się nie zmienia od lat.
    0
  • Users Avatars Mini
    Daniel pisze: 2017-09-19 18:33
    Dokładnie, Plus się można powiedzieć, że wyspecjalizował w abonamentach. Poza tym w Plusie warto brać więcej niż jedną usługę, bo mają program promocyjny. BArdzo atrakcyjny cenowo, warto to podkreślić.
    0
  • Users Avatars Mini
    kristia pisze: 2017-09-25 22:40
    Widać,że się mega rozwinęli podczas ostatnich lat. Wyniki naprawdę nie powinny nikogo dziwić. Ilość usług jakie oferują jest bardzo duża i caly czas się zwiększa. Raczej takie wyniki będą się długo utrzymywać.
    0

Najważniejsze

Ostatnie testy