Huawei CBG - wzrost przychodów o 42%, wzrost ilościowy o 29%

Drukuj

Dział Huawei Consumer Business Group opublikował prognozy wyników za 2016 rok. CBG przewiduje przychody ze sprzedaży na poziomie 178 miliardów RMB, co oznacza 42 proc. wzrost w porównaniu do ubiegłego roku.

Dostawy smartfonów wyniosły 139 milionów urządzeń, czyli wzrosły o 29 proc. w stosunku do ubiegłego roku.

Dostawy modeli P9 i P9 Plus przekroczyły 10 milionów sztuk.

Huawei Mate 9 na krótko po wejściu na rynek, w listopadzie 2016 wyprzedził o 50 proc. sprzedaż modelu Mate 8 w analogicznym okresie.

Huawei posiada ponad 460 punktów serwisowych w 45 krajach na całym świecie. Według danych IPSOS, m.in. w Polsce, w Chinach czy w Meksyku, serwisy Huawei zajmują 1 miejsce pod względem satysfakcji użytkowników.

Huawei ma obecnie ponad 70 000 sklepów na całym świecie.

Według badań IPSOS, globalna świadomość marki Huawei wzrosła z 76 proc. w 2015 do 81 proc. w roku 2016.

Preferencje zagranicznych użytkowników Huawei wzrosły o 66,7 proc. oraz o 100 proc. odpowiednio w 2015 roku. Wśród kluczowych określeń dotyczących marki pojawiły się sformułowania takie jak "elegancki", "modny" i "bardzo innowacyjny". Badania wykazały również, że 31 proc. zagranicznych użytkowników Huawei należy w swoich krajach do grupy 30 proc. osób o wysokich dochodach.

Liczba dostaw urządzeń z górnej półki wzrosła o 36 proc.

Zgodnie z danymi opublikowanymi w październiku 2016 roku przez GFK, globalny udział Huawei w rynku smartfonów wzrósł do 11,3 proc.

Zgodnie z danymi GFK, Huawei posiada obecnie 15 proc. udziałów w rynkach w 33 krajach i ponad 20 proc. w 18 krajach, z czego prawie połowa to kraje europejskie. W północno-wschodniej i zachodniej Europie, udział w rynku Huawei przekroczył odpowiednio 15 proc.
i 10 proc. Firma posiada również znaczące udziały w niektórych krajach skandynawskich, Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj



Komentarze / 1

Dodaj komentarz

Najważniejsze

Ostatnie testy