Polscy siatkarze promują ofertę Mix w Plusie

Newsy
Opinie: 23
JA+ MISTRZOWSKI MIX

24 sierpnia startują nowe kampanie reklamowe Plusa z udziałem siatkarskiej reprezentacji Polski. Jako pierwsza startuje komunikacja oferty JA+ Mix, a już we wrześniu pojawią się reklamy kolejnych ofert. W spotach z udziałem naszych reprezentantów przedstawione będą korzyści posiadania usług Plusa. Filmy te będą spójne z formatem aktualnej platformy komunikacyjnej „JA+”.

Nowy spot reklamowy pt. „Szatnia”:  

O swoich wrażeniach z planu zdjęciowego mówi Michał Kubiak, kapitan Reprezentacji Polski w piłce siatkowej mężczyzn – „Pierwszy raz miałem okazję wziąć udział w takim przedsięwzięciu. Bardzo dobrze wspominam współpracę na planie z całą ekipą oraz zabawne momenty z kręcenia scenek, jak te kiedy Fabian Drzyzga miał problemy żeby powiedzieć „Dynamo Dudki”.

Mateusz Mika, przyjmujący polskiej reprezentacji będący twarzą kampanii Mix, dodaje – „To było nowe, ciekawe doświadczenie – zobaczyć jak się robi takie spoty od kuchni. Warto było wziąć w tym udział. Najtrudniej było wytrzymać, patrząc koledze w twarz, kiedy on gra. Nie mogliśmy tego dograć bo się śmialiśmy.”

Autorem kreacji nowej komunikacji jest agencja Scholz&Friends. Spoty reżyserował Bartosz Prokopowicz, a autorami scenariuszy są Weronika Zielińska i Agnieszka Niska-Wójcik. Za produkcję odpowiada Ryszard Kłosowski i TFP, a postprodukcję powierzono Rio de Post. Kampanie planuje Media Direction i będą one miały miejsce w stacjach telewizyjnych, Internecie oraz na nośnikach zewnętrznych

Ulotka: