Różnica tkwi w szczegółach

Newsy
Opinie: 12

Sony rozpoczęło dziś kampanię „Różnica tkwi w szczegółach”, wprowadzającą na rynek najnowszy smartfon – Xperię Z2. Dziś również ruszyła sprzedaż produktu we wszystkich kanałach sprzedażowych. Motyw muzyczny kampanii – „Slave To The Rhythm” – pochodzi z najnowszego albumu Michaela Jacksona, „XSCAPE”.

Kampania obejmuje działania reklamowe w kanałach telewizyjnych, Internecie, kinach, prasie i nośnikach OOH, a także działania contentowe. Działania komunikacyjne zaplanowane zostały z partnerami Sony Mobile – w trakcie kampanii zobaczymy spoty z EuroRTVAGD, Media Expert oraz operatorami: Play, Orange oraz T-Mobile.

TELEWIZJA I KINO: 30-sekundowe spoty zawierające muzykę z najnowszego albumu Jacksona będą emitowane w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych, a także na YouTube, w Iplex i TVN Player. Od poniedziałku 21 kwietnia w sieci kin Cinema City oraz KinAds można będzie podziwiać 90-sekundowy spot wizerunkowy Xperii™Z2. W kinach pojawią się również plakaty, infotixy, digital postery oraz telewizory plazmowe prezentujące najnowszą reklamę Xperii.

KAMPANIA ONLINE obejmie zarówno własne kanały social mediów (YT/FB/blog), jak i reklamy w wyszukiwarkach i porównywarkach cenowych. Reklamy marki pojawią się również na największych portalach oraz stronach technologicznych i lifestyle’owych. Zaplanowano także reklamę mobilną, retargeting oraz mailingi.

OUTDOOR: od pierwszych dni maja w całej Polsce na frontlightach oraz backlightach pojawi się kilka różnych kreacji podkreślających unikalne cechy produktu.

FESTIWAL. Aby mocniej podkreślić, że Xperia™ Z2 to coś więcej niż smartfon, Sony w ramach partnerstwa z organizatorami festiwalu kina niezależnego Off Plus Camera w Krakowie nagrało pierwszy na świecie serial komediowy w technologii 4K za pomocą smartfonu i jest jednocześnie współorganizatorem konkursu „Bierzcie i Kręćcie”, którego finał zaplanowano właśnie na czas krakowskiego festiwalu. W konkursie tym biorą udział wyłącznie autorzy filmów nakręconych smartfonami.

JACKSON. Motywem muzycznym kampanii jest fragment utworu Michaela Jacksona, „Slave To The Rhythm”, który pochodzi z albumu „XSCAPE” tego artysty. Już od 13 maja użytkownicy telefonów Sony Xperia Z2, Xperia M2 oraz Xperia Z2 Tablet oraz Xperia Z1 Compact (zakupionego po 1 kwietnia) będą mogli uzyskać album artysty za darmo, poprzez aplikację Xperia Lounge. W przedsprzedaży album znajduje się od 1 kwietnia.

Spoty reklamowe przygotowała agencja TAG. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest Mediacom, za działania contentowe – dział Mediacom Beyond Advertising. Kreacje outdoorowe i prasowe – na podstawie globalnego key visual – oraz działania w punktach sprzedaży są autorstwa Greenmark. Obsługę PR i Social Media zapewnia KOD ID.