Multi Communications nową agencją Huawei

Newsy
Opinie: 0

Agencja PR Multi Communications rozpoczęła współpracę z HUAWEI Polska. Działania obejmą kompleksowe aktywności PR dla trzech grup biznesowych: Carrier, Enterprise i Consumer. Agencja będzie odpowiedzialna również za wizerunek korporacyjny firmy.

Multi Communications zajmie się doradztwem strategicznym oraz planowaniem i realizacją działań komunikacyjnych firmy Huawei w Polsce.

Działalność firmy Huawei koncentruje się na trzech obszarach:

  • Carrier Business Group - świadczy usługi dla operatorów
  • Enterprise Business Group jest odpowiedzialna za tworzenie produktów i rozwiązań w obszarze systemów chmurowych oraz centrów danych.
  • Consumer Business Group dostarcza na rynek produkty konsumenckie – w tym smartfony, tablety, modemy, routery oraz wearables, czyli tzw. urządzenia ubieralne.

  • Komunikacja produktowa realizowana przez Multi Communications dla dywizji Consumer Business Group obejmie wszystkie kategorie produktów oferowanych przez Huawei – smartfony, tablety oraz akcesoria mobilne. Agencja zadba o media relations, plasowanie produktów w kluczowych mediach i relacje z blogerami. Zajmie się także organizowaniem oraz wsparciem komunikacyjnym wydarzeń z udziałem przedstawicieli mediów (konferencje prasowe, briefingi itp.).

    W ramach komunikacji korporacyjnej Multi Communications będzie odpowiedzialne za doradztwo strategiczne, wsparcie w zakresie programów CSR realizowanych przez Huawei na rynku lokalnym oraz bieżącą komunikację media relations. Wesprze również organizację eventów branżowych oraz innych wydarzeń.

    Multi Communications działa w Polsce od 1990 r. Do grona klientów agencji należą m.in. Huawei, Electrolux, DB Schenker, Volkswagen Bank Polska, Durex, Microsoft, Mercedes.