Nowy mix w Plusie

Promocje
Opinie: 6

19 kwietnia dostępna będzie nowa oferta JA+ Mix z powiększonymi pakietami internetowymi i darmowymi połączeniami w sieci.

Oferta JA+ Mix:

  • NOWOŚĆ: rozmowy bez limitu w sieci za 0 zł w każdym doładowaniu.
  • NOWOŚĆ: dwukrotnie większe paczki Internetu.
  • Rozmowy do wszystkich sieci komórkowych, nielimitowane SMS-y do wszystkich w każdym doładowaniu kontraktowym.
  • Możliwość swobodnej wymiany pakietów w dowolnym momencie trwania umowy zgodnie ze zmieniającymi się potrzebami klienta.
  • NOWOŚĆ: oferta MINI MIX 20 zł.
  • Darmowe pakiety na cały kontrakt:
    • Pakiet Facebook po uruchomieniu kodem,
    • IPLA – pakiet podstawowy z darmową transmisja danych,
    • 4000 MMS-ów do sieci Plus.
  • Realny wpływ na długość trwania kontraktu, dzięki możliwości zwiększenia tempa doładowań kontraktowych.
  • Przechodzenie niewykorzystanych środków z doładowania na kolejne miesiące.

Specjalna promocję JA+ Mix Smerfny Zestaw:

  • dostępna przez trzy miesiące za darmo usługa „Gdzie jest bliski"
  • kubek ze Smerfami

Telefonem promowanym w najnowszej ofercie JA+ Mix Smerfny Zestaw jest smartfon Samsung Galaxy J3(2016) za 1 zł w ofercie elastycznej MIX 30.

NOWOŚĆ: JA+ MINI MIX 20

MINI MIX 20 to uzupełnienie dotychczasowego portfolio oferty JA+ Mix. W ramach kontraktu MINI MIX 20 klient otrzymuje:

  • nielimitowanymi rozmowami w sieci Plus za 0zł,
  • 100 minut do wszystkich sieci komórkowych,
  • 100 minut do sieci stacjonarnych,
  • 100 SMS-ów i MMS-ów,
  • 100 MB Internetu,
  • jednorazowy pakiet 4 tys. MMS-ów do Plusa.

Dostępna w Plusie oferta Smerfnego Zestawu poprzedza premierę filmu „Smerfy Poszukiwacze Zaginionej Wioski".

Metryczka kampanii:

  1. Kampania: MIX Smerfy
  2. Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
  3. Agencja: Scholz & Friends
  4. Reżyser: Bartek Prokopowicz
  5. Operator obrazu: Jeremi Prokopowicz
  6. Scenariusz: Weronika Zielińska, Agnieszka Niska-Wójcik
  7. Muzyka: Palmer "Qest for Adventure- main track"
  8. Producent: Ryszard Kłosowski
  9. Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.
  10. Dom mediowy: Vizeum
  11. Media: TV, Kino, Online, Social Media
  12. Start kampanii: 19.04.2017

Reklama:

Materiały dodatkowe: