T-Mobile gwarantuje niepowtarzalną atmosferę miejsca pracy, w którym możemy liczyć na siebie nawzajem i wszyscy walczymy o wspólny cel. Nasza firma to miejsce wzajemnej inspiracji i niezwykłych wyzwań., eksperymentujemy i próbujemy!
Główny specjalista ds. wsparcia sprzedaży (81672)
Firma: T-Mobile Polska
ID: 81672
Miejscowość: Polska : mazowieckie : Warszawa T-Mobile Office Park
Zakres odpowiedzialności
- Przygotowanie oraz wdrożenie procesów sprzedażowych dla nowych produktów z obszaru audio-wideo;
- Przygotowanie oraz wdrożenie dokumentacji i bazy wiedzy o nowych produktach i procesach;
- Odpowiedzialność za proces szkoleń sił sprzedaży z obszaru produktów audio-wideo;
- Budowanie oraz zarządzanie narzędziami, umiejętnościami z obszaru sprzedaży produktów audio-wideo;
- Współpraca z działami marketingu oraz siłami sprzedaży w celu realizacji celów sprzedażowych;
- Wdrażanie oraz nadzorowanie projektów odnośnie wsparcia sprzedaży produktów audio-wideo;
- Planowanie oraz monitoring planów sprzedażowych produktów audio-wideo;
- Raportowanie oraz ocena planów promocyjnych dedykowanych produktom wideo.
Profil kandydata
- Min. 5 lat doświadczenia na stanowisku odpowiedzialnym za wsparcia sił sprzedaży;
- Umiejętność projektowania i wdrażania procesów sprzedażowych - udokumentowana zrealizowanymi projektami;
- Doświadczenie w szkoleniu pracowników odnośnie nowych produktów oraz motywowania pracowników poparte zrealizowanymi projektami;
- Umiejętność wyciągania wniosków i proponowania optymalnych rozwiązań;
- Umiejętność sporządzania raportów;
- Komunikatywność, samodzielność oraz dokładność w działaniu;
- Bardzo dobra znajomość MS Office (Excel, Word, oraz PowerPoint);
- Prawo jazdy kat. B.;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- Umiejętność analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków;
- Wykształcenie wyższe.
Nie zwlekaj i zaaplikuj już dziś!
Link do aplikowania:
https://career16.sapsf.eu/sfcareer/jobreqcareer?jobId=81672&company=DTAG&username=