PLAY daje 15 zł na zakupy w Google Play

Promocje
Opinie: 2

PLAY zaoferował rabat 15 zł na dowolne zakupy w Google Play. Oferta jest dostępna dla osób posiadających abonament w Play lub Red Bul MOBILE.

Po aktywowaniu metody płatności Dopisz do rachunku PLAY klient kupuje aplikację ze sklepu Google Play. Zniżka nie działa na przykład przy płatności kartą. Jeśli pierwotna kwota zakupu będzie mniejsza lub równa 15 zł, wtedy całkowity koszt takiej operacji to 1 grosz. Za droższą zawartość na fakturze widnieć będzie jej cena pomniejszona o 15 zł. Zniżka jest jednorazowa na pierwszy zakup w okresie promocji.

Promocja obowiązuje od 28.08.2017 do 24.09.2017

FAQ dotyczący promocji

Jak skorzystać z usługi Dopisz do rachunku Play?
Wybierz interesujący Cię produkt w sklepie Google Play i kliknij Dopisz do rachunku Play. Zarejestruj się, podając swoje dane i numer telefonu (przy kolejnym zakupie podasz tylko hasło). Opłatę za zakupy doliczymy do Twojej faktury za usługi telefoniczne.
Jakie produkty w sklepie Google Play obejmuje promocja?
Promocja obejmuje wszystkie produkty, dostępne w sklepie Google Play.
Do kiedy obowiązuje promocja?
Promocja jest ważna od 28 sierpnia do 24 września 2017 roku.
Mam dwa numery w Play. Czy przysługuje mi więcej niż jedna zniżka?
Zniżkę do 15 zł na dowolny produkt w sklepie Google Play otrzymasz dla każdego numeru w ofercie abonamentowej. Zniżką objęty jest pierwszy, dowolny zakup.
Mam Ofertę na Kartę/MIX. Czy mogę skorzystać z promocji?
Nie. Zniżka przysługuje jedynie Klientom korzystającym z ofert abonamentowych.
Korzystam z oferty Redbull Mobile. Czy ta promocja jest dla mnie?
Tak, promocja jest dostępna dla użytkowników Redbull Mobile.
Mam smartfon z systemem Windows Phone. Czy mogę skorzystać z promocji?
Nie. Promocja obowiązuje wyłącznie w aplikacji Google Play dostępnej w systemach Android.
Moje zakupy kosztują 13 zł. Jaką kwotę zobaczę na fakturze?
Jeśli kwota Twoich zakupów wynosi 15 zł lub mniej, na fakturze zobaczysz 1 gr.
Kwota moich zakupów nie przekroczyła 15 zł. Czy pozostałe środki mogę wykorzystać następnym
razem?

Nie. Zniżka do 15 zł na zakupy w Google Play jest jednorazowa – możesz skorzystać z niej tylko dla jednego produktu. Niewykorzystana wartość zniżki nie przechodzi na kolejne zakupy.
Robię zakupy w Google Play, ale nie widzę rabatu w aplikacji. Czy zniżka zostanie uwzględniona?
Zniżka nie jest widoczna w aplikacji. Aby otrzymać potwierdzenie otrzymanego rabatu, wybierz metodę płatności Dopisz do rachunku Play, zatwierdź zakup i poczekaj na SMS. Na fakturze naliczymy obniżoną opłatę za wybrany produkt.
Mam abonament w Play. Mimo zrobienia zakupów w czasie trwania promocji, zniżka nie została
uwzględniona. Dlaczego?

Może być kilka powodów:
a) Masz włączoną blokadę Zakupów Mobilnych, co oznacza również, że nie możesz korzystać z usługi „Dopisz do rachunku PLAY”.
b) Przekroczyłeś kwotę dostępną na Zakupy Mobilne w danym cyklu rozliczeniowym.
c) Nie opłaciłeś faktur w wymagalnym terminie.
d) Masz założoną blokadę połączeń wychodzących ze względu na zaległości na koncie abonenckim.
e) Usługa „Dopisz do rachunku PLAY” jest niedostępna z powodu realizacji cesji, konsolidacji lub rozkonsolidowania konta abonenckiego.
f) Jesteś poza granicami Polski, a będąc wcześniej w kraju nie dodałeś opcji „Dopisz do rachunku PLAY” jako metody płatności w Sklepie Google Play.
g) Dokonałeś już pierwszego zakupu w terminie promocji i otrzymałeś zniżkę, którą rozliczyliśmy na fakturze.
Czy mogę zwrócić aplikację?
Jeśli aplikacja nie spełni Twoich oczekiwań, możesz ją zwrócić w ciągu 2 godzin bez żadnych konsekwencji. Na rachunku nie doliczymy kwoty z zakupu, ale zniżkę 15 zł potraktujemy jako wykorzystaną. Oznacza to, że nie będziesz mógł drugi raz skorzystać z promocji. 

Materiały dodatkowe: