Plus: gwarancja najniższej ceny pakietów usług w programie smartDOM

Promocje
Opinie: 21

W programie smartDOM „drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę” pojawiła się nowość – „Gwarancja najniższej ceny” dla wybranych zestawów usług. Mogą z niej skorzystać klienci, którzy w czasie trwania promocji kupią w ramach programu wszystkie trzy usługi abonamentowe: telewizję satelitarną, Internet mobilny i telefonię komórkową od Cyfrowego Polsatu i Plusa.

Jeśli klient znajdzie u innego operatora ofertę o porównywalnych parametrach: podobnej liczbie GB, minut, SMS/MMS-ów oraz liczbie kanałów telewizyjnych i oferta ta będzie w niższej cenie niż w programie smartDOM to Plus i Cyfrowy Polsat gwarantują obniżenie opłat pobieranych w ramach programu do poziomu wskazanego przez klienta. Co więcej, niższa opłata będzie obowiązywać przez kolejne 24 okresy rozliczeniowe. Parametry porównywalnych usług nie powinny odbiegać więcej niż 10% od tych dostępnych w ramach smartDOM. Klient ma 60 dni od zakupu ostatniej z trzech usług w programie smartDOM na zgłoszenie porównywalnej oferty.
Przykładowe zestawy usług w programie smartDOM z gwarancją ceny:

Zgłoszenia porównywalnych ofert należy składać pocztą elektroniczną, w przypadku Plusa na bok@plus.pl lub przez formularz na stronie www.plus.pl/zadaj-pytanie, w Cyfrowym Polsacie na kontakt@cyfrowypolsat.pl lub po zalogowaniu się do Internetowego Centrum Obsługi Klienta ICOK, w tytule wiadomości dopisując „Gwarancja najniższej ceny”.

„Gwarancję najniższej ceny” w smartDOM wspierać będzie kampania reklamowa ze spotami telewizyjnymi z udziałem ambasadorów programu Joanną Brodzik i Pawłem Wilczakiem. Spoty pojawią się w emisji 24 maja w kanałach głównych i tematycznych Polsatu, TVN i Telewizji Polskiej. Działania kampanijne obejmą także stacje radiowe, outdoor i Internet.

Materiały dodatkowe: