Orange tnie wydatki reklamowe, Plus zwiększa

Newsy
Żródło: Wirtualnemedia.pl
Opinie: 10

Serwis Wirtualnemedia.pl opublikował dane dotyczące wydatków reklamowych polskich firm w pierwszych 7 miesiącach 2017 r.

Polkomtel zwiększył swoje wydatki (dane cennikowe) aż o 40% w porównaniu rok do roku. Budżety reklamowe ograniczył Orange.

Play zwiększył nakłady reklamowe w mediach pozainternetowych o 1,7 proc. - do 218 mln zł.

W TOP10 nie ma T-Mobile Polska.

Należy pamiętać, że są to dane cennikowe (bez uwzględnienia rabatów) oraz bez uwzględnienia wydatków na media internetowe.

Najwięksi reklamodawcy w mediach pozainternetowych

WIRTUALNEMEDIA.PL I-VII 2016 I-VII 2017 zmiana proc.

ORANGE POLSKA

314 085 217 zł 237 186 184 zł -24,5
POLKOMTEL 159 889 149 zł 223 282 104 zł 39,6
P4 214 373 973 zł 218 042 772 zł 1,7

Dane cennikowe Kantar Media.