PKO BP ma nowy serwis dla biznesu i specjalną wersję aplikacji iPKO biznes

Newsy
Opinie: 6

Bank PKO BP uruchomił nowy serwis transakcyjny dla fim.

Nowe iPKO biznes zostało udostępnione pierwszym klientom i będzie stopniowo przekazywane kolejnym. Pierwszą widoczną zmianą jest nowa strona logowania, z dodatkowym zabezpieczeniem w postaci obrazka bezpieczeństwa. Ważnym elementem jest elastyczność serwisu.  Już dzisiaj jest on dostępny w dwóch wersjach językowych i będzie oferowany nie tylko w Polsce, ale również w oddziałach czeskim i niemieckim.

Dodatkowe możliwości zarządzania firmowymi finansami daje nowa aplikacja iPKO biznes z tokenem.

Serwis został przygotowany w nowej szacie graficznej, która jest spójna z pozostałymi serwisami banku i dzięki temu zapewnia użytkownikom jednakowe doświadczenie zarówno w ofercie dla klientów indywidualnych, jak i firmowych. iPKO biznes jest dostępne w polskiej i angielskiej, a wkrótce również w niemieckiej wersji językowej. Dla klientów rozliczających się w walutach obcych PKO Bank Polski umożliwia ponadto wymianę walut online za pośrednictwem iPKO dealer. Internetowy kantor dla firm jest dostępny w dni robocze od godz. 7 do 23. 

Nowe iPKO biznes to:

  • dostęp on-line do aktualnych informacji finansowych firmy,
  • personalizacja wyświetlanych informacji, zestawień, filtrów, importu i eksportu danych,
  • wymiana informacji pomiędzy serwisem i systemami finansowo-księgowymi i kadrowo-płacowymi – eksport i import danych,
  • odświeżona szata graficzna dostosowana do serwisu informacyjnego PKO Banku Polskiego.

Wraz z udostępnieniem nowego serwisu w 7 miastach organizowane są spotkania z klientami, na których prowadzone są szkolenia z cyberbezpieczeństwa i prezentowane nowe funkcje serwisu.

W serwisie iPKO biznes obsługiwane są największe spółki z branż ubezpieczeniowej, energetycznej, telekomunikacyjnej, paliwowej oraz niemal wszystkie największe jednostki samorządu terytorialnego. Przez system wykonywanych jest ponad 500 tys. przelewów dziennie, korzysta z niego blisko 40 tys.  klientów instytucjonalnych, co przekłada się na niemal 200 tys. użytkowników.