Nowa oferta SUPERNET w T-Mobile - relacja z konferencji

Promocje
Opinie: 96
SUPERNET

T-Mobile zaprezentuje dziś o 13 swoją nową ofertę SUPERNET. Sama oferta zostanie udostępniona klientom 15 września. Ta wiadomość będzie aktualizowana, dostępna będzie także transmisja wideo konferencji.

Zapis konferencji prasowej:

Część 1/3

Część 2/3

Część 3/3

10 września rozpoczęła się kampania teaserowa nowej oferty:

W nowej ofercie dostępne są trzy taryfy T1, T2 i T3.

T1 to:

  • rozmowy bez limitu do wszystkich sieci komórkowych i na stacjonarne
  • 5 GB
  • pakiet aplikacji nie obciążających dostępnego pakietu danych (MyBox, Nawigacja, MyDysk, Radio Internetowe, Tidal)
  • abonament bez urządzenia - 39,95 zł
  • abonament z urządzeniem - od 59,95 zł
  • koszt taryfy można obniżyć o 10 zł zmniejszając pakiet internetowy do 2 GB

T2 to:

  • rozmowy bez limitu do wszystkich sieci komórkowych i na stacjonarne
  • SMSy i MMSy bez limitu
  • 10 GB
  • pakiet aplikacji nie obciążających dostępnego pakietu danych (MyBox, Nawigacja, MyDysk, Radio Internetowe, Tidal, Facebook, Massenger, WhatsApp, Twitter)
  • abonament bez urządzenia - 59,95 zł
  • abonament z urządzeniem - od 79,95 zł

T3 to:

  • rozmowy bez limitu do wszystkich sieci komórkowych i na stacjonarne
  • SMSy i MMSy bez limitu
  • internet bez limitu
  • pakiet aplikacji nie obciążających dostępnego pakietu danych (MyBox, Nawigacja, MyDysk, Radio Internetowe, Tidal, Facebook, Massenger, WhatsApp, Twitter)
  • abonament bez urządzenia - 79,95 zł
  • abonament z urządzeniem - od 99,95 zł

Ze wszystkimi powyższymi opcjami otrzymujemy dwie dodatkowe karty SIM za 0 zł ze współdzielonym internetem.

Umowy w ofertach T1-T2 są wyłącznie na 24 miesiące. Twórcy oferty twierdzą, że klienci w Polsce nadal nie mają problemów z podpisywaniem takich umów.

T-Mobile zamierza nadal sprzedawać także inne oferty dostępne aktualnie dla klientów np. multi SIM, oferty z bezpłatnym abonamentem na pół roku itd.

Telefony promowane w ofercie:

  • LG K10 za 1 zł z opłata miesięczną 59,95 zł
  • Samsung Galaxy A3 za 1 zł z opłata miesięczną 89,95 zł
  • Huawei P9 za 1 zł z opłata miesięczną 179,95 zł

16 września ruszy w T-Mobile przedsprzedaż smartfonów iPhone 7 i iPhone 7 Plus.

 

W kampanii reklamowej promującej ofertę wezmą udział Maja Ostaszewska i Piotr Stramowski.

Spoty zobaczyć będzie można w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Media mix uzupełniają: radio (w tym stacje internetowe), OOH w tym Infoscreeny, kanały digital, oraz materiały BTL w punktach sprzedaży.
Za koncepcję kreatywną oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Bridge2FUN, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom MediaVest Group. Kreacje w Internecie przygotował SMG LiquidThread, a materiały BTL opracowała agencja G7. Działania w kanałach społecznościowych prowadzi Agencja Warszawa.

Prezentacja:

Pełna prezentacja znajduje się w załączeniu poniżej.

Zdjęcia z konferencji:

Materiały dodatkowe: