T-MOBILE 1 – BEZ LIMITU

Promocje
Opinie: 82

T-Mobile od 4 lipca, 2017 r. wprowadza nową ofertę T-MOBILE 1 – BEZ LIMITU z nielimitowanymi rozmowami (również w UE), SMS-ami i MMS-ami oraz pakietem 10 GB z lejkiem.

T-MOBILE 1 – BEZ LIMITU to oferta abonamentowa dla rynku prywatnego. Dostępna będzie w każdym kanale sprzedaży.

T-MOBILE 1 – BEZ LIMITU obejmuje nielimitowane rozmowy w kraju oraz na terenie UE, SMS-y i MMS-y a także dostęp do Internetu bez limitu danych (10 GB z pełną prędkością a następnie z prędkością 1 Mb/s). Oferta dostępna będzie również w wariancie dla duetów i rodzin. 

Cennik:

 

T-MOBILE 1 – BEZ LIMITU dostępna będzie także w wariancie z telefonem, w cenach:

  • pojedyncza umowa: od 80 zł
  • dla duetów: od 60 zł za osobę
  • dla rodzin: od 50 zł za osobę

Przenoszący numer do T-Mobile otrzymają miesięczny rabat 10 zł obowiązującego przez całą umowę.

Oprócz urządzeń promowanych w kampanii reklamowej (Huawei P9 Lite 2017 oraz LG X Power 2), dostępne będą także, m.in., Sony Xperia XA1, Huawei P10 Lite i inne.

Do oferty z urządzeniem T-Mobile dołącza roczną subskrypcję w serwisie Netflix (w opcji standard – HD, do 2 urządzeń jednocześnie korzystających ). Serwis będzie korzystał z dostępnego w ofercie pakietu danych, przy czym osoby intensywnie z niego korzystające mogą aktywować na swoim koncie usługę Supernet Video (indywidualnie na każdym numerze).

Najnowszej akcji T-Mobile towarzyszy dedykowana kampania reklamowa, prowadzona także pod parasolowym hasłem Teraz możesz. Nowe kreacje można będzie oglądać już 4 lipca, kampania w telewizji startuje 8 lipca. Kampania, obejmuje także działania w kanałach digital, radiu, OOH i salonach operatora. Za kreację i produkcję odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom Mediavest Group (SMG), a działania reklamowe w Internecie wspiera Liquid Thread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie Agencja Warszawa. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.
 

Na Twitterze pojawił się już nieco złośliwy komentarz rzecznika sieci PLAY:

Materiały dodatkowe: