T-Mobile stawia na B2B - super jakość bez walki ceną

Newsy
Opinie: 24

Jeśli lubisz nasze newsy to polub także nasz profil na Facebooku - KLIKNIJ TUTAJ

T-Mobile podał dziś kolejne szczegóły dotyczące fuzji z GTS Poland.  Wspólnie spółki dysponują infrastrukturą stacjonarną z 15 tysiącami kilometrów sieci światłowodowej i ponad 5 000 punktów dostępu. T-Mobile ma teraz 5 centrów danych o powierzchni kolokacyjnej ponad 6 300 m2. Obecnie zajętych jest około 4 tys. metrów kwadratowych. Kolejne 10 lokalizacji może zostać uruchomione w przyszłości. T-Mobile na rynku usług B2B będzie konkurował głównie z Orange, Netią, Polkomtelem, Exatelem, ATM i Netią.

W czwartym kwartale 2014 roku wygraliśmy kontrakty m.in. dla czterech nowych dużych klientów o wartości blisko 70 milionów złotych, które obejmą wdrożenia usług ICT w ponad sześciu tysiącach placówek w całym kraju. - podsumował Igor Matejov, Członek Zarządu T-Mobile Polska i GTS Poland. T-Mobile będzie obsługiwał m.in. Pocztę Polską oraz PKO BP.

Firma twierdzi, że w sektorze dużych przedsiębiorstw dzięki fuzji nastąpił już wzrost liczby klientów o 20%. Liczba obsługiwanych przetargów w sektorze publicznym wzrosła dwukrotnie.

Igor Matejov podał, że sektor publiczny nie jest jednak na razie kluczowy dla T-Mobile i przychodowo stanowi tylko 20% przychodów z B2B. Jest to sektor, w którym najbardziej liczy się niska cena usługi, co powoduje często zbyt dużą erozję marży.

Strategią T-Mobile na najbliższe miesiące ma być oferowanie usług o najwyższej jakości. Operator nie zamierza walczyć ceną.

Za 2-3 lata przychody z usług B2B mają stanowić dla polskiego T-Mobile około 50% całości przychodów firmy.

Prezentacja: