Nowy MIX w T-Mobile - szczegóły oferty

Drukuj

24 kwietnia T-Mobile wprowadzi nową ofertę MIX.

W ramach nowej promocji otrzymujemy smartfony w promocyjnej cenie, Internet bez limitu danych i kolekcjonerską figurkę bohaterów filmu Marvela „Strażnicy Galaktyki vol. 2” w zestawie Superbox.

Dodatkowe bonusy czekają na tych, którzy zdecydują się przenieść swój numer od innego operatora, ponieważ przez pierwsze 4 miesiące za pełną ofertę MIX będą płacić 5 zł.

Szczegóły nowego MIX-a przedstawia poniższa tabela:

MIX 30 ZŁ  MIX 40 ZŁ MIX 50 ZŁ
kwota minimalnego doładowania kwota minimalnego doładowania kwota minimalnego doładowania
Bonus dla przenoszących numer
4x doładowania tylko po 5 zł
ROZMOWY BEZ LIMITU
w T-Mobile i Heyah
ROZMOWY BEZ LIMITU
w T-Mobile i Heyah
ROZMOWY BEZ LIMITU
do wszystkich sieci
200 MINUT
do wszystkich sieci
400 MINUT
do wszystkich sieci
SMS-Y I MMS-Y
BEZ LIMITU
do wszystkich sieci
SMS-Y I MMS-Y
BEZ LIMITU
do wszystkich sieci
SMS-Y I MMS-Y
BEZ LIMITU
do wszystkich sieci
INTERNET
BEZ LIMITU DANYCH
do pierwszych 2 doładowań
2 GB
do kolejnych doładowań
INTERNET
BEZ LIMITU DANYCH
do pierwszych 4 doładowań
4 GB
do kolejnych doładowań
INTERNET
BEZ LIMITU DANYCH
do pierwszych 6 doładowań
6 GB
do kolejnych doładowań

Klienci przedłużający umowę również będą mogli skorzystać z nowej oferty.

W ramach Smartfonerii możemy wybrać jeden ze smartfonów za 1 zł. Huawei P8 Lite, który w Mix 50 będzie dostępny już za 1 zł oraz Lenovo K5 i Samsung Galaxy J3, które także za 1 zł dostępne będą w Mix 40. Dla przenoszących numer operator proponuje, także za 1 zł, najnowszy Alcatel Shine Lite w Mix 50.

T-Mobile przygotował zestawy kolekcjonerskie zawierające oficjalne figurki z filmu Strażnicy Galaktyki vol. 2. Zabawki przedstawiające Star Lorda, Rocketa oraz Baby Groota są limitowane i dostępne w zestawie z Lenovo K5 lub Huawei P8 Lite.

Wprowadzeniu nowej oferty MIX towarzyszyć będzie start kampanii reklamowej, w której udział weźmie Piotr Kędzierski. 30-sekundowe spoty reklamowe można będzie zobaczyć w ogólnopolskich telewizjach od poniedziałku, 24 kwietnia.

Kampania będzie obecna w ogólnopolskich i tematycznych stacjach TV, kinach, OOH oraz Internecie i Social Media.

Za koncepcję kreatywną oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Bridge2FUN, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom MediaVest Group. Kreacje w Internecie przygotował SMG LiquidThread, a materiały BTL opracowała agencja ARC. Działania w kanałach społecznościowych prowadzi Agencja Warszawa. Za koordynację merytoryczną z Marvel Studios oraz udostępnienie materiałów promocyjnych odpowiadała firma Disney.

Ocena: 4 głosów Aktualna ocena: 10
Drukuj



Komentarze / 14

Dodaj komentarz

Najważniejsze

Ostatnie testy