UPC Polska - wyniki operacyjne w I kw. 2017 r.

Newsy
Opinie: 6

Liberty Global podało swoje wyniki za I kw. 2017 r. Koncern nie jest zadowolony z wyników UPC w Polsce. Źle jest oceniany spadek liczby świadczonych usług telefonii stacjonarnej oraz zbyt wolny przyrost nowych podłączeń broadbandu. Przyczyn upatruje się w rosnącej konkurencji. Można przypuszczać, że przyczyną jest agresywna sprzedaż łączy światłowodowych przez Orange.

Nieznacznie spada także liczba klientów, którym świadczona jest usługa płatnej telewizji.

Liczba klientów platformy Horizon przekroczyła 303 tys., a ConnectBoxa – ponad 188 tys. 

Consolidated Operating Data — March 31, 2017

  Homes Passed Two-way
Homes
Passed
Fixed-line
Customer
Relationships
Video Internet
Subscribers
Telephony
Subscribers
Total
RGUs
Total Mobile
Subscribers
Basic Video
Subscribers
Enhanced
Video
Subscribers
DTH
Subscribers
Total
Video
Poland 3,184,100 3,123,600 1,430,500 203,400 1,010,500 - 1,213,900 1,111,500 630,200 2,955,600 4,900

Subscriber Variance - March 31, 2017 vs December 31, 2016

  Homes Passed Two-way
Homes
Passed
Fixed-line
Customer
Relationships
Video Internet
Subscribers
Telephony
Subscribers
Total
RGUs
Total Mobile
Subscribers
Basic Video
Subscribers
Enhanced
Video
Subscribers
DTH
Subscribers
Total
Video
Poland 26,500 28,700 (8,700) (6,200) 5,600 - (600) 6,400 (4,300) 1,500 (400)

Selected Operating Data & Subscriber Variance - As of and for the quarter ended March 31, 2017

Total Mobile Subscribers Prepaid Mobile
Subscribers
Postpaid Mobile
Subscribers
Total Mobile
Subscribers
Poland - 4,900 4,900
Organic Mobile Subscriber Variance Prepaid Mobile
Subscribers
Postpaid Mobile
Subscribers
Total Mobile
Subscribers
Poland - (400) (400)