„Dodawanie Godzin w Superkarcie” - promocja w Plusie

Newsy
Żródło: Plus
Opinie: 38

Regulamin promocji „Dodawanie Godzin w Superkarcie”.

1. Promocja „Dodawanie Godzin w Superkarcie" (zwana dalej „Promocją") jest organizowana przez Polkomtel S.A. i skierowana jest do Abonentów sieci Plus korzystających z promocyjnego planu cenowego Super10 (zwanych dalej „Abonentami”), którzy w czasie trwania Promocji skorzystają z promocyjnej usługi „Dodawanie Godzin w Superkarcie” (zwanej dalej „Usługą") na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
2. Promocja trwa od 02.06.2006 r. do odwołania.
3. W ramach Usługi Abonent ma możliwość uruchomienia pakietu/ pakietów zawierających dodatkowe minuty do wykorzystania na połączenia głosowe: „Pakiet do sieci Plus”, „Pakiet do sieci Plus i sieci stacjonarnych wieczorami i w weekendy” oraz „Pakiet do 3 wybranych numerów (Swojaków) w sieci Plus i w sieciach stacjonarnych” (zwanych łącznie dalej „Pakietami”). Abonent może uruchomić maksymalnie trzy różne Pakiety. Abonent nie może wybrać dwóch lub trzech takich samych Pakietów.

„Pakiet do sieci Plus”

4. W ramach Usługi, po uruchomieniu „Pakietu do sieci Plus” Abonent otrzymuje co miesiąc dodatkową liczbę minut, zgodnie z poniższą tabelą:

„Pakiet
do sieci Plus”

Super10

Dodatkowa liczba minut
w ramach „Pakietu
do sieci Plus”

15

Opłata miesięczna za korzystanie z „Pakietu
do sieci Plus”

10 zł brutto

5. Minuty z „Pakietu do sieci Plus” Abonent może wykorzystać na połączenia głosowe do sieci Plus o dowolnej porze każdego dnia tygodnia.
6. Z zastrzeżeniem pkt. 28 Regulaminu, minuty z „Pakietu do sieci Plus” wykorzystywane są przed minutami wliczonymi w abonament.
7. Minuty z „Pakietu do sieci Plus” nie przechodzą na kolejne okresy rozliczeniowe.
8. Zlecenie uruchomienia „Pakietu do sieci Plus” odbywa się poprzez:
a. elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (znajdujące się w Internecie pod adresem http://www.plusgsm.pl), lub
b. telefoniczny kontakt z Działem Obsługi Klienta.
„Pakiet do sieci Plus” zostanie uruchomiony w ciągu 24 godzin od przyjęcia przez Polkomtel S.A. zlecenia jego uruchomienia .
9. W ramach Promocji opłata miesięczna za korzystanie z „Pakietu do sieci Plus” wynosi 10 zł brutto.
10. Jeżeli „Pakiet do sieci Plus” zostanie uruchomiony w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas liczba minut wliczonych w „Pakiet do sieci Plus” (zgodnie z pkt.4) oraz opłata miesięczna za korzystanie z „Pakietu do sieci Plus”, o której mowa w pkt.9, w pierwszym okresie rozliczeniowym będą proporcjonalne do liczby dni pozostałych do końca tego okresu rozliczeniowego.
11. Abonent może zrezygnować z korzystania z „Pakietu do sieci Plus” i zlecić jego deaktywację. Zlecenie deaktywacji „Pakietu do sieci Plus” odbywa się poprzez:
a. elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (znajdujące się w Internecie pod adresem http://www.plusgsm.pl), lub
b. telefoniczny kontakt z Działem Obsługi Klienta.
Deaktywacja „Pakietu do sieci Plus” nastąpi ostatniego dnia okresu rozliczeniowego, w którym Abonent zgłosił zlecenie jego deaktywacji.

„Pakiet do sieci Plus i sieci stacjonarnych wieczorami i w weekendy”

12. W ramach Usługi, po uruchomieniu „Pakietu do sieci Plus i sieci stacjonarnych wieczorami i w weekendy” Abonent otrzymuje co miesiąc dodatkową liczbę minut, zgodnie z poniższą tabelą:

„Pakiet
do sieci Plus i sieci stacjonarnych wieczorami i w weekendy”

Super10

Dodatkowa liczba minut
w ramach „Pakietu
do sieci Plus i sieci stacjonarnych wieczorami i w weekendy”

45

Opłata miesięczna za korzystanie z „Pakietu
do sieci Plus i sieci stacjonarnych wieczorami i w weekendy”

10 zł brutto

13. Minuty z „Pakietu do sieci Plus i sieci stacjonarnych wieczorami i w weekendy” Abonent może wykorzystać na połączenia głosowe do sieci Plus oraz na numery stacjonarne w godzinach 18.00 – 8.00 od poniedziałku do piątku oraz przez całą dobę w soboty, niedziele i święta.
14. Z zastrzeżeniem pkt. 28 Regulaminu, minuty z „Pakietu do sieci Plus i sieci stacjonarnych wieczorami i w weekendy” wykorzystywane są przed minutami wliczonymi w abonament.
15. Minuty z „Pakietu do sieci Plus i sieci stacjonarnych wieczorami i w weekendy” nie przechodzą na kolejne okresy rozliczeniowe.
16. Zlecenie uruchomienia „Pakietu do sieci Plus i sieci stacjonarnych wieczorami i w weekendy” odbywa się poprzez:
a. elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (znajdujące się w Internecie pod adresem http://www.plusgsm.pl), lub
b. telefoniczny kontakt z Działem Obsługi Klienta.
„Pakiet do sieci Plus i sieci stacjonarnych wieczorami i w weekendy” zostanie uruchomiony w ciągu 24 godzin od przyjęcia przez Polkomtel S.A. zlecenia jego uruchomienia.
17. W ramach Promocji opłata miesięczna za korzystanie z „Pakietu do sieci Plus i sieci stacjonarnych wieczorami i w weekendy” wynosi 10 zł brutto.
18. Jeżeli „Pakiet do sieci Plus i sieci stacjonarnych wieczorami i w weekendy” zostanie uruchomiony w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas liczba minut wliczonych w „Pakiet do sieci Plus i sieci stacjonarnych wieczorami i w weekendy” (zgodnie z pkt.12) oraz opłata miesięczna za korzystanie z „Pakiet do sieci Plus i sieci stacjonarnych wieczorami i w weekendy”, o której mowa w pkt.17, w pierwszym okresie rozliczeniowym będą proporcjonalne do liczby dni pozostałych do końca tego okresu rozliczeniowego.
19. Abonent może zrezygnować z korzystania z „Pakietu do sieci Plus i sieci stacjonarnych wieczorami i w weekendy” i zlecić jego deaktywację. Zlecenie deaktywacji „Pakietu do sieci Plus i sieci stacjonarnych wieczorami i w weekendy” odbywa się poprzez:
a. elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (znajdujące się w Internecie pod adresem http://www.plusgsm.pl), lub
b. telefoniczny kontakt z Działem Obsługi Klienta.
Deaktywacja „Pakietu do sieci Plus i sieci stacjonarnych wieczorami i w weekendy” nastąpi ostatniego dnia okresu rozliczeniowego, w którym Abonent zgłosił zlecenie jego deaktywacji.

„Pakiet do 3 wybranych numerów (Swojaków) w sieci Plus i w sieciach stacjonarnych”

20. W ramach Usługi, po uruchomieniu „Pakietu do 3 wybranych numerów (Swojaków) w sieci Plus i w sieciach stacjonarnych” Abonent otrzymuje co miesiąc dodatkową liczbę minut, zgodnie z poniższą tabelą:

„Pakiet
do 3 wybranych numerów (Swojaków) w sieci Plus i w sieciach stacjonarnych”

Super10

Dodatkowa liczba minut
w ramach „Pakietu
do 3 wybranych numerów (Swojaków) w sieci Plus i w sieciach stacjonarnych”

75

Opłata miesięczna za korzystanie z „Pakietu
do 3 wybranych numerów (Swojaków) w sieci Plus i w sieciach stacjonarnych”

10 zł brutto

21. Minuty z „Pakietu do 3 wybranych numerów (Swojaków) w sieci Plus i w sieciach stacjonarnych” Abonent może wykorzystać na połączenia głosowe na numery telefonów, które zostały wcześniej zdefiniowane przez Abonenta w ramach usługi „Swojaki” o dowolnej porze każdego dnia tygodnia.
22. Z zastrzeżeniem pkt. 28 Regulaminu, minuty z „Pakietu do 3 wybranych numerów (Swojaków) w sieci Plus i w sieciach stacjonarnych” wykorzystywane są przed minutami wliczonymi w abonament.
23. Minuty z „Pakietu do 3 wybranych numerów (Swojaków) w sieci Plus i w sieciach stacjonarnych” nie przechodzą na kolejne okresy rozliczeniowe.
24. Zlecenie uruchomienia „Pakietu do 3 wybranych numerów (Swojaków) w sieci Plus i w sieciach stacjonarnych” odbywa się poprzez:
a. elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (znajdujące się w Internecie pod adresem http://www.plusgsm.pl), lub
b. telefoniczny kontakt z Działem Obsługi Klienta.
„Pakiet do 3 wybranych numerów (Swojaków) w sieci Plus i w sieciach stacjonarnych” zostanie uruchomiony w ciągu 24 godzin od przyjęcia przez Polkomtel S.A. zlecenia jego uruchomienia.
25. W ramach Promocji opłata miesięczna za korzystanie z „Pakietu do 3 wybranych numerów (Swojaków) w sieci Plus i w sieciach stacjonarnych” wynosi 10 zł brutto.
26. Jeżeli „Pakiet do 3 wybranych numerów (Swojaków) w sieci Plus i w sieciach stacjonarnych” zostanie uruchomiony w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas liczba minut wliczonych w „Pakiet do 3 wybranych numerów (Swojaków) w sieci Plus i w sieciach stacjonarnych” (zgodnie z pkt.20) oraz opłata miesięczna za korzystanie z „Pakietu do 3 wybranych numerów (Swojaków) w sieci Plus i w sieciach stacjonarnych”, o której mowa w pkt.25, w pierwszym okresie rozliczeniowym będą proporcjonalne do liczby dni pozostałych do końca tego okresu rozliczeniowego.
27. Abonent może w każdej chwili zrezygnować z korzystania z „Pakietu do 3 wybranych numerów (Swojaków) w sieci Plus i w sieciach stacjonarnych” i zlecić jego deaktywację. Zlecenie deaktywacji „Pakietu do 3 wybranych numerów (Swojaków) w sieci Plus i w sieciach stacjonarnych” odbywa się poprzez:
a. elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (znajdujące się w Internecie pod adresem http://www.plusgsm.pl), lub
b. telefoniczny kontakt z Działem Obsługi Klienta.
Deaktywacja „Pakietu do 3 wybranych numerów (Swojaków) w sieci Plus i w sieciach stacjonarnych” nastąpi ostatniego dnia okresu rozliczeniowego, w którym Abonent zlecił jego deaktywację.
28. Jeżeli Abonent korzysta jednocześnie z dwóch lub trzech Pakietów to kolejność rozliczania minut wliczonych w dany Pakiet wygląda następująco:
a. W pierwszej kolejności rozliczane są minuty z „Pakietu do 3 wybranych numerów (Swojaków) w sieci Plus i w sieciach stacjonarnych”;
b. W drugiej kolejności rozliczane są minuty z ”Pakietu do sieci Plus i sieci stacjonarnych wieczorami i w weekendy”;
c. W trzeciej kolejności rozliczane są minuty z „Pakietu do sieci Plus”.
29. Jakakolwiek zmiana promocyjnego planu cenowego Super10 przez Abonenta jest równoważna z rezygnacją z korzystania z uruchomionego Pakietu/ów. Z chwilą dokonania zmiany promocyjnego planu cenowego Super10 następuje deaktywacja uruchomionego Pakietu/Pakietów.
30. Polkomtel S.A. zastrzega możliwość zmiany niniejszego Regulaminu lub wcześniejszego zakończenia Promocji.
31. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem Promocji zastosowanie mają postanowienia Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów.

Opinie:

Opinie archiwalne (38):

Komentuj

Komentarze / 38

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Issa pisze: 2006-06-01 22:01
    To jest wlasnie typowa polskoperatorowa oferta. Brak dotowanego telefonu i minuty z pakietu do Plusa wychodza po 66 groszy. DWiW po 22 grosze , swojaki (z limitem) po 12groszy. Praktycznie gorzej niz w prepaid , a w nagrode umowa na 12 miesiecy. Co jeszcze wiecej mozna dodac? Zenada.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-06-01 22:05
    wg mnie nie jest to żenująca oferta...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-06-01 22:08
    ja może zapytam - na jakim poziomie rozmwaiamy - określmy najpierw o jakich potrzebach mówimy? Bo znowu każdy będzie mieszał potrezby biznesmenów (jakich tych z zielonego rybku czy prezesa zarządu potężenej firmy z pencją z pięcioma zerami?) i ofertę pre-paid... bo co? biznesme nie może sobie zasilać i mieć darmowego numeru?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-06-01 22:23
    ***wlo - świetnie zadane pytanie! Dla kogo jest ta oferta? Właśnie... Dla tych co chca płacić mało? Tacy ludzie chcą się wiązać umową? Nie sądzę... Dla tych co chca płacić więcej , wliczając w to te pakiety? Żadna rewelacja , nic opłacalnego jak widać. Jaka jest logika Plusowych pakietów i ogólnie pakietów zamawianych pojedyńczo? Ano taka , że jak nie wykorzystasz to stracisz , jak przekroczysz , też stracisz. Horrendlanie wysoka stawka jak na ofertę bez telefonu z umową na 12 miesięcy.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-06-01 22:28
    Już bym wolał mieć Orange GO z opłatą 6 zł miesięcznie. Jak będę mało dzwonił , strace 6 zł , a nie 30zł , jak przekrocze 40zł , dalej będę miał minutę w sieci/stacjonarne po 30 groszy. Jasny przekaz i jasna oferta , przynajmniej jak dla mnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    psylo pisze: 2006-06-01 22:56
    Primo- brakuje mi w pierwszym pakiecie nr stacjonarnych, secundo - też nie wiem, do kogo właściwie jest kierowana ta oferta.
    0
  • Users Avatars Mini
    szalony pisze: 2006-06-01 23:28
    Ja wam powiem dla kogo ta oferta :-) dla osób co chcą np mieć internet a do tej pory w orange i erze nie ma odpowiednika Iplusa, dla tych co chcą "spróbować" innej sieci , dla tych co chcą mieć łatwy numer lub na życzenie bardzo łatwo wbrew pozorom taki znaleść i dla tych co nie płaczą że 120zł w ciągu roku muszą wydać :-) i mógłbym tak jeszcze dalej wymieniać :) Podsumowując ta oferta karta 10 jest bardzo dobra.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-06-01 23:38
    ***szalony - to jakbyś chciał spróbowac sadomasochistycznego seksu , biorąc wcześniej ślub kościelny. Po co się tak męczyć , wystarczy kupic Simplusa , łatwiej o rozwód;-) Ci którzy mają pojęcie jak nabyć ładny numer , kupią go na Allegro. Ci co nie mają nie kupią , ani nie dostaną ładnego w Salonie , wiadomo jak to jest , biednemu (nieświadomemu) zawsze wiatr w oczy wieje ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-06-02 00:08
    issa - no to powiem Ci, że znam mnóstwo zboczeńców, którzy czekali na powrót superkarty ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-06-02 00:09
    na allegro oczywiście, tak jak ze skypea przez komputer na szybkim stałym łączu CAŁA Polska korzysta...
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2006-06-02 00:29
    Pytanko do uzytkownikow Sim+?Czy jak sobie sprawdzacie w telefonie aktywne uslugi? (*101#), to wyswietla wam sie usluga Lokalizacja? kiedys tego nie mialem a wczoraj sobie z glupoty to sprawdzilem i mi sie to wyswietlilo? Co to za usluga i czy tylko na moim telefonie tak jest:/. Nie mam wlaczonej z zadnych uslug typu Fun skun czy Xyber Mach, czy tez lokalizacja mojej karty (wiem gdzie jestes) O co z tym chodzi to nie wiem, wiem jedno ze kiedys wyswietlal mi sie tylko GPRS/MMS.Pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    Arek pisze: 2006-06-02 00:48
    Ok można mieć Simplusa, ale w Sim+ utrzymanie numeru przez rok kosztuje min 2x100=200 tutaj za rok czasu zapłacimy 120 zł. Jedna minuta w Sim+ kosztuje 0,78gr czyli za 200zł mamy około 256 minut. Superkarcie będziemy mieć 180 minut czyli o 76 minut mniej. Te dodatkowe 76 minut kosztować będzie 50,16zl w sumie po roku zapłacimy 170,16zł czyli prawie 30zł mniej niż w Sim+, a minut będziemy mieli tyle samo. Jak ktoś chce tanio to ten abonament jest tańszy niż Simplus. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    scorpion pisze: 2006-06-02 05:23
    Ech szkoda gadać :-/
    0
  • Users Avatars Mini
    Leon-1 pisze: 2006-06-02 09:18
    ***Arek. Trafne wyliczenie. Nie uwzględnia ono jednak różnych lepszych lub gorszych promocji w Simplusie, np darmowy numer.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-06-02 10:20
    Leon - oczywiście, że nie uwzględnia... Ale powiedz... dlaczego niby ktoś przesądza, że to gorsze od simplusa? Mówiłem wyżej, że mam mnóstwo znajomych, którzy skorzystają z superkarty. Jakby potrzebowali simplusa z promocją na wolny numer albo easy gadką, na pewno by go mieli - ode mnie nawet bo rozdaję startery jak ktoś potrtzebuje a ja mam jakiś akurat niepotrzebny. Są ludzie, którzy wolą abonamenty! W Plusie jest to 45% klientów! Głupi są czy co? A może biorą abonamenty bo telefon dostają?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-06-02 10:25
    No chyba tak! A jeszcze głupsi są że nie kupują tych telefonów na Allegro! Przecież jak im zależy na sim-locku w Plusie to na Allegro też takie są! :-D Dlatego nie każdy musi mieć takie zdanie jak Rokko np. Ja już wszystkie simplusy zamieniłem na abonamenty. Oczywiście korzystam z prepaidów, simplusy które były podstawowymi numerami u dzieci np. nie poszły do kosza - są dodatkowymi numerami (za fajne numery poza tym ;-)). Właśnie np. do wolnego numeru syn używa rozdywając potyczkę internetową.
    0
  • Users Avatars Mini
    Issa pisze: 2006-06-02 10:42
    ***wlo 8.20 - a czego uzywalo do tej pory to "mnostwo znajomych" , skoro z Twojej wypowiedzi wynika , ze nie Simplusa. Byli bez telefonu (numeru) , czy sa w innych sieciach? A gdyby Plus zwlekal jeszcze np. rok z ta mizerna , nieoplacana oferta , to co robiliby w tym czasie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Issa pisze: 2006-06-02 10:48
    Co do Allegro , to wez pod uwage iz odnosilem sie do wypowiedzi ***szalony i jasno z niej wynika , ze nie wszyscy kupuja na Allegro , bo byc moze nie chca , lub sa nieswiadomi , ze mozna tam wyrwac naprawde niezly numer. O cudach ze Starterami jakie kreca na nieswiadomych klintach , pisalem chocby przy okazji zakupu GO z telefonem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Issa pisze: 2006-06-02 10:51
    A ci ktorzy sa nieswiadomi istnienia Allegro , a jestem pewny , ze takich ludzi tez jest duzo , dostana byle jaki numer w Salonie , ani sobie nigdy nie zmienia na ladny przez ebok. To zloty klient dla operatora , najczesciej rozmawiajacy po normalnej stawce , bez zadnych znizek , dla ktorego powyzsze pakiety z ich regulaminem beda czarna magia.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-06-02 11:01
    Na zakończenie dodam , że denerwujące jest iż oferta bez telefonu jest tak słaba. Biorąc pod uwagę to rozdzieranie szat , jak to nasi operatorzy muszą "dotować" telefony , stąd minuta musi mieć odpowiednią cenę (kiedyś były prezes Polkomtela , Pachwoski mówił o tym na konferencji prasowej) to jest po prostu wkurzające. Chciałbym ofertę jaka jest w Orange dl Firm bez telefonu , tylko nie z tak dużym abonamentem , bo niby dlaczego? Minuta jest tam po 36 groszy brutto do wszystkich o ile pamiętam ,
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-06-02 11:06
    To byłby sensowny Plan premiujący brak telefonu i zahcęcający w jakiś logiczny , uczciwy i przekonujący sposób do jego zakupu. I to nie 100 minut po 35-40 groszy , a po 100 minutach 60-70. Bo niby dlaczego??? Abo. załóżmy 50zł , minuta po 40 groszy , abo 80zł , minuta po 35 groszy. Do wszystkich , o każdej porze dnia i nocy , BEZ SMIESZNEGO LIMITU po którym buli się podwójnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-06-02 11:21
    Issa - radykalizm widzę z Ciebie wychodzi na całego ;-) Nie - to nie tak, ze nic nie mieli i czekali na surpekartę ;-) Oni potrzebuja kolejnych aktywacji, a najlepszą taką jest właśnie superkarta dla nich. Bo chodzi o numer, tani w utrzymaniu numer. Chodzi o katywację np. do iPlusa - już trzech dzisiaj idzie taką właśnie "opcję" kupować... Że do swojego numeru mogą aktywować? Mogą, ale po co? Potrzebują karty do modemu do komputera! Już Ci mówię - rozdzielmy jasno grupy użytkowników bo mam cdn.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-06-02 11:23
    wrażenie, że tak jak niejeden z komentujących próbujesz wmówić, że pre-paid jest dobry (a wręcz najlepszy) dla biznesu ;-) Przestań... iPlusa można kupić osobno, z kartą itd. Owszem. Ale po ile masz połączenia z tamtej aktywacji? Myślałeś o tym? Czekali korzystając z innych rozwiązań - nie kupowali simplusa natomiast bo to nie spełniłoby ich potrzeb po prostu. Naprawdę nie da się zaspokoić simpluisem niektórych wymagań - chyba sobie zdajesz sprawę?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-06-02 11:26
    No to sobie policzyłeś... Ciekawe dlaczego wojny nie ma o klientów? Dlaczego nie oferują takich taryf? Dlaczego super szeryf Anna nie każe takich taryf wprowadzać? No powiedz, dlaczego? Powiesz, że klienci są nieświadomi? No kto im broni się uświadamiać? No powiedz, kto komu broni? Jaką masz propozycję? Co można zrobić, żeby zmusić klientów do wprowadzenia takich ofert??
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-06-02 11:29
    Zadawanie pyta w stylu czy nie można by... jest pozbawione sensu. Widocznie nie można! Dlaczego nie można? Mnie się puytasz? Siebie się spytaj - dlaczego dajesz im zarabiać? Nie kupuj, może pozostali też nie kupią - wtedy będziemy nie retoryczne pytania zadawać czy nie można by, ale będziemy mieć te niskie taryfy.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-06-02 11:30
    Jak Ciebie to denerwuje... Boże... Wybierz inną ofertę bez telefonu - lepszą ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-06-02 11:45
    Ładny numer... Znasz mój - mi się podoba ;-) Czy jest ładny? No nie jest w dzisiejszym rozumieniu tego słowa ;-) Moje dzieci mają ładniejsze... Żona ma ładniejszy mimo, że sprzed 7 lat kiedy jeszcze wybierać nie było można. Robieni kolejnego problemu z tego że sprzedawcy zatrzynują dla znajomych fajne numeru... przestań. Chcesz jakiś fajny numer w Simplusie albo TT czy Heyah? Nie z Allegro a od dealera sieci? Naprawdę nie przyjaźnie się z nimi, ale bez problemu dostanę z tej odłożonej kupki ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Issa pisze: 2006-06-02 12:38
    **wlo - przezemnie radykalizm , czy prze operatorow i ich obroncow hipokryzja , krzyczacych histerycznie , ze operator jest od sprzedawania uslug a nie telefonow , a dajacym jednoczesnie oferte bez telefonu , ktora jest gorsza chyba nawet od oferty z telefonem. Powtarzam - stawki w tej ofercie sa smieszne. Co do Twoich znajomych - wybacz , ale nie wierze , przeciez wszystkich ich ponamawiales na modemy do laptopow z iPlusem ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Issa pisze: 2006-06-02 12:46
    Moim zdaniem oferta dla klientow indywidualnych powinna wygladac tak. Pakiet 40-50 i 80 zl. Stawka 40 , masymalnie 45 gr do wszystkich o kazdej porze , w wyzszym pakiecie 35groszy. Po przekroczeniu pakietu TA SAMA stawka , a nie 2*wyzsza. Lub oferta , pakiet podstawowy 10zl , minuta ZAWSZE 50 groszy poza siec , w sieci i na stacjonarne po polowe tego czyli 25groszy. Jasna oferta? Za duzo wymagam?
    0
  • Users Avatars Mini
    Issa pisze: 2006-06-02 12:49
    Oczywiscie oferta bez telefonu , mozna by zastrzec , ze ewentualne PWA , najwczesniej po uplywie 24 miesiecy , umowa na 12 rzecz jasna.
    0
  • Users Avatars Mini
    Issa pisze: 2006-06-02 12:51
    A tak poza tematem , to nie moge cos uruchomic na e61 "przydus i godej" ;) , mimo iz jest aktywna na koncie. ***szalony - probowales moze na e60?
    0
  • Users Avatars Mini
    Leon-1 pisze: 2006-06-02 12:53
    I Simplus i Superkarta są ofertami z wadami i zaletami. Simplus jest tani a ma swoje poważne ograniczenia. Abonament bez telefonu powinien być jednak troszkę tańszy (chodzi o stawki, nie kwotę abo). Myślę ciekawymi rozwiązaniami byłyby standardowe abonamenty, które w przypadku zakupu ich bez telefonów byłyby pomniejszone o rabat, np. 60, 70%.
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2006-06-02 14:21
    Issa-nie probowalem nawet bo mi sie nie chce :) nie mam sily sie meczyc z tymi ustawieniami tym bardziej ze za 3 tygodnie koniec darmowej promocji :/ jak ja przedluza to wtedy pokombinuje :] i tak niie ma z kim gadac a cena cennikowa jest odstraszajaca :///
    0
  • Users Avatars Mini
    atka pisze: 2006-06-02 15:15
    Przypomnijcie sobie jatke z awariami simplusa, z ciaglymi problemami z jakimi borykaja sie klienci prepaidowi, a abon. (za smioeszne grosze) daje bezpieczenstwo kontaktu w kazdym momencie i niski koszt utrzymania nr.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-06-02 20:22
    Issa - owszem - wczoraj też jeden kupił... GC89. Nie powiedziałem nigdy i nigdzie, ze wszyscy. Szwagra namawiałem na modem. Jemu by się przydał akurat. Nie chciał - ma iPlusa do Max Profita 200. Swo telefon wykorzystuje tylko do dzwonienia - odbiera na ten numer telefony tylko ode mnie i od kilku innych osób, natomiast jego telefonem "firmowym" do odbierania służbowych rozmów jest... Simplus ;-) Chociaż ma Maxa Profita za 15 zł z przeznaczeniem na ten cel, korzysta z Simplusa.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-06-02 20:24
    W czym masz problem z tym PTT? Może pomogę? Mam sporą praktykę - odkąd jest za darmo i pokazałem ludziom, namiętnie korzystają.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-06-03 02:07
    Oferta jest dobra dla ludzi co chca utrzymac nr w Plusie. Wbrew pozorom 120zl brutto rocznie to nie 200zl bo za tyle trzeba zasilic np. Simplusa. Jesli jestem w Polsce co jakis czas, a chce miec polski nr. Jak jestem w Polsce to z uzbieranych punktow 5plus odpalam pakiet 200min pol. do Plusa i na stacjonarne, to 10zl + oplaty np. roamingowe i jakies grosze za transmisje danych powoduje, ze rachunek nie jest jakis straszny mimo, ze wygadalem np. sporo minut!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-06-04 15:56
    no własnie - poza tym, żeby nie nie [...] można przelać na poczet przyszłych opłat powiedzmy 100 zł i jest spokój - tańsze niż zawieszanie usługi (co nie jest przecież możliwe przy zakupie w promocji).
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: