Rozpoczęła się nowa promocja w T-Mobile na Kartę: doładowanie konta kwotą minimum 25 zł premiowane będzie pakietem 10 GB.
W konsekwencji cała kwota doładowania może być dowolnie wykorzystana.
Konto doładować można wielokrotnie – a paczki danych zostaną przyznane za każdym razem i rozliczone według daty aktywacji.
10 GB zostanie przyznane automatycznie, a pakiet jest ważny przez 30 dni.
Obecni klienci T-Mobile na Kartę mogą skorzystać z promocji od 28 stycznia, zaś od 1 lutego oferta będzie dostępna dla wszystkich użytkowników T-Mobile na Kartę i Internet na Kartę.
Dodatkowo od 28 stycznia wszyscy klienci T-Mobile na Kartę będą mogli słuchać wybranych rozgłośni radiowych za darmo nie ponosząc opłat za transfer danych. Oferta obejmie m.in.: Eska GO, Open.fm, PolskaStacja.pl, Radio ZET, RMFon, Tuba.FM.
Wraz z promocją rusza kampania reklamowa T-Mobile na Kartę.
W spotach Tomaszowi Kotowi partneruje Cleo.
We współpracy z Cleo powstały dwa spoty, które pojawią się w telewizji już 1 lutego 2016 r. Dodatkowo specjalny, 45-sekundowy film przygotowany został specjalnie do emisji w kinach. Reklamy utrzymane są w dynamicznej konwencji i nawiązują do stylistyki teledysków muzycznych. I tak jak w wideoklipach – jest kolorowo i energetycznie. Cleo kultowym samochodem DeLorean, podróżuje na spotkanie ze swoimi przyjaciółmi. Odbiera telefon od Tomasza Kota, który w rytm najnowszego hitu wokalistki objaśnia zalety oferty.
Najnowszą kampanię reklamową w TV wspierają dodatkowe działania, które obejmują - Internet, w tym kanały społecznościowe (niektóre formaty facebookowe użyte w kampanii zostaną w Polsce wykorzystane po raz pierwszy), outdoor (duże tablice, citylights), radio, kino, owned media, oraz materiały POS.
Kreację przygotowała agencja Bridge2Fun, natomiast za planowanie i zakup mediów oraz kreacje internetowe odpowiadał Starcom Mediavest Group (SMG).