Orange tworzy w salonach sprzedaży Biznes Cornery, czyli miejsca do prezentacji usług i obsługi klientów biznesowych. W całej Polsce będzie ich ponad 40. Specjalnie przeszkoleni konsultanci oraz prezentacje multimedialne pozwolą klientom w praktyce poznać usługi i dokonać najlepszego wyboru.
W Biznes Cornerze klienci przyjmowani są przy stole i zajmują miejsca na  wygodnych krzesłach. Dzięki multimedialnym panelom demonstracyjnym konsultanci  mają możliwość zaprezentowania jak w praktyce działają poszczególne usługi. Mogą  także pomóc skonfigurować aparat czy komputer. 
 
 Klienci odwiedzający Biznes Corner zanim zdecydują sią na zakup, mogą sprawdzić  m.in. usługi mobilnego dostępu do zasobów sieci WWW i poczty elektronicznej,  usługi umożliwiające teleprace np.: push e-mail, Business Everywhere oraz  przetestować najnowsze modele aparatów telefonicznych. 
 
 Biznes Cornery są w salonach Orange zlokalizowanych w popularnych centrach  handlowych i biznesowych. Ich podstawową rolą jest prezentacja oferty Orange  adresowanej do firm, jednak w Biznes Cornerze obsługiwani są wszyscy klienci,  którzy są zainteresowani zaawansowanymi usługami telekomunikacyjnymi. Obecnie na  terenie całego kraju powstaje ponad 40 tego typu punktów, część z nich już  funkcjonuje w nowej formule.
 
		
	
 
		
	 
		
	 
		
	 
		
	 
           
           
           
           
           
          