49 zł za GPRS w Idei - promocja "LicencjaGPRS"

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 61

Regulamin promocji „LicencjaGPRS” z dnia 12 maja 2005 r.

§ 1 ZAKRES PROMOCJI
1. Promocja „LicencjaGPRS”, zwana dalej Promocją, jest ofertą PTK Centertel sp. z o.o. skierowaną do przedsiębiorców (w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. „O swobodzie działalności gospodarczej”) oraz innych podmiotów zarejestrowanych w rejestrze REGON, zwanych dalej „Abonentami”, zawierających w okresie jej trwania, w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową, umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Idea, zgodnie z Regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych w sieci telekomunikacyjnej GSM 900/1800 przez Spółkę pod firmą Polska Telefonia Komórkowa Centertel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z dnia 26 października 2004 roku.
2. W ramach Promocji PTK Centertel sp. z o.o. oferuje kompleksowe rozwiązanie mobilne wraz z prawem nielimitowanego dostępu do transmisji danych w technologiach GPRS oraz WLAN w sieci telekomunikacyjnej PTK Centertel sp. z o.o.
3. Promocja obowiązuje od 12 maja 2005 r. do odwołania lub wyczerpania Zestawów. PTK Centertel sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zakończenia Promocji w każdym czasie bez podawania przyczyn.

§ 2 PRZEDMIOT PROMOCJI
1. W ramach niniejszej Promocji Abonent ma prawo do aktywacji numeru abonenckiego działającego w promocyjnym planie taryfowym NowyVAR, o którym mowa w pkt 4 niniejszego paragrafu, z aktywną usługą „LicencjaGPRS” oraz nabycia Zestawu w skład, którego wchodzi karta modemowa PCMCIA Sony Ericsson GC75 w promocyjnej cenie 149 zł (181,78 zł z VAT). Niepromocyjna cena modemu SonyEricson GC75 wynosi 1199 zł (1462,78 zł z VAT)
2. Karta modemowa PCMCIA GC75 jest urządzeniem dedykowanym do współpracy z komputerami przenośnymi wyposażonymi w procesory marki Intel. Sprzęt komputerowy wyposażony w procesory innych marek może nie współpracować prawidłowo z kartami modemowymi dostępnymi w ramach niniejszej Promocji.
3. Abonent, który nabył Zestaw w ramach Promocji, ma możliwość korzystania z promocyjnej usługi „LicencjaGPRS” określonej w niniejszym Regulaminie, na warunkach opisanych poniżej:

Usługa „LicencjaGPRS”
Usługa umożliwiająca nieograniczony dostęp do Internetu w ramach sesji GPRS przy ustawieniach APN: www.idea.pl. Abonament miesięczny 1) 2) 49 zł (59,78 zł z VAT) 3)
Aktywacja usługi 4) bezpłatna

1) Abonament obejmuje opłaty za możliwość nieograniczonego dostępu do Internetu w ramach sesji GPRS przy ustawieniach www.idea.pl realizowanej na terenie Polski. Połączenia wykonywane z wykorzystaniem operatora roamingowego powoduje naliczenie opłat zgodnych ze stawkami roamingowymi danego operatora. APN oznacza nazwę punktu dostępu do sieci GPRS.
2) Abonament za promocyjną usługę „LicencjaGPRS” naliczany będzie z góry i wyszczególniony na fakturze za usługi telekomunikacyjne.
3) Usługa jest objęta podatkiem VAT w wysokości 22%.
4) Aktywacja usługi nastąpi w ciągu 24 godzin od dnia zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci IDEA.
4. Zakup jednego z Zestawów w ramach niniejszej Promocji jest równoznaczny z aktywacją numeru abonenckiego w specjalnym planie taryfowym NowyVAR. Za każdy numer abonencki aktywowany w planie taryfowym NowyVAR Abonent zostanie obciążony opłatami w wysokości opisanej poniżej:

Plan taryfowy NowyVAR
Aktywacja karty SIM 50 zł (61 zł z VAT)
Abonament miesięczny 1) bezpłatny
Opłata za każdą rozpoczętą minutę połączenia głosowego 2) 2,00 zł (2,44 zł z VAT)
Opłata za wysłanie SMS 0,16 zł (0,20 zł z VAT)

1) Promocyjny plan taryfowy NowyVAR nie zawiera limitu bezpłatnych minut/SMS-ów.
2) W przypadku połączeń międzynarodowych opłata zostaje powiększona o stawkę z cennika połączeń międzynarodowych w sieci Idea.
5. W przypadku zakupu Zestawu w ramach Promocji, Abonent ma prawo aktywacji promocyjnej usługi abonamentowej „HotSpot Idea” na warunkach określonych w obowiązującym Regulaminie Promocyjnej Usługi „HotSpot Idea”, z zastrzeżeniem pkt 7 niniejszego paragrafu.
6. Promocyjna opłata abonamentowa za usługę „HotSpot Idea” wynosi 30 zł (36,60 zł z VAT) przez okres obowiązywania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnej zawartej na warunkach niniejszej Promocji.
7. Karta modemowa PCMCIA SonyEricsson GC75 nie wspiera technologii Wireless LAN (WLAN). Aby skorzystać z usługi „HotSpot Idea” Abonent powinien posiadać sprzęt umożliwiający korzystanie z Internetu w technologii WLAN.
8. Opłata aktywacyjna określona w § 2 pkt 4 płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem za usługi telekomunikacyjne.
9. W ramach Promocji Abonent nie ma możliwości korzystania z połączeń z numerami serwisów audioteksowych oraz numerami międzynarodowymi. Wymienione numery mogą być odblokowane na pisemne życzenia Abonenta.
10. PTK Centertel sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany parametrów technicznych świadczonej usługi „LicencjaGPRS” po przekroczeniu 0,5 GB transferu danych w jednym okresie rozliczeniowym. Do limitu, o którym mowa w zdaniu powyżej nie są wliczane dane transferowane w ramach usługi „HotSpot Idea”.

§ 3 WARUNKI PROMOCJI
1. Warunkiem skorzystania z niniejszej Promocji jest:
a) zawarcie z PTK Centertel sp. z o.o. umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych na czas określony 24 miesięcy,
b) wyrażenie zgody na wykonanie kserokopii dokumentów wymaganych przez PTK Centertel sp. z o.o. do zawarcia umowy oraz dokumentów potwierdzających wiarygodność płatniczą Abonenta, zgodnie z obowiązującą Procedurą zawierania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w PTK Centertel sp. z o.o.,
c) zaakceptowanie warunków niniejszego Regulaminu.
2. Po upływie okresu, o którym mowa w § 3 pkt 1 lit. a) umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych przekształca się w umowę na czas nieokreślony.
3. Abonent w czasie określonym w § 3 pkt 1 lit. a) zobowiązany jest do:
a) utrzymywania aktywnego numeru w sieci Idea,
b) niedokonywania odłączenia czasowego na życzenie Abonenta,
c) niedokonywania zmiany Abonenta,
d) niewypowiadania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych,
e) niedokonywania modyfikacji lub dezaktywacji promocyjnej usługi „LicencjaGPRS”.
4. Abonent wybierający promocyjny plan taryfowy NowyVAR nie ma możliwości zmiany tego planu taryfowego na inny oraz korzystania z usług, których aktywacja powoduje zmianę opłaty za minutę połączenia lub SMS określonych w § 2 pkt 4 oraz z usług Nowa Biznes Grupa, Nowe Wybrane Numery, Tanie Połączenia, Pakiety Głosowe, Sekunda i Sekunda Pro.
5. Niedotrzymanie warunków Promocji określonych w § 3 pkt 3 lit. a), b), c) lub d) będzie traktowane jako wypowiedzenie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych przez Abonenta, z przyczyn leżących po jego stronie.

§ 4 KARY UMOWNE, OPŁATY SPECJALNE
1. W przypadku naruszenia któregokolwiek z warunków niniejszego Regulaminu, określonych w § 3 pkt 3, a także rozwiązania umowy przez PTK Centertel z przyczyn leżących po stronie Abonenta, PTK Centertel sp. z o.o. uprawniony jest żądać od Abonenta opłaty specjalnej w wysokości 750 zł.

§ 5 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Po upływie okresu, o którym mowa w § 3 pkt 1 lit. a) PTK Centertel Sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość dezaktywacji promocyjnych usług „LicencjaGPRS” lub „HotSpot Idea” oraz zmiany promocyjnego planu taryfowego NowyVAR na plan taryfowy o opłacie abonamentowej wyższej niż 0 zł.
2. PTK Centertel sp. z o.o. świadczy usługi transmisji danych w poszczególnych technologiach transmisji danych w zakresie istniejących możliwości technicznych. Orientacyjna mapa zasięgu poszczególnych technologii jest dostępna na stronach www.moc.idea.pl. Zasięg ma charakter informacyjny i nie może być podstawą do zawierania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych.
3. W okresie, o którym mowa w § 3 pkt 1 lit. a), Abonent, który nabył jeden z Zestawów nie ma możliwości jednoczesnego korzystania z innych ofert promocyjnych obniżających koszty połączeń, dotyczących numeru abonenckiego, objętego niniejszą Promocją.
4. Maksymalna prędkość transmisji danych w usłudze „LicencjaGPRS” wynosi 53,6 Kb/s podczas obierania danych (downlink) oraz 26,8 Kb/s podczas wysyłania danych (uplink). Przy czym prędkość może ulegać wahaniom w zależności od obciążenia stacji nadawczej, siły odbieranego sygnału stacji nadawczej, maksymalnych prędkości obsługiwanych przez terminale lub warunków atmosferycznych.
5. W zakresie nieuregulowanym niniejszym Regulaminem mają zastosowanie postanowienia Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych w sieci telekomunikacyjnej GSM 900/1800 przez Spółkę pod firmą Polska Telefonia Komórkowa Centertel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z dnia 26 października 2004 r., Regulaminu Promocyjnej Usługi „HotSpot Idea” oraz obowiązującego cennika.

Opinie:

Opinie archiwalne (61):

Komentuj

Komentarze / 61

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2005-05-11 19:55
    Lepiej pózno niż wcale.
    0
  • Users Avatars Mini
    jargrab pisze: 2005-05-11 20:02
    podoba mi sie, stały dostęp do neta w niemal całej Polsce za 49zł to naprawdę dobra oferta
    0
  • Users Avatars Mini
    Idealny pisze: 2005-05-11 20:04
    Znaczy sie co, za 49zł + VAT korzystamy do woli z internetu? Przecież to taniej niż najniższa Neostrada! No to ja bym na to szedł :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    jargrab pisze: 2005-05-11 20:06
    może tylko ta 2 letnia lojalka psuje trochę obraz całości ale na dzień dzisiejszy chyba nie ma lepszej oferty
    0
  • Users Avatars Mini
    deschek pisze: 2005-05-11 20:07
    No ale predkosc modemowa :) Kurde, mogli to wczesniej zrobic to bym nie tracil kasy na ta siec radiowa :|
    0
  • Users Avatars Mini
    jerrykmg pisze: 2005-05-11 20:11
    Wyglada na troche wolna i do tego nieudolna odpowiedz na ERA blueconnect... tylko dla firmowców...
    0
  • Users Avatars Mini
    gienek pisze: 2005-05-11 20:14
    Kiedyś licencja gprs była tylko przy kupnie laptopa. A teraz można kupić samą kartę. BRAWO! Plus tego nie przebije.
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2005-05-11 20:17
    *gienek: może przebije jeślli zrobi "dla każego" a nie tylko dla Regonowców. Niby w czym oni są lepsi od przeciętnego "zjadacza chleba", jeśli da im się nets via GPRS bez limitu za 60zł/m-c?
    0
  • Users Avatars Mini
    Żeebro pisze: 2005-05-11 20:17
    No nie jest tak różowo - 10. PTK Centertel sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany parametrów technicznych świadczonej usługi „LicencjaGPRS” po przekroczeniu 0,5 GB transferu danych w jednym okresie rozliczeniowym. Super, mnie to wyklucza na przykład bo miesięcznie ciągne koło 4 GB danych
    0
  • Users Avatars Mini
    wally pisze: 2005-05-11 20:21
    oferta prawie atrakcyjna...... tylko ze ten limit 0,5gb :-( kiszka troche. ciekawe co maja na mysli ze po przekroczeniu limitu maja prawo do zmiany parametrów technicznych świadczonej usługi??? ze co? ze niby z ok 4-8kB/s obetna do 1-2kB/s??? nie wyjasnili tego. ja w plusie mam pakiety po 90MB za 6zl co przy iloscie ok 0,5GB daje mi kwote okolo 35zl
    0
  • Users Avatars Mini
    gienek pisze: 2005-05-11 20:22
    pedros77: masz rację
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-11 20:57
    gienek - rzeczywiście - na dzisiaj to fajna oferta jest, ale nie do końca - Pakiet 2000 MB za 199 netto (4*500 MB) dokłądnie tyle samo kosztuje - jedyna różnica, że jest to płatne jednorazowo, ale za to można wykorzystywać przez 7 miesięcy i na wszystkie numery na koncie. W stosunku do taryfy GPRS w Plusie - 150 MB za 49 zł to jest lepsze. Natomiast dla indywidualnych (pedros77) za podobną cenę (2*30) jest 500 MB po 18 i w weekendy. Też nie to samo, ale popatrzymy co się będzie działo.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-11 21:01
    53.6Kb/s... W praktyce nigdy nie wyciągnąłem więcej niż 32Kb/s na gprs Plusa. Nasunęło mi się podobne pytanie jak ***wally , bo to kupowanie kota w worku w takim wypadku. No i sumaryczna cena to 99zł netto , o ile się nie mylę o 30zł taniej niż w BlueConnect , biorąc pod uwagę tylko gprs oczywiście , bo w ERze jest też UMTS.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-11 21:03
    Przepraszam. Abonament miesięczny w planie VAR - brak:-) A więc 49zł netto. Teraz jest O.K. z ceną , nie ma wątpliwości.
    0
  • Users Avatars Mini
    poleski pisze: 2005-05-11 21:05
    Popieram mobilny dostęp do sieci ale wadą tej oferty jest wyłaczność dla firm.Osobiście wolę pakiety gprs w Plusie.
    0
  • Users Avatars Mini
    poleski pisze: 2005-05-11 21:09
    Ponadto w Plusie w planie Nowa Super umowa tylko na 6 miesięcy a pakiety można w każdej chwili wyłączyć chyba jednak w Plusie lepiej.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-05-11 21:28
    ceny spadaja jesli bym duzo podrozowal z notebokiem to z pewnoscia bylaby to bardoz fajna oferta ale zamiast lacza standartowego niestety chyba by mnie szlag trafil z ta predoscia ... jesli juz nie mam netu i podlaczam gprsik to stronki wchodza ale duzo brakuje ...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-11 21:32
    Jeśli więc rzeczywista prędkość downlink wynosi 32Kb/s , a załóżmy , że to jest miarodajne , to ile będzie "po zmianie parametrów technicznych"? O ile się nie mylę mowa jest o gprs 4+2 , a co będzie , jak ktoś ma 3+1? Mam podobne zdanie jak ***poleski - pakiety zawsze można włączyć i wyłączyć , ale z drugiej strony co bez limitu , to bez limitu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alienus pisze: 2005-05-11 21:33
    ***Issa 32 kb/s?? U mnie nigdy nie ciągnie poniżej 45 a często nawet moja motorolka idzie maxymalnie czyli 53,6... Może dlatego że prawdopodobnie jestem jedynym użytkownikiem gprsu w zasięgu mojego BTSa :-D Małe miasteczka mają swoje plusy :-) A tak swoją drogą to jestem strasznie ciekaw odpowiedzi plusa... Jako ostatni będą musieli wyraźnie przebić ofertę konkurencji...
    0
  • Users Avatars Mini
    poleski pisze: 2005-05-11 21:38
    ***issa W tej ofercie tylko pozornie nie ma limitu a po przekroczeniu 0,5GB transfer jest taki że nie ma sensu z tego korzystać więc ukryty limit jest.
    0
  • Users Avatars Mini
    poleski pisze: 2005-05-11 21:44
    Dodatkowo w Plusie nie ma ograniczeń co do technologii jeśli masz zasięg UMTS to masz taki transfer za cenę gprs a w Ideii dla EDGE jest oddzielna promocja.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-11 21:46
    ***Alienus - naprawdę Ci tyle ciągnie??? Jak ja bym tak chciał.... Na czym mierzyłeś? Ja też mieszkam w małym miasteczku i raczej nikt dodatkowo do "mojego" BTS-a się nie" podpina";-) Szkoda , ale i tak jest dobrze:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alienus pisze: 2005-05-11 21:59
    Szczerze mówiąc na niczym nie mierzyłem - takie transfery mam jak sciągam jakieś pliki. Np. dzisiaj rano sciągałem gadu-gadu i miałem średnią prędkość 4,6 kilobajta/sekunde.
    0
  • Users Avatars Mini
    ammino pisze: 2005-05-11 22:01
    to troche przesadzone dane, niwiarygodne ze tak to ujme
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-11 22:05
    Alienus 4.6KB/s to 36.8 Kb/s , czyli ok. 37 000 b/s , mam nadzieję , że się nie pomyliłem. Jakbyś miał chwilkę , to wstąp na www.dsl.cz i kliknij po lewej na "speedmeter" :-) Byłbym wdzięczny za dane.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-11 22:06
    Do zobaczenia wieczorem , na gprs:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alienus pisze: 2005-05-11 22:27
    Heh! Wyniki są nawet lepsze niż myślałem! :-) Rychlost stahowani dat: 6 KB/s , richlost pripojeni 48,1 Kbps !!! :-))) Niedowiarków proszę o podanie maila - chętnie wyśle zrzuta ekranu :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    denon2000 pisze: 2005-05-11 23:03
    **issa - masz rację - 4,6 * 8 = 36 800 b/s. U mnie gprs (20 km od miasta) chodzi średnio 33,6 Kb/s, W programie netmeter (monitorowanie ruchu na we/wyjsciach) czasami wyskoczą "szpilki" na 56 Kb/s. Ogromną wadą gprs'a to bardzo duże pingi, średnio od 10 do 100 (!) razy większe niż np na dial'upie w tpsa lub netii.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-11 23:05
    Nie ma sprawiedliwości na tym świecie;-( "Rychlost stahování dat: 3.5 KB/sec Rychlost připojení k Internetu: 27.9 Kbps" Chlip , chllip... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-11 23:08
    ***Alienus - może to "wina" Twojej Motoroli. Dlaczego mój K500i tak niema?; **Alienus - czy Ty też po zakończeniu sesji masz info "Your Windows has been restarted"?
    0
  • Users Avatars Mini
    Alienus pisze: 2005-05-11 23:23
    Zauważyłem że ogromne znaczenie ma jakość sygnału (zasięg). Zrobiłem mały teścik - telefon leży za monitorem - 3,9 i 31,1, telefon leży na stole koło klawiatury - 4,4 i 35,3, telefon trzymany pionowo w ręce 6 i 48,1 :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-11 23:31
    A jakiej klasy gprs ma Twoja Motorola?
    0
  • Users Avatars Mini
    palacz pisze: 2005-05-11 23:37
    a ja w plocku mam 4.2 KB/sec i 33.5 Kbps
    0
  • Users Avatars Mini
    palacz pisze: 2005-05-11 23:38
    a jade na karcie vodafone gsm/gprs wlozonej do laptopa
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-11 23:41
    Same hosty z Plusa;-) Zacząłem szukać , jakiej klasy gprs mam ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alienus pisze: 2005-05-11 23:53
    Mam GPRS klasy 10 ale nie bardzo wiem co to znaczy :-/ Jade po kabelku miniUSB. ***Issa troche niepokojący ten twój komunikat na koniec sesji... Pierwszy raz o czymś takim słysze. Ciekawe jak sie transfery prezentują w dużycdh miastach..? Korzystał ktoś kiedyś z EDGE w Plusie??
    0
  • Users Avatars Mini
    palacz pisze: 2005-05-12 00:01
    u mnie w plocku szfagier testowal i wychodzilo powyzej 200 kb na option combo czy jakos tak
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2005-05-12 00:41
    male pytanko :) - niedlugo stane sie jednym z Was gprsowiczow - szkoda ze nie dzieki licencji gprs bo nie jestem regonowcem :( - mimo ze place wieksze od niejednego rachunki :) no ale dosc placzu - chodzi o to jak Wy bezprzewodowi Bracia i moze i Siostry - optymalizujecie ilosc przesylanych danych np przez www :) - macie jakies tipsy trick , ciekawe przegladarki obcinajace obrazki a obslugujace skrypty javowe i flash ?? itd itd itd
    0
  • Users Avatars Mini
    Alienus pisze: 2005-05-12 00:57
    Ja osbiście już sie nie bawie w blokowanie wyświetlania obrazków itp. bo to tylko katowanie sie bez sensu. Mi osobiście na www miesięcznie schodzą 4 pakiety po 90MB bez żadnego oszczędzania. Czyli wiszenie na necie bez limitów czasowych, żadnych cyrografów i bez przywiązania do kabla kosztuje mnie 29,28 brutto :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2005-05-12 01:01
    alienus to rewelacja :) - nie dziwie sie :) ze nic nie blokujesz :) a jak tak mozna za taka kaske tyle poszalec ?? wchodzi w gre jakies abo ?? w plusie w nowej taryfie ??
    0
  • Users Avatars Mini
    Alienus pisze: 2005-05-12 01:06
    musi być abonament w plusie. Najlepiej nowa taryfka. W oficjalnym cenniku jest też pakiet 250MB po godzinach szczytu i w weekendy za 25 brutto.
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2005-05-12 01:22
    no to pikna sprawa :) szkoda ze licencja jest dla regonowcow :( lipa !!! a pieniadze przeciez nie smierdza :) czy firmy wiecej beda wydawac skoro koszty sa ryczaltowe ??? nie !!! ale lacza moga zapchac bardziej !! i jaki tu pomyslunek ???
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-12 01:27
    ***Alienus - ja miałem taki komunikat na C333 , ale widzę , że w nowych Motorolach już tego nie ma:-) ***rollo - ja mam tak jak ***Alienus , te same pakiety i też nic nie blokuję.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alienus pisze: 2005-05-12 01:40
    Pomyślunek tu jest i to bardzo dobry!! Chodzi o to żeby córeczka IDEA nie podbierała mamusi Tepsie klientów indywidualnych (to byłby ewidentny koniec modemów i znaczny spadek aktywacji neostrady). Dlatego wątpie żeby idea kiedykolwiek oferowała tani internet dla indywidualnych...
    0
  • Users Avatars Mini
    kmis pisze: 2005-05-12 09:43
    **Alienus: korzystam z EDGE w Plusie w Warszawie (dzielnica Bielany) - telefon Nokia 6230i. Transfer plików na poziomie 10-12KB/s, max. osiągi według programu DU Meter 150-180 Kbps, czasami modem dostaje czkawki spada do 56Kbps ale to wina tego iż na sąsiednich btsach nie ma EDGE
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2005-05-12 11:12
    a wiesz alienus ze oczywiscie masz racje :( - nie pomyslalem w tych kategoriach - mam nadzieje ze obudzi sie konkurencja !!! czyzby tylko idea miala taka infrastrukture :) ktora obsluzy tylu uzytkownikow gprs ???
    0
  • Users Avatars Mini
    MooNTER pisze: 2005-05-12 11:51
    limit 0,5 GB jest po to by nie korzystac z edge bo to licencja gprs. Pewnie blokowac tego nie beda bo juz za bardzo niema czego. W poprzedniej wersji licencji jest zapis ze nie mozna zmienic modemu na inny "niz zakupiony w zestawie" czyli gc75 ktory nie obsluguje EDGE (btw. co jesli modem sie zepsuje, ktos mi go ukraadnie, podepcze go, pies go pogryzie, wypadnie mi przez okno(...) ?? nie moge juz korzystac z licencji?? wlasnie dlatego zmienili ten zapis -nie wspominajac juz o braku mozliwosci polaczen glosowych z GC75 bo ten modem ich nie obsluguje, a ktore to mam zapewnione w cenniku i regulaminie promocji - fakt - za 2,44/min - ale mam!), teraz niema tego zapisu ale jest o mozliwosci blokowania...
    0
  • Users Avatars Mini
    Pozer pisze: 2005-05-12 12:53
    bardzo fajna promocja i przyda sie mi
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-12 14:58
    Za dwa tygodnie oferta dla indywidulanych w Idei. Też oczywiście bez limitu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alienus pisze: 2005-05-12 15:25
    No ciekawe cóż to będzie za oferta... Rewelacji bym sie nie spodziewał bo mamusia Tepsa nakrzyczy jak tanio będzie :-) A plus jak zwykle śpi i wyskoczy ze swoją ofertą pewnie za pół roku :-/
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2005-05-12 16:15
    issa !! obys byl prorokiem !!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    s_beast pisze: 2005-05-12 21:40
    Szanowni wlo i issa, Wy to chyba trochę Plusa lubicie, co nie? Polecam Wam porównanie opłat za GPRS w roamingu Plusa i Ery w Turcji, z której Was serdecznie pozdrawiam. Zaznaczam, że wszystkie wpisy w moje książce są z Plusa, ale co to ma do rzeczy? rotfl Nie ma jak zjeśc suchą bułkę, a zapłacić za sute śniadanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-12 22:23
    s_beast - no Plus ma o złotówkę więcej za 100 kB... Nie bardzo rozumiem? Co to? Mam zmienić operatora bo w Turcji jest taniej transmisja danych GPRS? Nie żartuj... A jak już to czytam... Porównałeś ceny WAP-u via GPRS? Telsim GSM chociażby: WAP: 3.04 zł za 10 kB (taryfikacja za każde rozpoczęte 20 kB) - w Erze i: Pakietowa Transmisja Danych GPRS przez APN: wap.plusgsm.pl Jednostka taryfikacyjna 50 KB 3.00 / 3.66 - to w Plusie... A tak w ogóle... Nie taniej kupić jakiś karnet do kawiarenki internetowej???
    0
  • Users Avatars Mini
    lakif pisze: 2005-05-12 22:49
    idea nie dogoni chyba ery takimi pomysłami
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-13 00:37
    ***s_beast - chyba się nigdy nie wypowiadałem o cenach gprs w roamingu , jako , że nie mam o nich bladego pojęcia i takiego gprs nie używam. Jeśli jest taniej w Erze ,a tak wnoszę z Twojej wypowiedzi , to świetnie. Chyba musze zacząć uważać co piszę , bo nie chcę być opatrznie identyfikowany z Plusem.
    0
  • Users Avatars Mini
    s_beast pisze: 2005-05-13 12:43
    Drodzy moi, wlo i issa. Oceniałem Wasze wypowiedzi, jako osób grających w jednym teamie, ale widzę, że istnieją jednak obiektywne róznice w Waszej "grze". Drogi wlo, to wcale nie jest tylko "złotówka" różnicy, bo to jest różnica minimalna (jak się postarasz to znajdziesz tez i 2 PLN za 100kB, pod warunkiem, że oszukańcza ERA dalej podaje ceny netto, bo jak brutto, to hohoho), ale chce Cię poinformować, że istnieje w świecie coś takiego jak róznica w zasięgu. Nie wiem, czy znasz coś takiego i wtedy bierze sie tego operatora, który zasięg ma. Zawsze można komuś dołożyć, a im więcej się wie, tym bardziej wyważonych wypowiedzi się udziela. Drogi issa, dziekuję za i gratuluję wypowiedzi. Bardzo dyplomatyczna i o to chodziło. ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-13 16:20
    s_beast - porównałem cenę u tego samego operatora tureckiego. róznica 1 zł netto. sam przeliczyłem. cena wapu w Erze brutto. Nie bardzo Cię rozumiem tak w ogóle ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    s_beast pisze: 2005-05-13 19:21
    wlo :-) chodzi o dystans i uniwersalne (a nie ile mam wpisów z danej sieci w książce) liczenie, co jest możliwe np. w warunkach roamingowych. Należysz do szanowanych tutaj użytkowników i przyznam jesteś jednym z tych, których komentarzy szukam w tematach, ale mam wrażenie, że ciut jesteś uzależniony od Plusa i to staram Ci się wypomnieć. Niech wyrazem mojego szacunku będzie to, że wydałem na ten komentarz parenaście złotych więcej niż mógłbym (patrz IP). ;-))))
    0
  • Users Avatars Mini
    echoo pisze: 2005-05-13 20:49
    trochje sie to nie ooplaca, znaczy klientom bo idei napewno aie oplaca
    0
  • Users Avatars Mini
    lakif pisze: 2005-05-16 23:03
    idei te sie nie oplaca, bo klienci nie tacy glupi zeby to kupowac
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-17 23:52
    s_beast - paręnaście złotych? sądzę, że za to miałbyś tam kilka godzin w kawiarence?
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: