9222 - nowa usługa w TP

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 29

Dzięki nowej usłudze połączenie na koszt odbiorcy tp każdy będzie mógł się porozumieć z bliskimi nawet wtedy, gdy nie ma pieniędzy na opłacenie połączenia telefonicznego. Wystarczy, że zadzwoni na 9222 i poda numer, z którym chciałby rozmawiać. Telefonistka zestawi połączenie, gdy wzywany abonent wyrazi zgodę na pokrycie jego kosztów. Jeżeli klient nie pamięta numeru osoby, do której chce zadzwonić, może poprosić o jego wyszukanie.

Połączenie z bezpłatnym numerem 9222 jest możliwe z telefonów w sieci TP, w tym z automatów telefonicznych (nie potrzeba do tego karty telefonicznej). Usługa dostępna jest 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, w całej Polsce. Koszt połączenia naliczany jest jako suma opłaty za czas jego trwania i opłaty dodatkowej 1zł netto (1,22 zł brutto) za zestawienie połączenia.

W przypadku, gdy osoba wzywana ma aktywną blokadę połączeń półautomatycznych w ruchu krajowym lub nie jest abonentem Telekomunikacji Polskiej, połączenie na jej koszt nie będzie zrealizowane.

Opinie:

Opinie archiwalne (29):

Komentuj

Komentarze / 29

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Marek pisze: 2006-08-07 16:18
    Rozwija nam się tp...
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-08-07 16:21
    no prosze ucza sie od najlepszych!!!;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2006-08-07 16:21
    hehehe szkoda ze nie wprowadzili dzownie na rachunek tpsa :)
    0
  • Users Avatars Mini
    quest pisze: 2006-08-07 16:46
    "Koszt połączenia naliczany jest jako suma opłaty za czas jego trwania i opłaty dodatkowej 1zł netto (1,22 zł brutto) za zestawienie połączenia." Nie podoba mi się to dodatkowe 1.22 zł , no ale może w innych krajach też tak jest...nie wiem , nie korzystałem
    0
  • Users Avatars Mini
    szymczyk pisze: 2006-08-07 16:52
    ciekawe kiedy wprowadzą że nie trzeba będzie miec rachunku tp żeby mieć neta ?
    0
  • Users Avatars Mini
    klisza pisze: 2006-08-07 16:56
    @vod ma rację. W Plusie ta usługa jest od dawna, nie trzeba gadać z jakąś konsultantką i za połączenie jest naliczane tylko 76 gr. za minutę (czy coś koło tego) bez dodadkowych opłat.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2006-08-07 17:07
    hehehe szkoda ze nie wprowadzili dzownie na rachunek tpsa :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Rokko-1 pisze: 2006-08-07 17:11
    Czyli wracamy do Pań Telefonistek, które będą Nas łączyć a pewnie niedługo usłyszymy w słuchawce "rozmowa kontrolowana, rozmowa kontrolowana"..:)
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-08-07 17:14
    dobra usluga. Szczegolnie w sytuacjach kryzysowych. Plus dla TP!!! Szkoda, ze tylko wewnatrz sieci TP, ale dobre i to!
    0
  • Users Avatars Mini
    docent pisze: 2006-08-07 17:49
    To działało już od dawna! Mam ulotkę tepsy sprzed 2 czy 3 lat (a może dawniej) i jest tak: "900 - zamawianie rozmów międzymiastowych TP Tu zamówisz rozmowy krajowe, również na koszt osoby, do której dzwonisz.(...)" Późniejsza ulotka podaje, że ten numer zmienia się na 9050. Tyle, że teraz wydzielili numer specjalnie dla tej usługi. No i nie wiem jak wcześniej było z kosztami.
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-08-07 18:04
    extra usługa - bankowo nie raz kogoś poratuje :))
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-08-07 21:00
    *klisza- jest dokladnie tak jak piszesz!!!;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    deab pisze: 2006-08-07 21:01
    no no całkiem sensowna usługa :) dzieci na wakacjach będą mogły dzwonic do rodziców ile wlezie! na ich koszt oczywiści :D + 1zl za połaczenie :(
    0
  • Users Avatars Mini
    iceman76 pisze: 2006-08-07 22:45
    dla zdesperowanych .......ciekawe czy panie telefonistka informuje osobe na ktorej koszt ktos bedzie chcial rozmawiac ile to kosztuje bo napewno nie wszyscy beda to wiedzieli
    0
  • Users Avatars Mini
    azski pisze: 2006-08-07 23:52
    Taka usługa jest dotępna w np. USA dopiero od 60-ciu lat - BRAWO TP S.A.
    0
  • Users Avatars Mini
    gujemo pisze: 2006-08-08 00:07
    czyli Pay4ME w TEPESIE
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-08-08 00:31
    jak to jeśli nie ma pieniędzy na opłacenie połączenia telefonicznego? A na goły abonament za 50 zeta to ma ?
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-08-08 00:32
    a przepraszam - pewnie ma socjalny bo w tym za 50zł może się nadzwonić. W końcu jest tam 60 minut.
    0
  • Users Avatars Mini
    krzysp pisze: 2006-08-08 01:18
    Ciekawe czy telefonistka podaje również nazwisko osoby, która próbuje uzyskać połączenie na nasz koszt. Jeśli tak to można po prostu podziękować i oddzwonić do tej osoby np. z komórki po normalnych, nietepsianych stawkach. Oczywiście zakładam, że osoba jest znajoma (=>posiadam jej numer) oraz nie dzwoni z budki. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ja pisze: 2006-08-08 01:30
    Uklon w strone zmierzlego klienta , ktoremu z reguly cos nie pasuje lepiej jak jest niz jakby jej nie bylo a noz ktos skorzysta.
    0
  • Users Avatars Mini
    jasnie pisze: 2006-08-08 05:38
    przydatna usluga - nie ma dyskusji. Tylko w TP zaczyna mnie irytowac ilosc najrozniejszych numerow.... bleknitna linia 9393. biur numerow 118913, pay4me 9222 itd itp - jakby nie mozna tego skonsolidowac w jednym serwisie, chocby na zasadach IVR. Moze za 10 lat... kto wie
    0
  • Users Avatars Mini
    Konsternacja pisze: 2006-08-08 09:55
    A po co zawracać gitarę Paniom telefonistkom? Nr 9222 powinien działać w systemie interaktywnym IVR i zezwalać na wybranie za friko numeru i zestawić żądane połączenie na powiedzmy 30 sekund co by pozwoliło na szybko się skontaktować i podać swój nr by odbierający mógł oddzwonić (jeśli chce) i dłużej pogadać. By wykluczyć wielokrotne wybieranie zawiesić czasowo ponowne wybranie tego samego nr przez określony czas. I już Od razu też wiadomo czy odbierający podniesie w ogóle słuchawkę.
    0
  • Users Avatars Mini
    m.a.rio pisze: 2006-08-08 16:36
    brawo TP
    0
  • Users Avatars Mini
    plusak pisze: 2006-08-08 17:20
    Największy plus, to że można podejść do budki telefonicznej i bez karty pogadać z kimś w tepsie. Dodatkowo nie musimy znać nr-u, jeśli dobrze rozumiem to panienka za darmo nam wyszuka :) Normalnie wyszukiwanie numeru zdaje się troche kosztuje... Ciekawe, czy firmy będą odbierać telefony na swój koszt, np. taksówki albo banki - te "dobre" pewnie tak ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2006-08-08 20:47
    szkoda ze do dialogu nie mozna :| No i po co ten 1 PLN dodatkowo?
    0
  • Users Avatars Mini
    xxx pisze: 2006-08-09 19:08
    ciekawe czy jak ktoś ma darmowe wieczory i weekendy to bedzie placił za takie polaczenie tylko 1,22 czy normalne stawki? bo jak tylko 1,22 to super :D
    0
  • Users Avatars Mini
    magda pisze: 2006-08-10 11:20
    Usługa bardzo pomysłowa i myślę, że rozwojowa. Nareszcie można dodzwonić się gdzieś, nawet gdy brak kasy.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-08-22 00:20
    Brawo TP.Usługa trafiona w dziesiątkę zwłaszcza dla tych ,którzy przebywają na wakacjach.Pod 9050 rzeczywiście można było zamówić tę usługę ,ale 9050 jest płatne(trzy impulsy) a 9222-bardzo prosty jak konstrukcja cepa do zapamiętania-jest bezpłatny.
    0
  • Users Avatars Mini
    Nepo pisze: 2016-08-19 23:22
    @jasnie Za 10 lat to TP już w ogóle nie będzie lol
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: