Test Alcatel OT511

Recenzje
Opinie: 268

Telefon do testów otrzymaliśmy od firmy PTK Centertel, operatora sieci Idea.

 

Minęło ponad pół roku od chwili kiedy testowałem Alcatela One Touch 501. Wówczas pisałem dużo o planowanej zmianie wizerunku marki Alcatel. Nastąpiło to przede wszystkim poprzez znaczne zwiększenie funkcjonalności oraz poprawienie wyglądu  produktów tej firmy. Niedawno w moje ręce trafił nowy terminal francuskiego producenta - model One Touch 511. Po raz pierwszy widziałem ten dwuzakresowy (900/1800) aparat na tegorocznych targach CeBIT.

W Hannoverze Alcatel prezentował na swoim stoisku jedynie plastikowe atrapy tej "słuchawki". Kiedy pierwszy raz wziąłem go do ręki, zaskakująca była jego waga -  był bardzo, bardzo lekki. Sądziłem, że atrapa waży tak mało ponieważ jest zrobiona z plastiku a rzeczywisty aparat będzie znacznie cięższy. Jednakże okazało się, że telefon ten rzeczywiście jest lekki jak piórko. Poza tym jest też mały i świetnie mieści się w dłoni. Waży jedynie 75 gramów, przy wymiarach 97 x 42 x 20 mm.

Telefon tworzy jednolitą, zharmonizowaną bryłę. Antena została wbudowana wewnątrz, a do korzystania z menu służy manipulator nazwany DriveKey. Prawie cała obudowa jest metaliczno-srebrna, jedynie z boków aparatu znajdują się elementy w jedynym z trzech kolorów, zależnie od modelu: szarym (urban grey), czerwonym (orient red) i niebieskim (bright blue). Wyświetlacz jest spory i czytelny, podświetlony na zielono. Może wyświetlić do 6 linii tekstu (96 x 65). Standardowe znaki są bardzo małe i dlatego mieści się ich na wyświetlaczu tak wiele. Jeżeli jednak ktoś z użytkowników miałby problem z odczytaniem tekstu to przy użyciu funkcji "zoom" można w każdej chwili go powiększyć.

Okazało telefon ten ma wiele wspólnego z modelem 501 - przede wszystkim ma podobny układ menu. W tym wypadku Alcatel zrobił dobrze, powtarzając już sprawdzone rozwiązania. Telefonem bawiłem się przez około tydzień i nie spotkałem się z żadnymi większymi problemami związanymi z jego użytkowaniem. Standardowym wyposażeniem jest bateria Li- Ion. Podobnie jak cały telefon, ogniwo jest bardzo małe i lekkie. Trudno uwierzyć że może ona przez parę dni dostarczać niezbędnej energii dla telefonu. Według producenta aparat w stanie oczekiwania może pracować aż 280 godzin. To  wynik uzyskany prawdopodobnie w najlepszych możliwych warunkach, bez dodatkowego poboru energii i jak najbliżej stacji bazowej. Ja z telefonu korzystałem dość intensywnie, rozmawiając około 1 godziny dziennie. W takich warunkach telefon działał bez ładowania przez 3 doby.

Porównanie z Siemensem SL45

Jakość rozmów wykonywanych z Alcatela jest bardzo dobra, i to zarówno podczas zwyczajnej rozmowy z telefonem przyłożonym do ucha, jak i w sytuacji gdy korzystamy z wbudowanego zestawy głośnomówiącego. Zresztą jest to bardzo przydatna funkcja, którą miał już One Touch 501.

Połączenia inicjujemy albo w tradycyjny sposób z klawiatury telefonu, lub głosowo. 50 numerom z książki możemy przypisać głosowe wywołania. To duży plus dla Alcatela ponieważ inne telefony oferują tych wywołań jedynie 10 lub mniej. W przypadku OT 511 możemy zaopatrzyć w wywołania głosowe większość osób do których stale dzwonimy. W ten sposób w ogóle niemal eliminujemy zwykłe wybieranie z klawiatury.

Dla zabezpieczenia przed przypadkowym wciśnięciem klawiszy telefon oferuje blokowanie klawiatury. Włączenie funkcji następuje przed dłuższe naciśnięcie przycisku #. Można też włączyć opcję automatycznego blokowania klawiatury. Kolejną z funkcji jest automatyczne wyłączanie telefonu. Może ono nastąpić jeśli telefon nie będzie używany przez: 1, 12 lub 24 godziny.

Kolejną przydatną funkcją dźwiękową telefonu Alcatel jest cyfrowy dyktafon. Może on zapamiętać 20 notatek, które w sumie mogą trwać ponad 3 minuty. To przydatna funkcja, lecz 3 minuty to trochę mało. Nagrane memo można zapisać jako dzwonek telefonu.

Menu telefonu jest przyjazne i intuicyjne. Niektóre pozycje są animowane, a ich układ jest czytelny i logiczny. Po wejściu do menu naciśnięciem klawisza DriveKey, pojawia się wybór: Menu lub Usługi. Usługi to zakładka w której znajduje się przeglądarka WAP. Telefon przeze mnie testowany został dostarczony przez siec IDEA, egzemplarz ten po włożeniu karty sieci IDEA miał w Usługach dodatkowe opcje. Były to zapisane numery telefonów do BOKu IDEA, biura numerów, informacji handlowej itp.

Opcja Menu to menu właściwe a jego najważniejszym punktem jest Skrzynka. Skrzynka to podmenu w którym zostają zapisane informacje o wszystkich przychodzących, wychodzących oraz nieodebranych połączeniach, tu można też znaleźć informacje o ilości nowych SMSów i innych ważnych zdarzeniach związanych z telefonem.

Książka telefoniczna w Alcatelu ogranicza się tylko do pamięci karty SIM, telefon nie posiada własnej pamięci. Jednak sama pamięć jest zarządzana w interesujący sposób. Każda bowiem z pozycji książki może zawierać 3 numery telefonów. Telefon fizycznie zapisuje na karcie SIM aż trzy pozycje ale w telefonie widoczna jest tylko jedna zawierająca trzy numery. Często jednak zdarza się nam zmieniać kartę SIM i wtedy telefon mógłby zgubić te ustawienia. W tym celu telefon rozpoznaje podstawową i tymczasowe karty SIM. Zawsze gdy wkładamy inną kartę niż podstawowa telefon zapyta nas czy jest to karta tymczasowa, czy tez pragniemy żeby od teraz była ona karta główną. Wybór tej drugiej opcji spowoduje, że informacje na temat poprzedniej karty głównej zostają skasowane. Jeśli wybierzemy opcję tymczasową to po ponownym włożeniu karty podstawowej telefon rozpozna wszystkie rekordy prawidłowo. Każdą pozycję w książce można przypisać do jednej z 3 grup kontaktów: Prywatnych, Służbowych lub Innych. Każdej z tych grup można przypisać inny sygnał dzwonka, co pozwala nam rozpoznać kto do nas dzwoni bez spoglądania na wyświetlacz. Do każdego telefonu można tez przypisać głosowe wybieranie. Kontakty mogą być przez telefon sortowane alfabetycznie, albo według grup.

Kolejne menu to Wiadomości. Służy ono do obsługi i przechowywania krótkich wiadomości tekstowych SMS. Alcatel obsługuje nową, rozwiniętą wersję SMSów - EMS (Enhanced Messaging Service). Standard ten został stworzony przez Ericssona a obecnie jest wprowadzany także przez innych producentów. Prawdopodobnie już wkrótce wszystkie nowe telefony komórkowe będą miały zaimplementowana obsługę tego standardu. Podstawowym jego celem jest to by posiadacze różnych telefonów mogli wymieniać się ze sobą SMSami zawierającymi ikony, obrazki oraz melodie. Dotychczas każdy producent wyznaczał własne standardy wymiany informacji, teraz natomiast będą one kompatybilne, co pozwoli na większą wygodę użytkowników. Stworzenie tego standardu to próba tchnięcia nowego ducha w starą i bardzo ograniczoną technologię SMS. Jest to też próba płynnego przejścia do jeszcze nowszych rozwiązań takich jak MMS (Multimedia Messaging Service), które zostaną wdrożone w sieciach trzeciej generacji.

Dotychczas niewiele telefonów na rynku obsługuje EMS, dlatego miałem pewne problemy ze znalezieniem odpowiedniego telefonu do testowania, udało się jednak. Używając Alcatela wybieramy opcję tworzenia nowej wiadomości, do tego momentu wszystko dzieje się jak w normalnych SMSach. To co odróżnia Alcatela to to, że w każdym momencie możemy do treści redagowanego SMSa wstawić ikonę, animację lub dźwięk z naszego telefonu. Telefon ma własną pamięć ikon i melodii. Ikon i animacji jest standardowo około 30, mnie udało się zapamiętać w telefonie kolejnych 30. Do wiadomości można dołączać jedynie melodie wcześniej zapisane w telefonie. Nie ma możliwości wysyłania melodii stworzonej przy użyciu kompozytora. Już wkrótce na pewno pojawią się serwisy, które umożliwią wysyłanie wiadomości EMS z Internetu.

Główna niedogodnością z którą wiąże się EMS jest brak informacji w ilu oryginalnych SMSach zostanie wysłana nasza wiadomość . Jeśli wiadomość taka zawiera logo lub melodię to nie zmieści się w jednym SMSie. Telefon nie informuje z ilu SMSów składa się wiadomość, nie informuje też ile rzeczywiście SMSów wysłał. W pamięci wiadomości wysłanych wiadomość EMS zawsze widnieje jako jedna. W sytuacji kiedy za SMSa szczęśliwcy płacą około 30 groszy a ci mniej szczęśliwi nawet 65 zawsze warto wiedzieć jakie są koszty wysłania danej wiadomości. Tej informacji Alcatel niestety nie zapewnia. Pewnie już za rok trudno będzie nam sobie wyobrazić jak kiedyś mogliśmy korzystać ze zwykłych SMSów. Co warte podkreślenia, jeśli wyślemy wiadomość EMS na telefon go nie obsługujący to telefon ten pokaże tylko tekst który był zawarty w wiadomości, pozostałe elementy zostaną zignorowane. Wiadomości EMS są zatem kompatybilne z tradycyjnymi SMSami.

Testowany egzemplarz miał polski słownik T9. Nie jest to niestety narzędzie doskonałe. Jeśli wcześniej nie korzystało się z T9 trzeba dość długo się do niego przyzwyczajać. Kiedy piszemy i nie patrzymy na ekran a telefon w tym czasie stwierdzi, że nie ma takiego słowa i zapyta czy chcemy jest wstawić do słownika, gubimy wszystkie wprowadzone potem litery. Oczywiście istnieje słownik użytkownika i każdy może wprowadzić najczęściej przez siebie używane wyrazy. Sam słownik, korzysta przede wszystkim z polszczyzny literackiej, która dość znacząco różni się od tego co zwykle słyszymy na ulicach i używamy w SMSach. To problemy które napotkałem, lecz generalnie słownik T9 znacznie usprawnia wpisywanie SMSów. Warto także wiedzieć, że może on być także wykorzystany podczas wprowadzania tekstów na stronach WAPowych. SMSy mogą być również tworzone przy użyciu szablonów. Gotowe szablony są już zapisane w telefonie (5 sztuk), każdy użytkownik może także stworzyć własne. Alcatel obsługuje również w pełni raporty doręczeń SMSów, o ile oczywiście są one oferowane przez użytkowaną sieć GSM.

Kolejny element menu to opcja Moje menu. Służy ona do zarządzania dźwiękami i obrazami wyświetlanymi podczas pracy telefonu. Menu dźwięki pozwala na wybór trybu pracy sygnału telefonu. Może on pracować w 5 trybach: Normalny, Wib..Dzwonek, Dyskretny, Wibracyjny i Milczy.  Wib..Dzwonek to tryb w którym telefon najpierw informuje o połączeniu przychodzącym przy użyciu wibracji potem dopiero uruchamia dzwonek. Wibracje w telefonie są dobrze wyczuwalne, nawet gdy wrzucimy telefon gdzieś głęboko do kieszeni. W tym samym menu dokonujemy wyboru dzwonka którym telefon informuje o połączeniu. Dzwonki są polifoniczne, czyli, brzmią tak jakby były wykonywane przez kilka instrumentów jednocześnie (do 8). Brzmienie jest inne i wydaje się lepsze od dzwonków w innych telefonach, choć to już kwestia gustu. Dzwonki Alcatela natomiast są cichsze niż dzwonki Nokii czy np. Siemensa którego na co dzień używam.

Kompozytor pozwala nam na tworzenie własnych melodii z poziomu telefonu. Korzystając z niego możemy wybrać instrument na którym ma być wykonana nasza melodia. Do wyboru mamy: fortepian, ksylofon, gitarę, kontrabas i smyczki. Tworzenie melodii następuje w zwyczajnym zapisie nutowym. Przy użyciu odpowiednich klawiszy umieszczamy nuty na pięciolinii, zabawa jest przednia a przy tym dziecinnie prosta. Możemy stworzyć i zapisać dwie własne melodie. Telefon zawiera oryginalnie 30 melodii.
W tym samym menu można tez zmieniać ikony, które podobnie jak logo operatora w Nokiach, znajdują się cały czas na wyświetlaczu telefonu. Są to te same ikony, które możemy przesyłać przy użyciu EMS. W kolejnym menu możemy kasować i zmieniać nazwy zgromadzonych ikon i dźwięków.

Telefon jest wyposażony w przeglądarkę WAP. Obsługuje ona WAP w standardzie 1.1. Telefon wyświetla większość stron bez zarzutu, choć czasami zdarza mu się, że próbuje otworzyć stronę przez kilka minut bez żadnego efektu. Jeśli chodzi o konfiguracje przeglądarki WAP to warto pamiętać o ustawieniu Portu proxy. Jeśli chcemy by nasze połączenie było zabezpieczone wybieramy port 9203, jeśli chcemy się połączyć bez zabezpieczeń wybieramy port 9201. Konstrukcję przeglądarki WAP Alcatel znacznie ulepszył od czasu modelu 501. Wtedy do przeglądarki miałem wiele zastrzeżeń i dziś uwag tych nie mogę już powtórzyć w stosunku do modelu 511.

Telefon oferuje również budzik, który działa bez względu na to czy telefon jest włączony, czy nie. Podobnie możemy zaprogramować spotkanie. Wprowadzamy jego datę i godzinę oraz informacje czy ma charakter jednorazowy czy cykliczny. Potem telefon zapyta nas czy chcemy żeby w momencie rozpoczęcia spotkania został wysłany SMS. Jeśli wybierzemy tę opcję to zostaniemy poproszeni o stworzenie SMSa, który zostanie wysłany do wybranej przez nas osoby w momencie kiedy nadejdzie czas spotkania. Możemy też ustawić 5 dat urodzin lub rocznic o których telefon będzie informował.

Kalkulator to już standardowe wyposażenie komórki. Alcatel ma dodatkowo przelicznik walut. Jest on szczególnie przydatny do przeliczania walut państw Unii Europejskiej na Euro. Telefon ma już zaprogramowane sztywne kursy wymiany i bez problemu dokonuje przeliczeń. Po 1 stycznia funkcja ta stanie się dla wielu osób bardzo przydatna.

Telefon jest wyposażony w trzy gry: Kiler expo, Eyes & stars oraz Run run. Muszę szczerze przyznać, że nie miałem zbyt wiele czasu na zabawę nimi, ale na pewno są w pełni multimedialne - towarzyszą im wspaniałe dzwięki.

Reasumując, Alcatel One Touch 511 to bardzo dobry telefon. Jego funkcjonalność i wykonanie stawiają go w rzędzie najlepszych obecnie telefonów na rynku. Jeśli tylko operator zechce sprzedawać ten aparat po odpowiednio niskiej cenie (a podobno zechce), OT511 może stać się naprawdę popularny. Nie można również zapomnieć o najnowszych technologiach, które Alcatel zastosował w OT511. Polifoniczne dźwięki oraz EMS to rozwiązania jeszcze rzadko spotykane wśród konkurentów.

Opinie:

Opinie archiwalne (268):

Komentuj

Komentarze / 268

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Mike_Ka pisze: 2001-10-09 16:32
    miałem okazję pobawić się tym telefonikiem przez parę minut i robił na mnie duże wrażenie wagą, wielkością i bardziej logicznym menu niż w starych alcatelach
    0
  • Users Avatars Mini
    cherub pisze: 2001-10-09 17:02
    pytani za ile i kiedy? niby juz 15 pazdziernika ja juz czekam i od razu kupuje to cudenko
    0
  • Users Avatars Mini
    Mike_Ka pisze: 2001-10-09 17:21
    będzie prawie na 90% w poniedziałek 15.10 w cenie ok 200zł
    0
  • Users Avatars Mini
    scp pisze: 2001-10-09 17:22
    Ciekawy telefonik! Zeby tylko byl po przystepnej cenie!
    0
  • Users Avatars Mini
    piasek pisze: 2001-10-09 18:07
    całkiem niezłe fotki
    0
  • Users Avatars Mini
    Pioter pisze: 2001-10-09 18:40
    Po wstępnym zapoznaniu się z obsługą tego telefonu mogę powiedzieć, że jest to dobry wzór do naśladowania przez pozostałych producentów. Telefon wyznacza nowy kierunek w tworzeniu terminali. Oby tak dalej. Duże brawa dla Alcatela !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    czarny_kruk pisze: 2001-10-09 19:33
    faktycznie -telefonik robi dobre wrazenie... co do fotek rowniez sie zgadzam, niezle... Swoja droga ciekawe ze telefonik ten bedzie promowac najpierw Idea, a nie jak to dotad bylo Era.... Pozdrawiam... ps. oby ta cena byla real fajna....
    0
  • Users Avatars Mini
    KRFAWY_TOSTER pisze: 2001-10-09 21:12
    trzebva przyzanc ladny telefonik !!! mysle ze inni producenci powini uwazac na alkatela !
    0
  • Users Avatars Mini
    zabu$ pisze: 2001-10-09 21:42
    Naprawde ladny telefonik!!! Widac jaki milowy krok wykonala firma alcatel, z niecierpliwoscia czekam na jego cene...
    0
  • Users Avatars Mini
    emdeka37 pisze: 2001-10-09 23:03
    Brawo ! Nareszcie zdjęcia z ludzką twarzą. Jest jesień - telefony zbierają grzyby. Będzie zima - telefony lepią bałwanki. A tak poważnie, naprawdę spoko takie fotki. Aż chce się czytać i oglądać, zupełnie inny klimat. Żwiruk, masz duszę artysty.
    0
  • Users Avatars Mini
    wasq pisze: 2001-10-10 00:44
    Jestem pod wrazeniem, te zdjecia sa przepiekne wiecej zdjec w plenerze.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ewandy pisze: 2001-10-10 01:05
    Telefon niezly , SL45 - drogi , rower gorski z hamulcami tarczowymi dwutloczkwymi - drogi.Ciekawe zdjecia-porownania i ciekawy opis.Milo sie czytalo.Sam musze sprawdzic te nowe telefony Alcatela.
    0
  • Users Avatars Mini
    ciechu pisze: 2001-10-10 01:33
    wyyyypas zdjecia :) hehe, zwlaszcza to z grzybami... przypomina mi to jak kolega kiedys na grzybach chcial zobaczyc ktora godzina jest, wyciagnal telefon, a on (telefon) oplotl mu sie wokol glowy :) hehe, wypas, na prawde! fachura!
    0
  • Users Avatars Mini
    Noktoto pisze: 2001-10-10 03:42
    Czy ten test jest obiektywny? Brak wad? Nic na temat trzymania sygnalu, jakosci wykonania. Jesli 511 trzeszczy jak 3310 to odpada. Fajny bajk.
    0
  • Users Avatars Mini
    bargreb pisze: 2001-10-10 16:46
    Czadowe zdjęcia. Test trochę mało obiektywny(jakm dla mnie). Z grzybami wypasiony pomysł.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-11 04:57
    Test mi się podoba, "tefelon" też ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Jansmen pisze: 2001-10-11 19:50
    tesik ok - telefonik fajny ale zobaczymy jak wyjdzie w praniu .No i jeszcze cena ??? Zobaczymy.
    0
  • Users Avatars Mini
    kubel pisze: 2001-10-12 03:41
    moze byc ten alcatel, test tez w porzadku, chociaz faktycznie cos malo wad, tzn. sa wady, ale jakos sie ich nie podkresla ... zastanawiajace
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2001-10-12 16:07
    te zdjecia z grzybami sa swietne:)))) buaahaha
    0
  • Users Avatars Mini
    yaroo pisze: 2001-10-12 23:36
    wydaje mi się że alcatel się zastanowił i nie robi już gówna
    0
  • Users Avatars Mini
    irzi pisze: 2001-10-13 04:36
    czy ktoś wie jaka jest czułość tego aparatu - czy taka jak 501 - była by to rewelacja!
    0
  • Users Avatars Mini
    maxem pisze: 2001-10-15 02:10
    zgadzam się, że jakoś mało tu wad- sam używam 501 i dopiero ze zmienionym softem usnięte zostały błędy słuchawki o których w Waszym teście nie wspomnieliście. co do formy opisu- jest świetna- zachęca do przyjżenia się telefonikowi-a jest na co popatrzeć--gratuluję autorowi-żwiruk rulez!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    cieglo pisze: 2001-10-15 04:07
    malenstwo - czy to nie przesada?przy uchu nie da sie trzymac...
    0
  • Users Avatars Mini
    madzer pisze: 2001-10-15 14:41
    ale sciema zadnych wad - a mojemu kolesiowi sie ciągle wiesza i wylacza... i jeszcze to topornie zrobione menu...
    0
  • Users Avatars Mini
    Yogi pisze: 2001-10-15 16:09
    Ja chce ten telefon kupić. Tylko kiedy będzie dostępny w promocji? Mam nadzieje, że już niebawem.
    0
  • Users Avatars Mini
    zaman pisze: 2001-10-16 00:12
    Mam 501, jest ok, zwłaszcza super książka tel. 511 NIE MA KSIĄŻKI W TELEFONIE - jeśli to nie pomyłka, to jest to krok wstecz, a właściwie powrót do czasów telefonów zabawek. Szkoda.
    0
  • Users Avatars Mini
    szpilka pisze: 2001-10-16 04:24
    Książki telefonicznej nie ma w telefonie - jak wyjasnił producent dltaego,że telefon nie ma wogóle możliwości transmisji danych i przy zmianie telefonu użytkownik nie miałby możliwości skopiowania książki. Używam tego aparatu od miesiąca i jest OK.
    0
  • Users Avatars Mini
    szpilka pisze: 2001-10-16 04:25
    Poprawka - bateria w mojej sztuce ma cos nie halo
    0
  • Users Avatars Mini
    aaaa pisze: 2001-10-16 22:11
    Cp kest? miał być i nie ma!
    0
  • Users Avatars Mini
    aaaa pisze: 2001-10-16 22:11
    Co jest? Miał być i nie ma!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Ewandy pisze: 2001-10-18 11:00
    Po uplywie paru tygodni - chcialbym miec w zapasie OT511 - czasami SL45 jest za duzy.
    0
  • Users Avatars Mini
    bob_gr pisze: 2001-10-18 11:05
    Bardzo fajny telefon.
    0
  • Users Avatars Mini
    misu pisze: 2001-10-18 22:33
    cze jest do dupy. %#$@$ nikt chybago nie kupin kyuerdfbdfaahgdafbadfn gbvfsdvbfdbvdaffadfgbadvadad
    0
  • Users Avatars Mini
    .:pi:. pisze: 2001-10-19 16:29
    sorki - ale z tymi fotami to przesada telefon wygląda jak co? jak gowno w lesie chociaż sam aparat jest spoko - ciekawe czy łechtaczka działa lepiej niż w 501 i czy obudowa mniej trzeszczy....
    0
  • Users Avatars Mini
    KorniK^_^ pisze: 2001-10-20 02:18
    no, nie glupi fonik ! podobuje mi sie on !
    0
  • Users Avatars Mini
    Marcin a-MAT-or pisze: 2001-10-20 13:25
    Ten telefonik nie ma słownika T9 tylko Zi. To ważna różnica, poniewaz w T9 nie można dopisywać słów do pamięci telefonu. Zi jest to standart stworzony specjalnie do Alcatela.
    0
  • Users Avatars Mini
    pop101 pisze: 2001-10-22 15:52
    I co? Kolejna wpadka GSMONLINE? Miał być 15, potem 22.10. Nadal go nie ma! Więc kiedy będzie?! PS: Może ktoś mi doradzi, który z telefonów wybrać: Alcatel 511, Siemens C45, Sony J6, czy pozcekać na Siemens ME45? Chociaż nie chce mi się czekać! Proszę o opinie na mój mail... Dzięki...
    1
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-23 06:59
    Pop101, jest już (przynajmniej w ofercie "zostańmy razem")
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-10-23 22:55
    501 mi się bardziej podoba, jeśli będzie tak dobry jak ona to będzie super
    0
  • Users Avatars Mini
    kmnsk pisze: 2001-10-24 17:58
    Kiedy on wreszcie bedzie w spezdazy, cos tu chyba oszukuja. Jesli ktos wie kiedy bedzie dokaldnie to niech pisze ( thx ) . Pozdrawiam !!! KMNSK
    0
  • Users Avatars Mini
    ar2r pisze: 2001-10-27 04:46
    kiedy, kiedy, kiedy w ERZE?????? nie moge sie go doczekać!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2001-10-30 15:19
    Osoba robiaca ten opis lubi grzyby lub terz grzybiarki! Bardzo fajny aparat, ale nawet troche za maly jak na urzytek meskiej reki! Nara!
    0
  • Users Avatars Mini
    bob_gr pisze: 2001-10-31 11:34
    Mam coraz wieksza ochote na ten telefon, test jest zrobiony dobrze i mam duzo zdjec.
    0
  • Users Avatars Mini
    BarMan pisze: 2001-11-01 03:36
    KUPIŁEM GO! Ale sa znaczne rozczarowania... Np. Niby fajna funkcja dyktafonu,ale prawie calkowicie nieprzydatna,bo nie mozna nagrywac rozmów telefonicznych (!!!). Czyli POGORSZENIE w stosunku do 501 ! Oczywiście brak również terminarza.A w słowniku t9 brakuje duużo popularnych słów co znacznie utrudnia pisanie . Do tego z zasięgiem też nie jest najlepiej... Nie posiada też własniej pamięci w telefonie ,czyli ksiażka telefoniczna moze nam sie szybko skonczyc,gdyz w tej samej pamieci przetrzymywane są muzyczki i kony, co nam szybko zapcha SIM (po około 150 nazwiskach i kilku ikonach/muzyczkach) ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Kawior pisze: 2001-11-03 13:19
    Mam go od wczoraj, tj. OT-511. Powiem szczerze pierwsze wrazenia o wiele korzystniejsze niz rok temu przy zakupie Siemensa C35i. Faktem jest, ze malutki i leciutki. Jakis taki sympatyczniejszy niz C35i. Menu: naprawde INTUICYJNE !!!, zadne jakies skomplikowane. Zasieg: ja mam bardzo dobry, caly czas poki co 5 kresek zasiegu. Gry: rowniez sa bardzo dobre, RUN RUN to nic innego jak stary hit LODE RUNNER. Mozna sobie zmieniac ikonki na wyswietlaczu i nie ogladam juz napisu "IDEA MILEGO DNIA". Dzwonki: takie sobie, trzeba sie przyzwyczaic. Poki co super udany zakup, skorzystalem z tzw. promocji "Zostanmy razem". Jak cos jeszcze wybadam to napisze wkrotce.
    0
  • Users Avatars Mini
    bobopik pisze: 2001-11-03 15:06
    w koncu nie wiem... mam kupic czy nie? polecacie mi cos lepszego?
    0
  • Users Avatars Mini
    kmnsk pisze: 2001-11-04 16:02
    Maly, lekki, ladnyi duzo fukcji. Nic dodac nic ujac, po prostu super, ale mogliby dodac odtwarzacz mp3 :)) KMNSK
    0
  • Users Avatars Mini
    kmnsk pisze: 2001-11-04 16:03
    Jeszcze jedno: Bardzo ladne zdjecia, gratuluje KMNSK
    0
  • Users Avatars Mini
    Kawior pisze: 2001-11-04 17:23
    Marcinek3000 pytasz o przycisk funkcyjny. Po mojemu wiele ulatwia i umozliwia ogolnie mowiac szybki dostep do menusow bez smigania po innych klawiszach. Czesc! Pozdrawiam wszystkich na gsmonline !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    BARMAN pisze: 2001-11-04 20:51
    Tak,momo wszystko uwazam ze to bardzo dobry zakup,choc mam nadzieje ze w nowszej wersji softu ulepsza jakos te niedorobki ktore mnie denerwuja:niemoznosc nagrywania rozmow tel., ustawianie nagran jako dzwonki jest do bani (mozna tylko krotkie nagrania, ok 10 sek, mimo ze tel miesci 3 min), a slownik t9 jest BARDZO wybrakowany i polecam go wylaczyc szybko. Ale telefonik i tk jest swietny - w kioeszeni nawet go nie czuc, a i bateryjki ze 3 doby pochodza. POLECAM!
    0
  • Users Avatars Mini
    arti pisze: 2001-11-06 11:08
    Testowałem i oczywiście zgadzam się z przedmówcami, ładny, mały itp., lecz czy ktoś sprawdził jak sobie radzi ta słuchawka z sygnałem? Ja nie byłem zadowolony z jakości sygnału (Nokia i Eryk miały maksa), chyba że trafiłem na jakiś trefny egzemplarz. Jeśli kogoś rajcuje wygląd i bajery polecam, istne centrum rozrywki z tego Alcatela.
    0
  • Users Avatars Mini
    muminek pisze: 2001-11-06 19:56
    Telefonik fajny i miły dla oka, ale czy będzie wolny od wad poprzedników? Jak z jakością sygnału? Jak z jakością wykonania? Jak z trwałością? Mam nadzieję, że wszystko będzie OK z tym fonem, bo jest jednym z kilku wsród których dokonam wyboru i kupię.
    0
  • Users Avatars Mini
    Randall pisze: 2001-11-07 14:27
    Jeśli ma tak samo %#$@$%#@%&%@ głośnik jak OT302 i OT 501 to mogę go olać. Jeśli nie... W ogóle nie znoszę Alcatelów, mam jakieś niemiłe wspomnienia z nimi:(
    0
  • Users Avatars Mini
    Bercol pisze: 2001-11-07 18:37
    Kupiłem sobie OT511 i zgadzam się z opniniš użytkownicieli: ZA@#&TY telefon i jeszcze jedno: ludzie jak go widzš gdy dzwonię to się pytajš co to za nowa fajna malutka Nokia? Nic dodać nic ujšć!
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2001-11-09 20:51
    nastepny wynalazek alkatela , telefon dla MAS
    0
  • Users Avatars Mini
    szulu pisze: 2001-11-11 20:51
    niech tylko pojawi sie w erze w promocji w cenie porownywalnej np do noki albo erykow. za...ty telefon.
    0
  • Users Avatars Mini
    lava1 pisze: 2001-11-14 23:43
    Jednak nie udany podobno... tzn nie dopracowany i biednie wyposażony na naszym rynq
    0
  • Users Avatars Mini
    Zeeke pisze: 2001-11-17 21:06
    Ale i tak bede na niego czekal z niecierpliwoscia. O cos takiego od dawna mi "biegalo".
    0
  • Users Avatars Mini
    Szymonidius pisze: 2001-11-18 02:25
    Miałem do wybou: OT511 i NOKIE 8210. wybrałem ten pierwszy, choć NOKIA tańsza. Kilka osób które wybrało 8210 już żałuje. Jak ktoś się zastanawia to niech weźmie oba do ręki, włączy i porówna. Przed wejściem do salonu byłem zdecydowany na 8210 i nikt nie namówiłby mnie na zakup ALCATELA. Telefon jest git i jestem zadowolony z tego wyboru. To mój szósty telefon i jak do tej pory najlepszy. Polecam!
    0
  • Users Avatars Mini
    piasek pisze: 2001-11-19 14:36
    Znajomy kupił go sobie w sobote 200% lepszy od jakiejś tam Noki 8210 troszke droższy ale na prawde warto go kupić malutki, leciutki i zgrabny, mnóstwo ciekawych fiunkcji i te melodyjki szczeże polecam
    0
  • Users Avatars Mini
    dariusz pisze: 2001-11-22 01:01
    fajna słuchawka :)
    0
  • Users Avatars Mini
    piasek pisze: 2001-11-22 18:00
    szukam tego telefonu !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    noktoto pisze: 2001-11-22 21:30
    Kupilem dwa tygodnie temu, dzisiaj oddalem do serwisu :( Wieszal sie, czasami wystarczylo mocniej go chwycic (?!) i sie resetowal! Poza tym telefonik jest ok :)
    0
  • Users Avatars Mini
    robovit pisze: 2001-11-23 02:16
    Sluchawka pierwsza klasa, mam go 3 tygodnie i jak na razie OK. Tylko skad sciagac dzwonki i gry?
    0
  • Users Avatars Mini
    markas pisze: 2001-11-23 18:46
    Ja też skłaniam się do kupna tego fonika, ale przeczytałem kiepską informację o dyktafonie - nie można nagrać rozmowy telefonicznej !!!! Czy to jest możliwe ??? Powiedz coś na ten temat proszę. Mi zależy bardzo na tej funkcji. Miałem okazję się pobawić tym fonikiem w salonie IDEI i jestem naprawdę zaskoczony "design'em", wymiarami oraz prostotą obsługi. Jak macie jakieś dobre infa to napiszcie! Pozdr. Marek
    0
  • Users Avatars Mini
    mese pisze: 2001-11-25 17:33
    fajny telefonik, szczegolnie za te cene (188 zeta - promocja)
    0
  • Users Avatars Mini
    mese pisze: 2001-11-25 17:35
    ale zapomnialem, za nic nie zamienie mojej N3110, telefon marzenie: jak trza to komus po lbie nim dasz, easy obsluga, zaden dres ci go nawet nie bedzie probowal...
    0
  • Users Avatars Mini
    noktoto pisze: 2001-11-27 03:07
    No i wymienili na nowy:)
    0
  • Users Avatars Mini
    piasek pisze: 2001-12-01 13:11
    skąd ściągać dzwonki i inne dodatki do tego telefony???
    0
  • Users Avatars Mini
    kmnsk pisze: 2001-12-01 18:45
    Markas , to ze nie mozna nagrac rozmowy przy obecny sofcie to prawda, ale slyszalem za na poczatku roku ma byc nowy z paroma udoskonaleniami: miedzy innymi wlasnie nagrywanie rozmow i mozliwosc nagrania dluzszego niz 10 sek. dzwonka. Zdaje sie dodatki mozna sciagnac z www.wapster.pl , ale nie jestem pewny, wiec jesli ich tam nie bedzie to nie bluzgajcie na mnie :) KMNSK
    0
  • Users Avatars Mini
    delSol pisze: 2001-12-01 19:49
    Tylko czego to jest klasa - N3310, SL45 czy moze jeszcze czegos innego...??? A tak przy okazji - grzybki RuleZZZ....:P
    0
  • Users Avatars Mini
    gego pisze: 2001-12-01 20:29
    cena telefonu na karte
    0
  • Users Avatars Mini
    markas pisze: 2001-12-03 00:18
    KMNSK dzięki za info, wyczytałem też że można ściągać dzwonki itp ze strony ALCATELA.
    0
  • Users Avatars Mini
    markas pisze: 2001-12-05 19:13
    Napiszcie coś, jakieś infa o tym OT 511 jak wyniuchacie w tym telefonie.
    0
  • Users Avatars Mini
    bobopik pisze: 2001-12-08 23:49
    wlsanie go kupilem i jestem bardzo zadowolony. dzwaki sa super!!! gierki tez bardzo dobre. troche mniemartwi ze mowicie tu ze sie wiesza. uzywam go od kilku dni i ani razu sie nie zawiesil - moze macie trefne egzemplarze. zasieg ma lepszy niz N8210. jeden z najlepszych telefonow obecnie na rynku. POLECAM!!! PS w sam raz dla zony lub kochanki.....
    0
  • Users Avatars Mini
    markas pisze: 2001-12-09 12:14
    Dlaczego dla kochanki ??? Moja ma SIMENSA C35 i też jest dobry a ona i jeszcze lepsza.
    0
  • Users Avatars Mini
    stian pisze: 2001-12-13 12:32
    Mam ten telefonik od kilku dni. Na karcie sim mam ok 200 wpisow, wywolanie ksiazki z telefonami i posortowanie jej zajmuje na tym telefonie wiecznosc. Czy ktos jeszcze spotkal sie z ta przypadloscia w 511 ?
    0
  • Users Avatars Mini
    robovit pisze: 2001-12-15 03:08
    Faktycznie, ksiazka dlugo sie laduje, trzeba sie przyzwyczaic. Poza tym irytuje mnie dziwne ustawienie opcji dzwonka: nie mozna wlaczyc dzwonek+wibra, tylko jedno albo drugie. Ale cieszy mnie, ze bateria trzyma 8 dni, a jak u innych?
    0
  • Users Avatars Mini
    markas pisze: 2001-12-15 15:51
    ile 8 dni ???? to mozliwe tak dlugo ??? hm... ciekawe
    0
  • Users Avatars Mini
    Szymonidius pisze: 2001-12-16 03:57
    robovit:można włączyć wibra+dzwonek, ale najpierw wibra, a potem włącza się dzwonek, a co do bateri to potwierdzam jest bardzo dobra.
    0
  • Users Avatars Mini
    markas pisze: 2001-12-21 17:38
    Czy ktoś słyszał o modelach z nowym softem, prawdopodobnież poprawili co nieco i jest lepszy. I jak można wgrać nowy soft ????
    0
  • Users Avatars Mini
    markas pisze: 2001-12-25 12:48
    Co jest chłopaki nic nie słyszeliście?? Aż dziw mnie bierze. Już gdzieś czytałem o tym ale kurcze nie pamiętam gdzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawlik pisze: 2001-12-26 17:11
    Extra jest ten telefon, ciekawe, ile kosztuje????
    0
  • Users Avatars Mini
    markas pisze: 2001-12-26 23:46
    Pawlik poczytaj to się napewno dowiesz.
    0
  • Users Avatars Mini
    fjdjd pisze: 2001-12-29 20:45
    Swietne i bardzo wymowne zdjecia. Ladny fonik, kupie sobie taki.
    0
  • Users Avatars Mini
    markas pisze: 2002-01-02 14:53
    Nikt już testów nie czyta ????
    0
  • Users Avatars Mini
    daniel pisze: 2002-01-06 20:32
    Telefon jest rewelacyjny!!! Ale postawilem mu ocene 9, poniewaz nic nie jest idealne... Mam jeszcze pytanko... Czy ten telefon ma kalendarz??? Z gory dziekuje za odpowiedz e-mailem.
    0
  • Users Avatars Mini
    boss pisze: 2002-01-04 03:24
    Totalny shitt!!!!!! to pelen kibel. Bawilem sie nim ma jkies badzienwe gierki z dzieciecymi dzwiekami, zawiesza sie NIE KUPUJCIE TEGO!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    piasek pisze: 2002-01-04 12:33
    w teleonie tym tak samo jak w innych alcatelach można samemu uaktywnić Net monitor wciskając 000000* (6 zer i gwiastke) jest tam też podana wersja softu. kod ten czeba wstukac za każdym rarem jak sie chce skożystać z tych opcji
    0
  • Users Avatars Mini
    markas pisze: 2002-01-07 22:18
    boos sam jesteś shitt. I do tego ludziem z dupy tak jak ten śmieszny adres mailowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    markas pisze: 2002-01-12 01:46
    W ofercie MERITUM jest już za 109+vat. Sprawdziłem na stronie IDEI.
    0
  • Users Avatars Mini
    efen pisze: 2002-01-13 15:09
    slyszalem ze OT501 jest ma wiecej fukcji ????
    0
  • Users Avatars Mini
    Lukasz pisze: 2002-01-15 23:46
    Hmm powiem jedno , bardzo mi sie podoba ten telefonik :))) A zdjecia ktore zamieszczone sa na tej stronce sa po prostu super ,i jeszcze bardziej utwierdzily mnie w tym przekonaniu :)!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wieza pisze: 2002-01-16 03:34
    telefon jest elegancki !! Ale zdjęcia są jeszcze lepsze !!!!! HE HE
    0
  • Users Avatars Mini
    mass pisze: 2002-01-18 15:56
    bardzo ladny telefonik, obecnie mam alcatela 501 i tez jestem z niego zadowolony :P Ps. Gdybym mial wybierac pomiedzy alcatelem511 a nokia 8210 to wybralbym alcatela.
    0
  • Users Avatars Mini
    kjpp pisze: 2002-01-19 13:31
    fajny maly i tani
    0
  • Users Avatars Mini
    Ramidus pisze: 2002-01-19 15:59
    bobopik: przerazilem sie ;) 21 lat i opis "fajny telefon dla kochanki" ;)))) zawsze mi sie kochanka kojarzyla z hmm... panami w starszym wieku, zonatymi, z brzuszkami itp ;) Ci maja zazwyczaj czas i pieniadze na takie przyjemnosci ;) A co do telefonu - faktycznie jest damski, ale w sumie sympatyczny. Strasznie przeszkadzapowolnosc ksiazki, dosc przeszkadza kiepskie podswietlanie klawiszy... Specyfikacja tez dziwna (powinien imho miec irde)... Ale i tak in plus :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Leoniusz pisze: 2002-01-20 12:11
    bardzo fajny telefonik, tyle ze sprawia wrazenie taniej, plastikowej zabawki.
    0
  • Users Avatars Mini
    Neo_d|esigner| pisze: 2002-01-21 03:10
    MAM GO I JEST FAJNIUTKI... TAKI MALUTKI I W SUMIE GRUBIUTKI... BATERYJKA TRZYMA JAK TRZA I JESZCZE DŁUŻEJ... CO DO GIER (opinia jakiegos dresa z nokia kilka postow wyzej) A MOJA : BARDZO FAJNE ZWLASZCZA SAMOLOCIK KILLER EXPO i KOLKO I KRZYZYK (ustawiamy w rzedzie 4 jednakowe nie trzy ) i platformowka... zpomnialem.. dzwieki? super ale trzeba sie przyzwyczaic bo napewno sa inne.. troche ekranik dziwny.. bo mam wrazenie ze litery jakies takie brudne.. hm.. a ogolnie :) obecnie nie ma na rynku telefonu w tej cenie ktory chodz w polowie bylby tak funkcjonalny! na 10 w swojej klasie i namawiam na zakup
    0
  • Users Avatars Mini
    waldus pisze: 2002-01-21 21:58
    ciekawe dlaczego oferowany jest tylko w idei?
    0
  • Users Avatars Mini
    martini2000 pisze: 2002-01-23 11:56
    waldus: przeciez w Erze tez juz jest 149 netto -od 7.01.2002
    0
  • Users Avatars Mini
    martini2000 pisze: 2002-01-23 11:57
    czy widzial ktos w okolicy Sosnowiec- Katowice - 511 z wykonczeniami w colorze - blue - prosze o infooooooooooooooooooooooooooo - pozdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    pgonzo pisze: 2002-01-24 13:23
    Fajny, lekki, mały, no ale bez pamięci na telefony. W pierwszych wersjach miał aż miejsca na 300 numerów i adresów (taka sama budowa ksiżki jak w 501). Nie wiem czy ktoś wykożysta te 50 wybierań głosowych, mam 501 i kożystam z 15 (a jest aż 20). Jak ktoś lubi nowości może sobie kupić, osobiście wole już dobrze sprawdzone modele.
    0
  • Users Avatars Mini
    JAGODA pisze: 2002-01-27 19:31
    Super teścik a co do ALcatela jest to najlepszy aparat tej firmy JAGODA
    0
  • Users Avatars Mini
    gonia pisze: 2002-01-28 16:44
    telefon idealny dla mnie, szkoda, ze nie bedzie go w plusie
    0
  • Users Avatars Mini
    vegeta pisze: 2002-01-31 17:29
    dlaczego go ma nie być w Plusie???
    0
  • Users Avatars Mini
    mass pisze: 2002-02-01 15:37
    a jaki macie problem kupic go w salonie alcatela i przelozyc do niego swoja karte ? sorry moze nie powinienem sie odzywac ale ja bym tak zrobil. pozdro.
    0
  • Users Avatars Mini
    leszek27041 pisze: 2002-02-02 15:26
    W Plusie raczej nigdy nie będzie Alców, bo nie maja podpisanej umowy z Alcatelem na dostawe aparatów. Kiedys tego nie robili, bo nastawili sie na Nokie, ale gdy Nokia sie znudziła to maja duzy problem w Plusie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Neo_d|esigner| pisze: 2002-02-05 04:28
    Heh OT 511 czy N6210 no naprawde trudny wybor... ja strzelam w ciemno i biore Sony J70 bo od jednego i drugiego lepszy i tu nawet nie ma dyskusji
    0
  • Users Avatars Mini
    p54321 pisze: 2002-02-05 12:39
    wyglada slicznie ale jakos nie mam przekonania do telefonow tej firmy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Autorytatywny pisze: 2002-02-05 22:26
    DLACZEGO STRACILEM SWOJ NICK????
    0
  • Users Avatars Mini
    6436643 pisze: 2002-02-06 15:14
    same kurwiszcza na tym kanale chyba siedza a z tym konkursem chyba jet tak ze swoim kolesiom daja, (żigolaki)
    0
  • Users Avatars Mini
    jajco pisze: 2002-02-08 19:02
    Ogólnie to wydaje mi sie że ten 511 to fajny telefonik! mówie o wygladzie , bo jeszcze sie nim nie bawiłem ,a zamieżam go kupić swojej dziewczynie. Od roku ma OT302 i jest z niego bardzo zadowolona! Myśle że z OT511 również bedzie Happy! Pozdrawiam wszystkich ALCATELOWCÓW!
    0
  • Users Avatars Mini
    kmc pisze: 2002-02-08 19:40
    wreszcie Alacatel zrobił dobry telefon, bo sami przyznacie, że poprzednie nadawały się tylko na złom...
    0
  • Users Avatars Mini
    dioda pisze: 2002-02-08 23:01
    No spoko tel..dzis kupilem i albo byl od razu %#$@$%#@%&%@ albo sie zjebal. Po prostu sie wylacza.
    0
  • Users Avatars Mini
    Error pisze: 2002-02-09 00:15
    fajny telefonik, ale musialem go sprzedac bo nie spelnial moich oczekiwan, uwazam ze jest niedopracowany.
    0
  • Users Avatars Mini
    daz pisze: 2002-02-11 18:26
    Mi sie podoba fajny desing i funkcje. DaZ
    0
  • Users Avatars Mini
    dioda pisze: 2002-02-19 22:52
    no tel juz mam .i jest wyjebisty
    0
  • Users Avatars Mini
    wodzu pisze: 2002-02-20 00:03
    kumpel mial 501 --extra--skoro tamten byl ex... to co bedzie z nim--bede go mnial za jakis miesiac jak tylko opchne mojego siemensa s35 --mam nadzieje ze nie bede zalowac!!! :-))))
    0
  • Users Avatars Mini
    wodzu pisze: 2002-02-20 00:03
    to jest super telefonnnnn
    0
  • Users Avatars Mini
    dioda pisze: 2002-02-22 00:09
    no fajnie...kolejnyt tel pochodzil pare dni i sie jebie...normalnie sie wylacza...drugi alek ot511... nie polecam tego telefonu. Nie kupujcie tego shitu. Jutro ide wymienic kolejny raz...na 3 juz aparat...zobaczymy. Moze 1 na 10 nie ma jakiejs wady produkcyjnej.
    0
  • Users Avatars Mini
    kropi pisze: 2002-02-27 21:58
    Heja, Neo_designer napisal ze sony j-70 ot 511. Gdyby ktos mial jakies konkrety na poparcie tej tezy to ja chetnie przeczytam, bo wlasnie zbieram sie do zmiany c35 na jakies inne (s35, ot511 albo wlasnie sony j70). Szkoda ze z tych trzech modeli nie mozna sobie zlozyc takiego dream-fona...:-(
    0
  • Users Avatars Mini
    JANULEK pisze: 2002-03-02 11:47
    od 1-go marca jest we wszystkich punktach w Warszawie. Po 3-ch godz rozpracowywania mogę powiedzieć, że bateria jest b dobra. Natomiast w pozycji wibra telefon nie tylko wibruje, ale wydaje "grzechot" obijanych klawiszy o obudowę . Co np w teatrze może okazać się dużo więcej niż bezgłośna wibra. Być może że zastosowanie pokrowca będzie rozwiązaniem na ten niedopracowany szczegół. Poza tym nie zauważyłem działania funkcji :"karta stała" , "karta tymczasowa". Być może dlatego że nie zapisałem 3-ch nr pod jednym imieniem.Rozczarowałem się też ZUMEM.Ogólnie telefon mi się podoba.
    0
  • Users Avatars Mini
    JANULEK pisze: 2002-03-02 11:52
    zapomniałem dodac w ERZE
    0
  • Users Avatars Mini
    wasala pisze: 2002-03-02 19:20
    TE ZDJECIA SĄ NIE SPRAWIEDLIWE
    0
  • Users Avatars Mini
    n30 pisze: 2002-03-02 21:59
    czy w zestawie sa te grzybki
    0
  • Users Avatars Mini
    n30 pisze: 2002-03-02 21:59
    a jesli tak to czy one nie sa przypadkiem trujace???
    0
  • Users Avatars Mini
    Tregarth pisze: 2002-03-03 22:37
    Rewelacyjny telefonik!Posiadam go od paru dni jest świetny!Opcja "karta stała" i "karta tymczasowa" działa!Osobiście to sprawdziłem!Telefon na 15pkt w skali od 1 do 10!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    JANULEK pisze: 2002-03-05 00:42
    dla Tregarth. Mnie tez się podoba , choc dzis odkryłem jeszcze jedną "wadę" . Dzwoniłem do Alcatela i pan powiedział mi że o żadnym radiu nie mam co myśleć. Nie ma słuchawek, a poza tym nie ma radia! POdoba mi się podswietlenie ,dwustopniowe .Drugie skuteczne. Natomiast nie mogę się przekonać do zagmatwanego używania MEMO.
    0
  • Users Avatars Mini
    chris_ek pisze: 2002-03-05 14:09
    no dobrze a co z sama marka Alcatel, chodzi mi o to czy mozna im zaufac bo jak do tej pory niewiele wiem otej firmie
    0
  • Users Avatars Mini
    kbk pisze: 2002-03-05 19:22
    zrobila postepy - tansza i juz moze nawet lepsza od NOKII to moje osobiste zdanie
    0
  • Users Avatars Mini
    majkel1976 pisze: 2002-03-06 16:41
    slaby...a501 jest duzo lepszy...
    0
  • Users Avatars Mini
    majkel1976 pisze: 2002-03-06 16:43
    bo ten jest dla dzieci...
    0
  • Users Avatars Mini
    majkel1976 pisze: 2002-03-06 16:45
    a nie dla ludzi interesu he,he ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    majkel1976 pisze: 2002-03-06 16:51
    bo ja jestem czlek interesu...
    0
  • Users Avatars Mini
    westbammm pisze: 2002-03-09 18:45
    ale sceneria ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Mareczek pisze: 2002-03-17 14:36
    C Z Y T A Ć T O !! !! !! !! !! !! !! !! Fajny I Mały ale kupione w idei Są WADLIWE Mojemu koledze zepsuł się w pierwszy dzień a jego siostrze po tygodniu !!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Korzen pisze: 2002-03-18 21:09
    Mam go dwa dni i jest cool !!! Warto, naprawde warto, ma kilka nie dorobek ale to margines
    0
  • Users Avatars Mini
    mm pisze: 2002-03-25 15:51
    czy ten model jest naprawde tak awaryjny? bo zastanawiam sie czy go kupic? pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    zeb pisze: 2002-03-26 01:49
    Mam juz ten aparat. Jestem zadowolony, ALE: za wolny soft, brak akcesoriów i jeszcze kilka małych minusów.
    0
  • Users Avatars Mini
    mm pisze: 2002-03-27 14:13
    a jak sie Wam podoba slownik T9 w SMS'ach? bo jakos mi on sie nie podoba. wylaczylem go. To pewnie kwestia przyzwyczajenia, moze kiedys sie do tego przekonam ;) pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    lutek pisze: 2002-03-27 20:20
    kurde jest to radio w tym alcalku czy nie ma i czy juz na luzie mozna zdjac sima z tej sluchawy? chce go kupic, bo mam teraz s40, ale jakis dziwny ten phon...
    0
  • Users Avatars Mini
    mm pisze: 2002-03-29 15:21
    lutek: co do radia, to sprawa wyglada tak- trzeba kupic specjalny zestaw sluchawkowy ale facet w salonie Era powiedzial mi, ze puki co w Polsce jest niedostepny i cena bedzie pewnie wysoka :( a simLock'a mysle, ze chlopaki w akademikach dadza rade :)
    0
  • Users Avatars Mini
    mm pisze: 2002-04-02 22:36
    lutek: aha i jeszcze jedno, w sklad "zestawu radiowego" wchodzi nie tylko zestaw sluchawkowy ale jeszcze tylna scianka. Jest ona oczywiscie troche grubsza od standardowej o jakies 3 mm
    0
  • Users Avatars Mini
    HWCP1 pisze: 2002-04-03 02:01
    Swietny test i zdjecia za to telefon zaledwie dobry!
    0
  • Users Avatars Mini
    thinkpad pisze: 2002-04-04 02:12
    super fotki :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    kropi pisze: 2002-04-05 02:56
    test spox fotki mistrzostwo świata. Ale słychać tu i ówdzie że się ten pipsztok na środku co i rusz rozp... - niestety nie ta jakość co 501, nie ta jakość...
    0
  • Users Avatars Mini
    kropi pisze: 2002-04-05 02:57
    Tak się zastanawiałem ,może ktoś wie czy w procesie produkcyjnym takie rzeczy jak klawiatura itp są testowane na zużycie - tak jak te fotele w Ikei? ciekawe...
    0
  • Users Avatars Mini
    dino2000 pisze: 2002-04-07 13:05
    Ja także mam dylemat, zastanawiam się nad 8210 lub alcatelem 511, jestem przyzwyczajony do nokii, dla mnie są super, mam drugi telefon (czyli jak padnie wyświetlacz to mam zastępczą komórke) zależy mi na logach i melodyjkach a także na wymiennych obudowach, do alcatela 511 obudowy sa rzadko dostępne. A jak jest z melodyjkami w 511, czy można wysyłąć np. z wapstera? Co to za polifoniczne dźwięki?
    0
  • Users Avatars Mini
    Kamil21 pisze: 2002-04-09 16:37
    Ludzie, czytam te wasze wypowiedzi już od dawna i coraz bardziej mnie pogrążacie ..!!Już sam nie wiem brać go czy nie??????. To pierwsza sprawa. Teraz kilka pytań bo jestem trochę nie zorientowany: Czy w tej słuchawce do każdego numeru telefonu można przypisać osobny dzwonek. czy tylko zostaje mi możliwość przypisania numeru do jednej z 3 grup, która ma swój charakterystczny dzwiek?. A ,no i jeszcze czy one są naprawdę tak wadliwe jak część z was pisze?.. I mam jezcze prośbę., jak ktoś ma całą liste kodów do Alca (te co np.uruchamiają dodatkowe opcje np.coś w stylu 000000* ale i inne, to prośiłbym o przesłamie na mój e-mail. Z góry dziekuje!
    0
  • Users Avatars Mini
    Kamil21 pisze: 2002-04-09 16:41
    Bo tak w ogóle to telefomik jest gites ..Polecam go każdemu....Jeżeli was nie stać na S45 , to co wam zostaje jak nie Alcatel Ot511 ........przemyśl to ,a zrozumiesz...
    0
  • Users Avatars Mini
    raporter pisze: 2002-04-10 12:48
    według mnie telefon jest zajebisty!!
    0
  • Users Avatars Mini
    snareczki pisze: 2002-04-11 17:59
    Dzięki temu testowi przekonałem się do firmy Alcatel. Nie mogłem się zdecydować czy kupić S35, Czy 511-teraz już wiem, takiego testu %#$@$%#@% Brawo za oryginalne zdjęcia i szczegółowe opisanie funkcji aparatu
    0
  • Users Avatars Mini
    Geeker pisze: 2002-04-12 00:24
    Jest najlepszy i koniec!
    0
  • Users Avatars Mini
    Geeker pisze: 2002-04-12 00:25
    Na infogsm.pl napisali, że on ma GPRS debile co???
    0
  • Users Avatars Mini
    code pisze: 2002-04-13 15:10
    + dla polifonicznych dzwonkow ale ja i tak wole mojego Eryka t39m. pozdro.
    0
  • Users Avatars Mini
    trebor pisze: 2002-04-14 18:52
    Moj 511 czasami chrypi przy odtwarzaniu melodi i glosno-mowieniu. Poza tym "bip rozmowy" sygnalizujacy czas trwania rozmowy jest strasznie cichy. Nie slyszalny w trakcie rozmowy. Czy wy tez tak macie?
    0
  • Users Avatars Mini
    mm pisze: 2002-04-25 22:00
    trebor: zgadza sie! bip rozmowy jest bardzo cichy. Ale podczas rozmowy widać czas jej trwania, a jeśli rozmawiamy na "głośno mówiącym" to można sobie kontrolować timer :) W tym malutkim telefonie bardzo miło zaskoczyła mnie jakość dźwięku rozmowy :) pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    mik007 pisze: 2002-04-26 05:20
    jak na alcatela to rzeczywiscie postep,w porownaniu do poprzednich prodooktow...
    0
  • Users Avatars Mini
    Baldur pisze: 2002-04-28 02:52
    Rewelacja. Malutki, leciutki i do tego ma wporządku funkcje. Tylko podobno marne ma podswietlenie klawiszy... Ale za to słyszałem, że wibra rwie kieszeń. Ale OT512 dopiero będzie super. Zmienili chociażby podświetlenie na niebieskie, które moim zdaniem jest lepsze i ładniejsze. Brawa dla Alcatela za ten telefon. Baldur.
    0
  • Users Avatars Mini
    dino2000 pisze: 2002-04-30 19:32
    Błagam powiedzcie mi jak mam ściągnąć przedni panel w alcatelu 511?? Kupiłem sobie obudowe za 50 zł i nie potrafie ściągnąć przedniego panela,
    0
  • Users Avatars Mini
    adamov pisze: 2002-05-02 20:25
    kupiłem ten telefonik i jestem diablo zadowolony z niego.Tylko żeby radia było aktywne
    0
  • Users Avatars Mini
    Pikny pisze: 2002-05-02 23:04
    Witam!!! Mam Ala miesiąc jedyne wady jakie obcziłem to wyłączył mi się z 5 razy i ta książka, ale da się przyzwyczaić. Po za telefon jest wyjebany w kosmos, na dyktafon można nagrać nawet z 5 minut, zależnie od tego ile ma się zapisanych rzeczy w pamięci. Jeśli chodzi o crash test to 2m na beton (Vmax 22km/h). Niestety zginął…….ale jakiś robal na którego spad i troche się pokrowiec przytarł. Fonik działa bez zarzutów. A na zakończenie FAKERA dla wszystkich dresów w adasiach z 3310 wielkimi jak cycki niewydojonej krowy. Na zrazie
    0
  • Users Avatars Mini
    Dino2000 pisze: 2002-05-04 15:32
    Jak aktywować radio w tym telefonie??? Czy wystarczy zwykły zestaw słuchawkowy, czy musi być jakiś specjalny???
    0
  • Users Avatars Mini
    Dino2000 pisze: 2002-05-05 15:35
    Wczoraj zawiozłem mojego 511 do serwisu, przy mocniejszym przyciśnięciu wieszał się, resetował, gubił zasięg. Używałem go zaledwie tydzień, dł€żej będzie leżał w serwisie niż go dotychczas używałem. Dostałem jakąś zastępczą cegłe i się wszyscy ze mnie nabijają-BRAVO DLA ALCATELA. Może napisze jeszcze moje odczucia po tygodniu używania: mile zaskoczyła mnie jakość rozmów, piękny, czysty dźwięk, niestety bardzo ciche dzwonki, tylko 2 melodyjki własne, bardzo trudno o dzwonki do tego telefonu. Wydaje mi się że chyba wymienią mi go w serwisie na nowy. Jak go dostane to chyba opchnę i sobie kupie nokie 8210, 6210 czy motorolke V50, jeszcze musze przemyśleć. Ten alcatel dość szybko mi się znudził :( Ale ogólnie jest OK
    0
  • Users Avatars Mini
    dino pisze: 2002-05-06 00:06
    Wczoraj zawiozłem mojego 511 do serwisu, przy mocniejszym przyciśnięciu wieszał się, resetował, gubił zasięg. Używałem go zaledwie tydzień, dł€żej będzie leżał w serwisie niż go dotychczas używałem. Dostałem jakąś zastępczą cegłe i się wszyscy ze mnie nabijają-BRAVO DLA ALCATELA. Może napisze jeszcze moje odczucia po tygodniu używania: mile zaskoczyła mnie jakość rozmów, piękny, czysty dźwięk, niestety bardzo ciche dzwonki, tylko 2 melodyjki własne, bardzo trudno o dzwonki do tego telefonu. Wydaje mi się że chyba wymienią mi go w serwisie na nowy. Jak go dostane to chyba opchnę i sobie kupie nokie 8210, 6210 czy motorolke V50, jeszcze musze przemyśleć. Ten alcatel dość szybko mi się znudził :( Ale ogólnie jest OK
    0
  • Users Avatars Mini
    balta pisze: 2002-05-08 14:11
    dino ":" dobrze ze przeczytalem twoje wywody bo własnie słyszałem ze ten phon to kicha a nawet planowałem kupic ! ale nie na tnij sie na mv50 bo tez sie notorycznie psuje ! ale widze tez pozytywne głosy ! i co tu zrobić ?
    0
  • Users Avatars Mini
    harcerzyk pisze: 2002-05-08 19:34
    uzywam ten tel. od dluzszego czasu i jest zajebisty. nie gubi zasiegu wygodna klawiatura slownik (pelna wersja) i tak go mozna zpersonalizowac jak malo ktory. nokia niech sie schowa. grafika, melodia i text za cene jednego smsa a nie jak w nokii za jedna grafike 3x sms. pomyslcie. z wapstera mozna kupe rzeczy na sciagac.melodie mozna nagrac jako dzwonek inne sprzety tego nie maja. a przede wszystkim waga i cena. polecam. jest BEZAWARYJNY
    0
  • Users Avatars Mini
    dino pisze: 2002-05-10 15:59
    A ile go masz?? Tydzień? Mi właśnie po tygodniu się zjebał, nie zdziw się jak tobie też padnie
    0
  • Users Avatars Mini
    fodder pisze: 2002-05-13 02:07
    Wg mnie funkcje ma całkiem OK ale jest już jednak za mały. Alcatel przekroczył granicę między telefonem komórkowym a urządzeniem szpiegowskim w guziku marynarki ;) Pewnie i rozmiar jest dla wielu zaletą, ale mi jakoś nie podchodzi. I jeszcze, skoro już zacząłem narzekać, to ten przycisk "OK" nie jest ok. Są pewne problemy z kupieniem futerału do OT511 ale mnie one nie dziwią bo przycisk ten praktycznie byłby zablokowany za względnie sztywną "foliowatą" osłonką. Poza tym EMS-OK, dyktafon-OK, Li-Ion,ok260h - OK. A... I jeszcze gierki są bardzo fajne. To tyle o tym fonie. Pozdr. dla reszty ekipy...
    0
  • Users Avatars Mini
    cinek pisze: 2002-05-15 00:44
    Fonik zajebisty miałem nokie 8210 i nie ma porównania do acatela ot511 ma o wiele wiecej funkcji. Nokie posiadałem 3 miechy z czego 1 w domu a dwa w serwisie. Nokia wyrobiła se opinie tel dobrego i bez awaryjnego to jest mit na 10 noki 8210 2 są dobre nie polecam tego fonka. Ot511 to jest to mały i lekki nie to co nokia byla mala ale nie tak i była o wiele cięższa Polecam alcatela ot511 i tylko 1zł netto w idei
    0
  • Users Avatars Mini
    dino pisze: 2002-05-16 19:25
    hmm, nokia 8210 jest cięższa o 4 gramy, widze że jesteś ekspertem skoro wyczówasz tak ogromną różnice... Dobrze że sobie nie złamałeś ręki nosząc siemdziesięcio dziewięcio gramowy telefon hihihi :) Alcatela mam od 3 tygodni (2 w serwisie) wymienili mi płytę głóną, piosałęm już nieco o wadach i zaletach. Bardzo ciężko dostać darmowe EMS w internecie (jeśli ktoś wie gdzie są to proszę o info na tej stronie) Po za tym alcatelek ten ma bardzo trwałą obudowe, nie rysuje się ona tak jak w nokiach. Nie wiecie czy można zmieniać tempo w melodyjkach EMS otrzymanych internetem?
    0
  • Users Avatars Mini
    dino pisze: 2002-05-16 19:26
    heh przed chwilką wystawiłem dwusetny komentarz hihihihi
    0
  • Users Avatars Mini
    micky pisze: 2002-05-17 04:57
    Telefonik światny tylko te dzwonki polifoniczne są bardzo ciche!
    0
  • Users Avatars Mini
    gnat pisze: 2002-05-19 19:26
    albo dostrzeglem blad w recenzji albo mam nowsza wersje softu bo kupilem ten telefon dzis-telefon informuje w jakiej ilosci zostanie wyslany ems-tzn ile to bedzie smsow z reguly jedna ikonka to jeden sms tak samo jest z dzwiekiem!!a poza tym to zakochalem sie w tym telefonie!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    dino pisze: 2002-05-20 03:12
    A jaki kolor jest najbardziej odpowiedni dla mężczyzny waszym zdaniem? (Ja mam urban grey) - szary
    0
  • Users Avatars Mini
    Sammael pisze: 2002-05-20 20:20
    Mam do wyboru Ericssona T65 i Alcatela OT511 co ty wybrac?
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2002-05-22 23:46
    no to masz problem! :))) t65 bez wahania, to moje zdanie
    0
  • Users Avatars Mini
    dino pisze: 2002-05-31 15:04
    Czyżby był to już koniec komentarzy alcatela 511 na gsm.online? Czy napewno wiemy już wszystko o tym telefonie? Czy nikt nie ma nic do dodania? LUDZIE DLACZEGO MILCZYCIE? TO NAJLEPSZY TELEFON NA ŚWIECIE A WY NIC NIE GADACIE??
    0
  • Users Avatars Mini
    Macius pisze: 2002-06-02 22:51
    Telefonu używam od 6 m-cy. Kilka razy zdarzyło mu się zawiesić, obudowa się rysuje na mój gust aż za bardzo (z drugiej strony nie należe do osób które się cackają z tel, ale też nie rzucam nim o wszystko :) ) Rzecz która mnie wkurza już okrutnie bo zdarza się już drugi raz to problemy z manipulatorem (raz nie działa do góry raz nie działa w dół - i tylko jak idzie do serwisu to wszystko działa). Na wyświetlaczu pojawił się jakiś błedny piksel, więc i tak czas mu znów do serwisu. Chyba nie ta jakość której oczekiwałem... Największa wada? Brak własnej pamięci - 28 smsów to trochę za mało.. i wolne menu.. A czepiając się już bardziej subiektywnie to faktycznie jego rozmiar i waga to jak zabawka.. Właściwie to poważnie zastanawiam się już nad zmianą na Siemens'a S45 albo Nokie 6310.
    0
  • Users Avatars Mini
    as pisze: 2002-06-03 11:45
    szkoda że alcatel nie potrafi robić dobrego telefonu, 511 miała być hitem a tu znów awaria jak w 501
    0
  • Users Avatars Mini
    trial pisze: 2002-06-10 02:40
    telefon naprawde jest super, uzywam go od 3 miesiecy, bateria trzyma bez zastrzezen ,prosta obsluga, naprawde warto no i cena jest ok.
    0
  • Users Avatars Mini
    NORBIAK pisze: 2002-06-10 14:38
    telefon to jeden bajer i tylko zlotowke w idei
    0
  • Users Avatars Mini
    biT.MP pisze: 2002-06-10 21:00
    potwiedzam usera:as, mialem dwa te fony (501 i 511) i jakos nie przypadly mi do gustu, strasznie sie psuly i byly nie odporne na upadki. dla mnie nokia jest nadal liderem :)) a co do wytrzymalosci to 5110 bywa ze mna na budowach, mial on liczbe upadki, a nawet przejechalem go samochodem (busem) i nic mu sie nie stalo dla mnie to jest tel idealny dla tych ktorzy bywaja w ciezkich warunkach.
    0
  • Users Avatars Mini
    tomasek pisze: 2002-06-14 18:39
    mam alca ot 311, ten jest troche lepszy, ale ja i tak czekam na wyjazd po moja motke v100
    0
  • Users Avatars Mini
    tomasek pisze: 2002-06-14 18:42
    male testy tagow html font size=15 color=red;) test/font
    0
  • Users Avatars Mini
    tomasek pisze: 2002-06-14 18:47
    qfa nie dziala :(
    0
  • Users Avatars Mini
    tomasek pisze: 2002-06-14 18:59
    a tak nie ladnie bylo kopnac grzyba by mu zrobic zdjecie!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    luki pisze: 2002-06-15 13:05
    ludzie macie jakies melodie 503659681
    0
  • Users Avatars Mini
    dexkomrkowiec pisze: 2002-06-28 20:57
    alcatel alcatel nie lubie osobiscie tych aparatow ale ta komorka moze byc
    0
  • Users Avatars Mini
    Elvis pisze: 2002-07-05 02:40
    Ten tel jest THE BEST
    0
  • Users Avatars Mini
    sikor pisze: 2002-07-13 01:00
    mam fajny sprzet ale wole 8210 wymieni sie ktos?? prosze kontakt
    0
  • Users Avatars Mini
    zojek pisze: 2002-07-16 14:17
    czy warto kupić OT 511 za 300 zł ?
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFIK pisze: 2002-07-19 08:35
    Mam 511-stke i nie mam potwierdzenia wysłania poczty (NIE DA SIĘ JEJ WŁĄCZYĆ CHOCIAŻ JEST)( czy jest doręczona a może w trakcie dostarczania ) Jak ktoś by przypadkiem wiedział to bede dźwieczny Pa Z góry dziękuje
    0
  • Users Avatars Mini
    Manciarz pisze: 2002-08-03 20:00
    lipa lipa lipa nie polecam telefonik najmniejszy na swiecie ale najbardziej leciwy leci w nim plyta glowna i wyswietlacz. nie polecam sam go mialem i odrazu po kupnie wymianialem plyte glowna a pozniej wyswietlacz.
    0
  • Users Avatars Mini
    KOBAK pisze: 2002-08-04 17:17
    TEN TELEFON JEST DO BANI MAM GO 2 MISIACE I JUZ DZOJSTIK MI SIE POPSUL A MIANOWICE NIE CHODZI W DUŁ ODRADZAM WSZYSTKIM TEGO ZŁOMA
    0
  • Users Avatars Mini
    Lamer pisze: 2002-08-04 23:57
    Mam OT 511 o poczatku kwietnia. Jak na razie chodzi bez zarzutu. Pierwsza rzecza jaka zrobilem po kupnie tej sluchawki to nabycie futeralu.v Jest ona konieczna, bo bez tego stasznie szybko rysuje sie panel. Dodatkowa wada jest przycisk OK. Chociaz nie mam z nim najmniejszego klopotu to radze uwazac. Wyglada na bardzo nie trwaly.
    0
  • Users Avatars Mini
    gnat pisze: 2002-08-06 19:12
    telefon jest fajny, ale kilka bledow ma:navigator znowu zdupcony-mialem chwile Ot 302 i dokladnie to samo-albo nie dzialaja kierunki, albo sam klik-porazka obudowa troche sie rysuje ale nie wiecej niz u innych-poza tym telefon bardzo fajny ps. aha zapomnialem-ma straszliwie ciche dzwonki(te polifoniczne)makabra-w glosniejszym otoczeniu wogole go nie slychac nawet majac go w rece-patrze sie na niego i czuje ze wibsuje i widze ze dzwoni a glos szlysze jakbym go mial schowanego w dupie
    0
  • Users Avatars Mini
    deejaywebmajster pisze: 2002-08-10 23:04
    Czy działa wam raportowanie sms'ów? Bo ja mam włączoną tą opcję ale niestety jeszcze ani razu nie dostałem raportu. Czy ta słuchawka tak ma czy to wada mojej?
    0
  • Users Avatars Mini
    kbajon pisze: 2002-08-12 21:22
    Powiedzcie mi ile kosztuje ten telefon na kartkę.Plizzzzzz!!
    0
  • Users Avatars Mini
    kbajon pisze: 2002-08-12 21:22
    na kartę oczywiście....
    0
  • Users Avatars Mini
    deejaywebmajster pisze: 2002-08-15 15:23
    :) problem rozwiązany. Wystarczyło zapytać gdzie trzeba.
    0
  • Users Avatars Mini
    biT.MP pisze: 2002-08-21 00:54
    **kbajon**:kosztuje chwile strachu, tzn wyrywasz go reki w salinie ideii i jak masz szczescie i cie nie zlapia to masz tez ten fone :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    v3n0m pisze: 2002-08-25 23:43
    nie no ja wymiękam... ludzie którzy robią fotki to maja fantazje... telefon i grzyby no nie ciekawe jak ich fantazja erotyczna się miewa..? lepiej się nie będe pytał...
    0
  • Users Avatars Mini
    k00czy pisze: 2002-09-01 00:15
    ten telefon powinien miec naklejke \" ZABAWKA DLA DZIECI DO LAT 3\" . jeszcze nigdy nie widzialem takiego plastiku. poza tym menu jest do bani. naprawde trzeba nim sie dobrze pobawic zeby wiedziec co gdzie jest. fakt ze jast maly i lekki ale gdyby komus spadl to by mial fajne puzzle do skladania
    0
  • Users Avatars Mini
    Rado pisze: 2002-09-01 18:40
    Telefon jest GIT! Jest tylko jeden problem. Nie dostaję potwierdzenia dostarczenia sms mimo włączenia opcji w telefonie. Telefon kupiłem w POPie. Nie wiem czy to wina telefonu czy "naszej kochanej IDEI". Jeśli ktoś miał podobny problem i sie z nim jakoś uporał to proszę o kontakt.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomalo pisze: 2002-09-02 21:23
    Rado: Potwierdzenia dostarczenia sa i dzialaja w Ideii. Po pierwsze w menu wiadomosci- parametry musisz uaktywnic Potw.Odbioru. A potem to troszke inaczej niz w normalnym telefonie :) wchodzisz we wiadomosci - odczytane - wyslane i.... i przy wiadomosci masz taka malutka kopertke. Jesli wiadomosc nie zostala jeszcze dostarczona to sa na niec trzy jeszcze mniejsze kropeczki. Jesli dostarczona to kopertka jest bez tych kropeczek, normalna, cala. Niezly numer, co? A co jeszcze ciekawsze to jak kupilem tego fona, to tez mnie to nurtowalo, zadzwonilem do przemilej pani z BOK-u Idei i ... powiedziala ze niestety ten telefon nie obsluguje raportow doreczen. A jak juz koniecznie chce miec taki raport to na poczatku kazdej wiadomosci mam sobie wpisywac *NM# i potem bez spacji normalny tekst wiadomosci. A przeciez koperta i kropeczki to takie oczywiste! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    bubu pisze: 2002-09-03 18:18
    telefonik jest zarabisty mam go juz 3 miechy i jestem zadowolony, ale jedno co mi sien ie podoba to to ze telefon ma za wolny procek ile to razy musialem czekac az mi wyszuka dana osobe z ksiazki ale najduzej sie czeka na wyswitlenie mojego ekranu. to jest jedyna wada tefo telefonu mam nadziej ze producenci zmienia to!!:)
    0
  • Users Avatars Mini
    jacekbr pisze: 2002-09-05 11:11
    Mam problem z uruchomieniem trybu glosnomowiacego w moim telefonie. Postepuje zgodnie z instrukcja, ale nie przynosi to zadnych efektow. Czy mozliwe, ze z jakichs powodow funkcja ta jest nieaktywna? Moze ktos ma taki fonik i podpowie w czym tkwi szkopul? Bede wdzieczny. pozdr. JBr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Manciarz pisze: 2002-09-07 00:22
    Od niedawna jestem szczesliwym posiadaczem tego wspanialego telefoniku. Jego duzym plusem jest waga, wymiary, funkcje, bateria. Po prostu super telefon. jacekbr: musisz zaniesc go do serwisu moze cos sie odlutowalo? Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alex pisze: 2002-09-08 23:46
    Gdzie te loga,dzwonki na stronie www.alcatel.pl ? - ja nie moge odnalezdz
    0
  • Users Avatars Mini
    Alex pisze: 2002-09-08 23:50
    ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alex pisze: 2002-09-13 19:52
    jaka jest najnowsza wersja softu do alka 511 ? i czym sie rozni od pozostalych?
    0
  • Users Avatars Mini
    axel97 pisze: 2002-09-30 01:02
    jak na alcatela to rzeczywiscie postep,w porownaniu do poprzednich prodooktow...
    0
  • Users Avatars Mini
    mati pisze: 2002-10-10 20:26
    W moim alkatelu wskaznik ładowania nie przestaje mrugać choćbym telefon ładował kilkanaście godzin.Na początku byłowszystko było w porządku. Może Ktoś mi odpowie czy to jest normalne w tym modelu?
    0
  • Users Avatars Mini
    Qbas pisze: 2002-10-28 18:34
    Chcę go kupić!Mój kumpel go ma,kumpel jest gruby i ma wielkie łapy.MÓWI ŻE TELEFONIK BEZAWARYJNY
    0
  • Users Avatars Mini
    Qbas pisze: 2002-11-04 21:00
    Telefon ZAJEBI$$$ !!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    snajper pisze: 2002-11-19 10:40
    a mam pytanie bo chcem go kupic...rysuje sie obudowa tak jak w ot311 czy jkest lepiej?
    0
  • Users Avatars Mini
    flopik pisze: 2002-11-20 20:11
    Jak mam byc szczery to 501 wizualnie bardziej mi odpowiadala !
    0
  • Users Avatars Mini
    Kamil pisze: 2002-11-21 00:44
    OT511 mnie nie zachwyca. Bardzo wolny procesor, trzeba czekac nawet 3 sekundy, zeby ksiazka telefoniczna otworzyla sie np. pod litera "p". Niezle tez trzeba sobie popstrykac, zanim nagra sie wiadomosc glosowa w dyktafonie, tutaj Simens jest niedoscigniony. Dzwonki rzeczywiscie sa duzo cichsze niz u konkurencji i trudno znalezc dzwiek przyjemny dla ucha. Ogolnie obsluga jest bardziej skomplikowana niz wzorowa pod tym wzgledem Nokia. Tak wiec: bez entuzjazmu...
    0
  • Users Avatars Mini
    Czak pisze: 2002-11-22 20:17
    Qbas: a co ma tu grubosc reki ??
    0
  • Users Avatars Mini
    MCR pisze: 2002-12-07 18:39
    Mialem dużo telefonów, ten jest najgorszy, pozbyłem sie go po 5 dniach !!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Tytan pisze: 2002-12-09 19:55
    Moze rozwiniez swoja jakze pasjonujaca wypowiedz?
    0
  • Users Avatars Mini
    Tytan pisze: 2002-12-09 19:56
    BTW moze sie powtazam ale zdjecia spox.
    0
  • Users Avatars Mini
    kita pisze: 2003-01-15 22:57
    Luzzzz telefon tylko ten joystik :PPP co chwile sie psuje i sam po jakims czasie sie naprawia :P nie wiem o co chodzi czy to jakas tajemnica firmy alcatel :))))))))) moze ktos wie o co hoooo????????
    0
  • Users Avatars Mini
    Tribal pisze: 2003-01-21 21:33
    czy warto go kupic??? a moze lepiej sony j70?? kusi mnie wyglad i rozmiary! ale ten przycisc ok taki sobie prosze doradźcie!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Katarzynka pisze: 2003-01-24 14:19
    Mam ten telefon d 2 miesięc i sądzę że jest fajny , memo głosowe , wbieranie głosowe , jest taki malutki że nieraz lece zobaczyć czy go ni zostawiłam na szafce a w rzeczywistości mam go w kieszeni :-) przycisk ok jest naprawde ok nie mam zastrzeżeń co do niego. PODOBNO MA TEŻ RADIO ale ak je włączyć? No tak żeby puścić radio potrzebne są słuchawki
    0
  • Users Avatars Mini
    kevin pisze: 2003-01-28 14:43
    ABSOLUTNIE NIE POLECAM TEGO DZIADOSTWA!!! Mam juz drugi i to samo: psuje się klawisz nawigacyjny OK, znam jeszcze jedną osobę, która miała ten sam problem. Straszny szais, czasem się wiesza, a po kilku tygodniach słabnie wibra !!! Przestrzegam przed tym telefonem!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    rodrzer_przemysl pisze: 2003-02-02 03:09
    jesli juz ktos decyduje sie na kupno tego fona to powinien najpierw dokladnie przeczytac ten test
    0
  • Users Avatars Mini
    tomik pisze: 2003-02-03 04:39
    bardzo udany fonik:)jesli jest najnowszy soft d wibra ok..bateria tez... chcesz miec free loga lub smsy wejdz na www.mobileclub.pl rekomendacja housik pzdrwm...ps..zamienie lub sprzedam ten fonik tomica@hoga.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    tomik pisze: 2003-02-03 04:43
    rulez calcatellllllllllllllll
    0
  • Users Avatars Mini
    bohdan300 pisze: 2003-02-05 21:04
    nie podoba mi sie ;]
    0
  • Users Avatars Mini
    nitek pisze: 2003-02-08 20:02
    Sysop naprawde nie wiem co ty masz do tego fonika !!Wszedzie go obsmariwujesz ale dla mnie ten telefon to jest lepszy niz nokia 3310 przez niektorych tak uwielbiana
    0
  • Users Avatars Mini
    Fred_Durst pisze: 2003-02-10 19:08
    Ciekawy, choć menu jakies takie zabawkowe, w sumie to telefon tylko do rozmów bo smsy pisze sie tragicznie.
    0
  • Users Avatars Mini
    yeene pisze: 2003-02-10 21:54
    Wyglada ładnie za szybą , ma bardzo niefunkcjnalne klawisze, które stają sie "rozklekotane po dłuzszym używaniu". Jedyna zaleta to wbudowany zestaw głośnomówiący.
    0
  • Users Avatars Mini
    parys pisze: 2003-02-10 22:12
    szkoda ze nie ma alcatelow w plusie.
    0
  • Users Avatars Mini
    damianul pisze: 2003-02-16 12:03
    fajny fonik, z duza iloscia funkcji(wg. mnie jest odpowiedni dla mlodziezy)
    0
  • Users Avatars Mini
    lublin pisze: 2003-02-16 22:25
    Ten telefo ma jedną jedyną wadę-PRZYCISK NAWIGACYJNY łatwo się może posuć. Czy w 715 jest podobny- zbyt delikatny? Powinien być taki jak w OT Pocket!!
    0
  • Users Avatars Mini
    sysop2 pisze: 2003-02-17 21:41
    kolejna słabizna alcatela
    0
  • Users Avatars Mini
    fero pisze: 2003-02-21 01:15
    mam nadzieje ze Alcatel wyposci na rynek kiedys model ktury bedzie ciekawy pod wzgledem wygladu jak i zastosowania bo to sie robi nudne ogladac czytac i pisac ze kazdy z nich to lipa ale niestety taka jest smutna prawda
    0
  • Users Avatars Mini
    judas pisze: 2003-02-22 18:14
    Francuski Alcalelik 511 to nie takie szambo jak może się niektórym wydawać!!! Mam go już trochę i działa bez zarzutu.Niezła zabawka. Pod względem oprogramowania jest ok, ma wszystko czego potrzeba ale jeśli chodzi o dzwonki to chyba najlepszy jest wibracyjny. Obudowa mogłaby być trwalsza, łatwo o zarysowanie. Przycisk jest bardzo delikatny i nie wiadomo ile wytrzyma (lepszy jest jednak w Pockecie). Ogólnie jestem zadowolona i uważam, że ze wszystkich modeli tej firmy 511 jest najlepszy (nawet od 715 gdzie zegar przestawia sie sam nawet o godzinę).
    0
  • Users Avatars Mini
    jarecki III wielki pisze: 2003-02-28 19:35
    miałem go przez pół roku na prawde dobry telefonik
    0
  • Users Avatars Mini
    kabisa pisze: 2003-03-01 17:14
    czy mi sie wydaje szy ktoś myśli że jak telefon jest marki alcatel to jest zły? Sama mam ten telefon i bardzo sobie go chwale, mały , lekki, ciekawe funkcje i przydatny na srawdzianach :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    M_I_S_T_E_R pisze: 2003-03-10 20:44
    podobnie jak 512 całkiem ładny i prosty w obsłudze tylko ze za drogi jak na ten telefon
    0
  • Users Avatars Mini
    smokeWEED pisze: 2003-03-11 02:20
    gdy wezmiesz ten telefon do reki po raz pierwszy.. wogle go nie czujesz.. dopiero po paru sekundach orientujesz sie ze rzeczywiscie cos tam lezy na Twojej dloni, niewatpliwie najwiekszym plusem tego telefonu jest jego masa i niewielkie wymiary a tazke funkcjonalnosc.. place lizac
    0
  • Users Avatars Mini
    javorus pisze: 2003-03-11 20:34
    kumpel ma takiego, dobry telefonik, ma wszystko oprocz GPRS, ale to nic. fajna polifonia i EMS - wysylamy sobie obrazki, fajna zabawa. poleca bo niedrogi i dobry.
    0
  • Users Avatars Mini
    borysj pisze: 2003-03-18 09:45
    fajny telefon, rozmiar i waga robi wrazenie ale sa problemy z tym srodkowym przyciskiem sterujacym strasznie sie wyciera
    0
  • Users Avatars Mini
    SepecaT pisze: 2003-05-03 20:12
    Swietny telefon! judas - twierdzenie ,ze moze byc lepszy od 715 to jednak przesada ,mam obydwa telefony. aha z tym spieszacym zegarem to brednie kompletne wypuszczone przez tego debila z FKN!
    0
  • Users Avatars Mini
    andrzej lepper pisze: 2003-05-13 13:34
    brechtam nie jeste on megawyjebisty ale sredniofajny a raczej dokladnie do dupy lecz wrecz calkiem sredni :) mam go juz rok i dwa razy w serwisie byl. ( trzeci raz juz sie zapowiada ). wali sie klawiatura i soft jest wolny, gubi nazwy z ksiazki i takie tam inne bledy
    0
  • Users Avatars Mini
    gizmo21 pisze: 2003-06-03 02:14
    tylko tyle ze ma polifoniczne dzwoki bo tak to nie kupilbym go nigdy
    0
  • Users Avatars Mini
    Martinho pisze: 2003-06-03 13:19
    Jest malutki i fajny Nie można się z nim powstydzić
    0
  • Users Avatars Mini
    miloszf pisze: 2003-06-06 13:15
    jest spox i ma dyktafon !
    0
  • Users Avatars Mini
    dedorka pisze: 2003-06-15 04:46
    Funkcje nienajgorsze, menu kompletnie beznadziejne graficznie. Żadna przyjemność korzystania z tego telefonu. Mój 11 telefon, który nie zagości u mnie dłużej niż 2 miesiące. To i tak długo, a tylko dlatego, że nie mam teraz kaski na mój długo oczekiwany fonik. Gdybym wiedziała, nigdy bym się na niego nie zdecydowała. Telefon jest strasznie powolny, jest nawet wolniejszy od Sony J6, a myślałam, że wolniejszego już niebędzie... Nie polecam, chyba, że dla początkującego użytkownika.
    0
  • Users Avatars Mini
    kolczatka2 pisze: 2003-06-15 17:20
    podobaja mi sie te sekwencje z grzybkamii,nie ma to jak sesja zdjeciowa
    0
  • Users Avatars Mini
    DarkOnly pisze: 2003-06-22 22:31
    Szkoda słow , poprstu słaby!
    0
  • Users Avatars Mini
    IHAA! pisze: 2003-06-25 21:12
    No teraz złom ale w 2001 jak wchdził to był niezły.. Pozdrowienia dla downhillowca Karloa Ż.!
    0
  • Users Avatars Mini
    Kenner pisze: 2003-06-30 23:03
    nie byl taki zly, ale dzisiaj na penwo nie zasluguje na tak wysokie miejsce w rankingu
    0
  • Users Avatars Mini
    Morelka pisze: 2003-07-03 13:25
    Używałam tego telefonu przez 4 miesiące. Spodziewałam się po nim czegoś więcej, rozczarował mnie jednak. Przy kilku dużych plusach (wbudowany zestaw głośnomówiący, możliwość zapisania memo jako dzwonka, dobrze wyczuwalna wibra, możliwość wybrania instrumentu do kompozytora i duży zegar na wyświetlaczu) są też drażniące minusy: 1. telefon sprawia wrażenie kiczowatego, może dlatego, że jest taki mały i lekki. 2. kiedy przyjdzie nowa wiadomość lub nieodebrane połączenie telefon informuje nas o tym przez jedną ikonkę, dopiero po wejściu do skrzynki dowiadujemy się, czy to było połączenie, czy SMS i ile tychże. 2. Przy pisaniu długich SMSów nie widzimy ile ich faktycznie zostanie wysłanych. 3. Żeby skorzystać ze Słownika T9, trzeba go sobie najpierw stworzyć. 4. Dzwonki są zdecydowanie za ciche a same melodie raczej brzydkie.
    0
  • Users Avatars Mini
    look pisze: 2003-07-10 09:12
    Mam 511 i jestem zadowolony. Wady: brak możliwości ustawienia trybu jednoczesnego dzwonienia i wibry, dzwonki polifoniczne nie sa polifoniczne, wygląd aparatu jest duzo gorszy niz 311, ale OK. Reszta: same zalety, nie ma porównania do zadnej Nokii. Mialem juz nokie-są denne.
    0
  • Users Avatars Mini
    Opzervator pisze: 2003-07-23 23:20
    To prawda, Nokie w porownaniu z Naszymi Alcami 511 sa denne:). (W ogole nie ma co ich ze soba porownywac.;)) Naszych, bowiem od bodaj 2 tyg. jestem szczesliwym posiadaczem tego telefonu, a raczej telefoniku;). Szkoda tylko, ze w tym modelu nie ma Radia FM.:( Kilka niedociagniec tego aparatu zostalo jush wymienionych. Z wieloma bym sie zgodzil. Z drugiej ztrony nie ma co przesadzac, bo ile funkcji moze pomiescic taka malenka zabawka;). Cena w sklepach GSM (ok. 360 zł - na karte w Idei POP) tez nie obiecuje zbyt wiele. LOOK, looknij;) tutaj: Ad. tryb wibry i dzwonienia: najpierw wibra, potem dzwonek albo inna mozliwosc z wykorzystaniem wibry: najpierw wibra, potem tzw. bip, i na koncu dzwonek. Dzwonki tesh mnie nie zachwycily. Ehh, ta polifonia w 511...szkoda gadac. Alc OT511 ma kilka wad, choc gina one wsrod wielu pozytywow tego telefoniku.:)), ktory zostal stworzony dla niewymagajacych (czyt. niewybrednych) userow. ZDECYDOWANIE POLECAM
    0
  • Users Avatars Mini
    yozec pisze: 2003-10-30 11:17
    Telefon jest do d..py, spieprzony całkowicie, a zwłaszcza przycisk OK.załuję, że go kupiłem, nie polecam, ludzie odpuście sobie.
    0
  • Users Avatars Mini
    ssteczek pisze: 2004-05-23 23:49
    telefonik mi sie podoba jak jesgo starszy brat ot512, ale slyszalem ze przycisk nawigacyjny czesto sie zacina.nie wiem nie sprawdzalem.
    0
  • Users Avatars Mini
    mooby pisze: 2004-05-27 19:34
    joistic pada szybko
    0
  • Users Avatars Mini
    młody-1 pisze: 2004-07-21 21:20
    mam go dwa lata a problemy z dżojstikiem miałem tylko zimą. ale nic wiecznie nie działa i tza go zmienić na jaką motorole najlepiej V500. ale mimo wszystko alcatel lepszy od nokii. pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    adalek pisze: 2004-08-10 16:30
    owszem joystick pada ale to wina klawiatury kora sie wylamuje (plastikowa) lub nie dociska okladnie (gumowa). ale jako sam joystick dziala poprawnie
    0
  • Users Avatars Mini
    Kisiel pisze: 2004-08-25 13:44
    nie kupujcie tego, ten dzojstik jest do dupy..., w moim alcatelu 311 juz poare miesiecy po kupieniu nie dawał rady...
    0
  • Users Avatars Mini
    nofate pisze: 2006-03-22 12:22
    Mały i poręczny. Poza tym to oprogramowanie w nim siada a joystick jest mało precyzyjny.
    0
  • Users Avatars Mini
    tiger-1 pisze: 2006-05-06 21:30
    jw. u kolegi. mam go, i największy - to joystick
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: