Alcatel wprowadza na rynek call center OmniTouch IP

Newsy
Żródło: Alcatel
Opinie: 8

Alcatel wprowadza na rynek OmniTouch IP - multimedialne centrum komunikacyjne, zoptymalizowane do współpracy z telefonią IP. Rozwiązanie to wykorzystując zalety środowiska IP, umożliwia tworzenie sieci agentów przebywających w różnych lokacjach oraz pozwala na znaczne obniżenie wydatków związanych z obsługą telecentrum. Zaprojektowany do współpracy z centralą abonencką Alcatel OmniPCX 4400, pakiet Alcatel OmniTouch IP jest sztandarowym rozwiązaniem Alcatela przeznaczonym dla średnich i dużych przedsiębiorstw, które chcą w krótkim czasie wdrożyć preintegrowane centrum komunikacyjne charakteryzujące się niskim kosztem eksploatacji.

"Firmy potrzebują dziś kompleksowych centrów komunikacyjnych niezależnie od posiadanej infrastruktury. Centra te powinny umożliwiać migrację w kierunku rozwiązań IP i czerpanie korzyści z wszystkich oferowanych przez nie możliwości i oszczędności" ľ mówi Valérie Scavinner, manager odpowiedzialna za rozwój centrów komunikacyjnych w dziale e-biznesowych rozwiązań sieciowych Alcatela. "Centrum kontaktów OmniTouch to kompleksowe rozwiązanie IP zapewniające firmom wszystkie funkcje potrzebne do zaawansowanego zarządzania kontaktami z klientem".

Alcatel OmniTouch oferuje zalety rozwiązań IP, takie jak elastyczność i możliwości pracy sieciowej, w tym obsługę pracy zdalnej. Bez względu na miejsce pobytu agenta - czy znajduje w Polsce, zagranicą, w oddziale firmy czy w domu, może on wypełniać zadania pracownika centrum komunikacyjnego. Umożliwia to firmom różnej wielkości wprowadzenie wielu ulepszeń, między innymi pozwala utrzymać dostępność przez całą dobę i ułatwia zarządzanie personelem telecentrów. Dodatkową zaletą centrum Alcatela jest obsługa w pełni multimedialnych kontaktów i rejestracja ich historii niezależnie od metody kontaktów. Komunikacja z agentem może odbywać się między innymi przez pocztę elektroniczną, wspólne przeglądanie stron WWW i rozmowę w trybie chat. Klient ma także możliwość skorzystania z mechanizmu połączenia zwrotnego (call-back) lub połączenia zwrotnego (call-through) umożliwiającego dzięki mechanizmowi VoIP jednoczesne przeglądanie stron i rozmowę telefoniczną. Wszystkie wymienione powyżej funkcje są dostępne z poziomu dowolnych terminali - tradycyjnych czy IP łącznie z telefonami programowymi (soft-phones), telefonami IP oraz multimedialnymi komputerami PC. Rozwiązanie to umożliwia też integrację z aplikacjami e-biznesowymi, takimi jak systemy CRM.

Wdrażanie centrum kontaktów Alcatel OmniTouch IP jest niezwykle proste i szybkie, trwa od tygodnia do miesiąca. Ponadto specjalne narzędzie administratora ułatwia zarządzanie wykorzystaniem sprzętu i pracą agentów niezależnie od tego, w jakiej sieci pracują. Pakiet Alcatel OmniTouch obejmuje takie moduły, jak CCdistribution i CCsupervision realizujące odpowiednio funkcje automatycznej dystrybucji połączeń (Automatic Call Distribution ľ ACD) i zarządzania, a także najlepsze w swojej klasie funkcje multimedialne udostępnione w ramach programu "Powered by Genesys", a w tym: CCoutbound (obsługa połączeń wychodzących), CCmail (obsługa poczty elektronicznej) oraz CCweb (obsługa połączeń w sieci WWW).

Opinie:

Opinie archiwalne (8):

Komentuj

Komentarze / 8

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2002-07-11 13:36
    Może wreszcie nie będzie się czekać czasami nawet 15-20 minut na operatora.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-07-11 14:54
    i znowu alcatel z jakas nowoscia brawo
    0
  • Users Avatars Mini
    Elvis pisze: 2002-07-11 15:52
    No no Alcatel kolejna nowosc.
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2002-07-11 19:58
    Ale macie inteligentne komentarze. A Alcatel skupia się głównie na rozwiązaniach dla telekomów, centrale, call centers, BTSy i.t.p. Komórki np. to ich ubioczna działalność...
    0
  • Users Avatars Mini
    Jansmen pisze: 2002-07-11 21:30
    tak ale mimo ze komury to uboczna działalność jest berdziel medialna i łatwiej to sprzedac w reklamie masie ludzi niż btsy i mimo ze jedno ma wiele wspólnych cech to swiatem żadzi reklama a co lepiej sie reklamuje na zdjeciu albo w telewizji komura czy jakias centrala telefoniczna
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-07-12 09:30
    jarpol zostaw! Twoi przedmowcy czesto nie maja pojecia co robia! ;-))))
    0
  • Users Avatars Mini
    Albi pisze: 2002-07-13 02:25
    no i znowu alcatel zaprezentowal ciekawe rozwiazanie...
    0
  • Users Avatars Mini
    whitepablo pisze: 2002-07-18 14:58
    Interesujące rozwiązanie; może stanie się impulsem do wprowadzania w Polsce na szerszą skalę modelu pracy na odległość (konsultant telecentrum pracujący we własnym domu - marzenie przyszłości czy już naprawdę niedaleka przyszłość?).
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: