1 września br. wystartuje nowa kampania reklamowa T-Mobile, która wykorzystuje ogromną popularność Angry Birds. W spotach reklamowych przygotowanych dla tej kampanii zostały wykorzystane motywy z wielkiego wydarzenia jakie T-Mobile przygotował w jednym z głównych miast Europy, Barcelonie. To właśnie tam 11 maja 2011 roku zwykli przechodnie mogli przenieść znane im wcześniej ze smartfonów postaci do realnego świata. Tylko tego dnia każdy mógł jednym ruchem palca na ekranie smartfonu aktywować gigantyczną katapultę i zagrać w Angry Birds na żywo. Film pokazujący emocje, jakie towarzyszyły tym zmaganiom, bije kolejne rekordy popularności na You Tube; do dzisiaj został wyświetlony ponad 7,7 miliona razy na całym świecie.
Kampania popularyzująca smartfony za złotówkę oprócz szeroko rozumianych mediów takich jak prasa, radio, telewizja oraz social media obejmie również działania ambientowe. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Saatchi&Saatchi, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Ludzie na całym świecie każdego dnia spędzają na graniu w Angry Birds w sumie 200 milionów minut, co przekłada się na 16 lat dla każdej mijającej godziny.