ASTER rozpoczyna nową kampanię reklamową

Newsy
Żródło: ASTER
Opinie: 10

1 października br. rozpocznie się kampania reklamowa ASTER, która potrwa do połowy grudnia br. Działania zostały zaplanowane w dwóch etapach.

Pierwszy etap promuje wizerunek marki ASTER jako lidera usług zintegrowanych na rynku warszawskim ze szczególnym naciskiem na usługi cyfrowej telewizji kablowej i szerokopasmowego dostępu do Internetu. W ramach kampanii eksponowane są podstawowe cechy usług ASTER, które odróżniają je od ofert innych operatorów. Ponadto w kampanii po raz pierwszy wykorzystano nowy selling line ASTER W kontakcie ze światem. Media wykorzystane w tym etapie to reklama zewnętrzna (frontlighty i citilighty), reklama kinowa (w kinach Cinema City zlokalizowanych w największych centrach handlowych Warszawy) oraz reklama internetowa (brand mark oraz linki w wyszukiwarkach)

Drugi etap kampanii, który rozpocznie się z końcem października będzie miał charakter sprzedażowy. Na tym etapie działań reklamowych ASTER wykorzysta reklamę internetową (intrestitial, mailing targetowany, link w wyszukiwarkach) i prasową (Gazeta Stołeczna, Co jest grane, Fakt i Metropol).

Grupą docelową jesiennej kampanii ASTER są mieszkańcy Warszawy i okolic w wieku 18 - 55 lat, z wykształceniem wyższym lub średnim.

Kreację do kampanii przygotowała agencja Marketing & Communications Consultants, natomiast media zaplanował MediaConcept.

Opinie:

Opinie archiwalne (10):

Komentuj

Komentarze / 10

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: