Begimo dla Idei

Newsy
Żródło: MediaRun.pl
Opinie: 19

Od połowy stycznia, w pociągach kursujących do miejscowości górskich prowadzona jest kampania plakatowa PTK Centertel. Operator reklamuje w ten sposób imprezy artystyczne organizowane w najpopularniejszych kurortach górskich POP ferie oraz ofertę darmowych weekendów. Kampanie realizuje agencja Begimo.

Do realizacji akcji zarekomendowano pociągi regionalne, realizujące trasy Kraków-Krynica, Kraków-Zakopane, Kraków-Sucha Beskidzka, Katowice-Żywiec, Katowice-Wisła, Wrocław-Bystrzyca Kłodzka, Wrocław-Szklarska Poręba. Każdy z pociągów realizuje w ciągu doby od 4 do 7 tras. Eksponowane w nich plakaty o formacie B2 zamieszczono w najbardziej widocznych punktach wnętrza wagonów. W każdym pociągu przekaz prowadzony jest za pośrednictwem ok. 40 plakatów.

Do kampanii wybrano również pociągi pospieszne odbywające jedne z najdłuższych tras, których stacją docelową jest Zakopane.

Akcja plakatowa Idea w pociągach potrwa do 15 lutego br. Jej celem jest dotarcie do młodzieży, podróżującej pociągami do miejscowości górskich, w czasie trwania ferii zimowych. Na plakatach zamieszczono informacje o programie imprez rozrywkowych organizowanych przez IDEA w Szczyrku, Krynicy, Zakopanem – POP ferie oraz o ofercie darmowych weekendów. Od 1 lutego nastąpi zmiana layoutu plakatów.

Opinie:

Opinie archiwalne (19):

Komentuj

Komentarze / 19

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: