Całkowicie bezpłatny Netflix w T-Mobile!

Promocje
Opinie: 15
Netflix w T-Mobile

T-Mobile poinformował dziś o wprowadzeniu bezpłatnej usługi Netflix. (INFORMACJA BĘDZIE AKTUALIZOWANA)

Na razie Netflix będzie oferowany za darmo wszystkim posiadaczom nowej taryfy T3.

Usługa będzie dostępna testowo na najbliższe 4 miesiące. W ofercie będzie pakiet Standardowy, który bez promocji kosztuje 43 zł. Netflix będzie pobierał dane z pakietu 20 GB, który jest oferowany w tej taryfie. Następnie prędkość spadnie do 1 Mbits. Netflix, według informacji T-Mobile, wymaga przy transmisji komórkowej pasma 600 kbps, czyli powinien prawidłowo działać przez cały okres rozliczeniowy. T-Mobile podaje, że 1 GB danych wystarcza na 4h oglądania filmów.

Po okresie testów, już w przyszłym roku (w lutym), T-Mobile zadecyduje, jakie opcje usługi Netflix będą dostępne komercyjnie.

Są rozpatrywane różne warianty, których wybór jest uzależniony głównie od tego jak będzie wyglądało bezpośredni wpływ usługi Netflix na sieć komórkową operatora (obciążenie).

Rozpatrywane będą zapewne opcje:

  • usługa Netlix płatna, ale bezpłatna transmisja
  • usługa płatna, ale z bezpłatnym pakietem danych na transmisję (np. 20 GB)
  • usługa płatna i transmisja danych płatna

Wiadomo już jednak, że Netflix w T-Mobile będzie oferowany komercyjnie i będzie można za niego płacić na fakturze za usługi operatora.

Relacja z wprowadzenia taryf T znajduje się tutaj

Oficjalny komunikat prasowy T-Mobile dotyczący nowej oferty:

Od soboty, 15 października br., T-Mobile zaoferuje swoim klientom dostęp do Netflixa - największej na świecie platformy VOD. Tego dnia wystartuje także dedykowana kampania reklamowa anonsująca najnowszą propozycję.

T-Mobile Polska jest pierwszym operatorem mobilnym w Polsce, który podpisał umowę z wiodącym na świecie internetowym serwisem video – Netflixem. W ramach aktualnej odsłony tej współpracy już od soboty pierwsi klienci oferty Supernet będą mogli korzystać bezpłatnie z zawartości serwisu. Docelowo natomiast T-Mobile zaoferuje integrację płatności za usługę i umożliwi rozliczenie jej na jednej fakturze. W ten sposób także osoby nieposiadające karty kredytowej będą mogły dołączyć do ponadstumilionowej widowni takich hitów jak „Narcos”, „House of Cards”, „Stranger Things”, czy „Daredevil”.

„Uważnie obserwujemy zachowania i potrzeby klientów, by dostarczać im dokładnie takie rozwiązania, jakich potrzebują. Dotyczy to nie tylko usług telekomunikacyjnych, ale również multimedialnych. Widzimy, jak zmieniają się zwyczaje konsumenckie w zakresie konsumpcji treści wideo i jak ważną rolę pełni w nich dostęp mobilny. Dlatego współpraca z Netflixem tuż po jego wejściu na polski rynek jest naturalnym wyborem” – mówi Piotr Markowski, Dyrektor Departamentu Marketingu B2C.

Pierwszymi, którzy skorzystają z najnowszej propozycji T-Mobile, będą klienci wybierający ofertę Supernet w opcji T3: otrzymają bezpłatny dostęp do zasobów Netflixa przez 4 pełne miesiące. Treści oglądać będzie można w jakości HD na dwóch urządzeniach jednocześnie. Te same warunki przewidziane są dla aktualnych klientów T-Mobile (możliwa będzie zmiana oferty bez wydłużania okresu obowiązywania umowy).

Po wygaśnięciu okresu promocyjnego klienci będą mogli zdecydować, czy chcą przedłużyć swoją subskrypcję i łatwo rozliczać ją ze swoim rachunkiem, co Operator umożliwi z początkiem lutego 2017. Aplikacja Netflix będzie także preinstalowana od przyszłego roku na smartfonach dystrybuowanych przez T-Mobile.

„Polska jest dla nas bardzo ważnym rynkiem i jesteśmy niesamowicie podekscytowani rozpoczęciem współpracy z T-Mobile” - powiedział Chris Whiteley, VP Business Development EMEA w Netflix.

"Dzięki niej, klienci T-Mobile będą mogli w bardzo łatwy sposób korzystać z docenionych przez krytyków produkcji z serii Netflix Original i czerpać rozrywkę z telewizji oglądanej w zupełnie nowy sposób" – dodał Whiteley.

Użytkownicy serwisu mogą bez ograniczeń korzystać z dostępu do ogromnej liczby hollywoodzkich hitów, popularnych seriali, filmów polskich, filmów dokumentalnych i niezależnych, stand-upów i programów dla dzieci. Obecnie już ponad 80% materiałów ma polskie napisy, lektora albo obie opcje tłumaczenia.

Równolegle z uruchomieniem usługi dla klientów, T-Mobile startuje z promującą ją kampanią reklamową. Na jej potrzeby przygotowane zostały trzy 15-sekundowe spoty reklamowe utrzymane w charakterystycznej, czarno-białej konwencji. Filmy przedstawiają codzienne sytuacje, w których, dzięki mobilnemu dostępowi do Netflixa, nuda nam nie zagrozi bo do naszych ulubionych seriali mamy dostęp w dowolnym miejscu i czasie.

Po raz pierwszy do udziału w reklamowych spotach produktowych T-Mobile zaprosił influencerów:

Michała Baryzę – modela i uczestnika IV edycji Top Model, w której zajął II miejsce

Zuzę Kołodzieczyk – modelkę i zwyciężczynię III edycji Top Model

Łukasza (Yoczooka) Walaszka – nastoletniego youtubera

Pierwszy ze spotów, którego akcja rozgrywa się na przystanku autobusowym:

 

Kampania obecna będzie w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych, Internecie oraz social mediach.

Za koncepcję kreatywną oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Bridge2FUN, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom. Kreacje w Internecie przygotował LiquidThread, a materiały BTL opracowała agencja G7. Działania w kanałach społecznościowych prowadzi Agencja Warszawa.

Dodatkowe informacje na temat usługi będą dostępne od 15.10 tutaj.

Rejestracji w usłudze dokonać należy tutaj.

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Opinie archiwalne (15):

Komentuj

Komentarze / 15

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    kigam pisze: 2016-10-13 11:01
    Robi się coraz ciekawiej na rynku - telefon staje się powoli dodatkową funkcją do dzwonienia na pierwszy rzut net i streaming. Nowe pokolenie 2000+ powoli zmienia standard. U mnie nie jak na razie TM ma porządny zasięg, więc przetestujemy ich Netflix
    13
  • Users Avatars Mini
    Ola pisze: 2016-10-13 11:14
    "bezpłatnej usługi Netflix" czy "Usługa będzie dostępna testowo na najbliższe 4 miesiące" zdecydujcie się , dajcie amerykańska wersję bo na polskiej nie ma nic
    -9
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2016-10-13 11:16
    Jeżeli ktoś lubi oglądać filmy na 5 calach to na CDA, jest tego do oporu i to za darmo, w tej chwili jest w T-Mobile wprowadzany darmowy okres testowy. Ciekawe komu przyjdzie do głowy płacić za coś co jest ogolno dostępne za darmo. I mimo że jest za free, to ludzie są tak zajęci że zbyt mało ludzi z tego korzysta, kultura i sztuka coraz bardziej ustępuje na rzecz wszechogarniającej komercji i odmóżdżających seriali. :(
    4
  • Users Avatars Mini
    Matt223 pisze: 2016-10-13 11:26
    600 kbps to przy jakiej rozdzielczości wymaga ? 240p ?
    0
  • Users Avatars Mini
    kkk pisze: 2016-10-13 11:52
    Kolejna ściema TM i próba nałapania naiwniaków, a udziąły w rynku i liczba klientów nadal spada.
    -18
  • Users Avatars Mini
    feliks pisze: 2016-10-13 11:59
    @troip jak można porównywać jakość cda do netflixa... Uwierz, że ludzie chca placic za jakosc netflixa. Gdyby było inaczej nie wyszedłby poza usa. I ciesze sie, ze wprowadzili go w Polsce, ja na pewno wyprobuje.
    11
  • Users Avatars Mini
    berbd pisze: 2016-10-13 12:09
    uwierzcie że nie kazdy chce ogladac pirackie wersje seriali wieszajace sie na jakis dziwnych stronach pelnych wirusow. czekalem na wejscie netfxa do polski,wielu moich znajomych tez z nuego korzysta - nie kazdy chce byc cwaniakujacym januszem
    13
  • Users Avatars Mini
    Spec pisze: 2016-10-13 12:37
    Oczywiście, że prawidłowa decyzja z tym serwisem. Znajdzie się zapewne wielu chętnych i tu muszę pochwalić tmobile co nieczęsto mi się zdarza. Oby tylko popracowali nad swoim zasięgiem gdyż od pewnego czasu bardzo się im pogorszył a na reklamacje klientów są głusi. Mnie od kilku miesięcy ratuje fakt posiadania drugiej słuchawki z kartą redbull bo na ryzyko posiadania samego tmobile nie mogę sobie pozwolić.
    -4
  • Users Avatars Mini
    td pisze: 2016-10-13 14:21
    Drogo, drogo, drogo, ale z Netfixem to opcja warta zastanowienia się.
    -1
  • Users Avatars Mini
    karmazynowy pisze: 2016-10-13 16:41
    Fajna sprawa ponieważ często filmy/seriale w necie sygnowane jako darmówki to zwykły badziew. Tu będziemy mieć gwarancję jakości. Brawo.
    7
  • Users Avatars Mini
    Ogi pisze: 2016-10-13 18:50
    Jak czytam Komentarze niektórych osób to zaczynam wątpić w ludzką inteligencję. W tej chwili Netflix, będzie za darmo przez kilka miesięcy. Natomiast po tym okresie będzie płatny w okolicach 50 PLN, co da około 140 PLN za ofertę tylko SIM. Jak czytam o niesamowitej jakości w porównaniu do obecnie działających darmowych serwisów z mediami które oferują filmy w jakości HD i full HD, i dźwiękiem Dolby digital. Nie wiem co takiego może zaoferować Netflix? Obraz w komórce 4k i dźwięk DTS-HD Master Audio. I to na 4/ 5 calach smartfona? Widział w ogóle ktoś co jest na Polskiej wersji Netflixa?
    2
  • Users Avatars Mini
    tm pisze: 2016-10-13 20:58
    Zwykłe naciąganie na bezpłatny okres niby testowy, a następnie strzyżenie owieczek.
    -8
  • Users Avatars Mini
    ulka pisze: 2016-10-14 11:17
    tak btw to taka forma kampanii do mnie bardziej przemawia, może nie wpada tak w ucho ale wolę krótko i na temat
    12
  • Users Avatars Mini
    2door pisze: 2016-10-14 11:40
    kiedy netfix wchodzil na nasz rynek oczekiwnaia były ogromne, ale poczatkowa oferta była slaba - nazwijmy sprawy po imieniu. na szczecie się ogarnęli i lista seriali/filmow wreszcie stanowi wartościowy produkt. Jeżeli magentowi sprawia, że netfix nie będzie szedł z pakietu danych, bedzie więcej niż dobrze
    12
  • Users Avatars Mini
    Marta pisze: 2016-10-17 20:37
    Od 1 listopada bede miala, dam Wam znac, ale mam juz ciarki :)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: