Billing i faktura TP razem, ale osobno

Newsy
Żródło: iTePe
Opinie: 20

Od października 2004 r. do klientów Telekomunikacji Polskiej, którzy zamówili szczegółowy wykaz wykonanych usług  telekomunikacyjnych, będzie on wysyłany wraz z fakturami. To jedna z konsekwencji dopasowywania się TP do nowego Prawa Telekomunikacyjnego. W praktycy faktury i billingi będą wysyłane w jednym terminie, ale w dwóch różnych kopertach. TP nie ma bowiem możliwości technicznych do umieszczenia tych dwóch dokumentów w jednej kopercie. Jednoczesne wysyłanie billingu i rachunku spowoduje wydłużenie procesu fakturowania - w związku z tym w październiku termin płatności dla klientów indywidualnych z 12 Obszarów TP będzie przesunięty na początek listopada.

Opinie:

Opinie archiwalne (20):

Komentuj

Komentarze / 20

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2004-10-19 23:00
    o, TP i biling to nius tygodnia
    0
  • Users Avatars Mini
    Soul Calibur pisze: 2004-10-19 23:14
    Telefonia stacjonarna upodabnia się do komórkowej w rozliczeniach i tyle.
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2004-10-19 23:18
    ***SC TP ma 11.000.000 lini więc informatycznie był to problem. Jezeli interesujesz sie ta dziedzina to wiesz, ze były organizowane przetargi i testy oprogramowań i systemów, które mogą sprawnie drukować bilingi.
    0
  • Users Avatars Mini
    jargrab pisze: 2004-10-19 23:24
    właśnie uwolniłem sie od tpsa jako dostawcy internetu, cudownie:)
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2004-10-19 23:26
    troche jak z piosenki
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-10-19 23:48
    ~~~ orko1990 Dobre , zastanawiałem się z czym mi się to kojarzy , he he
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-19 23:49
    No nareszcie, tylko jeśli w dwóch kopertach i ma to spowodować opóźnienie na dodatek, to jaki to ma sens? Bzdura kompletna. Faktura listem zwykłym, billing listem poleconym przychodzi. Rzeczywiście różnica czasem wynosi dwa tygodnie - chociaż ostatnio - jak pisałem przy newsie i saldzie - fakturę z 12.10 dostałem w piątek 15 chyba, a billing wczoraj dotarł - całkiemn nieźle - ponad tydzień przed terminem płatności. Dotychczas to było w okolicach terminu płatności albo nawety pod koniec miesiąca. No nie... Idiotyzm muszę przyznać. Od lat mam zamówiony billing i nie widzę w tym newsie najmniejszego sesu - może to tylko propaganda?
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-10-20 01:13
    Szczyt głupoty wysyłać jedną korespondencję w 2 kopertach. Brak możliwości. To są jakieś żarty. Jeszcze ze 2 lub 3 restrukturyzacje i pewnie dopiero wtedy się doczekamy braku ze strony tepsy informacji typu "brak możliwości".
    0
  • Users Avatars Mini
    mi_b pisze: 2004-10-20 01:57
    Ale za biling oczywiście trzeba płacić. W sieciach komórkowych jest on wkalkulowany w cenę abonamentu. TPsa też miała by w co wliczyć ten biling. Przy opłatach rzędu 40zł za NIC, za to, że ma się linię aktywną sądzę, że część mogli by poświęcić na bilingi.
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-10-20 02:41
    a w trzeciej kopercie faktura korygująca oczywiście po upłynięciu kolejnego tygodnia...
    0
  • Users Avatars Mini
    Andrez pisze: 2004-10-20 05:27
    no nie po uplynięciu kolejnego tygodnia..... mardall .... tylko po nastepnych 3 tygodniach.... od bliningu Buahahaahhaa... Wkońcu co 3 to nie jesden no nie. tak samo na 2 liniach są też 2 różne koperty. ja miesięcznie od tpsa dostaje około 5 listów.... 2 z faktorami, 2 z bilingami i 1 krektę... oni zawsze coś knoca.... To firma Tele komplikacja i powinna sie nazywać TELE WPIENIACZ
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-10-20 11:02
    Ale oni są tłuki niemiłosierne - a nie mogli by zrobic dostępu do billingu przez hasło -a login tego by byl numer telefonu abonente bez zera z kierunkowym, a hasło by sobie sami abonenci ustalali?? a tak to kicha :P
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-10-20 11:03
    oczywiści mówię o dostępie internetowym;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-10-20 11:04
    tyle,że wszyscy chetni na ten rodzaj usługi musieliby się tego nauczyć...
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-10-20 12:01
    Andrez - chyba Cie bardzo lubia, skoro tak często listy do Ciebie piszą....a ty zaraz takie słowa jak telekompromitacja
    0
  • Users Avatars Mini
    Greg0rek pisze: 2004-10-20 13:00
    no no telekomuna bedzie płaćić wiecej za dwie koperty a kto za to naprawde zaplaci????? wy abonenci hehehehe
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-20 13:28
    mi_b - billing, przy tym systemie, jaki stosuje tepsa jest bezpłatny... Płacimy za przesyłkę poleconą :-) Powiem nawet, że tepsa DOPŁACA do tego biznesu - 5 zł billing a przesyłka polecona coś ok. 3,50, a dolicz wydruk, koperta z okienkiem i dodatowa kartka "adresowa" (kiedyś adres na początku billingu był) itd.!! To dla nich obciążenie jest spełniać tak wymyślne usługi dla klientów... ;-) O problemach z wydrukiem dwustronnym nawet nie mówię, bo to zaawansowana technologia...
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-10-20 14:49
    Na mojej ostatniej fakturze jest już pozycja "billing" więc może po 10 miesiącach proszenia i błagania i grożenia uda mi się tenże biling dostać:)
    0
  • Users Avatars Mini
    miczu pisze: 2004-10-21 17:10
    no prosze jak sie chce to i można:D tylko ze tpsa ciagle jest ustawiona na same zyski i zadnych nowosci!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-11-02 18:31
    To żadna nowośc tak powinno być, bardziej innowacyjna informacją by była wiadomość odnośnie darmowych bilingów.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: