"blue card 99" w sieci Era

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 13

Warunki oferty promocyjnej "blue card 99" w sieci Era.

I. Opis promocji

W okresie od dnia 24 października 2005 roku do odwołania nie dłużej jednak niż do dnia 18 stycznia 2006 roku (włącznie) przy wyborze taryfy data, PTC operator sieci Era oferuje:

Taryfę data:

z opłatą abonamentową  1,00 zł netto (1,22 zł z VAT)

oraz
Terminal:

Modem PC EDGE/GPRS w cenie1

  CENA (w zł) z VAT  CENA (w zł) netto
Siemens EDGE SPEED ES 75  79,00 zł  96,38 zł

lub

Kartę EDGE/GPRS/WLAN w cenie1

  CENA (w zł) z VAT  CENA (w zł) netto
Sony Ericsson GC 89  99,00 zł  120,78 zł

lub

Kartę EDGE/GPRS/WLAN w cenie1

  CENA (w zł) z VAT  CENA (w zł) netto
GlobeTrotter Combo EDGE  99,00 zł  120,78 zł

lub Kartę UMTS/GPRS w cenie1

  CENA (w zł) z VAT  CENA (w zł) netto
blue connect UMTS/GPRS Merlin U530  199,00 zł  242,78 zł

lub Kartę UMTS/GPRS w cenie1

  CENA (w zł) z VAT  CENA (w zł) netto
blue connect UMTS/GPRS Merlin U630  199,00 zł  242,78 zł

lub Kartę UMTS/GPRS/WLAN w cenie1

  CENA (w zł) z VAT  CENA (w zł) netto
GlobeTrotter Fusion  299,00 zł  364,78 zł

1 Podana cena nie uwzględnia opłaty aktywacyjnej za przyłączenie do sieci Era. Opłata aktywacyjna w niniejszej ofercie promocyjnej wynosi 1,00 zł netto (1,22 zł z VAT) i będzie uwzględniona na pierwszej fakturze VAT.

2. W niniejszej ofercie promocyjnej dostępna jest wyłącznie taryfa data. Nie ma możliwości zmiany taryfy data na inna taryfę przez cały czas obowiązywania Umowy.
3. Pozostałe opłaty, nieokreślone w warunkach niniejszej oferty promocyjnej naliczane będą zgodnie z Cennikiem usługi blue connect.
4. W trakcie trwania Umowy zawartej na podstawie niniejsze oferty promocyjnej Abonent nie będzie mógł zawiesić świadczenia usług na własne życzenie.
5. Cesja nie powoduje utraty promocyjnej opłaty abonamentowej taryfy data.
6. Operator zastrzega sobie prawo do określenia warunków koniecznych do przeprowadzenia cesji.
7. Abonent zobowiązuje się do nie wyłączania usługi blue connect przez cały okres obowiązywania niniejszej Umowy.
8. W trakcie trwania Umowy nie istnieje możliwość zastąpienia usługi blue connect innymi pakietami transmisji danych dostępnymi w ofercie standardowej lub też ofercie promocyjnej PTC.
9. Operator świadczy usługi transmisji danych w poszczególnych technologiach transmisji danych w zakresie istniejących możliwości technicznych. Mapa orientacyjna zasięgu sieci Era dla poszczególnych technologii transmisji danych wyznacza zakres dostępności usługi. Mapa ta jest dostępna na stronach www.blueconnect.pl. Jednocześnie PTC zastrzega sobie prawo do modyfikacji zasięgu sieci Era dla usług transmisji danych.
10. Z oferty może skorzystać każdy przedsiębiorca w rozumieniu odpowiednich przepisów prawa, który przedłoży dokumenty potrzebne do zawarcia Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, nabędzie jednocześnie promocyjny zestaw: terminal wraz z przyłączeniem do sieci Era (aktywacją) u Doradcy Biznesowego lub Autoryzowanego Doradcy Biznesowego, w Salonie lub Sklepie Firmowym sieci Era, w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży sieci Era oraz zawrze z PTC Umowę o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony 24 pełnych Cykli rozliczeniowych

II. Postanowienia ogólne

1. Ceny netto zwiększane są o podatek VAT. Podatek VAT od usług telekomunikacyjnych wynosi 22%.
2. PTC, operator sieci Era informuje, iż podstawą nabycia urządzeń w promocyjnej cenie objętych niniejszą promocją u Autoryzowanego Doradcy Biznesowego lub w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży sieci Era jest Umowa sprzedaży zawarta pomiędzy osobą korzystającą z promocji a Autoryzowanym Doradcą Biznesowym lub Autoryzowanym Punktem Sprzedaży.
3. PTC, operator sieci Era informuje, że oferowane terminale Siemens EDGE SPEED ES 75, Sony Ericsson GC 89, Option Combo EDGE, Merlin U530, Merlin U630 oraz, Option Fusion posiadają system zabezpieczenia SIM LOCK, umożliwiający korzystanie z nich tylko z kartą SIM sieci Era.
4. Usługi telekomunikacyjne są świadczone przez PTC zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w sieci Era przez PTC oraz z warunkami Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, dostępnymi u każdego Doradcy Biznesowego, w salonach i sklepach firmowych sieci Era.
5. Ze względu na uwarunkowania techniczne związane z przyłączeniem (aktywacją) do sieci Era kart SIM w ramach niniejszej promocji, PTC zastrzega sobie prawo przedłużenia okresu pomiędzy zawarciem Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, a aktywacją karty SIM do 5 dni roboczych. Usługa Poczty głosowej dla wszystkich korzystających z powyższej promocji zostanie udostępniona również w ciągu 2 dni od daty aktywacji.
6. Zgodnie z postanowieniami Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych oraz Cennika Usług Telekomunikacyjnych ustala się wysokość limitu kredytowego w czterech pierwszych Cyklach rozliczeniowych w wysokości 200,00 zł. W pozostałych Cyklach rozliczeniowych wysokość limitu kredytowego wynosi 500,00 zł.
7. Warunków niniejszej promocji nie można łączyć z warunkami innych akcji promocyjnych prowadzonych przez PTC, w tym także akcji promocyjnych, które PTC będzie prowadziła w przyszłości, w zakresie określonym przez Operatora.
8. W przypadku kolizji pomiędzy postanowieniami zawartymi w Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Operatora z postanowieniami niniejszych warunków oferty promocyjnej pierwszeństwo będą miały postanowienia niniejszych warunków oferty promocyjnej.
9. Abonent uzgodni z PTC stosowanie urządzeń realizujących funkcje zakończenia sieci stałej (Fixed Cellular Terminal) lub działających na podobnej zasadzie, w których wykorzystane będą karty SIM działające w sieci Era.
10. PTC ma prawo wypowiedzenia Umowy (Umów) zawartej w ramach niniejszej promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia nie wywiązywania się Abonenta ze zobowiązania określonego w pkt II ppkt 9 oraz naliczenia kary umownej w wysokości 1200,00 zł z tytułu każdej Umowy.
11. Operator nie ponosi odpowiedzialności za niedostępność świadczonych przez niego usług wynikających z nieosiągnięcia przez Abonenta parametrów technicznych wymaganych do skorzystania z tych usług przez urządzenia używane przez Abonenta lub przez zmiany dokonywane w tych urządzeniach przez Abonenta we własnym zakresie.

III. Czas trwania Umowy

1. W przypadku zawarcia Umowy w ramach niniejszej promocji zgodnym zamiarem Stron jest, aby świadczenie usług telekomunikacyjnych na podstawie Umowy, trwało co najmniej przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych, licząc od dnia aktywacji. Po upływie tego okresu Umowa ulega przedłużeniu na czas nieoznaczony, chyba, że jedna ze Stron złoży na 30 dni przed jego upływem oświadczenie o nie przedłużaniu czasu Umowy.
2. Abonent przyjmuje na siebie:
2.1. zobowiązanie niepieniężne do utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych;
2.2. zobowiązanie pieniężne do uiszczania opłaty abonamentowej oraz do uiszczenia opłat za usługi telekomunikacyjne i inne usługi świadczone przez PTC zgodnie z Cennikiem.
3. W przypadku naruszenia przez Abonenta zobowiązania, o którym mowa w pkt III ppkt 2.1, Abonent będzie zobowiązany na pisemne żądanie PTC, do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jej rzecz kary umownej w wysokości 1200,00 zł. Obowiązek naprawienia szkody wynika ze zgodnego zamiaru Stron, o którym mowa w pkt III ppkt 1 i celu Umowy, który na zasadach promocyjnych przyznaje Abonentowi specjalne warunki zakupu zestawu promocyjnego i usług.
4. Obowiązek naprawienia szkody poprzez zapłatę powyższej kary umownej będzie dotyczył również przypadków, w których niemożność utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era nastąpi wskutek jednej z poniższych przyczyn:
4.1. złożenia przez Abonenta w PTC oświadczenia o rozwiązaniu Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych przed końcem 24 pełnych Cykli rozliczeniowych okresu jej obowiązywania,
4.2. rozwiązania przez PTC Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych w przypadkach, o których mowa w §17 ust 7, 8, 9 i 10 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez PTC,
4.3. utracenia przez Abonenta karty SIM oraz niewykonania związanych z tym obowiązków określonych w pkt III pakt. 5 oraz w pkt III ppkt 6.
5. W przypadku utraty karty SIM, nabytej w ramach niniejszej promocji, przed upływem 24 pełnych Cykli rozliczeniowych od dnia zawarcia Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, Abonent zobowiązany jest powiadomić PTC o tym fakcie w terminie 3 dni od dnia ujawnienia utraty, a w przypadku kradzieży przedstawić dowód jej zgłoszenia organom ścigania.
6. Abonent ma obowiązek wystąpić do PTC o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Era w ciągu 7 dni od zgłoszenia utraty do PTC. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie zgodnej z Cennikiem.

Opinie:

Opinie archiwalne (13):

Komentuj

Komentarze / 13

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    jasio pisze: 2005-10-25 10:13
    a jaka cena za abo?
    0
  • Users Avatars Mini
    Pabllo pisze: 2005-10-25 11:01
    No poszalała era :) *jasio abo za zyla, piszą na początku.
    0
  • Users Avatars Mini
    badenov pisze: 2005-10-25 11:32
    Wiedziałem, że blue connect pokaze pazurki. Jeśli ktoś sie wachał, która oferta bez przewodowego netu jest najlepsza to już nie ma wątpliwości
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2005-10-25 14:39
    a ja mysle ze tu jest blad, bo jesli w poprzednim newsie bluecard39 byla taryfa data za1zl + blueconnect za 39 i wyzsze ceny modemow, to tutaj brakuje mi info o wysokosci abonamnetu za blueconnect, ale wychodziloby, ze to bedzie 99zl
    0
  • Users Avatars Mini
    anthos pisze: 2005-10-25 15:07
    A ja poczekam jeszcze pół roku - zobaczymy wtedy...
    0
  • Users Avatars Mini
    motokoko pisze: 2005-10-25 15:57
    Spory wybór opcji sie teraz w blue connectcie porobił. I dobrze, myśle, ze teraz BC raz dwa wróci do pozycji lidera na rynku
    0
  • Users Avatars Mini
    login_87 pisze: 2005-10-25 18:34
    kto mi powie czemu SE gc89 jest taki drogi??
    0
  • Users Avatars Mini
    lipherr pisze: 2005-10-25 21:27
    no dla każdego coś miłego tutaj nieco droższa ale mająca więcej Mb opcja bezprzewodowego internetu - super że już nie kosztuje tyle co na początku
    0
  • Users Avatars Mini
    herr flick pisze: 2005-10-31 14:57
    To ma sporo wiecej sensi niż w iPlusie moim zdaniem. Gdzie abonament jest zróżnicowany a oferta taka sama.
    0
  • Users Avatars Mini
    jorgul pisze: 2005-11-02 13:07
    Też mi sie tak wydaje. Za większeą kase dostaje lepszą usługe. Nie wiem czemu u konkurenta taka sama usługa kosztuje dwie stawki.
    0
  • Users Avatars Mini
    herbert pisze: 2005-11-02 13:33
    To niezła cena. Wogóle blue connect nieźle te ceny pomyślał, lubie okrągłe sumy :) 100 za dobry net w laptopie jestem w stanie wysupłać, 110 już nie dam :)
    0
  • Users Avatars Mini
    normals pisze: 2005-11-02 15:07
    Dobrze, że usługa jest cenowo i jakościowo zroznicowana. Nie każdemu wystarcza najtańsza opcja, nie każdy ma ochote płacić dużo :)
    0
  • Users Avatars Mini
    assan pisze: 2005-11-02 18:43
    Sporo różnic w blueconnectcie. Ostatnio wydawało mi sie, że iPlus zaczął zyskiwać przewage ale widze Era nie chce zejśc z pozycji lidera mobilnego internetu. I bardzo dobrze
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: