Call Shop - nowa oferta dla punktów handlowych

Newsy
Żródło: Fone Sp. z o.o.
Opinie: 2

Operator telekomunikacyjny FONE stworzył program Call Shop dla partnerów. Pod nazwą Call Shop kryje się przede wszystkim usługa bardzo tanich rozmów telefonicznych do znajomych i rodziny na całym świecie.

Program Call Shop kierowany jest do wszystkich, którzy szukają pomysłu na prowadzenie biznesu. Jest dobrą propozycją szczególnie dla tych, którzy mają kontakt z turystami. Świetnie się sprawdza w centrach informacji turystycznej, biurach podróży, hotelach, pensjonatach czy kafejkach internetowych. Swoje miejsce może mieć w licznie odwiedzanych punktach handlowych czy wypożyczalniach.

„W Centrum Informacji Turystycznej The Meeting Point stworzyliśmy dla naszych turystów, dzięki współpracy z firmą FONE, stanowisko telefonii internetowej, poprzez które można dzwonić nawet do najodleglejszych miejsc świata. Nowa usługa spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem ze strony turystów, chociażby ze względu na swoją przystępną cenę, jak i prostotę. Procedura korzystania z tego rozwiązania jest uproszczona do tego stopnia, że nawet swoista bariera językowa (ktoś może nie rozmawiać w języku angielskim) nie stanowi żadnej przeszkody w wykonaniu telefonu. Turyści cieszą się z możliwości taniego dzwonienia, a dla nas jest to nowe doświadczenie, które już przynosi nam wymierne korzyści.” – mówi  Małgorzata Januszkiewicz, Menadżer CIT Wrocław.

FONE w swym programie Call Shop oferuje prosty mechanizm rozliczeń. Jednocześnie zapewnia pełne wsparcie w postaci dostarczenia kompleksowego rozwiązania technicznego wraz z niezbędnymi urządzeniami końcowymi oraz przeprowadzeniem szkoleń produktowych. Dodatkowo spółka oferuje materiały marketingowe przydatne w prowadzeniu tej działalności. Wymogiem ze strony operatora w stosunku do partnerów jest posiadanie powierzchni z odpowiednim dostępem do Internetu.

Opinie:

Opinie archiwalne (2):

Komentuj

Komentarze / 2

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: