Citroen Pluriel dla mieszkańca Piekar Śląskich

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 11

W dniu dzisiejszym w katowickim Centrum Idea położonym przy ul. 3 Maja 5 nastąpiło uroczyste wręczenie nagrody głównej w konkursie na najlepsze hasło reklamowe. Konkurs odbywał się podczas specjalnej akcji promocyjnej: Dni Otwarte w Salonach Idei - "Gorączka Weekendu z Ideą" - w październiku i listopadzie br. 

Nagrodę główną - samochód Citroen Pluriel - otrzymał zwycięzca konkursu: pan Aleksander Kamieniarz z Piekar Śląskich, który dokonał w czasie Dni Otwartych w Centrum Idea w Katowicach (19.10.2003 r.) zakupu telefonu Motorola C350 w Ofercie Idea MIX 19,99 i ułożył najlepsze hasło reklamowe: "Poranek z kawą, dzień z Ideą". 

Akcja ta miała na celu zaprezentować nowe oblicza Salonów Firmowych Idei. Salony firmowe, to miejsca, gdzie można zakupić telefon, otrzymać kompleksową informację o aktualnych ofertach, a także skorzystać z obsługi posprzedażnej. Idea udowodniła, że Salon Firmowy może to być także miejsce modne. W wybrane weekendy października i listopada br. otwarte były drzwi 5 salonów gdzie prezentowane były klientom Idei nowe brzmienia, nowe trendy i nowe oblicze punktów sprzedaży. W imprezie Gorączka Weekendu z Ideą wzięło udział łącznie w 5 miastach kilkadziesiąt tysięcy osób, z których wielu zakupiło usługi w sieci Idea.

"Specjalne oferty, promocje, bilety do kina, pokazy wirtualne, prezentacje najnowszych modeli telefonów oraz możliwość wygrania niezwykłego samochodu Citroen C3 Pluriel, to zaledwie część atrakcji, które czekały na gości Idei" - mówi Leszek Narowski, dyrektor pionu sprzedaży sieci Idea - "Mogli oni sprawdzić swoją znajomość usług, wybrać najlepszą dla siebie ofertę, czy też poznać świat gier i zabaw wirtualnych, odwiedzając specjalny kontener, w którym mogli znaleźć m.in. 16 stanowisk komputerowych, prezentacje multimedialne profesjonalnych instruktorów, pokazujących, jak korzystać z najnowszych usług w Idei (Javy, GPRS, MMS-ów, LBSów, mBox), a dodatkowo przeprowadzali intrygujący test dla nowych i obecnych klientów Idei. Cały dzień wydarzeniom w salonie i w kontenerze towarzyszyła muzyka miksowana przez DJ, gra świateł oraz liczne konkursy."

Dni Otwarte w Salonach Idei odbywały się w dniach:

  • 4 - 5.10.2003 r. - w Poznaniu przy ul. Roosevelta 18 

  • 11 - 12.10.2003 r. - w Łodzi przy Al. Piłsudskiego 3 

  • 18 - 19.10.2003 r. - w Katowicach przy ul. 3 Maja 5 

  • 25 - 26.10.2003 r. - w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 38 

  • 8 - 9.11.2003 r. - w Warszawie przy Pl. Konstytucji 6

Dni Otwarte były wielką okazją do promocyjną aktywację usług i uczestniczenia w licznych konkursach. Tylko w te niepowtarzalne weekendy klienci Idei mogli otrzymać za darmo usługi Idei:

  • Przyjaciel - aż 100 dodatkowych minut rozmów wymiennych na 400 SMS-ów, 

  • Trzy i Ja - o 70% tańsze połączenia z 3 wybranymi osobami 

  • Wolne Chwile - możliwość o 50% tańszych rozmów po 18:00 i w święta

  • Pakiety SMS - 50 lub 100 dodatkowych SMS-ów

  • Pakiety MMS - 10 lub 25 dodatkowych MMS-ów

  • Pakiet GPRS 5 MB - aż 5 MB do wykorzystania na WAP i Internet

  • a ponadto - Twój Kierunek, InterOptima WAP, poczta głosowa Gold.

Opinie:

Opinie archiwalne (11):

Komentuj

Komentarze / 11

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: