Crowley zwiększył przychody o 15%

Newsy
Żródło: Crowley
Opinie: 1

Crowley Data Poland poinformował o wynikach finansowych spółki za pierwsze dwa kwartały 2006 roku. Przychód netto wyniósł 34 miliony złotych i był o 15 % wyższy niż w analogicznym okresie 2005 roku. Wartość sprzedaży do nowych klientów przez 6 pierwszych miesięcy roku wyniosła ponad 8,5 mln złotych i była o ponad 50% wyższa w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku.

Firma Crowley Data Poland przez pierwsze dwa kwartały 2006 powiększyła bazę swoich klientów o 30 %, do 3,850 klientów. Liczba świadczonych usług wyniosła 5,250, co stanowi wzrost o ponad 30%.

Podstawą wzrostów była agresywna polityka sprzedażowa, nakierowana na akwizycję klientów biznesowych z wysokim wolumenem rozmów i zapotrzebowaniem na internet z gwarantowanym pasmem oraz wprowadzenie nowych produktów, opartych na protokole IP (VoIP, IP VPN). W I półroczu Crowley uruchomił nowy rynek w Rzeszowie, pozyskał takich klientów jak TVP Ośrodek Nowe Media, Telewizja Kablowa Energetyka czy E-call Polska. Firma wygrała także liczne przetargi na realizację Sieci Regionalnych, m.in. w Piekarach Śląskich, Krośnie, Koninie i Zielonce. Wraz
z Redline Communications, światowym liderem w certyfikowanej technologii WiMax, zbudowała sieć dostępu w tej technologii w Krakowie, wprowadziła usługę bezpiecznego zdalnego dostępu do Internetu – Crowley Remote, oraz – w konsorcjum z ATM S.A. - usługę nowej sieci internetowej AC-X.

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: