Crowley Data Poland poinformował o wynikach    finansowych spółki za pierwsze dwa kwartały 2006 roku. Przychód netto wyniósł    34 miliony złotych i był o 15 % wyższy niż w analogicznym okresie 2005 roku.    Wartość sprzedaży do nowych klientów przez 6 pierwszych miesięcy roku wyniosła    ponad 8,5 mln złotych i była o ponad 50% wyższa w porównaniu do analogicznego    okresu ubiegłego roku. 
   
   Firma Crowley Data Poland przez pierwsze dwa kwartały 2006 powiększyła bazę    swoich klientów o 30 %, do 3,850 klientów. Liczba świadczonych usług wyniosła    5,250, co stanowi wzrost o ponad 30%. 
   
   Podstawą wzrostów była agresywna polityka sprzedażowa, nakierowana na    akwizycję klientów biznesowych z wysokim wolumenem rozmów i zapotrzebowaniem    na internet z gwarantowanym pasmem oraz wprowadzenie nowych produktów,    opartych na protokole IP (VoIP, IP VPN). W I półroczu Crowley uruchomił nowy    rynek w Rzeszowie, pozyskał takich klientów jak TVP Ośrodek Nowe Media,    Telewizja Kablowa Energetyka czy E-call Polska. Firma wygrała także liczne    przetargi na realizację Sieci Regionalnych, m.in. w Piekarach Śląskich,    Krośnie, Koninie i Zielonce. Wraz 
   z Redline Communications, światowym liderem w certyfikowanej technologii WiMax,    zbudowała sieć dostępu w tej technologii w Krakowie, wprowadziła usługę    bezpiecznego zdalnego dostępu do Internetu – Crowley Remote, oraz – w    konsorcjum z ATM S.A. - usługę nowej sieci internetowej AC-X.