Cyfrowy Polsat - LTE bez limitu danych i z maksymalną prędkością

Promocje
Opinie: 57
Cyfrowy Polsat - LTE bez limitu danych i z maksymalną prędkością

Od 3 września dostępna będzie nowa oferta Power LTE Cyfrowego Polsatu.

Nowa oferta Power LTE to przede wszystkim większe pakiety danych. Klienci Cyfrowego Polsatu będą mogli wybierać pomiędzy czterema pakietami – od 20 GB w cenie 39,99 zł do 90 GB za 99,99 zł. Dzięki programowi rabatowemu smartDOM nowa oferta dostępna będzie od kwoty 35 zł miesięcznie za pakiet 40 GB z LTE bez limitu danych w cenie abonamentu przez całą długość umowy. W przypadku skorzystania z oferty „Tylko SIM” miesięczne opłaty za poszczególne pakiety danych będą niższe o 10 zł, czyli np. pakiet 20 GB kosztował będzie 29,99 zł.

Klienci, którzy wcześniej korzystali z usług innego operatora i wybiorą Internet Cyfrowego Polsatu otrzymają aż 6 miesięcy bez opłat na start. Natomiast osoby, które zdecydują się na zakup oferty online, poprzez stronę www.cyfrowypolsat.pl, otrzymają dodatkowe 10 GB w prezencie oraz 3 miesiące bez opłat.

Zmianie ulegnie również oferta LTE bez limitu danych. Już od pakietu 40 GB za 59,99 zł/mies. lub 35 zł/mies. z rabatem smartDOM, klient otrzyma LTE bez limitu danych i maksymalną dostępną prędkością w cenie abonamentu. Propozycje te uzupełni szereg urządzeń, które można znaleźć w ofercie operatora: zestaw Internetu Domowego LTE, modemy pracujące w sieciach HSPA+ i LTE, routery mobilne oraz laptopy i tablety, obsługujące prędkości do 150 Mb/s.

W nowej ofercie Cyfrowego Polsatu Internet Domowy LTE dostępny będzie zestaw składający się z zewnętrznego modemu LTE i routera Wi-Fi klient zapłaci tylko 1 zł. Wraz z zestawem można wybrać jeden z pakietów danych, których cena wynosi od 35 zł za pakiet 40 GB do 75 zł za pakiet 90 GB w programie smartDOM. Klienci, którzy skorzystają z oferty Internetu Domowego LTE będą zwolnieni z opłaty za abonament przez aż 6 pierwszych miesięcy.

W nowej ofercie Internetu Power LTE nie zabraknie również Pakietu Nocnego 200 GB, dzięki któremu w godzinach 1:00 – 8:00 możliwe będzie pobieranie danych za 0 zł z rabatem smartDOM, oraz pakietów telewizji internetowej IPLA: IPLA FILMY I SERIALE, IPLA WIEDZA NEWS ROZRYWKA, IPLA DZIECI, które przez pierwsze 2 miesiące dostępne będą w cenie abonamentu, a następnie ich cena będzie wynosiła 10 zł/mies.: w najwyższej taryfie łącznie za wszystkie 3 pakiety IPLI, w niższych pakietach danych – za jeden wybrany pakiet IPLI.

Ponadto we wrześniu operator planuje wprowadzić ofertę przygotowana z myślą o studentach – jej szczegóły zostaną podane niebawem.

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Opinie archiwalne (57):

Komentuj

Komentarze / 57

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    raven1979 pisze: 2015-09-02 18:56
    ta jasne i predkosc 32 kb/s :D
    26
  • Users Avatars Mini
    job pisze: 2015-09-02 19:41
    Do kolegi powyżej: mam internet Polsatu od ponad roku, wszystko gra i buczy. Nie wiem po co umieszczasz takie głupie komentarze?
    -36
  • Users Avatars Mini
    raven1979 pisze: 2015-09-02 20:50
    do kolegi wyzej przekrocz miesieczny transfer 100GB i wtedy pogadamy ;)
    13
  • Users Avatars Mini
    B pisze: 2015-09-02 21:16
    Po dwuznacznym tytule a jednoznacznej ofercie wnioskuje ze artykuł sponsorowany. Powinno być "LTE bez limitu danych i z maksymalna prędkością 5mb/s"
    6
  • Users Avatars Mini
    ZAK w SPAK to POLSAT pisze: 2015-09-02 21:17
    ale jemu buczy... co sie go czepiasz ma super odlotowe LTE od sroka zoka solorzoka agentosa ubeeee
    8
  • Users Avatars Mini
    mada pisze: 2015-09-02 22:45
    W Poznaniu na śródce PLUS LTE ma 8GB/s a PLAY 39 BG/s …. Mam jeden i drugi internet … przypadek ?
    -3
  • Users Avatars Mini
    Tomek pisze: 2015-09-02 22:55
    @mada hmm 8GBit/s, w Poznaniu jest 5G?
    2
  • Users Avatars Mini
    Tomek pisze: 2015-09-02 22:56
    Swoja droga - taaak PLUS i jego zapchane radiolinie w szkielecie :D, wysokie opoznienia, slabe zageszczenie nadajnikow...
    6
  • Users Avatars Mini
    Tomek pisze: 2015-09-02 22:58
    http://www.rfbenchmark.pl/predkosc-internetu-mobilnego-sierpien-2015/
    0
  • Users Avatars Mini
    Zagubiony pisze: 2015-09-03 09:34
    Niech ktoś mi wyjaśni dlaczego to się nazywa bez limitu danych skoro zaraz piszą pakiet 40GB? To albo bez limitów albo pakiet. Czy to nie jest wprowadzanie konsumentów w błąd?
    12
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2015-09-03 10:11
    Plus/CP to cwaniaczki jakich mało! Dla przykładu zestaw do internetu domowego LTE (ODU-IDU). Chwalą się, że prędkość do 150Mb/s, ale nikt nie powie przy sprzedaży, że router "przycina" prędkość transmisji do maksymalnie 30Mbps, bo więcej nie potrafi!!!!!
    6
  • Users Avatars Mini
    tgh pisze: 2015-09-03 17:25
    http://www.speedtest.net/my-result/4633874833 mam zasieg lte i jesem tak ok.4 km od nadajnika, teren raczej wiejski, wiec wysokie budynki go nie zasłaniają. prędkość to max 10mbs na 5mbs na samym ruterze z anteną wyciągałem jak testowałem 30mbs/15mbs. "Najgorzej" jest w godzinach 18-21 wtedy download spada do +-2mbs. Ping zazwyczaj małe 40 najczęściej, czasami poniżej 20, ale bywa i czasmi 80. Niestety ja wziąłem w tej starej promocji co byla i mam tylko 60gb/mc ale za 35pln/mc jak wykorzystam transfer to już amen 32kbs :) Ale średnio zużywam 1gb dziennie, czasmi max 2 więc spokojnie starczy, mam w zapasie tez 200gb nocnego transferu. Polecam ze względów jakości technicznej tego internetu, ale i odradzam bo mają zagmatwane umowy i różnie z tym bywa.
    2
  • Users Avatars Mini
    TOmek pisze: 2015-09-03 22:56
    mam w CP 25 GB + to LTE bez limitu, w zeszłym miesiącu pobrałem ok 270 GB i niczego mi nie zablokowali, w maju/czerwcu na przykład blokowali mi ruch po ok 150 GB. Więc coś sie chyba w polityce FUP zmieniło. Jak patrzę na tę nową ofertę, to naprawdę chyba najlepsza propozycja na rynki - dla kogoś kto ma neta u konkurencji 6 miechów gratis, a później bierze się wystarczające 40GB za 59zł + LTE bez limitu, a jak ktoś jeszcze ma TV to na deser rabat i kończy sie na kwocie ok 35 zeta. Na szybko rzuciłem okiem na ofertę Orange, nie przebijają tego, Play też gorzej, T-mobile to nawet nie porównuję.
    -2
  • Users Avatars Mini
    tgh pisze: 2015-09-04 07:40
    Zapomniałem dodać ruter Huawei B315 NIE MA MOŻLIWOŚCI podpięcie anteny zewnętrznej w celu lepszego połączenia z nadajnikiem. Owszem ruter ma 2 wejscia do podpięcia anteny pod zaślepką ale możemy tam podpiąć tylko anteny, które poprawią nam zasięg z samym ruterem ruterem(wi-fi), ale NIE Z NADAJNIKIEM przez co nie osiągniemy takich parametrów jak z podpiętą anteną zewnętrzną!!! Polsat ma w ofercie głównie te rutery Huawei B315, więc lepiej wziąć od plusa z D-Linkiem
    -2
  • Users Avatars Mini
    W4Ready pisze: 2015-09-12 10:41
    "Bez limitu", a w regulaminie zapis, że w dowolnym momencie operator może zmniejszyć przepustowość do 32kb/s. Orange gwarantuje min 100GB w LTE (po wykorzystaniu podstawowego limitu), później 1Mb/s, W Play "nielimitowane" jest LTE+UMTS, gwarantowane co najmniej 100GB po limicie, następnie 2Mb/s
    1
  • Users Avatars Mini
    W4Ready pisze: 2015-09-12 10:41
    "Bez limitu", a w regulaminie zapis, że w dowolnym momencie operator może zmniejszyć przepustowość do 32kb/s. Orange gwarantuje min 100GB w LTE (po wykorzystaniu podstawowego limitu), później 1Mb/s, W Play "nielimitowane" jest LTE+UMTS, gwarantowane co najmniej 100GB po limicie, następnie 2Mb/s
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-09-13 01:41
    Narzekajcie na LTE od Plusa a 3G od T-Mobile [HSPA+ w UMTS2100] wygląda tak: http://www.speedtest.net/my-result/4659001160 http://www.speedtest.net/my-result/4659003153 http://www.speedtest.net/my-result/4659004056 http://www.speedtest.net/my-result/4659005674
    0
  • Users Avatars Mini
    CP pisze: 2015-09-14 10:34
    Prędkosc łącza internetowego w zasięgi sieci LTE nie zwalnia nawet po wykorzystaniu przez abonenta pakietu danych - dla tego nawet jesli jednego dnia wykorzystać np. 40 GB - to przez reszte miesiaca do nastepnego okresu rozliczeniowego caly czas internet dziala z ta sama predkoscia maksymalna ktora posiadalo sie zanim wykorzystalo sie pakiet danych - dla tego jest bez limitu i nie zwalnia np. do 2/5 mb/s.
    -8
  • Users Avatars Mini
    mariusz.szewczak pisze: 2015-09-15 12:15
    Aktualizacja: dodaliśmy szczegółowe regulaminy promocji.
    0
  • Users Avatars Mini
    qRedroceRp pisze: 2015-09-18 11:19
    Teraz od planu 40GB jak jesteś w zasięgu LTE nie masz ograniczenia po przekroczeniu danych. Krótka piłka.
    -2
  • Users Avatars Mini
    inforemi pisze: 2016-02-02 07:47
    W kujawsko pomorskim plus jest najlepszy i predkosc do 30 Mb/s. Konkurencja jest daleko w tyle. Np. T-mobile nawet zasiegu nie ma 3 g czy Umts w okolicach Torunia. Kolezanka płaci za abonament i nic nie moze zrobić...Orange i Play podpinają się pod plusowskie nadajniki więc...norma
    0
  • Users Avatars Mini
    Kuba pisze: 2016-02-13 09:55
    Do CP skoro internet nie zwalnia to po co jest zapiska w umowie o ilości danych do wykorzystania?? powinno być konkretnie bez limitu a nie jakieś kręcenie zeby w razie czego miec sie czym bronic
    0
  • Users Avatars Mini
    Przemek pisze: 2016-02-14 17:13
    U mnie od tygodnia w ofercie LTE bez limitu prędkość w szczycie dnia sięga niespełna 1 Mb/s może trochę ponad, a normalnie o tej porze miałem minimum te od 4 do 6 Mb/s. Na testach w pierwszej chwili pokazuje mi mi nawet pod 12 Mb/s ale po chwili spada na w/w ok 1 Mb/s. Jeszcze ich linia z rzekomo darmowego numeru obsługi zjadła minuty i limit kosztów jak dzwoniłem ostatnio...
    0
  • Users Avatars Mini
    brutus1950 pisze: 2016-02-20 08:21
    Czy jest jakiś dolny limit w ofercie LTE , dzisiaj mierzone D - 0,72Mb/s U- 3,27Mb/s ?. Dzwoniłem już w tym miesiącu 4 razy . Twierdzą , ze wszystko w porządku , zgodnie z ofertą.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzesiek pisze: 2016-02-21 06:12
    U mnie to samo , dzisiaj D- 0,72Mb/s U-7,25Mb/s
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzesiek pisze: 2016-02-21 06:14
    Dodam tylko ,że zostało mi do wykorzystania jeszcze 25 GB z 70GB miesięcznie
    0
  • Users Avatars Mini
    wkurzony pisze: 2016-02-28 20:19
    taaaaa bez limitu jasne, na początku może i hula i buczy, jak ktoś tu wspomniał,a po pół roku umowy do teraz największa prędkość to 1-2 mbps. Mój wynik w ty momencie to 0,21mbps, to jest najdroższa oferta CP?!! to jest jawne oszustwo i dziadostwo! jak można ludzi wprowadzać w taki błąd przy podpisywaniu umowy? POLKOMTEL powinien się wstydzić, choćby za samo POL w nazwie.....
    0
  • Users Avatars Mini
    Przemek pisze: 2016-04-02 00:36
    Poprosiłem centrum obsługi klienta o pomoc w sprawie niskiego transferu danych w Cyfrowy Polsat Power LTE 2.0. Ponieważ po siedmiu dniach od aktywacji i podpisaniu umowy, prędkość drastycznie spadła co uniemożliwia, korzystanie z łącza według umowy operatora czyli do 40 GB bez limitu. Wyjaśniłem że od miesiąca mam dostępne jedynie 60kB/s. Poprosiłem o techniczną pomoc w rozwiązanie problemu. Taką otrzymałem odpowiedź: ,,Biorąc pod uwagę powyższe wyjaśnienia oraz na podstawie Regulaminu świadczenia usługi telekomunikacyjnej dostępu do Internetu przez Cyfrowy Polsat S.A., ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm., dalej ,,Prawo telekomunikacyjne”) oraz rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. 2014, poz. 284), reklamacja nie może zostać uznana. Udzielenie przez Cyfrowy Polsat niniejszej odpowiedzi wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego. W tej sytuacji przysługuje prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym oraz, w przypadku Konsumentów, w postępowaniu mediacyjnym i przed sądami polubownymi, o których mowa w art. 109 i 110 Prawa telekomunikacyjnego.,, Prawdopodobnie problem ten posiadają również inni abonenci Cyfrowego Polsatu Power LTE 2.0 Zapraszam więc wszystkich z podobnym problemem do podpisanie obywatelskiej petycji, na ręce Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji. Serdecznie zapraszam ponieważ płacimy za to co jest na bilbordach reklamowych a nie w umowie, firmy świadczącej i zapewniającej o rzetelności swoich usług. http://citizengo.org/pl/signit/33821/view
    3
  • Users Avatars Mini
    skajla pisze: 2016-06-12 19:06
    ja mieszkam na wsi od 6 lat mam neostrade ale jak minie mi umowa to rezygnuje bo orange to zwykli oszuści. zawsze marzyłem o necie w ups czyli światłowodowym. niestety u mnie to niemożliwe. od łącza wymagam po prostu systematyczności czyli równego downloadu z uploadem. dużo wysyłam plików do znajomych więc upload jest ważny. wracając do tematu jeśli chce mieć szybki net a z powodu zamieszkania jest to niemożliwe, kupuje po prostu serwer sheel lub vps. Ale to żadne rozwiązanie niestety. dzięki waszym komentarzom wiem jakich usługodawców sie wystrzegać.
    0
  • Users Avatars Mini
    Emilia pisze: 2016-07-09 09:08
    A ja wszystkim odradzam internet w cyfrowym polsacie.Szczególnie osobom mieszkającym na wsi.Internet też wzięłam.Od ponad roku nie mogę z niego korzystać bo dziala wolno.Na speedteście mam 0,2 a płacić muszę.Jak chciałam zrezygnować to straszą karami.DLACZEGO NIKT O TYM NIE MÓWI!!!!!!!!!!!!!
    2
  • Users Avatars Mini
    Witold pisze: 2016-07-09 09:09
    Ja również odradzam!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Kawar pisze: 2016-07-10 09:42
    Też mam internet Lte z cyfrowego Polsatu pakiet 40 GB później bez limitu. Jest to ta wersja odu-idu i że mieszkam na wsi na routerze mam kolor zielony czyli średni zasięg a prędkości mierzona wynosiła od 29-38mb/s nie mówię o pobieraniu tylko o teście łącza a po przekroczeniu limitu spada mi najniżej do 18 z groszami MB/s więc albo mam szczęście albo może jednak nie zwalnia mi tak ja u was. A jeżeli idzie o pobieranie to w limicie mam około 3-4mb/S a poza tak około 2-2,5MB/s. Więc nie jest źle bo na kablu Neostrada ciągnęła mi maksymalnie 9MB/s a pobierala po 600-900kb/s. Niestety światłowody nie chcą dotrzeć więc lepiej nie mogłem trafić.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kawar pisze: 2016-07-10 09:53
    A i posiadam go od listopada 2015 więc już 9 miesięcy i cały czas jest dobrze jedyne do czego mam zastrzeżenie to że jeżeli podłączenie jest rozbudowane czyli telewizja do odbiornika odbiornik do routera a a router do tv to jeżeli jest internet używany przez nawet telefon czy coś tnie się telewizja zawsze każą wymienić dekoder bo niby on nie działa a jak nie dekoder to router i dalej to nic nie daje lecz po podłączeniu osobno wszystko śmiga.
    0
  • Users Avatars Mini
    erei pisze: 2016-08-03 13:49
    Gówno warty cały ten polszmat. Mam nadzieję że w końcu weźmie się za nich odpowiednia służba.
    1
  • Users Avatars Mini
    Wściekły pisze: 2016-09-21 19:55
    U mnie to samo skończył sie pakiet danych i nul neta nie ma, muszę zadzwonić do polsatu lub jak powinno się ich określać polszitu niech coś z tym ku... zrobią bo niby za co płacę?
    1
  • Users Avatars Mini
    PJS pisze: 2016-09-27 13:21
    Minęło dwa lata i artykuł jest dalej aktualny !!! Polsat pomimo zapewnień cały czas obcina prędkość po ściągnięciu pewnej ilości danych. W moim wypadku po przekroczeniu 200Gb (taka praca) prędkość spadła do download 0,5 Mbs a upload 0,3 Mbs. Reasumując Polsat w końcówce 2016r. w dalszym ciągu jest kłamcą jeśli chodzi o zwrot "bez limitu". Osobiście uważam, że jest to pierwszy i ostatni raz kiedy podpisałem z nimi umowę. Niech mój komentarz będzie przestrogą dla potencjalnych zainteresowanych Polsatem LTE domowym ... PJS
    3
  • Users Avatars Mini
    Zimerman pisze: 2016-09-30 12:42
    Sprawa jest oczywista i trzeba być frajerem aby dac się nabrać poczytajcie opinie o polsacie SYFrowym na portal-konsumenta.pl to jeden wielki syf, ja mam airmax.pl i zapierdyla mi po 100mega a pinga w gierkach mam zajebistego
    0
  • Users Avatars Mini
    Nick pisze: 2016-10-28 11:50
    Po przekrpszeniu 40gb, dalej jest LTE lecz z prędkością 0,5 mbs z pingiem 280. Tak dalej Polsacie! Szkoda, że przy podpisywaniu umowy wciskacie kit klientowi, że prędkość jest taka sama! UOKIK mam nadzieje, że zajmie się tą sprawą.
    1
  • Users Avatars Mini
    Hahaha pisze: 2016-11-09 23:48
    Ja się ostatnio dowiedziałem ze gwarantują tylko 0,008Mbks i to jest w regulaminie.
    0
  • Users Avatars Mini
    CZACZUS22 pisze: 2016-12-09 01:03
    Mam internet w plusie Bez Limitu danych bez ograniczenia prędkości jak w jestem w zasięgu LTE Jak jestem poza to mam 60giga.pakietu. Jakim cudem zużywam pakiet 60giga i mi internet zwalnia.Jak cały czas jestem w zasięgu LTE.Nawet modem mam ustawiony ma sztywno żeby używał tylko sieci lte.
    4
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz pisze: 2016-12-18 19:23
    TO JEST KŁAMSTWO !!!! JA MAM CAŁY CZAS Power LTE 2.0 I PRĘDKOŚĆ 1,5 Mb/s....
    0
  • Users Avatars Mini
    obłęd pisze: 2017-01-03 09:48
    Kto robi te oferty, w jednej prezentacji limit danych poniżej bez limitu, bądź mądry i pisz wiersze, jak by niemożna przedstawić to w zrozumiały sposób, żal
    0
  • Users Avatars Mini
    Pers pisze: 2017-01-08 19:27
    Ten internet to jest totalne gówno... mieszkam jakies +/-200m od nadajnika, teren bardziej wiejski i dzisiaj jak i przez ostatnich parę dni prędkość po 100kb... oczywiście polsat ma wysrane na to czy jest problem czy nie bo mamy sobie sami w swoim zakresie zamówić usługi naprawcze, bo przecież zawsze wina jest po naszej stronie, szkoda słów czekam tylko na orange aż światłowody zakładają i zmieniam ten syf
    0
  • Users Avatars Mini
    wtfff pisze: 2017-01-31 20:14
    screen z testu internetu...... tak jest zawsze: http://scr.hu/0mgp/szxpu
    0
  • Users Avatars Mini
    wtfff pisze: 2017-01-31 20:14
    screen z testu internetu, to norma ta predkosc : http://scr.hu/0mgp/szxpu
    0
  • Users Avatars Mini
    mdk5 pisze: 2017-02-13 22:17
    Niestety też dałam się nabrać na internet bez limitu.Szybkość jest ok ale gdy wykorzystasz 100gigabajtów zakładają blokadę 0,5Mb/s nawet strona nie ma szans się otworzyć.to99,90zł plus 25zł na dodatkowe 30giga na msc.nie starczy wystarczy parę razy włączyć youtuba i parę filmów obejrzeć online i po pakiecie potem czekać z tydzień bez internetu do nowego cyklu rozliczenia..Niestety najgorsza umowa jaka podpisałam..
    0
  • Users Avatars Mini
    Zielony pisze: 2017-04-30 13:32
    Ogólnie działał bez zażutu pod warunkiem że nie przeproczycie ilości ściąganych danych 300 gb bo mimo LTE bez limitu co jest BUJDĄ macie nie limitowaną ilość danych tylko łącze przycinaja do 32kb/s co nie pozwala na otworzenie strony.wiec wychodzi na to ze to co dostaliscie możecie sobie wsadzić w d... Po raz kolejny wspaniały Polsat robi w konia swoich klientów. Panienka na infolinii odwołuje się do regulaminu na stronie ale przy przedłużanie umowy nikt nie informował mnie o blokowaniu łącza.
    1
  • Users Avatars Mini
    Grt42 pisze: 2017-05-07 00:20
    Internet z polsatu mam już pare lat i żałuję tego zawsze jak chce pograć w bf 4 ping nie opada poniżej 150 grać się wogule nie da a jescze ograniczenie transferu niby bez limity wystarczy ze oglądne pare filmów i hwile pogram i transferu nie ma a nie mówiąc już o pobierani zawsze jak chce coś pobrać ide do kuzyna bo ma normalny internet załuje ze wybrałem ten internet płace 50 zł a internety nie ma już po 2 tygodniach nie polecam cyfrowego polsaty
    0
  • Users Avatars Mini
    Aro pisze: 2017-06-14 16:42
    Pierwszy i ostatni raz kupiłem cokolwiek od POLSATU! Sprzedają internet LTE Bez Limitu danych zgadza się! I bardzo pięknie się tym reklamują! A w praktyce wygląda to tak, że w momencie przekroczenia +/- 80 - 100 GB ucinają transfer do takiej prędkości że Onet czy Interia ładuje się 5 min. Już po pierwszym telefonie do Biura Obsługi dowiedziałem się, że została nałożona blokada ze względu na mój duży transfer danych... kpina.. pytałem się przy kupnie kilkukrotnie czy są jakiś limity! I oczywiście otrzymywałem odpowiedź, "nie nie ma o ile jest Pan w zasięgu LTE". Zostałem oszukany ale biorę to na klatę bo nie przeczytałem tych 50 stron umowy które dostałem. Naiwnie zaufałem sprzedawcy, mój błąd. Dlatego OSTRZEGAM WSZYSTKICH !!!!!! Z DALA OD CYFOWEGO POLSATU !!!!
    1
  • Users Avatars Mini
    on27 pisze: 2017-06-28 11:34
    gdy masz predkosc LTE po przekroczeniu limitu danych predkosc nie spada ...pozdrawiam
    -1
  • Users Avatars Mini
    fanpolsatu pisze: 2017-06-30 21:04
    http://www.speedtest.net/my-result/d/10936408Re:Prędkość transferu (30.06.2017) Prędkość w Polsacie może spadać zawsze, nie tylko po przekroczeniu limitów, także przy przeciążeniu nadajnika - zawsze w weekendy i wieczorem Ale Polsat jest NIEWINNY - zachowuje min prędkość = 0,008 Mb/s A, że konsultanci nie mówią tego przy zawieraniu umowy, to nie ich wina. Odpowiedź z ICOK Szanowny Panie Uprzejmie informujemy, że zgodnie z §8 pkt 6 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych Internetu: „Cyfrowy Polsat zapewnia minimalną przepływności pobierania i wysyłania danych (downlink / uplink) na poziomie 8 kbps przez 98% czasu trwania transmisji danych na obszarze objętym zasięgiem usług transmisji danych.” W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy analizę zgłoszenia. Z poważaniem, ______________________________________ Magda Pająk Kierownik Sekcji Obsługi Korespondencji Email Cyfrowy Polsat S.A. ul. Łubinowa 4a; 03-878 Warszawa tel.: 801 08 08 08; fax: (22) 356 66 77 kontakt@cyfrowypolsat.pl www.cyfrowypolsat.pl Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS 0000010078 NIP 796-18-10-732 REGON 670925160 GIOŚ - E0001824WBW kapitał zakładowy 25.581.840,64 zł w pełni wpłacony.
    -2
  • Users Avatars Mini
    Radek pisze: 2017-07-14 09:53
    Czy można jakoś oskarżyć konsultanta za oszczerstwo przez to że nie poinformowano nas o ograniczeniu do 32kb/s przy podpisywaniu umowy?
    1
  • Users Avatars Mini
    Zdzisław Klauza pisze: 2017-12-19 13:27
    Nie wierzcie oszustom ! Od 02-10-2017 żona ma umowę z Polsatem na internet 40 GB za 39,99 zł /m zgodnie z umową powinienem mieć do niej nowy ruter który będzie odbierał internet bez limitu po wykorzystaniu tych 40 GB ! Niestety rutera nie otrzymałem a już czekam ponad ( 2,5 miesiąca ) dwa i pół miesiąca ! Rozmowy z konsultantami nie przynoszą efektów !!! Ciągle obiecują że ruter otrzymam i nadal go nie mam !!! Złodziejski Polsat oszukuje klientów !!!
    1
  • Users Avatars Mini
    Adam Kupis pisze: 2017-12-20 08:29
    Wyślij skargę do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta (UOKiK). Ja też miałem LTE z Cyfrowego Polsatu. Na okresie testowym wszystko śmigało pięknie. Prędkości 20-35Mb/s pozwalały na swobodne korzystanie z internetu przez całą rodzinę. Niestety po okresie testowym (kiedy nie można już zerwać umowy bez płacenia kary) prędkości drastycznie spadły do żenujących 2Mb/s co w praktyce uniemożliwiało korzystanie z internetu przez więcej niż 1 osobę!!! Oczywiście zgłaszałem wiele razy sprawę do Centrum Obsługi Klienta, podając tuzin danych, ale konsultanci zbywali mnie ściemniając że jest to kwestia zasięgu LTE. A zasięg LTE mieliśmy 4 (na 5 kresek) czyli sygnał -12dB PERFEKCYJNY. Dziwne że na okresie testowym wszystko działało idealnie. Zauważ że wiele ludzi pisze w intenecie o drastycznym spadku prędkości po okresie próbnym LTE z Cyfrowego Polsatu / Plusa. Więc jeśli chcesz żeby naprawdę coś w tej kwestii się zmieniło weź sprawę w swoje ręce, wyślij pismo do UOKiK. Może w końcu dobiorą im się do dupy!
    2
  • Users Avatars Mini
    Sławek pisze: 2018-01-07 20:12
    Oczywiście, że nie polecam. Ściema totalna. Internet "hula" z prędkością 0,4-0,6 Mb/s. Po dodzwonieniu się do "specjalisty: zostałem poinformowany, że poszło już 20 giga oraz, że to dużo. Poza tym dała mi do zrozumienia, że się czepiam, gdyż to radiowy? No i oczywiście zaraz mi powiedziała o tym ich gwarantowanym 0,008 Mb/s. Kpina i robienie z ludzi debili. Co to za minimalna prędkość i do czego służy??? Internet domowy?? Po podpięciu dwóch kompów, a nie daj Bożę jeszcze telefonu jest dramat, ale jak ma być skoro na jednym ledwo dycha??. Nie brać!!!!
    2
  • Users Avatars Mini
    Robert pisze: 2018-01-11 08:07
    Tak śmiga że spedtest mi się włączyć nie chcę. Mam pakiet 70gb i po jego wykorzystaniu mam stałe 0,5mb tyle
    1
  • Users Avatars Mini
    Tomasz Nowak pisze: 2018-03-06 14:30
    Nie umiem rozgryźć ich algorytmu: przy pakiecie danych 70GB odcinka prędkości nastąpiła na tydzień przed końcem okresu rozliczeniowego po przekroczeniu zużycia 220GB, czyli po około pakiet razy 3. Po rozmowie z miłą panią podniosłem pakiet do 110GB licząc, że przy tym algorytmie prędkość mi zetną po przekroczeniu 330GB ( czyli akurat tyle, ile w miesiącu zużywam na 2 lapki, 3 komórki i filmy netflixu na strumieniu danych ), ale niestety przeliczyłem się, bo obcinka nastąpiła znów przy 220GB. Siet ;) Ale tym razem już w połowie miesiąca. Trzeba będzie ograniczyć seriale na netflixie ;)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: