13 czerwca T-Mobile wprowadził dla klientów biznesowych ofertę darmowych rozmów i 1 GB Internetu w Międzynarodowej Strefie T-Mobile, czyli w 12 europejskich krajach, w których Grupa Deutsche Telekom oferuje swoje usługi mobilne (Austrii, Albanii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Grecji, Holandii, Macedonii, Niemczech, Rumunii, Słowacji, Węgrzech).
Rozmowy bez limitu do krajów UE dostępne są w ramach abonamentu od taryfy JUMP! proFirma M, a w najwyższe taryfy wliczone zostały także pakiety minut i paczki danych dla podróżujących za granicę.
Ten pakiet usług uzupełnia Międzynarodowa Strefa T-Mobile w której rozmowy, SMS-y i MMS-y bez limitu oraz 1 GB danych, wliczone są w abonament od taryfy Jump! proFirma L. Nowe usługi nie spowodowały zmian wysokości dotychczasowych abonentów. Użytkownicy niższych taryf także mogą skorzystać z nielimitowanych pakietów rozmów i SMS-ów/MMS-ów lub 1 GB danych, każdy w cenie 49,99 zł z VAT na okres 14 dni,
JUMP proFirma XXL | JUMP proFirma XL | JUMP proFirma L | JUMP proFirma M | JUMP proFirma S | |
---|---|---|---|---|---|
Opłata miesięczna | 269,99 | 129,99 | 89,99 | 59,99 | 49,99 |
1 zł/mies. przez pół roku* | |||||
Rozmowy SMS-y/MMS-y w kraju |
bez limitu |
bez limitu |
bez limitu |
bez limitu |
bez limitu |
Rozmowy międzynarodowe (PL -> UE) |
bez limitu |
bez limitu |
bez limitu |
bez limitu |
- |
Roaming przychodzący (minuty i SMS) UE |
bez limitu |
bez limitu |
bez limitu |
- |
- |
Roaming wychodzący (minuty i SMS) UE |
bez limitu |
1 000 |
200 |
- |
- |
Roaming w krajach T-Mobile |
bez limitu |
bez limitu |
bez limitu |
- |
- |
Internet Connect |
20GB |
10 GB |
6 GB |
4GB |
2 GB |
Internet w krajach T-Mobile |
1GB |
1GB |
1GB |
- |
- |
Internet Unia Europejska |
4GB |
1GB |
- |
- |
- |
Oferta dotyczy zarówno nowych klientów, jak i tych przedłużających umowę.
Dodatkowo smartfon Huawei P9 dostępny będzie za 1 zł z VAT w taryfie Jump! proFirma XL za 129,99 zł netto/mies.
Nowa oferta dla firm będzie promowana w telewizji 15 sek. spotem produktowym a także w radio i Internecie (display, mobile oraz VOD).
Kreację przygotowała agencja Leo Burnett, a za planowanie, zakup mediów oraz kreacje internetowe odpowiada Starcom Mediavest Group (SMG). Za działania w mediach społecznościowych odpowiada Agencja Warszawa. Komunikacje BTL przygotowała agencja G7.