Dialog chwali się nowymi klientami

Newsy
Żródło: Dialog
Opinie: 24

Firma Hotel Park Plaza oraz oddziały Polskiego Radia i TVP zostali klientami Dialogu. Umowa na świadczenie usług telekomunikacyjnych pomiędzy Best Eastern Plaza Hotels SA i Dialogiem została podpisana 28 czerwca br. „Nasza propozycja wdrożenia w życie kompleksowej oferty nowoczesnych usług telekomunikacyjnych wraz z gwarancją wysokiego poziomu bezpieczeństwa spotkały się z zainteresowaniem dyrektora hotelu Zbigniewa Pasieki” – mówi Piotr Żegleń, Dyrektor Regionu Wrocław. „Nie oznacza to jednak, że zrezygnowaliśmy z usług poprzedniego operatora. Naszą intencją było stworzenie dobrej alternatywy dla naszych gości, którzy mogą w tej chwili korzystać z obu możliwości połączeń telekomunikacyjnych.” - mówi Dyrektor Zbigniew Pasieka.

W Regionie Wrocław (teren byłego województwa wrocławskiego) z usług Dialogu korzysta już ponad 90 tysiecy abonentów, z czego prawie 21 tysięcy to firmy i instytucje. 17 tysięcy abonentów korzysta także z oferty internetowej Dialogu. Wybudowano tu ponad 160 tysięcy linii telefonicznych. Telefony Dialogu dzwonią prawie w całym Wrocławiu, a także w Oleśnicy, Strzelinie i Siechnicy. Wśród Klientów Dialogu jest wiele ważnych firm i instytucji. W ostatnich miesiącach do ich grona dołączyły między innymi: Wrocławski Park Biznesu (zlokalizowane są tu głównie firmy z branży teleinformatycznej korzystające z cyfrowych łączy Dialogu: Siemens sp. z o.o. ComputerLand SA, Vorwerk sp. z o.o., Awangarda sp. z o.o., Ultranet sp. z o.o.), Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 we Wrocławiu, Pentor Instytut Badania Opinii Rynku SA we Wrocławiu, Miejska Gospodarka Komunalna w Oleśnicy, IBS Polska. Zwieńczeniem kilkunastomiesięcznych negocjacji było przyłączenie wrocławskich oddziałów Polskiego Radia i Telewizji Polskiej.

Opinie:

Opinie archiwalne (24):

Komentuj

Komentarze / 24

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    WojtekX pisze: 2002-07-12 00:49
    Konkurencja tepsy rośnie w siłe!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2002-07-12 00:50
    Prosze prosze szkoda, że wszyscy biją się tylko o firmy a nie o nas.
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-07-12 01:15
    dialog ma bardzo dobra oferte dla domu rowniez.
    0
  • Users Avatars Mini
    Elvis pisze: 2002-07-12 01:34
    No i niech sie chwalą moze troche nosa utną TP
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-07-12 03:12
    dialog jest panstwowy? to by nieco tlumaczylo, chociaz od tepsy juz wszystko jest lepsze, a oferta dialogu nalezy ponoc do jednych z najlepszych. Chociaz nie wiem czy wyszloby taniej niz moja oferta zintegrowana ACC/ACN/El-net :)
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2002-07-12 03:56
    196906 - a czego bys chcial? Wolisz klienta ktory przyniesie ci np 200 zl zysku przy twojej inwestycji 2000 zl czy klienta ktory sie zamortyzuje po 2-3 miesiacach? To chyba NORMALNE...inna sprawa, ze prawo telekomunikacyjne powinno NAKAZYWAC podlaczanie kazdego chetnego abonenta...tak jak jest we Francji np. Tyle ze tam kazdy operator niezalezny za nieduze pieniadze dzierzawi punkty styku i swiatlowody od operatora narodowego... U nas tego sie nie doczekamy, dotad az sie wprowadzi normalne prawo i kopnie nim tepse w odpowiednie miejsce :-) Ale tego doczekaja moze moje wnuki...
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-07-12 09:40
    No i bardzo ladnie! Jak juz nabija kiese na firmach, to wtedy przyjdzie czas na szarakow, a bedzie to szybciej niz wam sie wydaje!
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-07-12 09:47
    Dobre...ale dlaczego chociaż dostali koncesje na cały kraj,to zatrzymali się na już zdobytych flankach zamiast inwestować.KGHM widać bardziej zainteresowany TV Puls.ćhyba nadal brak chętnego na zakup Dialog-u,chociaż już tak głośno mówiono o inwestorze strategicznym i znów cicho.A dla piejących z zachwytu,że rośnie silna konkurencja dla tepsy: konkurencja rzędu kilkaset tysięcy numerów do ok.10mln,to żadna konkurencja.Dialog potrzebuje silnego inwestora z zasobnym portfelem do ekspansji na cały kraj inaczej się nie będzie liczył.
    0
  • Users Avatars Mini
    FXvonBlitzen pisze: 2002-07-12 09:59
    Z czystym sercem moge polecic Dialog. Na tel w TPSA ( wtedy telekomunikacja costam ) czekalem ~10 lat, ale to byly czasy zawieruch i innych takich. W Dialogu ??? przyszli, spisalem umowe i powiedzialem ze chce miec instalacje wtedy to a wtedy natomiast sygnal ma byc podlaczony ostatniego dnia miesiaca. Wszystko zalatwione wg ustalen, od reki bez lapowek czy innych chorych wymyslow. Inny przyklad ? Znajomy niedawno sie wybudowal i chcial telefon. Poszedl do TPSA, oni w ciagu 1 miesiaca zalozyli gniatko. O sygnal dopominal sie kolejne 2 m-ce, za ktoryms razem powiedzieli mu ze sygnal to najwczesniej za 1/2 roku. Gosc, poszedl do Dialogu. w umowionym czasie, przyszedl czlowiek z firmu, zmiezyl komin, postawil radiodostep, spisal umowe i koniec, JEST TELEFON. Ostatnio tpsa wyslala zaproszenie aby przyjsc podpisac umowe, :-) ale troche za pozno :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-07-12 10:15
    FXvonBlitzen w Bielsku zgoda,ale już spróbuj doczekać sie łączy np.w Górkach a mam tam znajomych którzy już ponad rok czekają na telefon nawet chcieli radiowy.Brak zasięgu nadajnika,a budowa nowego?W dużych miastach,to nawet w tepsie czeka się 1 dzień na podłączenie,gorzej jest na peryferiach.Tam nikomu się nie opłaca,dobrze ze jest GSM.Co nie znaczy,że sam bym się nie przeniósl do Dialogu,gdybym miał takie możliwości,to tak tylko gwoli prawdy,że nie wszystko jest takie proste.:Pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    trapi pisze: 2002-07-12 11:02
    netia tez miala byc taka super, a tu co? Znowu ryczalt 100 godzin przekroczony...
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-07-12 11:51
    ale co by nie powiedzial i tak chyba wszystko jest lepsze od tepsy
    0
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2002-07-12 12:46
    Ja też się mogę pochwalić się przyłączeniem nowych klientów. Sprzedałem dwie komóry, żulom z parku na przeciwko, Krysi i Zenkowi. A co... też warto o tym wspomnieć...
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2002-07-12 13:11
    Ale ta konkurencja często bardziej skupia sie na klientach instytucjonalnych a nie na nas, szaraczkach :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    Albi pisze: 2002-07-12 16:00
    ciekawe czemu hotel nie zrezygnowal z uslug tepsy. Przeciez skoro dialog jest taki wspanialy to po co trzymac sie dwoch operatorow. Ale moze boja sie tepsy...
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2002-07-12 17:57
    Czy ja kiedys dozyje czasow, ze beda mial do wyboru kilku operatorow, ktorzy nie beda mi robili lachy ze w ogole cos od nich chce.... Ile czasu kosztowalo mnie podlaczenie SDI...
    0
  • Users Avatars Mini
    FXvonBlitzen pisze: 2002-07-13 12:30
    Kan: ten moj znajomy mieszka na peryferiach Bielska, i jakos tepsie nie chcialo sie a dialogowi owszem. To prawda ze w miastach wszystko jest szybciej bo po prostu bardziej sie to oplaca. Wezma taki blok, zrobia siec i juz, podlaczenie klienta to kwestia 3h ( jak monterom sie nie chce ) lub mniej ( jak sie chce ) :-) Za to mieszkanie w miastach ma inne wady, kazdy medal ma 2 strony :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-07-14 15:05
    to ze jakies firmy przechodza do dialogu, neti, energisa czy obojetnie jakiej firmy normalna kolej rzeczy. Przeciez tepsa ma ponad 9 mln abonetow a resztaa nie ma chyba jeszcze miliona. Tepsa doskonale zdaje sobie z tego sprawe ze tych klientow jej ubedzie i nie moze robic z tego tragerdii. Nie ma jeszcze jakies prawdziwej konkurencji zeby tepsa musiala w jakis szczegolny sposob przyciagc klientow.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-07-14 16:13
    Do Giewont. Akurat,tu sie trochę mylisz jeżeli piszesz,że:zeby tepsa musiala w jakis szczegolny sposob przyciagc klientow.Moim zdaniem tepsa już zaczyna bardziej zwracać uwgę na klienta,choćby najświeższa promocja neostrady,czy pogloski o zmianach w taryfikacji jakie mają być od września,nie mówiąc o unowocześnieniu BOK-u.Może,to jeszcze tylko początki,ale widać zaczynaja rozumieć,że klient zadowolony długo zostaje w sieci,Polak z gruntu nie lubi zmieniać tego co ma i to widać po problemach jakie wynikły,gdy okazało się,że gdy należy podpisać umowę na dzwonienie na pozastrefową przez prefix innego operatora,to zbytniego zainteresowania brak,oprócz znanej sytuacji NOM,ale w tym wypadku brak było rejestracji.A można to odczuć dostając co miesiąc różnego rodzaju oferty od tepsy z rachunkiem.Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-07-14 19:09
    Kan nie mowie ze nic nie robia i patrza jak klienci odchodza, po prostu czesc klientow musi odejsc bo inaczej beda miali co polroku skargi ze sa monopolistami. A jak obniza ceny to konkurencja powie ze wykorzystuja pozycje dominujaca. Chociaz poki co ta konkurencja ma bardzo ograniczony zasieg i wolno go rozwiaja(bo to sa olbrzymie koszty).
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-07-15 09:59
    Jak tak dalej pojdzie to Dialog moze przejac swoja oferta caly Dolny Slask, a to bedzie wielki cios dla tepsy, ale bedzie ciekawiej jak Dialog zacznie sie rozwijac na obszar calego kraju!
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-07-15 13:11
    Qba troche na wyrost piszesz,oto dane ze strony Dialogu:W ciągu czterech lat wybudowaliśmy ponad 500 tysięcy linii telefonicznych. Z naszych usług korzysta już ponad 330 tysięcy abonentów.Tak więc jak widać trochę to mało by zagrozić takiemu potentatowi jak tepsa tym bardziej,że to są dane na cały obszar działalności Dialogu byłe województwa wrocławskie, wałbrzyskie, jeleniogórskie, legnickie, elbląskie, zielonogórskie, łódzkie i bielskie oraz 17 podwarszawskich gmin. Obszar ten, stanowiący około 13% powierzchni Polski, jest zamieszkany przez ponad 6 milionów ludzi, czyli około 16 % populacji kraju:P
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-07-16 09:06
    Zgadza sie, ale jezeli nie bedziemy wierzyli w to, ze sobie poradza, to naperwno tepsa nigdy nie dorobi sie prawdziwej konkurencji!
    0
  • Users Avatars Mini
    pawezi pisze: 2002-09-26 03:15
    no bo ma sie czy pochwalic tacy klieci no no
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: