Dialog ma ISO 9001:2000

Newsy
Żródło: Dialog
Opinie: 15

Telefonia Dialog otrzymała międzynarodowy certyfikat jakości ISO 9001:2000 przyznany przez holenderską firmę KEMA Quality B.V. W Telefonii Dialog proces wdrożenia standardu ISO rozpoczęto w roku 2001 zawierając umowę z firmą KEMA Quality Polska.

"Przyznanie certyfikatu oznacza, że standardy zarządzania przyjęte w spółce są na najwyższym światowym poziomie. Nasi Abonenci mogą mieć pewność, że korzystają z najlepszych usług" – mówi Józef Dudziak, prezes zarządu Telefonii Dialog. Posiadanie standardu ISO poświadcza, że Dialog dobrze zarządza procesami biznesowymi, a produkty spełniają wymagania międzynarodowe. Norma ta potwierdza także, że usługi oferowane przez operatora są dostosowane do wymagań klientów.

Wdrożenie normy ISO umożliwi, przez czytelne opisanie procesów, ich dalszą modyfikację i doskonalenie, a w efekcie obniżenie kosztów i wzrost wartości spółki. – Jest to dla nas szczególnie ważne. Zarządzanie procesami w firmie jest podstawą do osiągnięcia sukcesu i efektywnego działania firmy na dynamicznie zmieniającym się wolnym rynku – dodaje Józef Dudziak.

Certyfikaty przyznane zostały przez holenderską firmę KEMA Quality B.V. z Arnhem oraz przez sieć The International Certification Network. Wszystkie certyfikaty zachowują ważność do 1 listopada 2008 roku.

Dialog obsługuje 450 tys. abonentów; 90 tys. korzysta z oferty dostępu do Internetu.

Opinie:

Opinie archiwalne (15):

Komentuj

Komentarze / 15

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-03-15 09:36
    to bardzo dobrze!teraz aby zwiekszyc swoja wartosc lepszym zarzadzaniem procesami biznesowymi niech inwestuja aby w wiekszej czesci kraju byli dostepni!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-15 10:00
    I co w związku z tym? Będzie wisieć oprawiona w szkło kolorowa kartka w sekretariacie tylko - jak wszędzie - czy jednak coś więcej?
    0
  • Users Avatars Mini
    wwwspaniewpolscepl pisze: 2006-03-15 10:19
    zajmowałem się przez dwa lata systemami jakości i powiem Wam - wystarczy, aby ludzie zabrali sie uczciwie do pracy, i żadne bzdurnesystemy nie są potrzebne.
    0
  • Users Avatars Mini
    dragonite pisze: 2006-03-15 10:57
    Ha Ha Ha 5 lat wdrażali system ISO. Znam dużo większe przedsiębiorstwa które cały proces wdrożenia i certyfikacji kończyły w jeden rok. Coś się nie spieszyli z wprowadzeniem tego systemu. Netia już dużo wcześniej miała wprowadzony system ISO 9001 certyfikowany przez DNV
    0
  • Users Avatars Mini
    dziubek pisze: 2006-03-15 11:08
    A na jakosc ich sieci internetowej tez zdobeda certyfikat, czy to raczej mission imposible???
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-15 11:35
    wwwspaniewpolscepl - no ale w dokumencie jest napisane chociaż co to znaczy i jak należy uczciwie pracować ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-03-15 16:08
    Dialog ??? a co to takiego ? żartuję, ale fakt jest faktem że dialog to firma która praktycznie nie isnieje, nie jest żadną konkurencją dla NIKOGO, a już napewno nie dla TPsy, gdzieś tam w paru miejscach Polski ma kable i tyle, nawet po połączeniu z netią, która jest jeszcze gorsza i otwarcie mówi że nie będzie konkurować z TPsą bo i tak przegra (chyba jedyny taki przypadek na świecie, żeby konkurencja mówiła ze nie będzie konkurować) cóż URTiP spał przez 10lat i pozwalał TP na wszystko...
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-03-15 16:13
    ...łącznie z łamaniem prawa,a nasza kochana TPsa lansowała ideę że wszystko załatwi "niewidzialna ręka rynku" niektórzy się nałykali tego bełkotu i powtarzali,skutki są opłakane,bo ręka rynku niegdzie nie działa sama,działała w XIX wieku ale wtedy pracacowało się 20 godzin na dobe w fabryce,w szkodliwych warunkach, owszem rynek działa ale nie sam,a pozatym u nas nie były wykształcone konieczne do poprawnego funkcjonowania rynku instytucje, krótko mówiąc to był dziki zachód i teraz za to płacimy.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-03-15 16:17
    mam nadzieje że teraz w końcu UKE i UOKiK zrobią porządek, a narzędzia dadzą im znowelizowane ustawy (m.in. o prawie telekomunikacyjnym) dające im o wiele większe kompetencje, np natychmiastową wykonalność, a nie czekanie na rozstrzygnięcie u przekupionego sędziego...
    0
  • Users Avatars Mini
    bolo pisze: 2006-03-15 22:04
    Od dawna dawna nie ma certyfikatu ISO9000:2000... ISO9000:2001 jest!
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2006-03-16 03:37
    bolo*** cos ci sie jednak pomylilo Certyfikat jest ISO 9001:2000 czyli dokladnie tak jak napisali. ISO 9001:2001 to moze ci chodzic o wersje polska bo z tego co pamietam w Polsce wprowadzono ja rok pozniej ale i tak sie oznacza symbolem 2000 :) Ale na pewno nie ma i nie bylo certyfikatu ISO 9000, jesli dobrze pamietam to jest norma ktora zawiera wytyczne i nie podlega certyfikacji. Wiec prosze nie siej zametu.
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2006-03-16 03:47
    dragonite*** byc moze i dlugo ale KEMA jest jedna z najbardziej wymagajacych firm certyfikujacych. Przynajmniej tak bylo kiedys :) Poza tym czas wdrozenia zalezy tez od nakladow jakie firma na to przeznacza. Moze sie im nie spiesyzlo? :D
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2006-03-16 04:01
    Mam nadzieje ze to usprawni obsluge klientow, reklamacji itp. No i mam nadzieje ze system bedzie funkcjonowal nie tylko na papierze i w procedurach :)
    0
  • Users Avatars Mini
    msmoll pisze: 2006-03-18 23:57
    tak trzymać
    0
  • Users Avatars Mini
    ARO pisze: 2006-03-19 22:01
    Jedziecie po DIALOG'u ale dlaczego ? Ja jakoś nigdy się na nich nie zwiodłem i żadna NEtia czy już napewno TP nie siega Dialog'owi do stop
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: