Rozpoczęła się kampania marketingowa oferty DIALOGu „Ocean możliwości” dla klientów indywidualnych. Jej celem jest wzmocnienie świadomości marki i wizerunku operatora jako dostawcy elastycznych pakietów usług multimedialnych w korzystnej cenie, świadczonych w oparciu o najnowocześniejszą technologię światłowodową.
Tegoroczną odsłonę kampanii DIALOGu wyróżnia nowa, oryginalna kreacja – barwny i bogaty podwodny świat, odkrywany przez życzliwą i przyjazną rybkę.
Podstawowym elementem wyróżniającym ofertę DIALOGu jest atrakcyjna funkcjonalność – możliwość zestawienia dowolnego pakietu usług – telewizji cyfrowej z kanałami HD i nagrywarką PVR oraz wypożyczalnią filmów VoD, szybkiego i niezawodnego internetu, a także telefonii stacjonarnej bardzo dobrej jakości i w bardzo dobrej cenie.
Kampania reklamowa DIALOGu potrwa do końca maja br. Animowane spoty telewizyjne (30 i 15-sekundowe) będą emitowane na kanałach ogólnych i tematycznych. Na potrzeby kampanii internetowej przygotowano dedykowany landing page dostępny pod adresem www.dialog.pl/oceanmozliwosci oraz kreacje reklamowe emitowane na ogólnopolskich portalach i w sieciach afiliacyjnych. Wsparciem kampanii są ponadto materiały BTL i POS oraz niestandardowe działania outdoorowe.
Już 21 marca br. startuje mobilny punkt sprzedaży DIALOGu, czyli specjalny pojazd dostosowany do obsługi klientów – wyjaśnia Anna Jaśkowska, starszy konsultant ds. komunikacji marketingowej Telefonii DIALOG S.A. – W tak niestandardowy sposób chcemy przybliżyć naszą nową ofertę i stworzyć najdogodniejsze warunki zakupu usług. Auto w kreacji oceanicznej aż przez 34 dni będzie do dyspozycji naszych klientów w wybranych lokalizacjach kraju – dodaje.
Koncept kreatywny kampanii przygotowała wrocławska agencja ACztery, formaty do kampanii online opracowała agencja MindChili (Wrocław), a media zaplanowały domy mediowe: MPG i Media Contacts (Warszawa).
W spocie telewizyjnym wykorzystany został utwór zespołu Sexbomba „Halo, to ja”.