Dialog szuka inwestora

Newsy
Żródło: Puls Biznesu
Opinie: 32

Do końca lutego 2002 r. nowy zarząd Dialogu opracuje strategię rozwoju firmy. Zgodnie z nią nakłady inwestycje w 2002 r. mają wynieść od 400 do 500 mln zł. Środki na ten cel ma zapewnić KGHM oraz inwestor finansowy.
Nowy zarząd operatora przygotowuje nową, pięcioletnią strategię rozwoju. Prace nad nią mają się zakończyć do końca lutego. Na razie wiadomo nieco na temat tegorocznych planów Dialogu.
- W 2002 r. zamierzamy zainwestować 400-500 mln zł. Na koniec roku te inwestycje pozwolą nam na powiększenie pojemności sieci do 700 tys. linii oraz bazy klientów do 430-450 tys. - twierdzi Katarzyna Muszkat, prezes Dialogu.

Opinie:

Opinie archiwalne (32):

Komentuj

Komentarze / 32

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    malisz pisze: 2002-01-29 13:52
    To niech opracuje :0
    0
  • Users Avatars Mini
    gawrosz pisze: 2002-01-29 14:06
    A propos inwestora finansowego to jest zdaje się Pekao SA lub coś w tym stylu. Co do KGHM to zastanawiam się jak wypadnie finansowo ta spółka pod rządami nowego prezesa Speczika. Facet ten trafił na ten stołek niedawno i zobaczymy co potrafi (do tej pory szefował Państwowemu Instytutowi Geologicznemu) Zobaczymy co dalej z Dialogiem... A swoją drogą ciekawe czy Speczik wykłada jeszcze na Wydziale Geologii UW? Bo tak zapracowany pan prezes może nie mieć na to czasu...
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-01-29 13:56
    A moze coś z tego wyjdzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    m.j pisze: 2002-01-29 14:01
    Mam nadzeje, że zwiększą pojemność sieci do normalych rozmiarów, umnie na osiedlu wszystkie wolne pary został wyprzedane w ciągu tygodnia.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kojo pisze: 2002-01-29 14:03
    Inwestycja całkeim duza moze i pracy znajdzie duzo osób!
    0
  • Users Avatars Mini
    Athlon pisze: 2002-01-29 14:12
    Największą zaletą Dialogu jest niewątpliwie zryczałtowany dostęp do internetu, ale niestety bariery administracyjne (koncesje obszarowe) uniemozliwiaja temu operatorowi (jak zreszta i innym niezaleznym od TPSA) normalny rozwój dobrze że przynajmniej maja potężnego udziałowca.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-01-29 14:41
    A jeszcze parę dni temu Dialog podawał do wiadomości,że nie potrzebuje pieniędzy od KGHM,bo mają dodatkowe fundusze,czegoś tu nie można zrozumieć i czy jest potrzebne takie zamieszanie,gdy Dialog,jako w tej chwili bardzo się prężnie rozwija i jest faktycznym konkurentem tpsa.cze.
    0
  • Users Avatars Mini
    boni007 pisze: 2002-01-29 14:54
    No bardzo mnie to cieszy, niech inwestuje, popieram :))
    0
  • Users Avatars Mini
    kris pisze: 2002-01-29 15:00
    Athlon: nie ma już żadnych barier koncesyjnych, przecież od 1 stycznia 2002 roku rynki lokalne oraz rynki międzystrefowe zostały w pełni zliberalizowane. Każdy kto chce może rozpocząć działalność telekomunikacyjną, nie potrzbuje do tego żadnych koncesji, musi tylko zrobić opłatę administracyjną w wysokości 2,5 tys. Euro
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-29 15:01
    Brdzo dziwnie sie zachowuje Dialog, zmienia strasznie swoje postepowania i zamierzenia na przyszlosc! Co z tego wyniknie, naprawde nie wiadomo!
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2002-01-29 15:38
    qba: po czym tak wnioskujesz????
    0
  • Users Avatars Mini
    Ramidus pisze: 2002-01-29 15:39
    Tak sobie bezczelnie mysle, ze znajdzie sie jeszcze kilkadziesiat firm luzno z GSM zwiazanych, ktore w najblizszym okresie opracuja strategie rozwoju firmy... czemu by o tym nie napisac? przeciez to kolejne odsloniecia bannerkow...
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2002-01-29 16:30
    Ramidus: nawet nie musza byc "luzno". Przeciez sam Dialog nijak sie nie ma do GSM.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-29 16:32
    Albo się mylę, albo inwestora dialog szuka od dawna?
    0
  • Users Avatars Mini
    robru pisze: 2002-01-29 16:38
    kan: dokładnie, pare dni temu nie chcieli kasy - a teraz chcą, czy ktoś wie o co chodzi?
    0
  • Users Avatars Mini
    kms pisze: 2002-01-29 16:50
    hubert: mylisz sie - w Dialogu tez sa sluchawki i to niekoniecznie polaczone z aparatem za pomoca kabla :) czasami jest polaczenie radiowe :))) zatem Dialog nadaje sie do GOLa. Inna sprawa, ze gdzie indziej czasami ciezko na takie info sie natknac. pozdr. kms
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2002-01-29 17:00
    kms: ale przeciez polaczenie radiowe czy cyfrowe sluchawki z aparatem to nie jest GSM - Global System of Mobile Comunication (czy jakos tak)...
    0
  • Users Avatars Mini
    roody pisze: 2002-01-29 17:37
    hubert: Przyczepiles sie do jednego newsa... a gol czesto daje takie newsy, zreszta dla mnie to dobrze - zawsze sie czegos dowiem. Denerwujesz sie ze czegos nowego sie dowiesz? (nawet nie zwiazanego z gsm, ale glownie z telefonia) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-01-29 17:46
    niech chlopaki cos mysla, bo jakakolwiek konkurencja dla tepsy to plus dla nas klientow
    0
  • Users Avatars Mini
    kms pisze: 2002-01-29 18:17
    hubert: czepiasz sie chlopie, troszke usmiechu w zyciu, skoro GOL spi i nie ma nowych newsow o GSMie, to niech chociaz bedzie o Dialogu, czyli szeroko pojetej telekomunikacji etc. zreszta sporo newsow bylo min. o swiatlowodach, ktore maja wiecej wspolnego z GSM niz sie ludziom wydaje i co - GOL ma ich nie publikowac? pozdr. kms PS: czy inni tez mieli klopoty z GOL wczoraj i dzis?
    0
  • Users Avatars Mini
    dexter pisze: 2002-01-29 19:41
    Kan: Pamiętasz jak jeszcze parę dni temu zastanawialiśmy się co jest grane z tym iż Dialog już nie potrzebuje inwestora, a przynajmniej dokapitalizowania ze strony KGHM. Pisałeć że może dlatego bo mają już innego inwestora. A jednak nie.... Jak myślę nie można do końca wyciągnąć jakiś racjonalnych wniosków opierając się tylko na informacjach podawanych oficjalnie przez spółkę. Wiele ważnych informacji poprostu nie dociera do szerokiej opinii publicznej, no bo jak wyjaśnić tą informację. Napewno coś między KGHM a Dialogiem nie iskrzy. A co poza tym? who knows? Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-29 23:43
    Do luk23: a o co chodzilo w newsie pare dni temu, chyba wtedy mieli odwrotne zdanie, chyba ze sie myle!
    0
  • Users Avatars Mini
    bob_gr pisze: 2002-01-30 10:19
    zycze Dialogowi jak njlepiej i ta kasa bedzie dobrze wydana
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-01-30 11:00
    Dexter..przedruk z poprzedniego newsa-Katarzyna Muszkat, prezes Telefonii Lokalnej, zapowiedziała w wywiadzie dla Reutersa, że jej firmie potrzebne jest finansowanie z innych źródeł niż KGHM,a dalej rozpoczęto już rozmowy z bankami,a ten news zarząd Dialogu opracuje strategię rozwoju firmy,środki na ten cel ma zapewnić KGHM itd.,albo są tarcia,albo żle funkcjonuje system informacji wewnątrz spółki.Pozdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    green3d pisze: 2002-01-30 11:35
    Jestem z Dialogiem
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-30 12:51
    Chyba kazdy jest za firma, ktora stara sie choc troche konkurowac z tepsa, a Dialog robia to bardzo dobrze!
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-01-30 13:12
    Qba,ależeby rywalizować z takim monopolistą jak tpsa należy mieć porządek u siebie,a nie podawać sprzeczne dane,które jak widać po newsach tylko wywołują zament,a to nie pomaga w konkurencji.
    0
  • Users Avatars Mini
    bogdan1979 pisze: 2002-01-30 14:36
    Popieram starania Dialogu. Na rynku powinna byc jedna silna firma telek. , która rywalizowała by z TP SA...
    0
  • Users Avatars Mini
    gawrosz pisze: 2002-01-30 14:49
    A propos inwestora finansowego to wczoraj wpisałem że jest to prawdopodobnie Pekao S.A. - niestety nie. Małe sprosotwanie - według najnowszych informacji wydaje się nim być PKO BP. Niby mała różnica a jedna. Co więcej zdaje się żę PKO BP już się reklamuje w prasie że wraz z KGHM wspiera Dialog. Sam tego jeszcze nie widziałem (tj. raklamy) ale koledzy "donieśli"...
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-30 15:06
    Zgadzam sie z Kanem, ale zawsze panuje zamet w kazdej firmi, a im wieksza tym wiekszy!
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2002-01-30 15:24
    roody: ani sie nie denerwuje, ani sie nie przyczepilem do tego newsa. Jesli o mnie chodzi, to tu moga byc nawet wiadomosci z gieldy owocowo-warzywnej. I tak wszystkich nie czytam. Po prostu zauwazylem pewien fakt.... i tyle.... ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    wojwro pisze: 2002-01-30 21:58
    no może ktoś wreszcie rozbije tą monopolistyczną tepsę, i z tego powodu bardzo się cieszę :-)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: