Nowa oferta Heyah pozwala na cały dzień rozmów, SMSowania czy surfowania w Internecie za 0,28 zł. Od 9 września do Heyah wkraczają „Dniówki”.
Heyah oferuje nowy system rozliczania usług, który pozwala na pełną kontrolę wykorzystywanych środków z konta. Użytkownicy za 0,28 zł, otrzymują nielimitowane rozmowy do Heyah i T-Mobile, SMSy do wszystkich sieci lub surfowanie w sieci przez cały dzień, czyli „Dniówkę” dowolnej usługi. „Dniówkę” danej usługi aktywuje się tylko 1 raz - moment pierwszego skorzystania z usługi w kolejnych dniach jest równoznaczny z rozpoczęciem dniówki. Co ważne, jeśli przez cały dzień nie skorzysta się z danej usługi – opłata dzienna nie zostanie pobrana, czyli jak nie korzystasz to nic nie płacisz. Można zatem ograniczyć się wyłącznie do tego, z czego korzysta się najwięcej i świadomie oszczędzać. Klient może korzystać jednocześnie ze wszystkich trzech dniówek.
Heyah proponuje dodatkowe, opcjonalne pakiety usług. Pakiety internetowe to koszt odpowiednio: 10 złotych za 1 GB, 20 zł za 3 GB i 30 zł za 6 GB na 30 dni. Klienci mogą aktywować również, m.in. pakiet 1000 SMSów do wszystkich sieci na 30 dni za 10 złotych, czy pakiety od 30 do 120 minut do wszystkich sieci w cenie od 5 do 15 złotych.
Kolejną nowością w taryfie Dniówka jest połączenie baz klientów T-Mobile i Heyah i traktowanie ich jako użytkowników jednej sieci, co dla klientów oznacza niższe koszty. Zmiana podejścia oznacza również wprowadzenie oferty Heyah do sieci sprzedaży T-Mobile. Wraz z nową ofertą do sprzedaży trafiają startery Heyah przygotowane w nowej wizualizacji. Doładowania w nowej taryfie przedłużają ważność konta według zasad poniżej:
doładowanie | Okres ważności |
5 - 9 zł | 5 dni |
10 – 19 zł | 10 dni |
20 – 49 zł | 1 miesiąc |
50 – 500 zł | 100 dni |
Taryfę Dniówka można aktywować kupując starter w nowej wizualizacji, wtedy nowa taryfa dostępna jest od razu, lub kupując starter w poprzedniej wizualizacji i wysyłając bezpłatny kod *100*812#. Na nową taryfę mogą również przenieść się dotychczasowi klienci Heyah, wysyłając w/w bezpłatny kod.
Zmianom w ofercie Heyah towarzyszy kampania telewizyjna, kinowa, radiowa, internetowa (online, social media), ambient w przestrzeni miejskiej oraz BTL w punktach sprzedaży. Kampania zrealizowana została przez agencje G7 (ATL), Interactive Solutions (social Media), Engine (online) oraz dom mediowy Starcom.
Spot reklamowy:
Logo:
Starter:
Reklama: