DT twierdzi, że Era realizuje program redukcji kosztów

Newsy
Żródło: Deutsche Telekom
Opinie: 10
Opinie: 10

Deutsche Telekom poinformował, że PTC w I kw. 2009 r. pozyskała 198 tys. nowych abonentów, w porównaniu do 190 tys. w I kw. 2008 r. i 283 tys. w IV kw. 2008 r. Oznacza to, że Era po I kw. miała 6.525 mln klientów abonamentowych. Całkowita liczba klientów na razie nie jest znana. DT podało, że polski oddział zanotował wzrost kosztów związanych z pozyskaniem klientów oraz zmniejszył swoje przychody związane z roamingiem. PTC ponosi także straty związane z osłabieniem złotówki w stosunku do euro o około 25% w ciągu roku.

W Erze obecnie redukowane są koszty związanych z pozyskaniem i utrzymaniem klientów. PTC redukuje także koszty marketingu i zatrudnienia. Wydatki operacyjne będą bardziej związane z aktualnymi potrzebami biznesowymi.

Opinie:

Opinie archiwalne (10):

Komentuj

Komentarze / 10

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Solos pisze: 2009-04-21 21:56
    Czy to oznacza, ze nie ma co liczyc na ciekawe promocje na przedluzenie umowy dla stalych abonentow?
    0
  • Users Avatars Mini
    kotq pisze: 2009-04-21 22:14
    Jak nie, peewnie ze beda ostatnia jest doskonalym przykladem, 7mc przed koncem aneksu podpisujemy nowy (oferta bez telefonu) i dzieki temu skracamy tym samym czas starej o niezly kawal czasu, a dostajemy na bardzo dobrych warunkach. W dodatku z pakietami ktore mozemy wylaczac i wlaczac kiedy sie nam podoba. Tutaj chodzi raczej przede wszystkim o reklame i wieksze wydatki, tak aby nie bylo ich za duzo.
    0
  • Users Avatars Mini
    Prawda pisze: 2009-04-21 22:55
    7mc przed koncem aneksu podpisujemy nowy ale od końca umowy. Czyli masz umowę na 12 + 7 lub 24 + 7 miesięcy umowę. A przywileje promocyjne tylko na 12 lub 24. Era to wszystko sobie policzyła. Za rok lub dwa mają klienta prez 7 m-cy bez przywilejów
    0
  • Users Avatars Mini
    kotq pisze: 2009-04-21 23:11
    Nie nie nie wlasnie ze nie :) umowe masz co prawda na 24mc ale stara wygasa w dniu podpisania nowego aneksu, wszystko jest w regulaminie. Zas przywileje o ktorych mowa w tym wypadku pakiety, sa przez caly okres umowy. Wsyzstko sprawdzilem bo czaje sie na ta oferte:)
    0
  • Users Avatars Mini
    kotq pisze: 2009-04-21 23:14
    Znalazlem ta informacje "Najważniejszą nowością jest zapis w regulaminie, który mówi, że okres kontraktowy liczy się od momentu podpisania nowej umowy, a nie od końca starego kontraktu." Takze jest to bardzo dobra wiadomosc. Najlepsze ze te pakiety wlaczamy i wylaczamy kiedy chcemy i kiedy sa nam potrzebne.
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2009-04-22 01:12
    To prawda co pisze kotq. Jak podpiszesz umowę na następne 2 latka (bez telefonu) to w zasadzie umowa ci się skraca o te maks. 7 miesiecy. Nie bardzo wiem jakie warunki obecnie proponuje Era ale wiem na 100% że era strefa stacjonarna 1000 minut już nie mozna dostać. A to była naprawdę bardzo dobra oferta. Wiem też że mojej znajomem zaproponowali 50% niższy abonament bez telefonu na 2 lata czyli 30zł i 120 minut do wszystkich.
    0
  • Users Avatars Mini
    Solos pisze: 2009-04-22 09:01
    Tak. Ja tylko nie rozumiem jednego. Zazwyczaj jest w handlu tak, ze im wiecej placisz/ im wiecej kupujesz, tym masz taniej. W obecnej ofercie utrzymaniowej bez telefonu wybierajac taryfe Nowa Era 60 faktycznie jest abonament o 50% tanszy, czyli minuta wychodzi po 0,25zl brutto. Ale juz wybierajac taryfe Nowa Era 100 abonament jest juz tylko 30% tanszy i minuta wychodzi po 0,32zl brutto. Kto mi wyjasni ta logike?
    0
  • Users Avatars Mini
    Solos pisze: 2009-04-22 09:04
    kotq, pakiety faktycznie mozesz sobie wlaczac i wylaczac, ale jak je raz wylaczysz, to po ponownym wlaczeniu placisz za nie pelna stawke z cennika Ery, a nie ta obnizona o 50%, wiec kicha.
    0
  • Users Avatars Mini
    kotq pisze: 2009-04-22 21:52
    Zobacz ze jak bierzes wiekszy abonament to masz jeszcze wiekszy pakiet wiec i tak i tak wychodzisz na tym bardzo dobrze.
    0
  • Users Avatars Mini
    Solos pisze: 2009-04-23 09:49
    Zgadzam sie, ze ogolnie oferta jest dobra. Bardzo przeszkadza mi jednak taktowanie danych co 100kB w pakiecie 500MB. Powinno byc co 1kB, ale na to przyjdzie jeszcze pewnie kilka lat poczekac, chyba, ze regulator to wymusi. Ale sami z siebie mogliby zmniejszyc chociaz do paczki 10kB.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: