Dwie nowe Nokie w Simplusie

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 122

W ofercie Simplus pojawiły się dwa nowe zestawy z droższymi modelami firmy Nokia.

  • Nokia 6030 w cenie 359 zł z VAT

  • Nokia 6020 w cenie 529 zł z VAT.

Opinie:

Opinie archiwalne (122):

Komentuj

Komentarze / 122

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    mako pisze: 2006-02-08 11:13
    no to ZAWIASA znow zmieni telefon.gratuluje :)
    0
  • Users Avatars Mini
    msmoll pisze: 2006-02-08 11:14
    a gdzie nowe taryfy :/ ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Banditos pisze: 2006-02-08 11:27
    Simplusowi już podziękujemy! Pokazał swoją klase i już wystarczy!
    0
  • Users Avatars Mini
    emb pisze: 2006-02-08 11:27
    pierwszy :]
    0
  • Users Avatars Mini
    eMb pisze: 2006-02-08 11:29
    jednak nie...za dlugo czytalem ciekawsze newsy :P
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-08 11:31
    Badziewne telefony w badziewnej sieci...
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-02-08 11:32
    Tylko że obie nokie współpracują z simplusem tylko na nowej platformie. Więc można się nieźle urządzić.
    0
  • Users Avatars Mini
    rbol22 pisze: 2006-02-08 11:41
    oferta swietna,bo majac karte 5plus masz 10% znizki,czyli za 6030 placisz 324 a 6020 placisz 476.10.Bravo plus.Smieszy mnie to,ze 6030 w marketach najtaniej w vobisie kosztuje 444.Tutaj jeszcze mam starter simplusa.Co do allegro mam mieszane uczucia czesto telefony sa sprowadzane z niemiec a tutaj mam nowke od plusa.Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    mattulko pisze: 2006-02-08 11:49
    W ramach rekompensaty z tytułu zwisów platformy powinni je za darmow rozdawać ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2006-02-08 11:52
    smieszne ceny bo w kraju na wyspie Nokia 6030 OrangeUK jest za 50L[270zł] a w T-mobileUK za 70L[370zł].
    0
  • Users Avatars Mini
    pixus pisze: 2006-02-08 12:07
    Noki 6030 juz nie ma w ofercie Vobisu (zmiana cen u operatora wspolpracujacego z Vobis), ew. pozostalosci w salonach.
    0
  • Users Avatars Mini
    RoDMaNik pisze: 2006-02-08 12:10
    ICEWIND: Smiesza mnie tego typu komentarze,ze smieszne ceny w OrangeUK ok, masz racje tansza jest ale w T-mobileUK za 370zl a u nas w simplusie za 359zl i uwazasz,ze to smieszna cena??? Moim zdaniem chyba simplus ma lepsza niz jakies T-mobileUK, gdzie prawdopodobnie bedzie brak polskiego jezyka w telefonie. Ludzie jak macie pisac takie kretynskie komentarze jak: wlo to moze se podarujcie, wy byscie pewnie chcieli nokie n70 za 300zl ale zejdzcie ludzie na ziemie! Pozdrawiam wszystkich ktorzy podobnie mysla jak ja :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    maciejd pisze: 2006-02-08 12:15
    w uk najlepsze sa okazje np. nokia 3220 za 4o funtow lub 3510i za 13 funtow - telefony po serwisie ...
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2006-02-08 12:15
    RoDMaNik * chodzilo mi o nokie 6020 w t-Mobile za 370zł a to chyba troche jest roznicy do naszej ceny 529zł
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2006-02-08 12:16
    .. to okolo 160zł
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2006-02-08 12:17
    a takiej dniowki wiekszoc polakow nie ma niestey srednio jedynie 40zł za 8h pracy w tym %#$@$%#@%&%@$ kraju
    0
  • Users Avatars Mini
    pivko pisze: 2006-02-08 12:18
    6030 Dwie sztuki kupilem z Niemiec(sieć o2) po 50ojro za sztuke,fajny prosty telefon,przy czym są problemy z softem.
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-02-08 12:21
    ****RoDMaNik- masz całkowitą racje między telefonem z sieci zagranicznej a telefonem kupionym legalnie w Polsce np. w simplusie jest OGROMNA RÓŻNICA ( a jeśli ktoś mówi inaczej to nie ma pojęcia o telefonach) - chodzi tu przede wszytskim o gwarancje której nie dosaniemy w mobile uk czy w innej sieci zagranicznej ( nokia daje 2 lata) do tego dochodzi konieczność wgrania polskiego jezyka. kolejnym minusem jest brak faktury ( odpis watu przy firmach)
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2006-02-08 12:22
    RoDMaNik * N70 jest za darmo w srednim abonamecie w Uk u nas chyba raczej nie
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2006-02-08 12:23
    bartoldoo* i sie mylissz bo gwarncja tez obowiazuje w naszym kraju tak jest napewno SonyEricssonem wiem bo kupowalem
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2006-02-08 12:24
    k700i w Orange UK za 100 SIM FREE
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2006-02-08 12:25
    za 100 funtow
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-02-08 12:27
    ***icewind - gwarantuje Ci że się nie myle. bo aby kożystać z telefonu w Polsce musisz zdjąć simlocka co jest ingerencją w telefon i tracisz gwarancje jeśli ktoś Ci powiedział inaczej to cię kłamał ;D
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-02-08 12:28
    a jeśli chodzi o n70 w srednim abonamencie to zapomniełeś dopisć że ten średni abonament to z 60 funtów
    0
  • Users Avatars Mini
    belzebub pisze: 2006-02-08 12:28
    ciekawe co jest fajnego w tej 6030...
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-02-08 12:28
    za taką cene ORANGE też daje ją za darmo ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2006-02-08 12:29
    nie chodzi mi o to aby tewlefony takie jak np N70 byly za 1zł w abo za 25zł tylko o to ze u nas ceny wszystkiego sa nie realne do zarobkow ktore mamy ps gdy anglicy dowiedzieli sie o naszych zarobkach sredino 150 funtow na miesiac byli zszokowani jedynie co mowil to to iz za takie pieniadze nie mozna normalnie zyc dla nich moje zarobki 1200L na czysto to tez bylo malo
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-02-08 12:30
    a to już inna sprawa........
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2006-02-08 12:30
    bartoldoo* nio nie wiem czy w lipcu 2005 byla taka cena w orangePL
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-02-08 12:30
    zgadzam się z tobą w 100% ale nie można winic branży telekomunikacyjnej za niskie zarobki polaków
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-02-08 12:31
    taka N70 kosztuje określoną ilość pieniędzy i to się musi operatorowi zwrócić i jego nie intertesuje ile zarabia przeciętny polak ;((( niestety
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-02-08 12:33
    może w lipcu nie bo wtedy tego telefonu nie było wogóle u ORANGE ale w grudniu już taka cena była
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2006-02-08 12:34
    bartoldoo* wiesz simlock mozesz ponownie zalozyc nie sredni abonamet to 40funto
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-02-08 12:36
    sprzedaje telefony na copdzień i gwarantuje Ci ( co sprawdzałem wielokrotnie) że nie ma fizycznej możliwość aby w Polsce dało się oddać na gwarabcji telefon sprowadzony z zagranicy
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2006-02-08 12:36
    ps np SE W900 jest obecnie w srednim abonamecie za 40 funtow Anytime 350 umowa na 18 miesiecy 3 miesiace abonamet 20L cena telefonu to 0,00p ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-02-08 12:37
    dobra oferta ;))
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2006-02-08 12:37
    w umowie na rok cene telefonu to tylko 20L
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-02-08 12:38
    niestety w Polsce telefony do operatorów wchodzą późnej niż na zachodzie ;((
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2006-02-08 12:38
    ciekawe co innego mowilo mi centrum informacji SE
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2006-02-08 12:39
    tak pozno i to bardzo ;-) ps wroce do rozmowy za klilka godzin musze spadac do tesco narka
    0
  • Users Avatars Mini
    news_group pisze: 2006-02-08 12:39
    "wlo" - a w jakiej sieci Ty masz telefon i jaki to telefon. Komentarze typu "wlo" swiadcza, ze wypowiada sie motloch, dla ktorego akceptowalny wydatek to 1PLN. Jezeli jakikolwiek telefon kosztuje wiecej to juz nie beda go stanie kupic dlatego komentarze tego typu.
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-02-08 12:39
    jeśli chodzi o tą roczną umowe to jest to super
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-02-08 12:40
    u nas w rocznych umowach ceny telefonów są astronomiczne ;(((
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasm pisze: 2006-02-08 12:40
    *rbol22: znizka 5plus nie obejmuje zakupu zestawów simplus
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-08 13:12
    Badziewna sieć, badziewne, drogie w porównaniu z "Wyspą" telefony...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-08 13:13
    lukasm - nie masz jak sądze abonamentu w Plusie i nie jesteś uczestnikiem programu ? Wnioskuję tak, bo nie masz pojęcia co można a czego nie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-08 13:16
    news_group - jak korzystam z Samych Swoich bo tam przynajmniej telefony na miarę możliwości sieci dają... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-08 13:16
    Chociaż jakby po złotówce te telefony w SS były, byłbym bardziej usatysakcjonowany.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-08 13:18
    A tu? Telefony nie dość, że Nokie, to nie działają na starej platfomie tej badziewnej sieci, 6030 bez aparatu, 6020 bez radia... BADZIEWIE!!
    0
  • Users Avatars Mini
    yurgal pisze: 2006-02-08 13:33
    ***wlo ale masz dzisiaj poczucie humoru :)
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinsky pisze: 2006-02-08 13:39
    wlo iroznizujesz:P
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-08 13:43
    marcinsky - skąd wiesz?? ;-) Może jednak nie??
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-08 13:45
    No ale co tam... Zawsze to badziewie można wziąć w tej (już może nie będe się powtarzać) sieci, bo przecież i tak od jutra TT mnie z otwartymi ramionami przyjmie z numerem Simplusa ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Ang pisze: 2006-02-08 13:45
    A ja mam pytanie troche nie w temacie. Czy wam tez zniklo (tym co maja orange) pakiety tanich sms w orange on-line? Bo u mnie wyswietla tylko mozliwosc tanich minut O_O
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-08 13:48
    Ang - niemożliwe... a może też platformę pre-paid Orange zmienia, żeby ją przystosować do przenośności numerów?
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinsky pisze: 2006-02-08 13:52
    wlo bo juz troche Ciebie czytalem :P
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-08 14:02
    marcinsky - aaa.... to ma jakieś znaczenie? ;-) wiesz jak goście na allegro wuwiaryganiają się, żeby później oszukiwać ludzi?
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinsky pisze: 2006-02-08 14:08
    true... true (budweiser) ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Ang pisze: 2006-02-08 14:14
    wlo- tak jest od samego rana. No ale zobaczymy. Poczekam do jutra. Ciekawi mnie tylko czy to u mnie tak jest czy u innych tez.
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasm pisze: 2006-02-08 14:16
    *wlo: mam abonament, chociaż nie wspaniały max profit, i korzystam z programu 5plus. Sam miałem zamiar nabyć zestaw simplusa z telefonem i otrzymałem informację z 5plus, że owa 10% znizka nie dotyczy zestawów z telefonem. No chyba, że się mylili, a czasem w Plusie mijają się z prawdą. Wnioskuję, że ty, jako uczestnik Programu kupowałeś już taki zestaw z ową zniżką, jeśli tak to masz rację, jeśli nie, to tylko gdybasz.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-08 14:32
    lukasm - no to się mylili, albo Ty, jako, że masz telefon na firmę, chciałeś fakturę. Nie stety tak się nie da. Program 5Plus nie jest dla firm a dla osób całkiem fizycznych - nie musi być ta osoba nawet abonentem Plusa - wystarczy, że ma telefon za który ktoś płaci. Tylko w przypadku zakupu na paragon można dostać tę zniżke. I oczywiście TYLKO w Salonie Firmowym!! Nie - ja jako uczestnik nie kupowałem bo bardziej opłaca mi się kupić na fakturę. Nie gdybam - to każdy pracownik Salonu Firmowego Ci potwierdzi. Sam znajomum mówię, że zamiast w punkcie kupować zestaw, lepiej niech się ptzy okazji wizyty w Łodzi czy Klaiszu do salonu wybiorą - chyba, że faktycznie oszczędności nie są warte czasu na "okazyjną" wizytę. Podobnie taniej kupujesz startery czy zdrapki. Podobno oprócz salonów są wyznaczone punkty gdzie można pokazać kartę do zniżki, ale ja nie znam takich.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-08 14:34
    Sorry - źle Cię z tym Max Profitem zrozumiałem ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mako pisze: 2006-02-08 14:54
    no to sie rozluznilem a teraz ide sprawdzic co z moim dachem :)
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasm pisze: 2006-02-08 14:57
    *wlo: jesli jest tak jak mówisz, to ludzie obsługujący Program nie wiedzą na co przysługuje znizka. BTW: bardzo wywrotowe zdjęcie:)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-08 15:02
    lukasm - a co mówią o tej zniżce? Że na co można ją dostać?
    0
  • Users Avatars Mini
    yurgal pisze: 2006-02-08 15:03
    ***lukasm właśnie dzwoniłem do sklepu on-line + i nie można skorzystać ze zniżki 10% dla uczestników 5 plus
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-08 15:04
    zdjęcie jak zdjęcie... ale hasło - nie wiem czy nie nawołuje do popełnienia przestępstwa pozbawienia życia??
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-08 15:14
    yurgal - przy jakich zakupach?
    0
  • Users Avatars Mini
    yurgal pisze: 2006-02-08 15:35
    ***wlo oczywiście zestawu simplus z telefonem, zniżka należy się tylko na akcesoria przynajmniej tak mi powiedział konsultant
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-08 15:41
    nie wiem - w badziewnej sieci wszystko moze się zdarzyć... ;-) Wiem, ze kiedy jesienią kolega córkom kupował zestawy bez problemu kupił ze zniżką na kartę 5Plus, tak jak od początku funkcjonowania programu było. Ja wymieniałem kartę Simplus po kradzieży i brałem telefon w zestawie, też mogłem mieć zniżkę - ale to na firmę brałem, więc siłą rzeczy nie opłacało mi się to bardziej niż zwykła faktura... Poproszę kolegę któy ma niedługo być w salonie (wymienia bon na zestawy słuchawkowe BT) żeby zapytał o tę sprawe...
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2006-02-08 15:55
    wlo ma dziś poczucie humoru... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    maciejd pisze: 2006-02-08 16:08
    majac w firmie w dniu rejestracji mniej niz 4 telefonu w plusie na wszystkich kontach mozna zarejestrowac sie w 5plus. Ja polecam branie bonow 5plus za ktore mozna kupic zdrapki ktrore potem bezproblemu sie sprzeda....
    0
  • Users Avatars Mini
    bohowoj pisze: 2006-02-08 16:12
    No ceny nawet całkiem całkiem ale ja to bym sie teraz trzykrotnie zastanowił zanim bym wydał pare stówek na telefon w simplusie...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-08 16:13
    Jest billing z Mixa. Numer jeden.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-08 16:29
    A lada dzień numer 2 na zdebetowanym i wyłączonym (dalej) Mixie. To będzie ciekawa lektura. No i jeszcze numer 3. Dziś Pani z BOK zbyła wujka który zgłaszał złe naliczanie , poradą by ... przeniósł się na nową platformę. Ciekawe czy na tą samą na którą zmigrowałem go w czerwcu od razu po zakupie , czy na jakąś inną :-/ żenada. Co do Nokii 6020 - mam 6021 i to jest fantastyczny telefon. Polecam z czystym sumieniem , w przeciwieństwie do Simplusa.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-08 16:45
    czy SE k300i jakoś specjalnie trzeba konfigurować do odbioru ememesów? Nie mogę sobie z tym telefonem poradzić...
    0
  • Users Avatars Mini
    Musli pisze: 2006-02-08 17:15
    nie trzeba. mam ten telefon i nie mam zadnego problemu z esemesami ;-) centrum uslug np w simpulsie jest +48601000310, ale wydaje mi sie ze to bylo automatycznie.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-08 17:47
    o ememesach mówię ;-) już wiem - zdalna konfiguracja (i ze strony Plusa i z SE) nie włącza proxy, a powinien być włączony - już działa.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2006-02-08 17:54
    wlo, znowu trollujesz, doskonale pamiętasz że i mi powiedzieli to samo - na zestawy zniżki nie ma.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-08 17:58
    Grzegorz Z. - zaraz dzwonię do salonów...
    0
  • Users Avatars Mini
    sharky pisze: 2006-02-08 18:01
    Szkoda ze nie dali N6021 bylby telefon do simdaty.
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2006-02-08 19:25
    ***wlo wierny + i tak psioczysz???? za 6030 - 359zł a w komisach jest 400zł!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Alienus pisze: 2006-02-08 21:45
    ***issa no i co ciekawego w tych billingach? Jakieś rozmowy z księżycem po 20zł/minute były..? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-08 22:06
    ***Alienus - hmmm , nie wiem co mam powiedzieć... Może parę szczegółow technicznych na początek. Według Pani z Salonu awarii już nie ma. Co do billingu jest tego 19 stron , od 5 grudnia. Układ 48numer_telefonu/Imię_nazwisko PPB customer , Za okres od 05/12/2005 do 08/02/2006 . Nr inicjujący Data/godzina Czas połączenia (Dane wysłane /otrzymane , KB) Numer docelowy , wartość pobrana PLN.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-08 22:11
    Jest osobny billing połączeń i osobny billing smsów , każdy zakończony sumą , oraz dwa billingi kwota sumaryczną. Nie ma najmniejszej wzmianki o aktywnych pakietach , ani co mnie najbardziej zadzwiło historii doładowań. Jedyne co jest przyadtne to "Wartość pobrania". Studiowałem to dosyć długo i znalazłem jedno połaczenie , które nie było zliczone poprawnie mimo (jak zapewnia kuzyn) aktywnego pakietu DWiW. Absolutnie żadnych "księżycowych" stawek za smsy bądź połączenie , które byłoby niezgodne z cenikiem. Jest tego naprawdę sporo i przestudiowanie tego zajęło trochę czasu. Niestey jak mówię brak jakiejkolwiek adnotacji dptyczącej aktywnych pakietów czyni ten billing bezużytecznym. Mimo to biorę drugi na wyłączonego Mixa kuzynki , jednak...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-08 22:15
    ... w jaki sposób będzie można ustalić nieprawidłowości skoro nie ma odniesień do stanu konta , a ma zdebetowane? Może i będzie np. 00:02.23 Wartość pobrania -75 zł , kto wie... W jaki sposób znaleźć na billingu(!) operacje przeprowadzane rzekomo przez Plusa na kontach użytkowników , skoro tego nie ma? Mam mieszane uczucia. Billing jest śliczny , tylko , że niewiele z niego wynika.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-08 22:16
    Jeste jedna ciekawa sprawa...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-08 22:18
    ... otóż od 19 do 29 jest wydrukowanych ponad 40 połączeń (?) o czasie trwania 00:00:00 i koszcie 0,00 Od północy 30 stycznia - jak ręką odjął. To tyle co mogę powiedzieć na dzień dzisiejszy. Nic co mogłoby obciążyć Plusa , nic co mogłoby go usprawiedliwić przy moich podejrzeniach.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-08 22:20
    Dla ułatwienia agentom Polkomtela 665733 działał na prośbę 603099. Następny billing na to samo nazwisko , ale zupełnie innego klienta , numer 665 249 :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-08 22:22
    Salon Firmowy w Jeleniej Górze ;-P
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-08 22:55
    ***sharky - nie za bardzo rozumiem do czego zmierzasz w komentarzu , ale 6021 ma moduł BT a nie ma aparatu , 6020 ma aparat , ale nie ma BT. To jedyne różnice. Akurat EDGE mają taki sam i do transmisji danych jest to WYMARZONY telefon , czy to 6021 czy to 6020. Moja znajoma wzięła dziś go w PWA w Plusie za 1zł , i jej synek śmiga już po EDGEu i iPlusie (do tej pory 6610i)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alienus pisze: 2006-02-08 23:06
    a te nokie można jednocześnie ładować i podłączyć do kompa?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-08 23:13
    Yhm , no problemo. Podczerwien , BT ,kabel. I jednoczesnie mozna ladowac , ale jesli chodzi o automatyczne ladowanie przez kabel na sesji , to nie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alienus pisze: 2006-02-08 23:18
    Czyli można podłączyć jednocześnie ładowarkę i kabel? Tzn. chodzi mi o to czy są osobne gniazdka...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-09 00:12
    Tak , osobne wejścia.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-09 00:12
    Alienus - ładowarka biurkowa (podstawka wlasciwie) jest jednocześnie "stacją dokującą" do komputera jeśli tylko podłączysz ją stosownym kablem - zależnie od typu telefonu. Tak - możesz jednocześnie ładować. To drugie pytanie dowodzi, że nie używasz Nokii? To zależy - w podstawkach (samochodewej i biurkowej) jest to "załatwiane" jednym złączem - ale z kolei do podstawek trzeba podłączyć "prąd" i kabel DKU-2, 5 czy jeszcze inny.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alienus pisze: 2006-02-09 00:38
    Oki dzięki wam za info. Zaczynam się zastanawiać nad czymś z EDGE albo UMTS bo prawdopodobnie przeprowadzam się w kwietniu do wrocławia więc będe w zasięgu w końcu :-) I tak sobie ostatnio węsze po allegro i nie wiem co wybrać. Z UMTS są tanie motki A835 i C975 a z EDGE tylko wchodzi w grę N6020,6021 i np. 6820. A taka nokia jaką ma issa (6822 jak dobrze pamiętam) to troche przydrogawa jeszcze jest...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-09 09:57
    Alienus - ja uważam, ze lepeij kupić dobry droższy telefon na dłużej niż tańszy, z którego po kwartale będziemy niezadowoleni bo to czy tamto... Fakt - to jak ruletka jest. Ja np. kupiłem swoją 6230i na Max Profit! 30 za prawie trzy razy większe pieniądze niż bym ją dzisiaj dostał (199 netto). Jednak gdybym PWA wykorzystał na inny tańszy telefon to i tak dzisiaj 6230i bym nie mógł wziąć w PWA. Tak więc z jednej strony "strata" z drugiej natomiast... nie dwa lata a półtora roku mam to następnego PWA ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    tompoloz pisze: 2006-02-09 10:06
    Cieszę się, że N6020 pojawiła się w końcu w prepaidzie, bo to jeden z fajniejszych telefonów i może niedługo pojawią się jeszcze inne lub ten sam u konkurencji. Poza tym dzisiaj rano oddali mi pieniądze i mam nadzieję, że zacznie w końcu poprawnie naliczać. Oddali trochę mniej, niż powinni, ale najważniejsze,że jednak coś oddali. Chyba pomógł ostatni mejl, gdy napisałem, że jeżeli nic się nie zmieni, to jestem gotowy napisać o wszystkim do UKE.
    0
  • Users Avatars Mini
    Rastafari8 pisze: 2006-02-09 10:13
    żadna rewelacja, 530 zł za 6020 zdzierstwo, bardziej opłacalne jest zakup tych tel nap na allegro bo cenny są porównywalne
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-09 10:26
    A mojemu 'billingowemu' kuzynowi 665 dodali w nocy , wynikające nie wiadomo z czego doładowanie 30zł. Może to po prostu zwykły zwrot kosztów za billing , co jest dosyć eleganickim postępowaniem , bo konta nie zasilał na pewno.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-09 10:35
    ***Alienus - no nie chciałbym za bardzo chwalić mojej 6822 , ale jak pisałem wielokrotnie jest naprawdę bardzo funkcjonalna. Na Allegro nowki z Plusa chodza za cene w/w Nokii 6020. Z odbiorem osobistym lub od wiarygodnego sprzedawcy , nie byłoby praktycznie ryzyka , można by przyuważyć jakąś aukcję z Dolnego śląska. No ale to dosyć specyficzny telefon i nie każdemu się podoba. Lub mówiąc innaczej i bardziej w odniesieniu do rzeczywistości - podoba się niewielu :-]
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-09 11:29
    No pre-paidowcy Simplusowcy którym zależy na numerze nie na sieci... Od dzisiaj możecie zabierać numerki ze sobą do Tak-Taka ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rbol22 pisze: 2006-02-09 13:30
    wracajac do znizki na karte 5+ to taka znizka na zetsawy napewno jest.Tylko najprawdopodobniej konsultanci programu dokladnie nie wiedza,albo tez pracownicy salonow firmowych plusa.Ja kiedys skorzystalem ze znizki 5+ kupujac zestaw simplusa z telefonem se t230.Zrealizowalem ta znizke w salonie firmowym plusa we wroclawiu przy ulicy krupniczej i nie bylo zadnego problemu.Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-09 13:48
    rbol22 - znowu Ty trollujesz... W Szczecinie powiedzieli, że nie ma to nie ma!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-09 14:26
    lukasm - jakby Ci zależało, podaj mi swój adres, wyślę Ci tabelkę z wykazem co można a czego nie można kupić ze zniżką albo za bony 5Plus ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-09 14:28
    Tutaj muszę się poprawić - zdrapek już ze zniżką na kartę członkowską nie można kupić - zapewne od czasu od kiedy tylko elektronicznie zasilają. Natomiast za bony ciągle można kupić zasilenie.
    0
  • Users Avatars Mini
    wms pisze: 2006-02-09 15:25
    Ja kilka dni temu kupiłem ze znizką na karte 5plus zestaw simplusa z k300i w Gdańsku.Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-09 16:20
    wms - Ty też trollujesz? ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2006-02-09 21:37
    A u mnie chyba wreszcie w końcu naprawili. Przedwczoraj skutecznie kupiłem pakiet, ale od początku było w nim parę minut mniej niż powinno, ale naliczać zaczęło O.K. (pisałem o tym wyżej). Jeszcze wcześniej zwróciło za BOK. Wczoraj dostałem znienacka 50 złotych, potem jeszcze chyba trochę, ale już mi się znudziło liczenie dokładnie, więc nie powiem ile. W każdym bądź razie z dużym zapasem to co wiem, że mi zabrali. Dwie noce nic samo nie zdjęło. c.d.n.
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2006-02-09 21:37
    c. dalszy - Dziś pomaglowałem trochę telefon - stacjonarne, obce sieci, i wszystko chodzi jak na razie bez zarzutu. Mam wrażenie, że indywidualnie po kolei nie tylko zwracają zaległe kwoty, ale i jednocześnie przenoszą numer z wadliwej platformy na starszą czy nowszą, ale działającą (albo robią coś co jest równoważne w skutkach). Bo wygląda na to, że nie tylko u mnie po zwrocie kwot telefon zaczyna działać bez zarzutu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2006-02-09 21:38
    Pisałem obok (w wątku o wynikach PTC) o Tak Tak-u kupionym na miejsce skasowanego Simplusa żony, i o obawie, że teraz Tak Tak przez to żem Jonasz padnie. Chociaż z drugiej strony to może niekoniecznie. Ten Tak Tak to na numerze żony, a jej nie dość, że Simplus działał, to jeszcze na pożegnanie chciał przekupić nienależnymi doładowaniami... ;-)) Ale niewykluczone, że będzie dobrze... c.d.n.
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2006-02-09 21:38
    c. dalszy: Jak Wam pisałem drugi (mój, padający totalnie) Simplus czekał na naprawę, i miał być oddany do zużycia rodzinnemu bachorkowi. No i jak teraz (pisałem w innych wątkach) jak wreszcie działa i oddali co trzeba, to się zgłosiłem do bachora, a on mi na to, że woli używanego przeze mnie czasowo POP-a ze starym Alcem, niż tego Sim+ jak tak działa, chociaż z nowym K300i... 8-) Zwłaszcza, że oba mocno i prawie tak samo doładowane... ;-)) I co było robić, dostał okrągłego POP-a... ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2006-02-09 21:39
    c. dalszy: Chytre to nowe pokolenie... ;-))) A mnie został ten nieszczęsny Simplus, więc przynajmniej na razie Jonasz został u Polkomtela... ;-)) Ale może już swoje zrobił, i będzie lepiej... ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2006-02-09 21:43
    Przepraszam, że i tutaj wkleiłem, że u mnie działa, chociaż dwa posty wyżej cytuję, że pisałem w innych wątkach, ale coś mi się GOL paprał, i nie przyjmował postów, musiałem coś za dużo próbować...
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2006-02-09 21:45
    A z tym Jonaszem to chyba rzeczywiście coś na rzeczy... Przed chwilą wyczytałem - nie pamiętam już na GOL-u czy u konkurencji, że właśnie w BOK-u kogoś poinformowali, że na nowej - tej poprawionej - platformie są jakieś nowe błędy... :-((( Kurczę, dobrze, że nie na morzu, bo bym mnie ktoś wyp... za burtę... :-(( ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-02-09 22:10
    U mnie też wszystko działa. Na Tak Taku. Doładowałem dziś 50ką kupioną na Allegro za 46 zł. I Era też zarabia. Plus siłą rzeczy nieco mniej :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2006-02-10 09:25
    wlo - no i co powiedzieli ? Czy może się dodzwonić nie mogłeś ?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-10 09:37
    Grzegorz Z. - no mówiłem przecież... Dodzwonić się do salonu to jest mistrzostwo świata, a ja medalu nie mam jeszcze ;-) Natomiast poszperałem w mailach i znalazłem... Arkusz 5 plus.xls z tabelą autorstwa Polkomtel S.A. z wykazem co można i czego nie można... Jak mówiłem - zestawy, startery, akcesoria, telefony "wolne" itd. MOŻNA kupować ze zniżką na kartę uczestnika programu 5 Plus. Jeśli trollowanie o tym, że znajomi skorzystali nie jest przekonujące, ten mail jest obiektywnym potwierdzeniem. Może do salonu w Szczecinie zapomniekli wysłać??
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2006-02-10 12:20
    Czyli nie powiedzieli że można.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-10 13:26
    Grzegorz Z. - nie można więc... Zatem skończmy tę dyskusję konkluzją, żeby nawet nie próbować bo w Szczecinie nie można a skoro dodzwonić się do salonu nie można i nikt nie powiedział, ze można, to też nie można, mimo, że dziesiątki ludzi w tymże salonie mogły ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-02-10 13:28
    I mimo oficjalnego "materiału" polkomtela, co można gdzie piszą, że... można ;-) Oczywiście "materiały" nie są publikowane na www, żeby czasem ci co mogą nie mogli się powoływać na ten "materiał" że jednak mogą...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: