Dzieci chcą kolorowych ekranów i muzyki

Newsy
Żródło: SMG/KRC Millward Brown
Opinie: 0
Opinie: 0

Według badania „Maluchy”, przygotowywanych przez instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC, dzieci (7-10 lat) wytypowały cechy komórki dla nich samych najistotniejsze. Na pierwszym miejscu pojawia się kolorowy wyświetlacz (19% ankietowanych), możliwość robienia zdjęć, słuchania radia i muzyki (18%). Wygląd, dzwonki polifoniczne i gry są ważne dla 13% badanych. Mniej istotne są wielkość telefonu i wyświetlacza oraz wytrzymałość baterii.

Prawie każde dziecko (95%) w wieku 7-10 lat, posiadające komórkę, ma telefon na kartę – podają te same badania. Jedynie 3% rodziców decyduje się kupić telefon na abonament. Wynika to z faktu, że rodzic chce w pełni kontrolować wydatki na rozmowy i SMSy.

Według badań statystycznych, w Polsce ponad 30 procent dzieci w wieku 7-14 posiada telefon komórkowy.* To dosyć duży procent, jednak ustępujemy pola naszym zachodnim sąsiadom np. Niemcom, gdzie w ubiegłym roku już prawie co drugie dziecko (44%) w wieku 6-12 lat posiadało komórkę.** Hitem może być Norwegia, gdzie w 2007 roku około 90% dziesięciolatków posiadało własny telefon komórkowy.***

*Polska – badania Millward Brown SMG/KRC, badanie Maluchy
**Niemcy – Bitkom, www.bitcom.org
***Norwegia - www.mobilemonday.net

Kryteria wyboru aparatu (wskazania dzieci)




Badania SMG/KRC Millward Brown, badanie Maluchy

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: