Efekt Plus w Plusie

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 136

Plus GSM od jutra wprowadzi nowe taryfy Efekt Plus.

Taryfy Efekt Plus

Efekt Plus 30 50 100 150 250 350
Pakiet Kwotowy 30 zł 50 zł 100 zł 150 zł 250 zł 350 zł
36,60 z VAT 61,00 z VAT 122 zł z VAT 183 zł z VAT 305 zł z VAT 427 zł z VAT
Stawka za minutę połączenia krajowego 1,28 zł 1,08 zł 0,88 zł 0,78 zł 0,68 zł 0,60 zł
1,56 z VAT 1,32 z VAT 1,07 z  VAT 0,95 z VAT 0,83 z VAT 0,73 z VAT
Stawka za minute połączenia międzynarodowego Wg tabeli połączeń międzynarodowych + stawka za minutę połączenia do innych operatorów krajowych Wg tabeli połączeń międzynarodowych
Stawka za krajową wiadomość SMS 0,24 zł 0,24 zł 0,24 zł 0,24 zł 0,24 zł 0,24 zł
0,29 zł z VAT 0,29 zł z VAT 0,29 zł z VAT 0,29 zł z VAT 0,29 zł z VAT 0,29 zł z VAT
Stawka za międzynarodową wiadomość SMS 0,50 zł 0,50 zł 0,50 zł 0,50 zł 0,50 zł 0,50 zł
0,61 zł z VAT 0,61 zł z VAT 0,61 zł z VAT 0,61 zł z VAT 0,61 zł z VAT 0,61 zł z VAT

Usługa jednosekundowego naliczania opłat

Efekt Plus 30 50 100 150 250 350
Naliczanie opłat za połączenia 1/1s
Opłata miesięczna 5 zł 5 zł BEZPŁATNIE BEZPŁATNIE BEZPŁATNIE BEZPŁATNIE
6,10 z VAT 6,10 z VAT
Aktywacja/Deaktywacja BEZPŁATNIE

Kontakt Plus

Efekt Plus 30 50 100 150 250 350
Stawka za minutę połączenia w sieci Plus GSM 0,30 zł 0,30 zł 0,30 zł 0,30 zł 0,30 zł 0,30 zł
0,37 zł z VAT 0,37 zł z VAT 0,37 zł z VAT 0,37 zł z VAT 0,37 zł z VAT 0,37 zł z VAT
Stawka za minutę połączenia do sieci stacjonarnych 0,60 zł 0,60 zł 0,60 zł 0,60 zł 0,60 zł 0,60 zł
0,73 zł z VAT 0,73 zł z VAT 0,73 zł z VAT 0,73 zł z VAT 0,73 zł z VAT 0,73 zł z VAT
Opłata miesięczna (za 1 numer) 2 zł
2,44 zł z VAT
Zmiana listy numerów 2 zł
2,44 zł z VAT

Strefa Tanich Połączeń

Efekt Plus 30 50 100 150 250 350
Stawka za minutę połączenia lokalnego 0,30 zł 0,30 zł 0,30 zł 0,30 zł 0,30 zł 0,30 zł
0,37 zł z VAT 0,37 zł z VAT 0,37 zł z VAT 0,37 zł z VAT 0,37 zł z VAT 0,37 zł z VAT
Stawka za minutę połączenia międzystrefowego 0,40 zł 0,40 zł 0,40 zł 0,40 zł 0,40 zł 0,40 zł
0,49 zł z VAT 0,49 zł z VAT 0,49 zł z VAT 0,49 zł z VAT 0,49 zł z VAT 0,49 zł z VAT
Stawka za minutę połączenia do sieci Plus GSM 0,60 zł 0,60 zł 0,60 zł 0,60 zł 0,60 zł 0,60 zł
0,73 zł z VAT 0,73 zł z VAT 0,73 zł z VAT 0,73 zł z VAT 0,73 zł z VAT 0,73 zł z VAT
Stawka za minutę połączenia do Internetu 0,24 zł
0,29 zł z VAT
Opłata miesięczna za usługę 1 zł
1,22 zł z VAT
Aktywacja usługi 5 zł
6,10 zł z VAT
Deaktywacja usługi 2 zł
2,44 zł z VAT

Taryfa Efekt Plus GPRS

  OPŁATY
Abonament miesięczny 25 zł
30,50 zł z VAT
Liczba MB wliczonych w abonament 10
Stawka za przesyłane dane 0,35 zł
0,43 zł z VAT
Stawka za wiadomość SMS 0,24 zł
0,29 zł z VAT

Usługi dodatkowe

  OPŁATY
Wiadomości multimedialne MMS 2 zł (2,44 zł z VAT)
Pakiety

50 wiadomości SMS

10 zł (12,20 zł z VAT)
25 minut transmisji danych 10 zł (12,20 zł z VAT)
50 minut połączeń WAP 10 zł (12,20 zł z VAT)
Pakiety GPRS

Pakiet 5 MB

20 zł (24,40 zł z VAT)
Pakiet 15 MB 45 zł (54,90 zł z VAT)
Pakiet 30 MB 60 zł (73,20 zł z VAT)
Internet

W godzinach szczytu (za minutę połączenia)

0,45 zł (0,55 zł z VAT)
Poza godzinami szczytu (za minutę połączenia) 0,35 zł (0,43 zł z VAT)
WAP

przez całą dobę (za minutę połączenia)

0,35 zł (0,43 zł z VAT)
Pakietowa transmisja Danych (GPRS)

WAP (10 KB) (APN: wap.plusgsm.pl)

0,25 zł (0,31 zł z VAT)
Internet 100 KB (APN: www.plusgsm.pl, Internet, nazwa@plusnet.pl)

 

0,50 zł (0,61 zł z VAT)

Opinie:

Opinie archiwalne (136):

Komentuj

Komentarze / 136

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    snake pisze: 2004-05-04 17:25
    Są Nowe Taryfy " Efekt" dla małych firm w sieci Plus Gsm!!!! Wchodzą od jutra!!! Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    raven pisze: 2004-05-04 17:26
    1! ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mikołajj pisze: 2004-05-04 17:26
    :):):)
    0
  • Users Avatars Mini
    tokage pisze: 2004-05-04 17:27
    a gdize jest napisane, że to dla firm?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-05-04 17:27
    no cóż.. wygląda nieźle - szkoda, że nie mam czasu dokładnie przejrzeć, szkoda, że nie mam pełnego cennika z przypisami... A co z Plus Tobie?
    0
  • Users Avatars Mini
    snake pisze: 2004-05-04 17:29
    Cały i bardzo dokładny cennik jest w dzisiejszej "Gazecie Wyborczej"!!!! To są taryfy dla małych firm, trzeba mieć REGON!!! Pozdrawiam p.s www.telefon.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    kkozo pisze: 2004-05-04 17:30
    *wlo* pelny cennik jest na www.telefon.pl. Dla mnie rewelacja z drobnymi minuskami
    0
  • Users Avatars Mini
    Czarny pisze: 2004-05-04 17:33
    OK, wszyscy widzimy, ale czy to jest taryfa dla firm, czy indywidualna? Na stronie Plusa nic nie znalazlem na ten temat.... :( Ogolnie jednak zmiany na ida na lepsze! :))
    0
  • Users Avatars Mini
    kkozo pisze: 2004-05-04 17:35
    Czyli jesli wybiore sobie jakis ukochany numer w plusie:) to zaplace 30 gr za minute z nim,oczywiscie odejdzie mi to z pakietu kwotowego, wiec teoretycznie w najnizszym pakiecie za 30 zl netto moge pogadac sobie 100 minut!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    l_s pisze: 2004-05-04 17:35
    ***tokage - popatrz sobie na stawkę VAT na usługi internetowe - 22% jest dla firm...
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-05-04 17:36
    No cóż, mnie to nie dotyczy, bo to jest oferta dla małych i średnich firm. Ceny nie są jakieś powalające. Sekundówki są w niskich taryfach za 5 złotych (i tam jest dość duża cena za połączenie). Jak zwykle w Plusie diabeł tkwi w szczegółach i jeśli ktoś nie jest na tyle biegły by sobie dobrać zniżki i pakiety, to na tym straci.
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-05-04 17:38
    Myślę, ze Plus wymaga zaawansowanych użytkowników, jak "wlo" czy "klops", którzy się łapią w tym gąszczu informacji. Poza tym jakoś zawsze Plus stawiał na firmy, ale Era i Idea ostatnio go nieźle pogonić musiały... iestyety w obliczu tej stawki 22 procentowej dla firm, ta oferta jest znacznie mniej konkurencyjna niż się na pierwszy rzut okaz może wydawać.
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2004-05-04 17:41
    o wreszcie ktoś się w Portalu obudził i umieścił newsa
    0
  • Users Avatars Mini
    Fazi pisze: 2004-05-04 17:43
    Czy w taryfach są jakieś bezpłatne minuty? Bo nie mogę się ich doszukać.
    0
  • Users Avatars Mini
    kkozo pisze: 2004-05-04 17:44
    Mi sie wydaje ze jednak na drugi rzut oka oferta ta jest rowniez atrakcyjna i to bardzo, a glownie dlatego ze sa to pakiety kwotowe ktore mozesz sobie zuzyc bodajze na wszystko procz roamingu!!!!!!!wiec zeby zadzwonic taniej pod wybrane numery (30gr) lub posiedziec troche na gprs lub poprostu wyslac sms-a to nie musisz bulic operatorowi extra.Pakiety przechodza na 3 miesiace oczywiscie z pierwszenstwem zaleglych z poprzedniego miesiaca.
    0
  • Users Avatars Mini
    mattulko pisze: 2004-05-04 17:45
    Jakaś wielka rewelacja to w wykonaniu + nie jest. Pomysł pakietów kwotowych generalnie mi odpowiada ale ten cennik powinien być troszkę bardziej rewolucyjny.
    0
  • Users Avatars Mini
    rumcajs pisze: 2004-05-04 17:46
    Do kitu te taryfy! :( Mała firma polega na tym, że nie dzwoni tylko i wyłącznie do plusa, bo musi z klientami pertraktować. A tu ceny poza Plusa ZA DROGIE!! Plus jak zwykle jest za drogi dla normalnych ludzi:(((( Nic tu Unia nie zmieniła, taryfy jak były złodziejskie w Plusie tak są.
    0
  • Users Avatars Mini
    Piotrowski_L pisze: 2004-05-04 17:51
    Ja jestem abonentem Idei. Szkoda ze ten Plus nie obnizyl wiadomosci MMS i kosztuja 2,44 co za drozyzna ;-( Mialo to wygladac troszke lepiej a wyglada nie ciekawie. Nie zagrozi taka oferta konkurencji.
    0
  • Users Avatars Mini
    _boniek_ pisze: 2004-05-04 17:51
    dla mnie super, czekam na odpowiedz ERY :))
    0
  • Users Avatars Mini
    Kalaman pisze: 2004-05-04 17:52
    Widzę, że Strefa Plus zmieniła nazwę na Strefa Tanich Połączeń i stała opłata miesięczna to 1,22zł a w Strefie Plus 12,20zł. Natomiast Kontakt Plus to dawne Sami Swoi. Opłaty za połączenia i usługi dodatkowe te same co poprzednio (nie licząc oczywiście opłaty w ramach pakietu gdzie ceny się trochę zmieniły). Ciekawe ile kosztuje CLIP - czy ktoś wie? Szkoda, że 1-sekundowego naliczania opłat nie ma w taryfie 50zł...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-05-04 17:52
    loco - właśnie przy wyższej cenie za minutę bardziej opłaca się wziąć taktowanie sekundowe - jestem przekonany, że te 5 zł z nawiązką się "zwróci" :-) 22% jest dla wszystkich - jedynie w dostępie do internetu nie ma VAT dla indywidualnych - dla firm to wszystko jedno w gruncie rzeczy. Z ogólnej analizy tych taryf wynika, że musiałbym wziąć Efekt 150. A to oznacza, że płaciłbym 5 zł więcej niż obecnie, ale miałbym też kilkanaście minut więcej... Esemesy w Plus 200 na siłę wykorzystuję, więc tutaj jest lepiej. Tyle, że z Plus Tobie w starej taryfie, którego tutaj chyba jednak nie będzie, ta oferta jest dla mnie na granicy opłacalności...
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2004-05-04 17:52
    Jesli takie taryfy będą do wszystkich+CLIP gratis to oferta będzie całkiem całkiem, szczególnie w połączeniu z jakims dobrym terminalikiem z 1 PLN.
    0
  • Users Avatars Mini
    gebp pisze: 2004-05-04 17:54
    Co do stawki VAT 22% to kwestia ustawodawcy a nie Plusa. Jak ktoś nie wie to Vat na neta dla firm jest 22%. **** loco. Po to są osoby pracujące w Punktach Plusa aby wytłumaczyć niuanse. Cennik jest pisany językiem prawnym i faktycznie ciężko się go czyta (jest to pełny cennik) Łatwiej zrozumiec proste broszurki i ulotki. PZDR.
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2004-05-04 17:55
    i dodam że: Oferta Efekt dostępna jest dla Abonentów posiadających numer REGON. Pakiet Kwotowy to kwota do wykorzystania na wszystkie krajowe połączenia głosowe (z wyjątkiem połączeń z numerami Premium Rate), połączenia w ramach usługi Strefa Tanich Połączeń, Kontakt Plus, transmisję danych i faksów, wiadomości SMS, GPRS. Po wykorzystaniu wartości Pakietu Kwotowego opłaty za usługi naliczane będą według stawek przewidzianych w danej taryfie. Pakiet Kwotowy ma funkcjonalność „przechodzenia pakietów”. Oznacza to, że niewykorzystana wartość Pakietu Kwotowego w bieżącym okresie rozliczeniowym może zostać wykorzystana w kolejnych 3 okresach rozliczeniowych. W pierwszej kolejności wykorzystywana jest wartość Pakietu Kwotowego niewykorzystana w poprzednich okresach rozliczeniowych. W przypadku zmiany taryfy niewykorzystana wartość Pakietu Kwotowego jest anulowana.
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2004-05-04 17:55
    Stawki podane w cenniku dotyczą opłat za minutę połączenia głosowego, transmisję faksów oraz danych. Opłaty naliczane są za każde rozpoczęte 30 sekund połączenia. Jednosekundowe naliczanie opłat dotyczy krajowych połączeń głosowych oraz transmisja danych i faxów wykonywanych w ramach sieci Plus GSM, na numery krajowych sieci stacjonarnych i komórkowych, krajowych połączeń głosowych w ramach usług Strefa Tanich Połączeń i Kontakt Plus oraz połączeń krajowych z ze skrytką z własnego telefonu.
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-05-04 17:57
    *wlo: no tak, pewnie że się opłąca bardziej im droższa minuta, ale już mogliby te 5 zeta sobie darować;) No a po co pozmieniali nazwy na Strefę połączeń itp. z dawnych nazw? Przez to będzie więcej mącenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-05-04 17:57
    Jednak pakiety (dla mnie do Plusa najważniejszy) z ceną 50 gr/min. znacznie obniżają średnią cenę minuty w taryfach Plus... Daję sobie spokój, dopóki nie będę pewien co do Plus Tobie... Czego pewnie nie będzie :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    kkozo pisze: 2004-05-04 17:58
    Clip jest bezplatny w kazdym pakiecie i powtarzam jeszcze raz ze sa to taryfy DLA FIRM(trzeba miec regon) i maja one konkurowac z Idea dla Firm bo niestety Era Biznes jest dalekoooo wtyle.
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2004-05-04 17:58
    jakos nie widze tego efektu !!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2004-05-04 17:59
    Coś jak połączenie PLUS MAX ze STREFA PLUS. Stawki za połączenia nieco wyższe ale i możliwości obniżenia kosztów rozmów spore. Jest OK.
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-05-04 18:00
    GPRS bez zmian do poprzedniej oferty?
    0
  • Users Avatars Mini
    kkozo pisze: 2004-05-04 18:02
    Dla mnie "-" w tych taryfach to cena mms-a (2zl netto) oraz cena za paczke gprs 100kb=50gr
    0
  • Users Avatars Mini
    zzzz pisze: 2004-05-04 18:02
    wlo: BOK tez potwierdza ze Plus Tobie nie bedzie. Jestem w podobnej sytuacji co Ty, ze wstepnych wyliczen wychodzi mi roznica rzedu kilku zl wiec nie wiem czy gra jest warta zachodu. Np w Plus 100 jako 3 letni klient (bez dodatkowych min za przedluzenie umowy) mam 80 min i 50 smsow z taktem 1/1 za 97,6 zl, w Efekcie za tyle samo min i smsow trzeba zaplacic; efekt 50 - 126,2, efekt 100 - 100,1. Jesli dzwoni sie duzo do Plusa w Strefie Tanich polaczen albo do wybranych numerow to Efekt nawet baardzo sie oplaca, ale jak sie dzwoni roznie, do innych sieci tez to juz przestaje byc tak rozowo. Nie pozostaje nic wiecej jak analiza bilingow :-) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    _boniek_ pisze: 2004-05-04 18:03
    :)) ja czekam na efekty w ofercie ery. konczy mi sie promocja 50% abonamentu i bede zmienial taryfe. jak nic sie nie zmieni to zostawie na taryfach prywatnych. po co mam placic za smsy w biznesie
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-05-04 18:06
    i tak jak myslalem pakiety kwotowe. i dobrze ;) poza tym plus juz dawno powinien byl pomyslec o malych firmach w kontekscie taryf idei...
    0
  • Users Avatars Mini
    kkozo pisze: 2004-05-04 18:15
    Cos mi sie wydaje ze jednak nie zagroza idei - ceny jedn. za min. w porownywalnych kwotach wydawanych na telefon w idei sa mniejsze, tanszy gprs i to duzo(bo mozna powiedziec ze w idei za te 50 gr mam 5 razy tyle czyli 512kb),cena mmsa tez nizsza,ceny aparatow w idei tez sa nizsze (porownujac np. taka nowosc jaka jest v500),minuty w idei przechodza do konca zycia:).Zas plusem plusa sa niewatpliwie pakiety i takt 1/1 bezplatny w wyzszych pakietach.
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-05-04 18:17
    W sumie to skończyły się czasy, kiedy firmy dawały pracownikom telefony i hulaj dusza, rachunki po kilka tysięcy. Więc teraz pracodawca kalkuluje jak może. I wcale nie sądzę, żeby ten pakiet okazał się na tyle dużą rewolucją, żeby przyciągnąć nowych. Szczerze mówiąc to uważam, że Plus stosuje politykę zachowawczą maluteńskich kroków naprzód. Nie ścemnia tak jak Idea, ale kostnieje w swoim grajdołku.
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-05-04 18:25
    ... hm w taryfach Max jest tansza minuta połaczenia MAX30-1,46zł; MAX50-1,22zł; MAX100-0,98zł; MAX200-0,83zł; MAX300-0,73zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-05-04 18:29
    i jak zawsze maly zapłaci wiecej ;-/\
    0
  • Users Avatars Mini
    kkozo pisze: 2004-05-04 18:37
    *ICEWIND* mniejszy wybierze poprostu konkurencje czyli idea gdzie te ceny jednostkowe sa jeszcze mniejsze
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-05-04 18:40
    podoba mi sie podejscie do oplat za taktowanie plus dla plusa
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-05-04 18:42
    oj "droga" ERo dzialaj cos!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Karol pisze: 2004-05-04 19:17
    Jak dla mnie to nie ma rewelacji. Strasznie drogie rozmowy po wykorzystaniu pakietu. Poza tym nie mam firmy. Może ktoś coś wie o nowych taryfach dla indywidualnych? Niedługo kończy mi się okres wypowiedzenia w Plusie więc jak nic nowego nie wprowadzą to się z nimi rozstanę. Nie ma to jak mieć za 122zł od 175-350min. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    kaczor pisze: 2004-05-04 19:18
    i to maja byc te rewelacyjne nowe taryfy jakie mial wprowadzic plus, a ktorymi tu kilka osob sie podniecalo chyba mieli przedwczesny wytrysk.Plus podaj sie za najlepiej zarabiajaca firme i wyskakuje z czyms takim, przecietnie, wrecz marnie !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Maciej D. pisze: 2004-05-04 19:24
    minus jest taki że nie ma minut za staż :(
    0
  • Users Avatars Mini
    minus! pisze: 2004-05-04 19:35
    Tą ofertą Plus potwierdził że jest najgorszą siecią na rynku. Zawsze byli najmniej postępowi i mieli najdroższe opłąty i najgorzej pisane promocje. To sieć nie dla ludzi!:(((
    0
  • Users Avatars Mini
    tym pisze: 2004-05-04 19:36
    podwyzka ??? PlusMAX bylo tansze - 8gr na minucie tansze, a w PlusMAX GPRS to wogole taniej bylo.....jedyne, co tu innego procz podwyzki, to dodanie SAMI SWOI i Strefe tanich polaczen. poza tym do DE jest nowa oferta Plusa.....jestem stalym wielbicielem Plusa, ale z dnia na dzien coraz mniej mi sie podoba marketing Plusa ble
    0
  • Users Avatars Mini
    przemo pisze: 2004-05-04 19:42
    Wg mnie ta oferta Plusa nie jest wcale rewolucyjna, ale jest dobra. Taktowanie 1s/1s w ramach PLusa jest ok. Pakiet kwotowy powoli przyjmuje się na rynku, ale bardzo czekam na odpowiedz Ery. Obecnie małe firmy w Erze mają w promocji za 60 zł nettto 2000 minut / miesiąc, więc minuty wychodzą po 3 grosze do 7 milionów uzytkownikow .... Ery. Szkoda, że nie ma w Erze wymienności minut na sms-y. Ale wojna dopiero sie zaczyna ! Kolejny ruch nalezy do Ery, ktora juz wie, co ma Idea i Plus wiec teraz czas na nich :-))) Na pewno pokażą na co ich stać ! Mają przecież najlepiej poinformowany dział obsługi klienta (BOA) i to jest opinia klientów (wg ostatniego Mobile Internet - maj - str.17) A na taryfe IDEI 20 minut za 1,50 zł netto dziennie - TO UWAŻAJCIE !!! WIELKA ŚCIEMA !!!! To nie jest pakiet 30 dni x 20 min = 600 minut. Każda minuta w danym dniu powyżej 20 minut, czy to w ramach Idei, czy poza siec KOSZTUJE GIGANTYCZNA KASĘ !!!!!!!!!!!!! Policzcie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Markus pisze: 2004-05-04 19:52
    przemo* tylko zwroc uwage ze te minuty w erze sa do wykorzystania po minuatach z abonamentu czyli zeby sie do nich dobrac to wtedy juz do innych sieci dzwoni sie z ponad abonamentu pozatym to jest promocja a nie taryfa cennikowa. Plus teraz moze spokojnie podorzucac pakiety kwotowe na konto albo na karte ktore ma np do max-ow. tym* ale to jest oferta od 1-4 karty dla soho z regonem, czyli dla tych co teraz mieli dostep do zwyklych plus-ow w koncu maja dostep do taryf dla siebie. Taryfy sa ok, ale powinny byc razem z max-ami juz dawno. Co do zwartosci taryfy w koncu plus opakowal razem produkty ktore mial juz dawno pod wspolna nazwa .
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-05-04 19:54
    Pakiecik kwotowy, można sobie jak się chce korzystać z telefonu...dobre dla ludzi, którzy albo wysyłają bardzo dużo smsów, albo praktycznie głównie dzwonią. Do tego naliczanie 1/1 od pakietu 100. 5 zł netto za to naliczanie nie jest jeszcze majątek przy mniejszych taryfach? To jak jest z Plus Tobie? Ogólnie mi się ofeta podoba :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-05-04 20:14
    Może plus poszedłby za ciosem i wprowadził podobne opłaty za naliczanie 1s w abonamencie dla fizycznych?
    0
  • Users Avatars Mini
    przemo pisze: 2004-05-04 20:20
    Markus* Nie masz racji. 2000 minut w Erze jest dostepne PRZED PAKIETEM minut zawartych w abonamencie, wiec jak w 1 dzien miesiąca utniesz sobie pogawedke godzinna z kims w erze, to 60 minut zostanie zdjete z pakietu 2000 minut a nie z Twojej puli minut abnamentowych. To znacznie wyroznia ere od konkurencji. Tak wiec tak na prawde - minuty abonamentowe masz wylacznie do konkurencji - idei i plusa oraz do tpsy. A tak w ogole - to Era juz studiuje nowy cennik Plusa i mysle ze do miesiaca pokaze, na co ja stac. Wiecie, ze Nokia 6800 kosztuje w erze 1 zł w kazdej taryfie biznesowej ? Kto ma kontrofertę ?
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-05-04 20:26
    marudni jestescie, ze szok : w nowych taryfach jest bezplatny clip, tanie naliczanie 1/1, zmodyfikowane strefa plusa i sami swoi, bezplatny przekaz polaczen wewnatrz konta, 3 mies przechodzenie pakietow, na potrzeby Efekta, zostanie przygotowana alternatywa dla PlusTobie, jeszcze nie wiem jaka, ale wiem na 100%, ze bedzie bo takie info otrzymalismy
    0
  • Users Avatars Mini
    eeeeeeeeeeeeeeeee pisze: 2004-05-04 20:36
    A CZY PLUS NIE MOWIL ZE NIEBEDZIE WPROWADZAL 1/1???????? WSZYSKO SIE ZMIENIA
    0
  • Users Avatars Mini
    eeeeeeeeeeeeeeeee pisze: 2004-05-04 20:37
    TERAZ NAWT ZA 5ZLOT
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-04 21:00
    Nie jesteśmy marudni. Ja już przeniosłem jeden numer na Efekt Plus 30 z pakietu Kwotowego 25. Jeśli będzie Plus Tobie lub coś podobnego , za 10 miesięcy przeniosę drugi numer , bo aktualnie jest zakaz zmiany taryfy na niższą (umowa z PWA) , a że na jednym z numerów jest Plus 100 (80 minut - 50 normalnie+30 za staż w sieci) , nie ma możliwości zmiany na Efekt 50 , a Efekt 100 to za dużo minut potzreby na ten numer. Poza tym bardzo dokładnie to przeliczyłem i wychodzi mi ( nie wiem jak Wam) , że nie ma oszczędności dla mających Plus Tobie , jeśli zechcieli by zmienić na Efekt Plus. Przeliczałem wariant dla Plus 200 (130 minut ogólnie), a dla korzystających z sms-ów abonamentowych jest to strata. Ogólnie jako oferta na start jest bardzo dobra.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-04 21:07
    "...jak na potrzeby na ten numer" , tak oczywiście miało być. Przeniesiony numer będzie miał aktywne: Strefę Tanich Połączeń (aktualnie jest Strefa Plus) , darmowy CLIP , 1/1 oczywiście i jednak znacznie tanszą minutę w/poza aabonamentową od minuty w tradycyjnym Pakiecie Kwotowym. Ogólnie oszczędność przy analogicznym zestawieniu z tradycyjnym Pakietem wynosi 12.2 zł na miesiąc , i może to mało , ale dzwoniąć w Strefie ,a tak jest bo po cóż innego by ona była , daje to ok. 17 minut dodatkowo :-) No i Strefa w końcu pewna , a nie na zasadzie n-tego przedłużenia promocji ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-04 21:10
    Ale Taryfa Efekt Plus , to lipa szczerze mówiąc , no chyba , że weźmie się pod uwagę korzystne taktowanie w paczkach 10 kilobajtów.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-04 21:12
    Przepraszam , że tak na raty , ale cieszy fakt , że np. gprs schodzi z pakietu. Cieszą też w końcu dające jakieś realne oszczędnośći pakiety gprs , choć spodziewałem się trochę lepszej oferty w tym punkcie. Tu Efekt + , przegrywa z Idea dla Firm zdecydowanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-04 21:12
    Przepraszam , że tak na raty , ale cieszy fakt , że np. gprs schodzi z pakietu. Cieszą też w końcu dające jakieś realne oszczędnośći pakiety gprs , choć spodziewałem się trochę lepszej oferty w tym punkcie. Tu Efekt + , przegrywa z Idea dla Firm zdecydowanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-04 21:15
    Ehhh, komputer waruje. Podwójne komentarze... ***19.10 - Efekt Plus Gprs to lipa rzecz jasna , reszta tej oferty jest bardzo fajna :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-05-04 21:26
    A ja mowie do wszystkich tępakow-maruderow, ktorzy znowu wrzucaja na plusa ze 5zl za 1/1 jest!!! Co za debile, az nie chce mi sie pisac, ale powiem. W normalnych taryfach macie 1/1 za 15zl i do tego sie jakos nikt nie czepia w ideii 10zl!!!! Tu od 100zl za darmo, tylko glupek nie wie jakie sa korzysci z naliczania sekundowego. Porownajcie to do taryf IDEII dla firm, czy jesli ktos wam nie podzieli pakietu przez cene za min to znaczy, ze juz to jest kiepska oferta. W najnizszym abo w IdF macie 25 min tu 23 z groszami, ale w IdF 60/30 a tu standardowo 30/30 to juz pierwsza oszczednosc, dodatkowe uslugi jak Strefa (np. w biurze), SS, ktore schodza z pakietu po 30 gr a nie najpierw minuty przeplacone a potem SS. Od 100 zl 1/1 gratis w ideii w najwyzszych platne 5zl, normalnie 10zl. Uwazam, ze oferta jest obecnie najkorzystniejsza dla malych firm, jeszcze jakas promocja, porzadny telefon i jest wypas. Kto uwaza inaczej nie umie liczyc...
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-05-04 21:29
    jak widac sa tutaj ludzie, ktorzy mowia tylko po to aby cos mowic.... ze 5zl za CLIPa, a teraz CLIP darmowy to znowu ze 5zl za 1/1, wkurza mnie to osobiscie, bo sa to najczesciej ludzie, ktorzy nie maja co robic i dzwonia 5 min na miesiac, albo umawiaja sie na piwo przez telefon....
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-05-04 21:33
    Druga sprawa to MMSy kto obecnie z biznesmenow wysyla namietnie MMSy, albo nawet SMSy??? TO nie jest oferta dla malolatow, tylko dla ludzi biznesu, ktorzy nie maja czasu na jakies zabawy z MMSami (czesto tel 6310i), a jesli chodzi o gprs tez nie sadze aby kazdy biznesmen siedzial niewiadomo ile na gprsie!!! A jesli juz siadzie to sciaga mu z pakietu, a nie kaze osobno placic, to tak k'woli scislosci. Nie kazdy ma takie specyficzne wymagania jak ***issa, ze gprs to dla niego priorytet ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    _kb pisze: 2004-05-04 21:34
    Ideo, plusik się z post paid'owego snu obudził i dał ci ostrzeżenie o następującej treści: pora zmienić już te przestarzałe taryfy z cyklu: "Nowa Idea Optima", jak nie wiesz jak, to zrób chociaż takt 1/1.
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-05-04 21:40
    gdyby tak wprowdzili te taryfy takze do indywidualnych to by byla mała rewolucja[aparaty w dobrych cenach] i takt 1/1 juz od 6,10 za miesiac ;-]]
    0
  • Users Avatars Mini
    kriss pisze: 2004-05-04 21:43
    Nie rozumiem tylko co robia na reklamach smsy za 13gr???????A same taryfy takie sobie,ja mam teraz plus 100,takt 1s,i do tego pakiety tylko do plusa,po za szczytem,funckcja po za sztytem i dwa pakiety smsow,do tego strefa i sami swoi,minuta w szczycie wychodzi za 60gr,a w tych pakietach brak jest takiej mozliwosci,a szkoda bo pakiety mi odpowiadaja w sumie.Mojej skonfigurowanej taryfie chyba ta nie przebije,a szkoda....Czekam teraz na zmniejszenie oplaty za takt 1s w taryfach plus XXX...
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-05-04 21:45
    ...a co do CLIP to dziwnie ale wydaje mi sie ze juz jest wliczony w ten "bajer"
    0
  • Users Avatars Mini
    tomek pisze: 2004-05-04 21:53
    CLIP jest BEZPLATNY w kazdej z tych taryf. wreszcie!! co do oferty to najgorsza nie jest ale moglo byc lepiej. MMS wprowadziliby juz stawke 1,00 zl w standarcie a tak to przedlużają ciagle promocje mmsów......
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2004-05-04 21:55
    Odezwa użytkownka MAX-ów do Plusiarzy: dorzućcie STREFĘ PLUS i PLUS TOBIE. No i sekundówki w każdym MAX-ie wliczone.
    0
  • Users Avatars Mini
    Woju pisze: 2004-05-04 22:08
    Dzwoniłem właśnie do BOK Plusa. Poza wyjaśnieniem różnych interesujących mnie szczegółów oraz pozyskaniem informacji, że zmieniać taryfy można dopiero od jutra (05.05), a nie jak ktoś tu już napisał, że zmienił, bo nie można zmienić - nie mają ich jeszcze w systemie. No więc, poza tymi szczegółami dowiedziałem się, że te nowe taryfy są TYLKO I WYŁĄCZNIE DLA FIRM, KTÓRE NIE MAJĄ WIĘCEJ NIŻ 4 AKTYWACJE ŁĄCZNIE Z AKTYWACJAMI FIRMOWYMI I PRYWATNYMI. Oznacza to mniej więcej tyle, że Plus sprawdza ile aktywacji ma abonent - jeśli łącznie (firmowych i prywatnych - jeśli takie też posiada) ma więcej niż 4 - nie przysługuje mu możliwość skorzystania z taryf Efekt.
    0
  • Users Avatars Mini
    mattulko pisze: 2004-05-04 22:28
    ***tkubon: Drobne sprostowanie- w IdF też standardowe taktowanie jest 30/30 co troszkę zmienia Twoje porównania. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-05-04 22:41
    A czy jest jakaś szansa na nowości w postpaid Plusa dla indywidualnych Klientów? Nie chce mi się w to wierzyć za bardzo, gdyż obecne taryfy dla indywidualnych w Plusie nie są zbyt długo.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-04 22:42
    ***woju - niestety, jesteś w błędzie. Wcale nie od czterech aktywacji , chyba , że mam omamy i Pani na Bok też , lub ewentualnie nie umiem czytać . To ja pisałem , że zmieniłem , ale chodzi o to , że Pani przyjęła zgłoszenie , wprowadziła je do aplikacji systemowej, a ZACZNIE OBOWIĄZYWAĆ OD NOWEGO OKRESU ROZLICZENIOWEGO , czyli od 17 maja :-) Poza tym Pani na BOK powiedziała , tu cytat - "Sprawdzimy sutuację na koncie" i póżniej , następny cytat " Nie widzę przeciwwskazań do zmiany taryfy" :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-04 22:51
    Oczywiście ***woju - masz napisane "do" a nie "od" czterech.Tu masz chyba rację. Poza tym , powtarzam raz jeszcze , moje zgłoszenie o zmianę taryfy , Pani na Bok przyjęła :-) Zresztą ja mam w zwyczaju wszystkie zmiany dokonywane przezemnie na koncie abonenckim ( w zasadzie kontach) , sprawdzać (potwierdzać) dwukrotnie , po niemiłej przygodzie z BOK Idei , i nawet jeśli było coś nie tak , to będzie jeszcze jeden telefon na Bok w tej samej sprawie 14 maja. Na pewno. Tak czy owak... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-05-04 23:15
    hmm, a ja mam w FAQ napisane, ze warunkiem skorzystania z taryfy Efekt jest posiadanie numeru REGON, koniec kropka, przeciez jesli w tej chwili firma z 20 numerami ma fanaberie posiadania taryfy plus20, to moze taka miec issa: no nie bierz tak wszystkiego do siebie:)
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2004-05-04 23:15
    *issa -ale w cenniku widze ze ta zmaina kosztowala cie 30,50brutto *mattulko-nie tylko takt trzeba by sprostowac w IdF i wyliczeniach,dajmy spokoj *podobniez wszelkie zmiany-jak donosi znajomy-sa juz przyjmowane i badane i nastapia z chwila ofilcjalna pozdr;
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-05-04 23:34
    tym - masz plus max? Jeśli tak, to raczej nie zmieniaj... mardall - byłoby super - nawet nie zastanawiałbym się nad zmianą Plus na Efekt :-) titq - jesteś pewien z tą alternatywą? Byłoby miło - wówczas na pewno bym zmienił :-) tkubon - ja umiem i mam rozterkę... Gdybym nie maiła Plus Tobie w taryfach dla indywidualnych, od razu bym zmienił - ale mam i jest problem, bo na jedno wychodzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-05-04 23:53
    wlo: zacytuje faq "11.Czy w taryfach Efekt Plus będzie usługa Plus Tobie?, Nie. Dostępne będą inne rozwiązania lojalnościowe."
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-05-04 23:54
    poza tym interesujace sa bezplatne przekierowania wewnatrz konta
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-05-04 23:56
    boszzz, jak mi sie na raty przypomina wszystko:) SamiSwoi(KontaktPlus) maja pierwszenstwo przed StrefaPlusa(Strefa Tanich Polaczen)
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-05-04 23:58
    **mattulko: Racja jest 30/30 co nie zmienia faktu, ze ceny sa w obecnym ksztalcie malo konkurencyjne do EfektPlusa **wlo: Zalezy gdzie dzwonisz przeciez. Jesli duzo na powtarzajace sie numery plusa wez sobie te taryfe i bedzie ci schodzic po 30gr za min, a nie minuty przeplacane jesli roznie to pozostac przy tym co masz! Ktos tu pisal ze ma 2 pakiety sms. Da sie uruchomic dwa razy pakiet np. 50sms za 10zl???
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-05-05 00:09
    tkubon: maksymalnie mozesz miec uruchomionych 9 pakietow w dowolnej kombinacji, wiec mozesz miec nawet 9 pakietow 50sms:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kalaman pisze: 2004-05-05 00:55
    Ja mam na razie 1x pakiet 125 sms :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-05 01:10
    ***jedrzej - tak oczywiście , zmiana taryfy kosztuje 30.5zl. Z tym nie będzie problemu :-) Ciekawe , co to będzie w praktyce oznaczać - "rozwiązania lojalnościowe" ? Aaaaa, nie będzie "Plus Tobie" , tylko " Efekt dla Ciebie". Jak ze Strefą Plus ;-) Dla nocnych Marków , i nie korzystających ze szczytowych , Strefowych rozmów , będzie gorzej , bo nie ma tu takich podziałów. Tak troszkę mi się wydaje , już jak zobaczyłem info w Wyborczej, że ten 1/1 gratis w Efekt+ od 100 wzwyż , i opłata 6.1 w niższych taryfach, że jest to bardziej trick psychoogiczny , bo licząc porządnie , jest to tu wszystko sprytnie skalkulowane , jak np. sms-y w Plus 20-400 , przecież realny koszt jednego sms-a to maksimum 5 groszy , więc dla takiej Plus 400 to wydatek dla Plusa rzędu 10 zł.I jest odpowiednio wkalkulowany w połączenia głosowe (ich ceny). Pewnie spora część z tych sms-ów idzie w ramach sieci na dodatek. Ale jest O.K. nie narzekam :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-05-05 01:14
    titq - ale na czym to będzie polegać? Bo w tej chwili, przy Plus 200 z dużym pakietem i taktowaniem 1/1 nie opłaca mi się zmieniać taryfy... niestety :-( Tak, czytam o tych dodatkach - ale nie dal mnie niestety. Zarówno wybrane numery, jak i strefa jak i przekierowania. Kiedyś przekierowań używałem dość często, teraz może dwa razy w roku włączę... tkubon - problem w tym, że mimo iż mam stałych klientów, nie mogę powiedzieć, że na jakieś numery częściej dzwonię. Na pewno dzwonię dużo do Plusa - jakieś 70% połączeń i tyleż samo czasu połączeń mniej więcej. Jednak nawet jeśli aktywuję strefę to i tak niewiele z tego skorzstam - owszem, może ze 25 połączeń realizuję z domu/biura, ale większość jednak gdzieś po drodze... Narazie nie mam za dużo czasu na analizowanie szczegółowe tych taryf - szkoda, bo 8 kończy mi sięokres rozliczeniowey. Obrobię się z pilną robotą i na pewno popliczę dokładnie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-05 01:20
    Pała z matematyki , tym razem dla mnie , po pale z geografii ostatnio dla Biura Prasowego Idei. Oczywiście 20zł , a nie 10. Ale każdy wie o co chodzi z sms-ami i ile cena 29 groszy brutto , ma wspólnego z rzeczywistością ;-) Przykład ?
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-05-05 01:23
    No i mamy nowe "Efekty" w Plusie, które wyglądają naprawde atrakcyjnie. Wreszcie małe firmy będa miały wybór taryf przewidzianych idealnie dla tej grupy odbiorców, a nie jak do tej pory wybór taryf takich samych jak dla klientów indywidualnych "Plus20/40/60/100/200/400".
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-05-05 01:24
    **titiq - rozumiem, że te 9 pakietów obejmuje także pakiety za punkty z 5plus?Jeśli tak,to rozumiem,że mogę mieć uruchomionych 9 pakietów 125sms,zakładając oczywiście ze mam tyle punktów by je wykupić :)
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-05-05 01:27
    A sądząc po zmianach to może wyglądać to na przedbieg dla nowych taryf dla klientów indywidualnych. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-05-05 01:28
    issa: w sumie to zawsze mozna powiedziec, ze te 5zl jest w kalkulowane w cene abonamentu lub nie, hihi zalezy co sie chce w danej chwili udowodnic:) wlo: nie potrafie powiedziec na teraz nic ponad to co nam przekazano w manualu, ale jakbym mial sobie pogdybac, to widze dwie mozliowsci: 1. dodatkowy pakiet na polaczenia wewnatrz sieci i stacjonarne, lub 2. bonifikate na wszystkie polaczenia i sms. generalnie efekt musi byc taki ze za dotychczasowa oplate mozna wiecej dzwonic/smsowac. w kazdym razie ja tak to widze
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-05-05 01:31
    windu: ja mowie o nowych taryfach Plus
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-05-05 01:35
    Gumek: nie liczylbym, nowe taryfy dla indywidualnych maja dopiero rok, gorzej bylo z firmami, bo tu plus faktycznie nie mial odpowiedniej oferty, a mimo wszystko kazda grupa spoleczna lubi jak jest cos specjalnie dla niej:)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-05-05 01:37
    titq - dla mnie pakiet wewnątrz sieci byłby dobrym rozwiązaniem - podobnie jak poza sieć. Tyle, że w sieci mają taniej... Może być. Tylko jak to policzą? Na pewno nie pakiet minut a pakietkwotowy, no i po ile minuta? Dość trudne, chociaż nie niemożliwe do zrealizowania. Bonifikata to lepsze rozwiązanie - bezwzględnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-05-05 01:39
    *titiq - ahaaaa ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-05 01:45
    Heh ***titq- naprawdę coś mi tu nie gra z redukcją opłat za 1/1, a przeliczyłem to dziś porządnie, przynajmniej opcję w wyższej taryfie , z i bez Plus Tobie. Daję słowo , że miałem piątkę na maturze z matematyki. Mnożenia wyżej proszę nie brać pod uwagę ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-05-05 01:46
    wlo: no to sie musi szybko wyjasnic, bo nie wyobrazam sobie ze ktos z regonem i stazem 20 miesiecznym np. przechodzi na Efekt i traci lojalnosciowke, bo jak nie to ja ide na urlop
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-05-05 01:51
    issa: spoko, ja tylko mowie, ze mozna mowic tak, op jest uczciwy i pobiera oplate dodatkowo nie kryjac sie z tym, ale mozna powiedziec op jest tani i nie pobiera oplaty dodatkowej, prawda jest taka, ze op skalkulowal sobie wszystko tak zeby mu sie oplacalo, a klient ktory bierze drozsza taryfe czuje sie doceniony ze cos ma "za darmo", hehehe, sam to stosuje, zalezy w jakim kierunku prowadze rozmowe i co akurat chce udowodnic komus:
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-05-05 01:51
    no tak - ja mam 3 aktywacje w małej firmie i szczerze mówiąc tylko jeden numer mógłbym w tej chwili przenieść na nową taryfę. Reszta się średnio opłaca, chociaż i ten jeden tylko dla taktowania 1/1 (więcej możliwych połączeń biorąc pod uwagę sposób korzystania użytkownika). Bo inaczej też tak średni interes licząc tylko minuty...
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-05-05 02:02
    ok, ide spac, reasumujac oferta nie kazdego zadowoli ale dobrze ze cos nowego jest bo to tylko zwieksza wybor a wiekszy wybor jest zawsze korzystny:)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-05-05 11:06
    *wlo: jasne ze tak Ci wychodzi z tymi pozostalymi telefonami (ze zmiana taryfy) bo to sa taryfy dla biznesu, a nie dla rodziny biznesu ;) dla rodziny biznesu sa bardzo dobre taryfy plus. pomimo ze podobva mi sie ta oferta (rozsadna plaska stawka, 1/1, strefa i ss) to nie oplacalo by mi sie zmieniac (teoretyzuje - nie mam dostepu do regonu) bo stare przyzwyczajenia z taryfy czasami trzymaja sie mocno - wlasnie dostalem billing i tam tylko jedno polaczenie w szczycie jest (mam pakiet 20zl) a reszta, niezaleznie od sieci poza szczytem po 73gr ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    ichtios pisze: 2004-05-05 12:37
    przykład konkretnego rozwiązania abonamentowego. za 170 pln netto w taryfie Plus200 można mieć 230 minut (105 pln abonament 100 min + 25 pln pakiet do plusa 50 min + 25 pln pakiet poza szczytem 50 min + 15 pln takt 1s + gratis 30 min Plus Tobie) i dodatkowo 100 sms. W pakiecie kwotowym Efekt 150 za 150 pln neto dostaje się 192 minuty. Gdyby dołożyć do tego 83 sms, wyszłoby dokładnie 170 pln. Taryfa Plus200 z pakietami i Plus Tobie jest więc korzystniejsza w tym rozwiązaniu o 38 minut i 17 sms.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-05-05 13:06
    *ichtios: moim zdaniem zalozenia sa robione "pod Ciebie" a nie pod firme. zapytaj *wlo ile dzwoni poza szczytem, a Ty chcesz miec specjalnie na to 50minut. poza tym tyle smsow to ciezko pracujacy czlowiek nie da rady wyslac (obojetnie czy 100 czy 83) - *wlo pisze ze robi to na sile. no i jeszcze nie uwzgledniles opcji lojalnosciowej, ktora ma byc w efekt+. moim zdaniem trzeba na to poczekac i bedzie wiadomo co lepsze ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    ichtios pisze: 2004-05-05 13:33
    *klops: u mnie akurat te pakiety schodzą prawie w całości, więc po co mam pytać *wlo, czy u niego moje pakiety schodzą dobrze? :-) Dlatego pisałem, że to tylko przykład. U mnie się sprawdza i przejście na nowe taryfy byłoby nieopłacalne. W miesiącu wysyłam trochę więcej niż 100 sms, więc tu też doświadczenia *wlo mogą być tylko luźną refleksją na temat sprawności jego palców a nie obowiązującą regułą. A opcji lojalnościowej nie uwzględniłem, bo póki co jej nie ma. I nie możesz mieć do mnie o to pretensji. Bo równie dobrze możesz powiedzieć, że nie uwzględniłem innych rozwiązań, które Plus wprowadzi za pół roku.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-05-05 14:39
    *ichtios: ;) przeciez napisalem na poczatku ze wydaje mi sie ze to pod Ciebie robione wiec tylko sie potwierdzamy nawzajem ;) pretensji nie mam. mysle tez ze opcja lojal bedzie szybciej niz za pol roku jesli plus chce utrzymac pierwszenstwo w obsludze firm. na firme masz tak dobrana taryfe? bo juz gdzies pisalem ze dla indywidualnych taryfy plus sa lepsze.
    0
  • Users Avatars Mini
    krs pisze: 2004-05-05 15:15
    Przepraszam, ze tak wtrace ni to z gruszki ni z pietruszki ale wybaczcie ponad 100 wiadomosci :) Mam do wyboru, PLUS 100 za 40 pln (przechodze z IDEA i mam 50% abonamentu przez pierwszy rok), czy brac wlasnie ta nowa promo w najnizszej ofercie 36.6pln ? Chodzi rowniez o tel t610. W PLUS100 przy przechodzeniu niestety obowiazuje mnie cena 300 pln, w tej nowej w najnizszym abonamencie jest za 180 pln (tak mi sie wydaje). Czy sa jeszcze jakies dodatki do tej nowej efektPLUS ?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-05 15:32
    A JA MAM TEŻ PYTANIE ! Nie mogę powstrzymać się od drobnej złośliwości. Co z "modyfikacjami" Simplusa he,he,he ? Czy to jest odpowiedź na Heyah ? ;-) Czy Plus już sobie odpuścił Simplusowców , czy też liczy na to , że lada chwila będą mieli REGON i nie będzie już więcej problemu z "jakimś tam" Simplusem ? Kto wie ???? O ile czytając ***WEMA miałem mieszane uczucia , o tyle zdaje się , że jego słowa co do Simplusa potwierdzają się w całej rozciągłości. Nawet jak w końcu coś tam w nim ruszy , i wszyscy zachłysną się ofertą , to będzie to musztarda po objedzie. Ciao , Simplusie....
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-05 15:37
    Na stronie Plusa jest "Obudź marzenia". Na stronie Simplusa powinno być "Przestań marzyć" , albo bardziej brutalnie (lecz z tradycyjnym , jakże przyjaznym dla klienta uśmiechem) "Pies Wam mordę lizał". Bo na to wygląda.... Już teraz chyba NIKT NIE UWIERZY , że jeśli 1/1 w taryfach i to dla biznesu jest płatny , w sumie sybolicznie bo 6.1, to że doczekacie się 1/1 w Simplus. Chciałbym odszczekać jak najszybciej te słowa , ale chyba prędko okazji mieć nie będę....
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-05-05 15:38
    klops - ;-) tyle że właśnie na aktywacji rodziny biznesu bym szybciej zmienił niż sobie... dlatego nie zmienię dopóki nie dadzą jakiegoś dodatku typu Plus Tobie :-) Jeśłi miałbym kupować nową aktywację, z pewnością kupiłbym w Efekcie. ichtios - ja mam pakiet do Plusa - i wszystko, całe 3 godziny, mi "schodzi" w szczycie. Poza szczytem dzwonię tylko sporadycznie - może 5% czasu wszystkich połączeń - kiedyś robiłem szczegółowe analizy. Co do esemesów to nie chodzi o moje palce - są sprawne, a o potrzebę :-) Ja naprawdę wolę zadzwonić niż wysyłać esemesa! Poza tym dużo pracuję przy komputerze, więc sam wiesz - jeśli chcę komóś wysłać wiadomość korzystam z bramki, albo aktywuję podczerwień i staram się wykorzystać te esemesy. krs - ja myślę, że dla Efektów też przygotowali (przygotują) ofertę dla przychodzących z innej sieci... To jak by nie było biznesowa oferta, a o biznes się dba :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-05-05 16:06
    *wlo: a wiec zgadlem po cichu - zmienilbys zonie z plus40 z plusTobie i taktem standard na efekt z taktem 1/1 za 5zl ;) cala zabawa olega na tym ze taryfy plus oplacaja sie temu kto dzwoni do plusow i najlepiej ograniczonej ich liczby a efekt do wielu roznych. i taki uklad ze 1osoba w rodzinie ma efekt do ogolnego dzwonienia a 2ga do wewnatrzplusowego jest dobry. jakbym mial regon tez bym wolal zmienic np. swoj nr na efekt a dziewczynie zostawic plus20 z SS. alez sie ostatnio rozpisalem, wracam do roboty ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-05-05 16:09
    w ogole musze ochlonac bo chyba sam sobie przecze ;) w kazdym razie poczekajmy na te opcje lojalnosciowe w efekt+.
    0
  • Users Avatars Mini
    krs pisze: 2004-05-05 16:33
    wlo: jak to jest dla przechodzacych z innej sieci ? Chodzi mi o tzw. \"reflex\" :P Czy odrazu od wejscia nowej promocji sa gratyfikacje dla przechodzacych ? Aha, jeszcze jedno. Proponowano mi jakas taryfe (ale juz nie wiem co bo sie pogubilem) za 55 pln brutto. W niej mam 30m + 30sms + przez 15 miesiecy 30 pln/msc. t610 100pln w tej promo. Hmm, 55pln to nie 36.6pln kurcze i nie wiem czy sie szarpac na taka propozycje ?
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-05-05 16:40
    *krs: no jak na regonowca to duzo nie dzwonisz ;) standardowe promocje radze obejrzec na stronach www (nie ma tam promo z przechodzeniem z innej sieci - do tego najlepiej zadzwonic na BOK). te promocje sa rozdzielne (albo standardowa albo dla przechodzacych z 50% abo). za 55brutto to jest plus60 (ale dolicz jeszcze 5zl netto za clip ;) wiec 61zl brutto. moim zdaniem najlepiej byloby zaczekac na pojawienie sie oferty dla przechodzacych z taryfami efekt+. potrwa to pare dni.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-05-05 17:01
    *krs: promocji "kameleon" (dla przechodzacych) jeszcze nie ma w efekt+. to info z BOKu. a co do warunkow w kameleonie z taryfami plus to i tak jest to rozwiazanoie indywidualne. w salonie zajrza Ci w umowe z innym i popatrza w rachunki i wg. tego zaproponuja cos albo w ogole Cie oleja (jest tez teoretycznie taka mozliwosc). musze przyznac ze wlasnie po raz 1szy od dlugiego czasu zadzwonilem na BOK i pani byla bardzo mila i pomocna.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-05-05 17:10
    krs - nie wiem dokładnie, ale zawsze było tak, że jeśli oferowali nową taryfę, wkrótce pojawiała się oferta dla "zdradzających" :-) Oferowali Ci pewnie Plus60, ale jak widzę, bardziej zależy Ci na telefonie i niskim abonamencie niż na możliwości taniego dzwonienia... Wg mnie jeśli będziesz nowym klientem Plusa i masz regon, weź ten Efekt 30 (o ile mają już ofertę dla "zdrajców" :-)). Jest to korzystniesze mimo wszystko. Za 42,70 masz min. 23,5 minuty taktowanej 1/1 a jeśli dopłacisz 1,22 zł jeszcze więcej dzwoniąc ze strefy. To dobra oferta dla nowego abonenta - nawet bardzo dobra.
    0
  • Users Avatars Mini
    krs pisze: 2004-05-05 17:42
    Aha, czyli efekt30 + 1/1 = 42.7 Do tego fon T610 za 180 pln (grr) i calkiem niezla propozycja. To do tego jeszcze 1.22 (w sumie 44pln) i mam strefe z wybranym numerem po 0.37pln w lokalu. Nie wiem tylko czy za kazdy numer bedzie trzeba placic dodatkowe pieniadze. Bo z 36.6pln zaraz urosnie mi f-a na 50 pln :(
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-05-05 17:50
    krs - strefa to strefa a wybrany numer to wybrany numer...
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-05-05 17:57
    *krs: strefa to nie do wybranego numeru ale na wszystkie nr stacjonarne i plusa jesli TY pozostajesz w obrebie strefy (czesto jest to po prsotu zasieg 1 nadajnika - w duzych miastach roznie bywa - ludzie pisali ze np. krakow 1/3 miasta czyli sporo;)
    0
  • Users Avatars Mini
    krs pisze: 2004-05-05 17:58
    ...kurcze, tylko ciewake czy jest CLIP w najnizszej efekt 30 ? Z ta strefa to pomylilem, faktycznie.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-05-05 18:13
    oj *krs: poczytaj najpierw inne komentarze a potem pytaj: clip jest bezplatny we wszystkich efektach+
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-05-05 20:30
    issa: ty tak na simplusa nie psiocz :P bo wbrew pozorom to nadal jest lepsza oferta niz heyah, ze wzgledu na istnienie normalnej obslugi posprzedaznej.z heyahem jest tak, ze mi do sklepu (Plus) przychodza ludzie z tamtymi kartami i pytaniami, bo nawet punkty ery nie udzielaja odpowiedzi
    0
  • Users Avatars Mini
    krs pisze: 2004-05-05 20:30
    Tak, to prawda. Ide na latwizne. Poczytam i pozniej popytam. Dzieki.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-05 20:34
    ***titq - mam dla Ciebie małe pytanie. Zaznacz tylko właściwą odpowiedź. Oto pytanie - Ile zestawów startowych Simplus bez telefonu sprzedałeś od 13 marca (data startu Heyah) a) od 1 do 3 b) od 3 do 6 c) od 6 do 9 d) ani jednego ;-) To tak w ramach żartów , ale mógłbyś na serio napisać coś na ten temat , o ile spadła sprzedaż Simplusów , bo raczej nie sądzę by wzrosła ;-) Świadomie pominąłem opcję e) więcej niż 10 , czyli 11 , bo to niemożliwe ;-))) Aha , jeszcze jedno - nie dowołuję wypowiedzianych wyżej słów , jeśli będzie 1/1 wewnątzr sieci w Simplusie. To tyle :-))))
    0
  • Users Avatars Mini
    krs pisze: 2004-05-05 22:07
    issa: wszystko co nowe ze swietna reklama bedzie sie na poczatku sprzedawac. Mi heyah kojarzy sie z pakietem dla ubogich. Powycinane wsio oby tylko bylo tanie. Dobrze, ze chociaz sms zachowali :P Nie chcialem nikogo obrazic, w mojej rodzinie tez maja heyah, wiec looz.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-05 22:11
    ***titq - dziękuję za odpowedź he,he,he lub w zasadzie jej brak. Jest bardzo wymowny. ;-) Pozdrawiam serdecznie :-) Ps. Obsługa posprzedażna - tu zgoda. I tylko tu.... :-)))))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-05 22:19
    Oczywiście , nie ma co gloryfikować Heyah i wysławiać jej pod niebiosa. Jak każdy produkt ma swoje Plusy ;-) i minusy. IdK też jest poważnie okrojona. Dla każdego coś miłego :-) Pewnie , że jak już sprzedadzą 7 milionów aktywacji to im sprzedaż oklapnie ;-) . No i już po mnie....
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-05-05 22:50
    *krs: ja tez mam podobna opinie o heyah, choc nareszcie ktos ze znajomych przyslal info ze zmienil na HH. 2 kolezanki. i kolega sie zastanawia ;) ale kolega na pewnoi zostawia jednego sim+ a z kolezanek mysle ze 1 szybko wroci (o ile bedzie miala dostep do wiedzy...) bo jej chlopak ma apteke wiec efekt+ jak znalazl. powiem jej, niech pomysli :) to nie boli.
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-05-05 23:12
    issa: niestety ale o 18.34 to jestem w drodze na busa do domu:) a teraz odpowiedz, oczywiscie ze spadla, ale teraz juz zaczyna wzrastac. w ciagu 2 tygodni po wprowadzeniu heyah sprzedalem moze ze 2 startery, w tej chwili jeden dziennie czyli tyle co przed wprowadzeniem heyah. byc moze to prawda, ze heyah sie sprzedalo w liczbie 500tys czy nawet jak niektore plotki glosza 1mln szt. ale nadal podtrzymuje opinie ze jesli glownym argumentem sprzedazowym ma byc 1/1 od poczatku to jest to mocno watpliwy argument
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-05-05 23:28
    hmm, a poza ty, heyah to jednorazowka? bo ani w cenniku ani w regulaminie niema ani slowa o postepowaniu w przypadku kradziezy/zagubienia/blokady karty...
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-05-06 01:56
    No w łaśnie - **titq na grupie dyskusyjnej był poruszony ten wątek i okazuje się,że na razie nie ma możliwości wymiany karty wrazie kradzieży lub zgubienia.Nie wiem tylko co z wymianą w przypadku gdy sim jest wadliwy.W boku heyah sie do tego nie przyznają,jakiś koleś pisał,że dopiero po 10 mailu mu jednoznacznie napisali,że nie ma możliwości wymiany.Także "hejaki" - dbajcie i pilnujcie swoich kart ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-06 13:50
    Yo ;-) ***titq - dzięki za odpowiedź. Uważam Cię za wiarygodną osobę , więc nie jest tak źle z Simplusem jednak. Poza tym , paragraf 10 regulaminu świadczenia usług Heyah , mówi , że w kwestaiach nie regulowanych niniejszym regulaminem , ma zastosowanie regulamin świadczenia usług PTC . Może w takim razie taka możlwiość istnieje , jeśli zawarta jest taka opcja w regulaminie PTC. Z drugiej strony jednak gdzie miałoby się odebrać duplikat takiej karty ? Przecież nie w salonie Ery , pocztą raczej też nie wyślą... Ta sprawa jest niejasna , z większym wskazaniem jednak na brak możłiwości otrzymania kopii. Tu masz rację. Poza tym i tak i tak , w "normalnych" pre-paidach mimo iż oficjalnie bez wątpliwości taka możliwość istnieje , czasami pozostaje tylko na papierze. Pisano o tym na Golu. No i trudno mi sobie wyobrazić kogoś proszącego o duplikat karty pre-paid i płacącego za to 30 albo 60 zł. Lepiej już kupić nowy Starter- więcej na koncie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-05-06 14:34
    *issa: przeciez ludzie latami wiewaja swoje sim+ taktaki i popy i czasem wazzniejsze jest zachowanie nr niz pare zl.
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-05-06 16:39
    w zwiazku z permanentnymi awariami systemow jestem dzis zly i nie bede nic pisac :)
    0
  • Users Avatars Mini
    dawid.kulik pisze: 2004-05-08 15:24
    całkiem przystepnie ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    trutu pisze: 2004-05-13 02:46
    Ufff, przeczytałem wszystko!
    0
  • Users Avatars Mini
    iorel9 pisze: 2004-05-16 03:24
    1/1? Cos mi tu smierdzi...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: