Energis lokalny, ale droższy i bardziej skomplikowany od TP

Newsy
Opinie: 14

Energis Polska udostępnił swoim klientom biznesowym możliwość realizowania połączeń lokalnych z wykorzystaniem własnej sieci. Pierwsze w Polsce alternatywne, lokalne połączenia telefoniczne dla abonentów TP realizowane będą przez specjalnie przygotowaną platformę dostępową Energis.

Wszystkie połączenia lokalne w sieci Energis taryfikowane są z sekundową dokładnością, a minuta połączenia w godzinach szczytu kosztuje 15 groszy netto. Za rozpoczęcie połączenia Energis nie pobiera dodatkowych opłat. W sieci TP w planie standardowym połączenie lokalne kosztuje 0,35 zł brutto / 3 min.

Klienci, którzy zdecydują się na korzystanie z nowej usługi, po połączeniu się z numerem dostępowym 0-800 900 800, usłyszą ciągły sygnał gotowości do realizacji usługi. Po wybraniu numeru lokalnego poprzedzonego numerem kierunkowym strefy numeracyjnej (np.:0 22 575 0100) Energis zrealizuje połączenie. 
Połączenia z numerem dostepowym z własnej puli numeracyjnej Energis, są bezpłatne dla abonentów TP. Centrala Energis zidentyfikuje dzwoniącego i pozwoli na realizację połączenia tylko klientom Energis.

Opinie:

Opinie archiwalne (14):

Komentuj

Komentarze / 14

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Maciej D. pisze: 2004-09-30 18:28
    jeśli jest droższy to po co z niego kożystać ?!
    0
  • Users Avatars Mini
    zbiggy pisze: 2004-09-30 18:32
    zwróćcie uwagę, że w Eenergisie jest 15 gr netto (ponad 18 brutto) a w TP 35 gr. brutto (29 gr netto) a więc w TP jest 2x taniej!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    jamezkk pisze: 2004-09-30 18:42
    niekoniecznie taniej zbiggy - 15 gr. jest za minutę, a nie za 3 jak w tepsie :-) A co do samej oferty... jak w temacie :-) "droższy i bardziej skomplikowany od TP" Pozdruffka 4 all :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    tomacisz pisze: 2004-09-30 19:21
    Przy połaczeniu 1 minutowym jest super (gdyby nie te wybieranie dlugiej osiemsetki) - 15 groszy zamiast 29 w TP, przy dwuminutowym już jest prawie tak samo - 30 wobec 29. Potem do 3 minuty tylko gorzej i jeszcze ten numer dostepowy. Po trzeciej drugi impuls w TP - 58 groszy, a w E. nieco ponad 45, przed 6 minutą w TP nadal 58 a w E. blisko 90. Sciema !!! Jak abonent rozmawia krotko jest OK. Jak długo róznie bywa - nikt ze stoperem w reku nie gada i nie powie - sorki ale musze kończyc bo mija druga minuta i nie zaoszczedzam. Generalnie żadna rewela.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-09-30 19:43
    Wlasnie klienci biznesowi na lokalne czesto dzwonia krotko do 2 minut i oferta ta jest dla nich skierowana. Wedlug mnie bardzo dobra, ale to wylaczenie moje skrome zdanie. Choc cena po 3 minutach wychodzi jak w planie sekundowym tp, to energis postapil inaczej zamiast oplaty za rozpoczecie polaczenia zazyczyl sobie wiecej za polaczenie. A ciekawostka jest to, ze nie jestem klientem energisu i wybralem ten nr 0800900800 i potem nr lokalny wraz z kierunkowym i udalo mi sie nawiazac polaczenie. Ciekawe kto mi za to naliczy oplaty??!?!?! W koncu ze strony tp polacznie z 0800.... jest bezplatne :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-09-30 19:51
    Przy długich połączeniach miałoby to sens i rzeczywiście było korzystne,albo gdyby opłata za rozpoczęcie była mniejsza.
    0
  • Users Avatars Mini
    M.S. pisze: 2004-09-30 20:04
    fakt, można się dodzwonić nie będąc klientem :) nawet na komórkę (+), jako identyfokacja przychodzi właściwy numer telefonu z którego dzwonimy! Ciekawe jak za to zapłacimy ;P
    0
  • Users Avatars Mini
    Gucio pisze: 2004-09-30 20:22
    Nie ma co się cieszyc w koncu zablokują :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    RakS pisze: 2004-09-30 20:24
    mozna ale chyba z 5 razy, pozniej wlacza sie komunikat energisu
    0
  • Users Avatars Mini
    miczu pisze: 2004-09-30 20:44
    eee lipa to jest i tyleee !!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ja pisze: 2004-09-30 22:26
    pierwsze koty za ploty. to dobry znak. dodatkowo energis ma udostepniac uslugi dsl w 2005 roku. brawo energis! widac, ze firma sie rozwija.
    0
  • Users Avatars Mini
    wandik pisze: 2004-10-01 01:28
    Czemu tak drogo?? I czemu tak to pokomlikowane?
    0
  • Users Avatars Mini
    EMKA pisze: 2004-10-03 03:04
    Z sieci Dialog po wybraniu 0-800 900 800 słyszymy: "Nie ma takiego numeru" :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-10-11 00:42
    Zamiast prawdziwej konkurencji łatwej i prostej to odrazu, trudniej i drożej, no nie tędy droga! Eghh :/
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: