Era Premia świętuje 9 urodziny sieci

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 73

Regulamin akcji "9 urodziny Era w programie Era Premia"

Przyznawanie dodatkowych pakietów minut lub upustów z okazji 9 urodzin sieci Era jest akcją promocyjną skierowaną do uczestników programu Era Premia. Udział w akcji nie rodzi po stronie Uczestnika jakichkolwiek obciążeń finansowych lub prawnych.

§ 1

Uczestnik Era Premia z okazji urodzin sieci Era może otrzymać dodatkowy pakiet bezpłatnych minut, zwany dalej "Pakietem Urodzinowym" lub jednorazowy upust od abonamentu, zwany dalej "Upustem Urodzinowym", w zależności taryfy, z jakiej korzysta w okresie przyznawania Pakietów Urodzinowych oraz Upustów Urodzinowych.

§ 2
Pakiet Urodzinowy

2.1 Pakiet Urodzinowy to pakiet dodatkowych bezpłatnych minut uzależniony od stażu klienta w sieci Era i liczby minut wliczonych w abonament cennikowy.

2.2 Pakiet Urodzinowy wynosi od 10 do 80 procent standardowego pakietu minut obowiązującego zgodnie z cennikiem dla taryfy Uczestnika Era Premia.

2.3 Pakiet Urodzinowy będzie naliczany od pakietu minut obowiązującego w taryfie przypisanej do danego numeru telefonu w dniu Urodzin sieci Era, a więc 16.09.2005 r.

2.4 Pakiety Urodzinowe będą przyznawane w Cyklach Rozliczeniowych rozpoczynających się w miesiącu październiku, a więc w okresie od 2.10.2005 do 28.10.2005 włącznie.

2.5 Rozliczenie Pakietu Urodzinowego pojawi się na fakturze podsumowującej cykl w ramach, którego obowiązywać będzie Pakiet, pod pozycją "Pakiet promocyjnych minut".

2.6 Z Pakietu Urodzinowego mogą skorzystać Abonenci sieci Era, którzy:
są Uczestnikami programu Era Premia,

w okresie od 16.08.2004 do 06.09.2005 włącznie odpowiedzą na SMS z ofertą Pakietu Urodzinowego wysyłając SMS o treści TAK na numer 6888 (opłata zgodna z taryfą klienta)

których staż w sieci Era w dniu 16.09.2005 r. wynosi co najmniej jeden rok

w dniu 16.09.2005 r. korzystają z taryf Nowa Era Moja, Nowa Era Biznes, Jedyna, Era Komfort, Era Nowy Komfort, Era Komfort Biznes (z wyłączeniem taryfy Komfort Biznes Kontakt 60), Era Classic oraz Era Classic Partner,

w okresie od 16.08.2005 do 30.10.2005 włącznie posiadają aktywną kartę SIM umożliwiającą wykonywanie połączeń wychodzących oraz którzy do dnia 30.10.2005 nie wypowiedzą umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych.

2.7 Procentowa wysokość Pakietu Urodzinowego uzależniona jest od stażu klienta w sieci Era według stanu na dzień 16.09.2005. Staż Abonenta w sieci zależy od daty aktywacji numeru telefonu, na który został wysłany SMS z propozycją dodatkowego pakietu minut.

Staż w sieci Era w dn. 16.09.2005  Procentowa wysokość pakietu minut
powyżej 1 roku 10%
powyżej 2 lat 20%
powyżej 3 lat 30%
powyżej 4 lat 40%
powyżej 5 lat 50%
powyżej 6 lat 60%
powyżej 7 lat 70%
powyżej 8 lat 80%

2.8 Bezpłatne minuty w ramach Pakietu Urodzinowego:

  • dla taryf Nowa Era Moja, Nowa Era Biznes dotyczą płatnych połączeń krajowych do wszystkich operatorów i połączeń z Numerami Informacyjnymi niezależnie od pory dnia, z wyłączeniem połączeń numerami: 602 950 000, 602 951 000 (przeniesienie połączenia do Poczty głosowej), 602 913, Numerami Premium, Numerami bezpłatnymi, połączeń typu faks i dane (w tym także połączeń z numerami +48 604 01 01 01, +48 604 02 02 02), przekierowań,

  • dla taryf Jedyna, Era Komfort, Era Nowy Komfort, Era Komfort 80, Era Classic, Era Classic Bis oraz Komfort Biznes dotyczą płatnych połączeń krajowych do wszystkich operatorów i połączeń z Numerami Informacyjnymi niezależnie od pory dnia, z wyłączeniem połączeń numerami: 602 963, 602 908, 602 950 000, 602 951 000 (przeniesienie połączenia do Poczty głosowej), Numerami Premium, Numerami bezpłatnymi, przekierowań.

2.9 Bezpłatne minuty w ramach Pakietu Urodzinowego są wymienne na bezpłatne SMS-y na zasadzie 1 minuta połączenia = 4 wiadomości SMS. Bezpłatne SMS-y nie dotyczą:

  • SMS-ów specjalnych,

  • SMS-ów wysłanych w usłudze SIMextra,

  • SMS-ów międzynarodowych

  • SMS-ów głosowych.

2.10 Bezpłatne minuty i Bezpłatne SMS-y w ramach Pakietu Urodzinowego można wykorzystać w ciągu 2 cykli rozliczeniowych, gdyż niewykorzystane w danym cyklu rozliczeniowym przechodzą na następny cykl rozliczeniowy i są rozliczane zgodnie z Naliczaniem standardowym lub posiadaną usługą Naliczania.

2.11 Bezpłatne minuty z Pakietu Urodzinowego wykorzystywane są po pakietach "Bezpłatnych Minut" dostępnych w Abonamencie i Minutach Ekstra.

2.12 W przypadku cesji praw z umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, staż w sieci jest liczony od daty ostatniej cesji.

2.13 Otrzymanie Pakietu Urodzinowego zostanie potwierdzone wiadomością SMS oraz pisemnie listem załączonym do faktury poprzedzającej cykl, w ramach którego zostanie przyznany pakiet.

§ 3
Upust Urodzinowy

3.1 Upust Urodzinowy to jednorazowe obniżenie wartości faktury w wysokości od 5 do 40 procent opłaty abonamentowej zgodnej z cennikiem.

3.2 Upust Urodzinowy będzie naliczany od wysokości opłaty abonamentowej w taryfie przypisanej do danego numeru telefonu w dniu Urodzin sieci Era, a więc 16.09.2005 r.. 3.3 "Upust Urodzinowy" będzie uwzględniony na fakturze wystawionej w okresie od 02.10.2005 do 28.10.2005. Kwota upustu pojawi się na fakturze w pozycji Rabaty - Upust Era Premia na 9 urodziny Era.

3.4 Z Upustu Urodzinowego mogą skorzystać Abonenci sieci Era, którzy:
są Uczestnikami programu Era Premia,

w okresie od 16.08.2004 do 06.09.2005 włącznie odpowiedzą na SMS z ofertą Upustu Urodzinowego wysyłając SMS o treści TAK na numer 6888 (opłata zgodna z taryfą klienta)

których staż w sieci Era w dniu 16.09.2005 r. wynosi co najmniej jeden rok,

w dniu 16.09.2005 r. korzystają z taryf Era Moja, Era Biznes, Moja Super, Jeden-Dwa, Halo, Biała, Po Prostu, Błekitna, Granatowa, VIP, TakaJakTy, Halo Biznes, Biała Biznes, Po Prostu Biznes, Błękitna Biznes, Granatowa Biznes, VIP Biznes, Komfort Biznes Kontakt 60,

w okresie od 16.08.2005 do 30.10.2005 włącznie posiadają aktywną kartę SIM umożliwiającą wykonywanie połączeń wychodzących oraz którzy do dnia 30.10.2005 nie wypowiedzą umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych.

3.5. Procentowa wysokość "Upustu Urodzinowego" uzależniona jest od stażu klienta w sieci według stanu na dzień 16.09.2005. Staż Abonenta w sieci zależy od daty aktywacji numeru telefonu, na który został wysłany SMS z propozycją upustu od abonamentu.

Staż w sieci Era w dn. 16.09.2005 Procentowa wysokość upustu
powyżej 1 roku 5%
powyżej 2 lat 10%
powyżej 3 lat 15%
powyżej 4 lat 20%
powyżej 5 lat 25%
powyżej 6 lat 30%
powyżej 7 lat 35%
powyżej 8 lat 40%

3.6. W przypadku cesji praw z umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, staż w sieci jest liczony od daty ostatniej cesji.

3.7. Otrzymanie Upustu Urodzinowego zostanie potwierdzone pisemnie listem załączonym do faktury, od której przyznany zostanie Upust Urodzinowy.

§ 4

Niniejszy regulamin dostępny jest na stronie www.era.pl oraz w każdym Salonie i Sklepie firmowym sieci Era.

Opinie:

Opinie archiwalne (73):

Komentuj

Komentarze / 73

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Maniaczka pisze: 2005-08-24 00:01
    No jak mi miło, cieszę się, że coś mi skapnie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Lysy_com pisze: 2005-08-24 00:37
    Za kilka dni nowe taryfy Orange, zmienią rynek gsm w Polsce......odliczajcie
    0
  • Users Avatars Mini
    corner pisze: 2005-08-24 00:44
    Nie przesadzajcie z tymi zmianami. Nie oczekujcie zbyt wiele...
    0
  • Users Avatars Mini
    Swietlu pisze: 2005-08-24 00:48
    Na prawde za kilka dni juz bedzie Orange i nowe taryfy? Skad info o nowych taryfach?
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzysiek pisze: 2005-08-24 01:03
    premia to syf, w czasie w którym uzbierałem pnktów na dołądowanie za 50zł w idei w proficie miałbym już conajmniej 110zł:/
    0
  • Users Avatars Mini
    Tom pisze: 2005-08-24 01:08
    kurcze jak ja bym chciał zobaczyć miny tych co się rozczeują ofertą orange/idea :]
    0
  • Users Avatars Mini
    tompoloz pisze: 2005-08-24 01:11
    Rozczarować można się pozytywnie i negatywnie. Ja na za wiele nie liczę. W razie czego mam 2 karty. Na pewno zmieni się na lepsze i nie będzie gorzej, bo żaden inny op nie da mi w Orange tańszych połączeń od 30gr/min, a dzwonię na razie tylko do Orange poza nielicznymi wyjątkami.
    0
  • Users Avatars Mini
    damga pisze: 2005-08-24 02:28
    ****Tomek_19 - ja wewnatrz jeszcze Idei dzwonie ponize 10 gr za minute korzystajac z ogolnie dostepnych ofert i promocji
    0
  • Users Avatars Mini
    tompoloz pisze: 2005-08-24 02:45
    ***damga*** ja tylko napisałem standardową cenę, bo w rzeczywistości też mam taniej :D
    0
  • Users Avatars Mini
    x_chlopak pisze: 2005-08-24 02:58
    cos juz wiadomo o taryfach idei/orange?czy tylko bajki sobie opowiadacie?
    0
  • Users Avatars Mini
    er pisze: 2005-08-24 03:15
    Era to straszne dziadostow. Nie dba do klienta i jest widoczne coraz bardziej bazarowe cwaniactwo. Szkoda że bogusław odpusicł. TONSOPF
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-08-24 06:53
    doprawdy "szarpli się" z tymi minutami, że nie są TYLKO wewnątrz sieci :) a znając moje szczęście i moje nic nie znaczące "tylko" 5 lat stażu na jednym z numerów to guzik dostanę. Ostatnio dostałem od nich za to smsa żebym koniecznie przeszedł na "komfort" i że mi się to strasznie opłaci i że napiszą mi dlaczego z najbliższą fakturą. O tym że przedłuży mi to umowę o pół roku - narazie nie wspomnieli ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-08-24 06:55
    aaa... i że wtedy straciłbym 30 minut wynikające z aneksu to też "zapomnieli" poinformować. Ciekawe ile osób straci minuty otrzymane za podpisanie aneksu dzięki owemu bezinteresownemu sms-owi ? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    delong pisze: 2005-08-24 09:35
    a staż w prepaidzie nie jest stażem???? :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy pisze: 2005-08-24 09:40
    Grzegorz Z. minuty z aneksu ci zostają...
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-08-24 09:57
    mnie era wnerwiła jak zmienili stokrotkę na era premia i mi skasowali wszystkie punkty i potem beszczelnie odpowiadali ze mówili ze trzeba cos tam wysłać a nie dostałem żadnego info, a mogli wszystkim przenieść te punkty bez kombinowania. Teraz to samo musisz wiedzieć że trzeba wysłać jakiegoś smsa bo inagej g..no dostaniesz. No ale "uczciwe zasady"są tylko w heyah :)
    0
  • Users Avatars Mini
    bonus pisze: 2005-08-24 10:07
    Era w ogole nie dba o klienta, jestem w niej 9 lat, place rachunki 200-300zl a ci nie mieli dla mnie nawet ciekawej oferty na przedluzenie tylko zadzwonili i zaproponowali zwykle taryfy, bez wymiany karty, w listopadzie BYE BYE :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ryz pisze: 2005-08-24 10:29
    Żaden z operatorów nie dba o starych klientów. Ludzie piszą, żę jak wejdzie Orange będzie lepiej.Nie chce mi się w tow wierzyć.Prędzej bym postawił na Netie, że to ona coś zmieni.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-08-24 11:46
    No to ładnie... Pozytywne zjawisko ;-) Może w ślad za Erą pójdzie mój operator? Kiedyś dostałem jakieś minuty czy coś z okazji świętowania rocznicy sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    Karol pisze: 2005-08-24 12:29
    bonus: jeśli Cię źle traktują to po jakiego grzyba z nimi tyle czasu jesteś? Ja byłem dwa lata i podziękowałem - teraz jestem w Plusie w NP85 i jestem bardzo zadowolony bo mam minut od cholery więc nie narzekaj tylko im podziękuj i kropka. Dziwi mnie, że ktoś przez 9 lat siedzi w dziadoskiej firmie, na którą sam narzeka...
    0
  • Users Avatars Mini
    lowerboj pisze: 2005-08-24 12:29
    I tak powinno być u każdego operatora. A nie jest niestety. Sympatyczny gest, pozbawi Ere sporo kasy, ale dla abonentów bardzo miły. Dla takichakcji warto siedzieć w jednej sieci całe życie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-08-24 12:32
    Krzysiek*** to wypie.....laj do idei
    0
  • Users Avatars Mini
    Topra pisze: 2005-08-24 13:40
    Przy przejsciu na komfort zostawiaja Ci minuty z aneksu ale zabieraja Ci np 50% znizke na abonament. Przynajmniej mi tak powiedzieli, jak chcialem przejsc na nowy classic w erze. A to mi sie bardzo nie oplacalo wiec zostalem na Nowej Mojej i wszedlem na 80 :) Nie ukrywam, ze jest to bardzo przykre ze jestes w sieci 5 lat, splaciles telefon, koszty aktywacji dales zarobic i nie mozesz nawet wejsc w nowe abonamenty dla ludzi prosto z ulicy :(
    0
  • Users Avatars Mini
    vuyt pisze: 2005-08-24 13:53
    tak psioczycie na ere,ile to lat was grabi i takie zle oferty na aneks oferuje,to po prostu zmiencie siec albo zmigrujcie na taktaka a potem znowu do abonamentu jako nowy-stary klient,proste?taki plus nie oferuje takiego udogodnienia jako ostatni juz na polu bitwy opow,i tu dopiero mozna psioczyc :)mam nadzieje,ze sie to wkrotce zmieni...
    0
  • Users Avatars Mini
    wuj sam pisze: 2005-08-24 14:45
    ***topra*** niestety tak jest u każdego operatora, sici zabiegają o nowych klientów wiec ci z reguły mają lepsze wrunki od starych. Ale takie nniusy jak ten zmieniają troche pogląd, warto jednak siedzieć w jednej sieci i nie skakać po operatorach
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-08-24 15:02
    Era ma dziwną politykę utrzymaniową (inni zresztą też). Moja żona po 6 latach na abonamencie (w tym tylko raz wymieniła telefon) przeszła na kartę. Chciała zostać, ale oferta utrzymaniowa była tragiczna. Teraz po 8 miesiącach w Tak-Taku, gdzie ma taniej niż wtych ofertach utrzymaniowych bez telefonu, dostaje smsa z zaproszeniem do przejscia na abonament z telefonem za 1zł. Jak była w abo, to nawet oferta bez telefonu była tragiczna, a teraz proszę, przypomnieli sobie i nawet aparat chcą dawać. Szkoda że tak późno ktoś wpadł na to żeby klienta utrzymywać.
    0
  • Users Avatars Mini
    Wafel pisze: 2005-08-24 15:54
    Ale dziadostwo. Era powinna zmienić przede wszystkim naliczanie bezpłatnych-tzn wchodzących w skład pakietu minut ( CYTAT:". Bezpłatne minuty i SMS-y są rozliczane według kolejności zarejestrowania w systemie naliczającym opłaty") a nie mamić klientów wątpliwej jakości promocjami
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2005-08-24 15:58
    najpierw pisza tak :"""Udział w akcji nie rodzi po stronie Uczestnika jakichkolwiek obciążeń finansowych lub prawnych""" A POTEM PISZA TAK """w okresie od 16.08.2004 do 06.09.2005 włącznie odpowiedzą na SMS z ofertą Pakietu Urodzinowego wysyłając SMS o treści TAK na numer 6888 (opłata zgodna z taryfą klienta). No to jak w końcu jest bez obciażeń finansowych i prawnych czy za 8 złotych netto? W sumie ok - lepsze to niz nic ale kilka osób moze się nadziac i wysłac smsa za 8 zł a dostana np 20% z 40 minut czyli 8 minut za 8 zł natto czyli minutka wyjdzie im po 1,22 PLN.
    0
  • Users Avatars Mini
    Greg pisze: 2005-08-24 16:03
    Ch*j, miałem 2 lata telefon w Erze abonamentowej. Nie gadałem dużo. Po 2 latach mogłem sobie wybrać z "ogromnej oferty" tylko zdrapkę TAK-SRAKA za 50 zł. Totalna chejnia w porównaniu z Ideą czy nawet Plusem. Tu się przynajmniej dostaje regularnie jakieś nagrody.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-08-24 16:18
    siwy - nie, nie zostaną już jakiś czas temu się pytałem. tylko numer promocyjny by został.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-08-24 16:21
    hansen - numery zaczynające się na 6 nie kosztują więcej niż zwykły sms. tyle kosztowałby numer 7888.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-08-24 16:22
    topra - na classic tak. Ale mi ma się bardziej opłacać przejście na komfort a wtedy minutki idą w cholerę ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-08-24 16:26
    a tak w ogóle to dostałem owego smsa godzinę temu. Tyle że wg nich jak aktywowałem numer we sierpniu 2000 roku to "jestem z nimi ponad 3 lata". Pewnie jakbym miał większą "średnią generowania przychodu" to owszem "byłbym wtedy z nimi ponad 5 lat". Nie ma to jak te ich "proste, uczciwe zasady"
    0
  • Users Avatars Mini
    rektor pisze: 2005-08-24 16:31
    ***Grzegorz Z.*** pewnie jakaś pomyłka, każdemu sie zdażają. Wyjasnij to z nimi, nie wierze, żeby Erze chiało sie robić takie numery
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-08-24 16:55
    jasne. może to też jest wkalkulowane że zadzwonię do konsultanta "premii" grzecznie czekając parę minut (za minutę połączenia wtedy też "stawka wg cennika") a on mnie odeśle do 602900 bo "nie widzi tych danych". Dziękuję serdecznie za ich łaskawe prezenty. Wolę się trzymać tego, co jest w umowie.
    0
  • Users Avatars Mini
    rokwrok pisze: 2005-08-24 18:49
    **Grzegorz Z.*** Widze nie masz najlepszego o Erze mniemania. To konkretnie do Ery zarzuty czy raczej fatalistyczne podejście do wszystkich operatorów w Polsce? osobiście mam bardzo dobre z biurem obsługi w Erze doświadczenia i nigdy nie zauważyłem, żeby mnie próbowali jakos oszukać. Troche więcej optymizmu w życiu chłopie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Darkman pisze: 2005-08-24 18:50
    Co Wy piep****cie? Mając taryfę Moja 40 pod koniec umowy zostałem zakfalifikowany do 1-szej grupy klientów, dzięki czemu mogłem kupić każdy telefon za 30% ceny. Mając taryfę Moja 140 VIP dzwoniłem po stawkach o których piszecie na początku, płacąc jednocześnie abo jak za Moja 40. Czym tu się podniecacie? Takie warunki miałem rok temu a Wy piszecie o spodziewanych "dobrodziejstwach" Orange. Trzeba najpierw zacząć czytać co się podpisuje i umieć wynegocjować swoje warunki. W przeciwnym wypadku nawet Orange Was orżnie jak będzie tylko chciał. I nieważne jak ta francuska sieć się będzie nazywać to i tak będzie miała najgorszą platformę w Polsce. Jedno co potrafi Jedna Idea to obiecywać, że coś wprowadzi. I na obiecywaniu się kończy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-08-24 19:41
    trochę realistycznego podejścia do życia, chłopie. To że tobie nigdy nie wybili szyby w samochodzie, nie znaczy że wybijanie szyb to jakaś fatalistyczna mrzonka.
    0
  • Users Avatars Mini
    Maniaczka pisze: 2005-08-25 01:29
    Ok. mozna się czepiać ery, ale i tak wiele się zmieniło na lepsze. Uważam, że Premia jest ok, jak uzbierałam sobie punkty (2000), mogłam zamienić je na rozmowy za 1grosz z moim ukochanym :) Jak na razie era mi nie podpadła, nawet z ofertą przedłużeniową się spisali, biorąc pod uwagę stosunkowo niskie rachunki, jakie naliczam...
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy pisze: 2005-08-25 01:51
    Grzegorz Z - Coś tu chyba jest namieszane, zadzwoń jeszcze raz, bo jest zupełnie odwrotnie: minuty zostają, tracisz ewentualny upust i nr zniżkowe- z wyjątkiem nr za punkty z premii (dotyczy komfortów i classiców)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-08-25 02:27
    ja tylko powtarzam to co mi powiedziano. Bo raczej warunków przejścia na nowe taryfy dla osób które podpisały aneks na minuty raczej w żadnych ulotkach się nigdzie nie znajdzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    lukaszk pisze: 2005-08-25 03:13
    Ładnie to wygląda, ale to jest tylko i wyłącznie prezent dla klientów indywidualnych i mikro firm, które posiadają MAXIMUM 4 aktywki. W przypadku gratisa na urodziny trzeba byc zarejestrowanym w ERA PREMIA, a tam przyjmują tylko do 4 aktywnych numerów. Widać że po całkiem zrąbanych planach taryfowych dla biznesu ponownie zapominają o tych płacących najwięcej.
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-08-25 07:54
    fajna sprawa, może plus wprowadziłby coś takiego?
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy pisze: 2005-08-25 09:23
    Nikt nie zapomina o firmach mających ponad 4 aktywne simy. Ci dostają upusty- od wysokości fv, od długości używania danej karty i od ilości simów.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-08-25 14:46
    mardall - wprowadzić? to siękojarzy z ofertą ;-) Plus, jak mówiłem już taką metodę promocji zastosował - zdaje się na 7. urodziny sieci. Nie trzeba było być uczestnikiem programu %Plus ;-) Ale trzeba było mieś uregulowane terminowo wszelkie zobowiązania. Już nie pamiętam, ale chyba od 10 minut w góre dawali w zależnści od stażu. I to bez wyrażania zgody czy czegoś - po prostu przyszedł esemes i przyznanym bonusie i już ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    lukaszk pisze: 2005-08-25 16:37
    Do użytkownika SIWY - Owszem upusty dostają ale tylko i wyłącznie jeżeli przechodzą od operatora do operatora albo kończą im się umowy na wszystkich telefonach w firmie tak aby nie uciekli do innego. W firmie posiadamy 28 aktywne telefony i za każdym razem jak dokupuje kolejny telefon to proponują warunki ogólne i nie ma możliwości żadnego upustu (ewentualnie zjadą z ceny z 149 do 99zł za aparat jak bardzo marudze) Gdybym chciał negocjować na każdy kolejny telefon odpowiednie warunki to musiałbym w znacznym stopniu zaniedbać moje dotychczasowe obowiązki. - cieżko się od nich wyciaga co kolwiek
    0
  • Users Avatars Mini
    Darkman pisze: 2005-08-25 18:49
    Grzegorz Z. - to jest realistyczne podejście właśnie, w przeciwieństwie do Twojego - pesymistycznego. 99% ludzi przychodzących do salonu nawet nie zadaje sobie trudu, żeby coś wynegocjować. A jak negocjują to cenę telefonu. Typowe polskie patrzenie przez pryzmat danej chwili. Druga sprawa, że klient kupujący dotowany aparat za 1pln i wybierający najtańszy abonament jest praktycznie niedochodowy. Płacisz najmniej a chcesz dostać najwięcej? Pora przestać oglądać bajki.
    0
  • Users Avatars Mini
    dealer Ery pisze: 2005-08-26 01:43
    Aż ręce opadają jak się czyta te wypowiedzi sfrustrowanych malkontentów narzekających na Erę !!! Ludzie !!! Era to nie Caritas, i jej podstawowym celem jest generowanie zysków, a nie rozdawanie darmowych telefonów, darmowych abonamentów i darmowych rozmów. KAŻDY operator w Polsce (i na świecie) ma wady i zalety, i KAŻDEMU zdarzają się pomyłki, lepsze i gorsze pomysły, złe oferty itd. I wypisywanie idiotycznych komentarzy, że Era jest do dupy jest wyrazem zakompleksienia ich autorów. To rynek ocenia jakość operatora, poprzez liczbę abonentów - a tych ma najwięcej właśnie Era.
    0
  • Users Avatars Mini
    Maniaczka pisze: 2005-08-26 02:00
    *dealer Ery: dobrze powiedziane :)
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-08-26 07:08
    wlo - piszesz o Plus Tobie, czyli dodatkowe minuty za staz w sieci, były dwie wartości zalezne od stazu (18 i 36 miesięcy) oraz od posiadanej taryfy, ale w nowych plusach tego nie ma...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-08-26 18:38
    nie ma... ale nie pisze o Plus Tobie - wiem co to bo korzystałem wiele lat - mówię o jednorazowym bonusie - podobnym jak teraz Era oferuje klientom.
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-08-27 07:56
    kumam, faktycznie coś takiego jednorazowego było....oby częściej
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasz_k pisze: 2005-08-27 18:16
    Do dealer Ery - Chciałbym zwrocic uwage na dwie odrebne w prawie telekomunikacyjnym rzeczy abonent - post-paid , użytkownik - pre-paid z tego co wiem to era ma wiecej tych drugich, a liczba abonentow nie wyroznia jej od innych operatorow. Jedynym na polskim rynku post-paid miernikiem atrakcyjnosci oferty sieci jest kwartalny przyrost liczby abonentow, bo to ze podpisalem umowe z jakas siecia rok temu nie znaczy ze nadal mam przekonanie ze ta oferta jest najlepsza.
    0
  • Users Avatars Mini
    Darkman pisze: 2005-08-27 19:35
    Do lukasz_k - to wytłumacz stosunek przyrostu liczby klientów w Idei do liczby klientów niezadowolonych z jakości usług. Czyżby taka sama nieświadomość kupujących jak w przypadku klientów Tepsy? Kłania się cytat z Misia: "chłop to u nas ciemny jest...." Jakość kosztuje. Poczułbyś to gdybyś miał np za granicą kartę TT i Sim+ czy POPa. Dwa zupełnie inne wymiary dzwonienia. Zdziwiłbyś się pewnie gdyby ktoś zrobił zestawienie ilu klientów świadomie podpisało umowę i przyszło do salonu kupić telefon wiedząc czego oczekują. Kabaret Mumio jest dobry, ale to tylko reklama a w życiu trzeba płacić mimo wszystko.
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasz_k pisze: 2005-08-28 01:13
    Byłem już w 3 sieciach telefonii komórkowej i nie odczuwałem różnicy w jakości usług w żadnej z nich. To co mną kierowało przy wyborze kolejnego operatora to aktualna oferta i ŚWIADOMIE podpisywałem umowę z tym co oferował najlepsze warunki. Prawdą jest że nie często się zdarza aby operator zaoferował coś EXTRA juz złapanym klientom, ale na przestrzeni dziejów telefonii GSM w Polsce każdemu z opów juz sie to zdarzyło. Nie wiem też na jakiej grupie abonentów operator mógłby badać czy są zadowoleni z jego usług. Gdyby zadzwonil do mnie jakis ankieter od operatora w momencie gdy jestem w pracy to jedynie bym sie zdenerwowal ze mi przeszkadza. Miernik zadowolenia z sieci mozna tez mierzyc tym czy klient przedluzyl umowe z opkiem, ale odpuscmy go sobie bo jak wiemy ludzie przedluzaja bo zmiana numerow nie wchodzi w gre. Dlatego jedynym znanym miernikiem zadowolenia z sieci jest dla mnie (podobnie jak dla akcjonariuszy usługodawców GSM) liczba nowo pozyskanych klientów.
    0
  • Users Avatars Mini
    dealer Ery pisze: 2005-08-28 02:18
    Do lukasz_k - Liczba nowo pozyskanych klientów jest jedynie miernikiem atrakcyjności bieżącej promocji u operatorów. Co ma tutaj do rzeczy zadowolenie klientów z usług sieci ??? Ktoś, kto podpisuje nową umowę w nowej sieci nie wie przecież, czy będzie z jej usług zadowolony. A swoją drogą cyba nie ma nic złego w tym, że Era ma wielu zadowolonyh użytkowników TakTaka ???
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasz_k pisze: 2005-08-28 03:03
    Zwracam honor mojemu przedmówcy, jeżeli tak stawiana jest sprawa to ok. Niemniej jednak nie byłbym sobą gdybym nie dał małej riposty:) W momencie gdy operatorzy świadczą niemalże analogiczne usługi o zbliżonej do siebie jakości jedyną rzeczą wyrózniającą je jest cena. Ja nie byłbym zadowolony z usług sieci wiedząc, że za nie przepłacam. Prawdziwa weryfikacja oceny sieci przez jej klientów przyjdzie gdy umożliwiona zostanie przenoszalność numerów MSISDN - ale to nie tak szybko i na pewno nie na takich warunkach jak bysmy brali nowy numer. Co do zadowolonych użytkowników tak-taka ciekaw jestem kiedy ERA wyłączy długo nie zasilane karty.
    0
  • Users Avatars Mini
    Darkman pisze: 2005-08-28 19:35
    do lukasz_k - proste porównanie jakośći świadczonych usług w poszczególnych sieciach: dzisiaj wysłałem sporo mmsów do znajomych we wszystkich sieciach. OCZYWIŚCIE jak można się było spodziewać wsządzie dochodziły natychmiastowo oprócz userów Orange PL. Dlaczego Era i Plus mogą mieć kilka numerów SMSC i nie mieć natłoków na łączach w przeciwieństwie do Idei? Wiadomo w Tepsie wszystko się robi najtańszym kosztem. Tak było i tak będzie zawsze bo właściciel Idei jest i był Francuzem. Ciekawe w jaki sposób abonenci Idei będą płacić za to, że ich "kochana" sieć używa logo ORANGE.
    0
  • Users Avatars Mini
    dealer Ery pisze: 2005-08-28 21:10
    Do lukasz_k - Era wyłącza nie zasilane karty TakTaka po 12 miesiącach. Takie są moje obserwacje (jestem dealerem Ery). W regulaminie powiedziane jest, że po miesiącu - dlaczego tak jest - nie wiem? Może po to, aby ludzi zachęcić do doładowywania kart i korzystania z telefonów (aby ukrócić wysyp komentarzy typu "a mi wyłączyli..." zaznaczam: widziałem wiele działających kart nie doładowywanych przez 12 miesięcy)
    0
  • Users Avatars Mini
    Darkman pisze: 2005-08-28 21:19
    Do dealer Ery - miałem w swoich rękach kilka kart nie doładowywanych dłużej niż 1 rok.
    0
  • Users Avatars Mini
    krejzi pisze: 2005-08-29 13:54
    jak urodziny to urodziny trzeba świętować i bawić a era pokazała że ma niezły gest i fajnie wrzuciła promocje okolicznościową :)
    0
  • Users Avatars Mini
    rudy rydz pisze: 2005-08-29 19:16
    Toż to 9 urodziny, już zacieram ręce na myśl o 10 :) Wtedy powinny być jeszcze lepsze bonusy. Mam nadzieje, ze i tym razem era sie spisze
    0
  • Users Avatars Mini
    Darkman pisze: 2005-08-29 21:42
    Na 10 urodziny to już może Ery nie będzie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-08-30 00:47
    dealer Ery - to, że jesteś dilerem (nic Ci nie ujmując) nie ma znaczenia dla Twoich obserwacji ;-) Jeden z dilerów Ery w moim mieście sprzedawał ludziom nowe komforty z obowiązkowym pakietem uniwersalnym ;-) Garniak, lakierki, wypasiony telefon... A idiota jakich mało ;-) Ciekaw jestem jak Era ludziom zrekompensuje te pomyłkę i w jaki sposób gość za to beknie. Nawet pójdę się zapytać jaką maja ofertę - ciekaw jestem czy ciągle jest przekonany o słuszności swojej interpretacji cennika - jego obserwacji ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Maniaczka pisze: 2005-08-30 00:52
    *wlo:ale każdy w nastepnym okresie rozliczeniowym może zmienić pakiet, bez żadnych problemów(przedłużania umowy itp). Wybrany konkretny pakiet (inny niż uniwersalny)można aktywować tylko w salonach ery
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-08-30 00:59
    I jeszcze jedno... ważność konta to o ile się ie mylę nic innego jak okres w którym można wykonywać połaczenia - wychodzące i/lub przychodzące. NIGDZIE nie jest napisane (a przynajmniej ja nie zwróciłem uwagi), że po tym okresie karta jest deaktywowana!! Era także nie podaje maksymalnego czasu "nieważności" konta, po którym deaktywuje kartę (w przeciwieństwie do Plusa np. gdzie jest to określone na 365 dni właśnie). O ile pamiętam, zastzregają sobie tylko prawo do deaktywacji karty po upłynięciu daty ważności konta - a to może być i kilka lat ;-))) Jeśli masz inne dane, daj znać - chętnie się zapoznam. Zre3sztą powinieneś mieć to w zasięgu ręki, jako diler Ery...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-08-30 01:01
    Maniaczka - łaska, że mogę zmienić? Nie przeinaczaj proszę - tu chodzi o łamanie zasad określonych w cenniku i w ofercie - mam prawo wybrać jakikolwiek pakiet - np. ten do przyjaciela - nie muszę brać uniwersalnego!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-08-30 01:06
    Maniaczka - jeśli klient chce tylko "taniej w sieci" to ma prawo mieć tylko ten pakiet, a nie brać dwa (w tym uniwersalny) albo zmieniać po miesiącu... Powagi trochę... No i gdzie w cenniku jest napisane, że pojedynczy pakiet inny niż uniwersalny - np. "taniej w sieci" tylko w salonie mogę wziąć?
    0
  • Users Avatars Mini
    Darkman pisze: 2005-08-30 22:01
    wlo - od dawien dawna na kartach zdrapkach, w cennikach, itp. jest napisane/mówione że ważność wynosi tyle i tyle na wychodzące + miesiąc na odbieranie. Przyjęte jest, że po upływie tego dodatkowego miesiąca "tylko na odbieranie" Era może wyłączyć kartę. ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Maniaczka pisze: 2005-08-31 01:05
    *wlo: napisane to moze i jest w papierach dla dilerów ery :) Nie sądzę, że to w porządku, czy zgodne z prawem
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-08-31 01:43
    Darkman - nie jest przyjęte ale nawet w regulaminie jest to jasno napisane... Ale zauważ - MOŻE operator deaktywować!!! Dlatego nie oznacza to, że wyłączają. Plus miał jasno napisane 210 dni a teraz (od dłuższego już czasu) 365 dni, po których definitywnie deaktywuje karte. Era nie ma tego terminu określonego stąd nie gadaj mi, że deaktywuje nieużywane karty tak ochoczo, bo nie uwierzę.
    0
  • Users Avatars Mini
    Darkman pisze: 2005-08-31 03:27
    wlo - wierzyć nie musisz - to Twoje prawo. Oczywiście się zgodzę z Tobą, że Era nie deaktywuje kart, ale... tak jest teraz. Daleko przed pojawieniem się Heyah było troszeczkę inaczej i nie było mowy o leżakowaniu numeru w szufladzie przez rok.
    0
  • Users Avatars Mini
    Fisz pisze: 2007-03-11 19:30
    Wie ktoś ile lat na rynku polskim jest era?
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: