Era promuje MMS-y

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 52

Era wprowadziła dwie promocje usługi MMS:

MMS-owa Majówka w sieci Era

W dniach od 1 do 7 maja 2004 cena jednego MMS-a wysyłanego przez Abonentów sieci Era i Użytkowników Era Tak Tak z telefonu na telefon w sieci Era oraz na e-mail, wynosić będzie tylko 61 groszy (50 groszy netto).

W okresie poprzedzającym promocję i zaraz po promocji, tzn. od 01.04.2004 do 30.06.2004 obowiązuje opłata w wysokości 1,22 zł (1 zł netto) za MMS-y wysyłane zarówno do Klientów sieci Era, jak i innych sieci komórkowych (nie dotyczy kartek MMS, pocztówek MMS i MMS Specjalny). W okresie promocji Majowej cena MMS-a wysyłanego z telefonu na telefon do Użytkowników i Abonentów sieci innych niż Era pobierana będzie opłata w wysokości 1,22 zł netto (1 zł netto).


Powitalna Promocja MMS-ów w sieci Era

Od 1 maja do 30 czerwca nowi klienci sieci Era otrzymają w prezencie 10 MMS-ów, które będą mogli wysłać na e-mail lub do użytkowników sieci Era.

Warunkiem uczestnictwa w promocji jest:

  • wykonanie pierwszego połączenia w dniach 01.05 - 30.06.2004 z karty SIM Era Tak Tak

  • zakup telefonu z funkcją MMS w dniach 01.05 - 30.06.2004 w ramach nowej Umowy dla Abonentów lub zawarcia Aneksu do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych

Z darmowych MMS-ów będzie można skorzystać do dnia 31 lipca 2004. O aktywacji paczki 10 darmowych MMS-ów użytkownik zostanie powiadomiony SMS-em.

Opinie:

Opinie archiwalne (52):

Komentuj

Komentarze / 52

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    CITER pisze: 2004-05-01 19:31
    No no ciekawa cena :)
    0
  • Users Avatars Mini
    abazighal pisze: 2004-05-01 19:53
    moj telefon itak nie obsluguje:(
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2004-05-01 19:53
    ciekawa cena to bedzie wtedy jak sie utrzyma na poziomie 0,50 pln netto, nawet gdyby to miało być tylko w obrebie Ery. Większość moich znajomych to Era i taka promocja wprowadzona na stałe bardzo by mi odpowiadała...Może by tak szanowna firma pomyślała o takich jak ja...Swoja drogą to ciekawe jak oni rozsyłają te smsy z info o takiej promocji, bo na 2 numery, z których wysyłam MMSy nie dostałem takiej informacji, ale na 3 nr, z którego dzwonie za grosza i nic poza tym to mi przysłali cos takiego...Chyba nie ma to sensu...
    0
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2004-05-01 20:17
    No no za 61 gr brutto bym się skusił, lae za moje 1,22zł to czasmi jak mi się nudzi :)
    0
  • Users Avatars Mini
    E pisze: 2004-05-01 20:45
    O Boze - jakeis pierdoły, głopoty- tak sie podneicaja zeby jeden obrazek wysłac.
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-05-01 21:32
    hihi, ja wlasnie wyslalem 50 mmsow w paczce wielkanocnej idei. 10 smsow na email wewnatrz sieci hihi, "majowa" promocja na tydzien hihi... tylko jedna siec naprawde promuje mmsy w tym kraju a to jakies zarty sa
    0
  • Users Avatars Mini
    sokool pisze: 2004-05-01 22:12
    Taka to powinna być normalna cena, a tak poza tym powinni wprowadzić jakieś tanie pakiety MMSów skoro tak promują telefony z mmsami.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-05-01 22:44
    Jezeli MMSy maja kiedys zastapic SMSy to cena obu uslug musi sie wyrownywac, a 1,22 zl to stanowczo za duzo
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2004-05-01 22:52
    wystarczy zeby spadło na 0,50 netto, przeciez sms tez kiedyś tyle kosztował, a ludzie słali, słali, słali, az czasami nie dochodziły....
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-05-01 23:39
    my na kolanach dziekowac powinnismy ze nam tak promuja, przeciez najlepsza siec ma poza promocja cene mmsa najbardziej kosmiczna-4PLN....a tu nagle laskawcy taka promocje wprowadzili....w sumie od chcwili wprowadzenia mmsow, jest caly czas cena promocyjna, najpierw za darmo, pozniej za 0,50 ....0,80....1PLN itd. czy nie lepiej byloby wreszcie w cenniku zmienic cene mmsow???i jakies pakiety wprowadzic???
    0
  • Users Avatars Mini
    neoplus pisze: 2004-05-01 23:59
    Ej no taka cenka mi się podoba:) Pewnie że lepiej by było jakby to było na stałe, ale na tydzień też dobrze! :) Dużo ludzi spróbuje i może się przekona. Ja w każdym razie używam MMsów od czasu do czasu i chętnie skorzystam z niższej cenki:)
    0
  • Users Avatars Mini
    neoplus pisze: 2004-05-02 00:03
    **T-Mobile: spokojnie. wszystko po kolei. Era to nie instytucja charytatywna a porządna sieć telefoniczna. Wszystko przyjdzie w swoim czasie a na pewno prędzej niż myślimy, w końcu już w UE jesteśmy:))) Ja jestem w dobrym humorze, zrobiłem sobie zdjęcie pod flagą Unii na placu Piłsudskiego i teraz sobie mogę MMSika wysłać z fotką za niższą cenę i to się nazywa miły początek majowego weekendu!
    0
  • Users Avatars Mini
    sagem-mobile pisze: 2004-05-02 01:34
    No fajnie ze jest znowu promocja i fajna cena.
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-05-02 02:34
    Jadę do Lublina na imprezkę to wyśle dziewczynie parę fotek na maila ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    karol.b pisze: 2004-05-02 02:43
    ERANET*** ma sens !!! po co wysylac sms'a majacego na celu promowanie MMS'ów (tzn dotyczacego ich promocji) do osoby ktora i tak je wysyła, a skoro to robi to znaczy ze ta usługa jej odpowiada etc !!! lepiej wyslac do osoby która jeszcze tego nie robiła i nie robi by dac jej szanse zapoznania sie z usługą !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    karol.b pisze: 2004-05-02 02:48
    jesli dobrze pamietam to w zeszle wakacje w plusie (plus & sim+ ) MMS'y byly w podobnej cenie i nie przez 7 dni a przez cale wakacje !!! wiec era nic nowego nie tworzy a wrecz przeciwnie !!! w wakacje plus pewnie znowu wprowadzi jakaś promocje na MMS'y Nie jestem pewien ale chyba nawet mozna bylo je wysyłac poza plusa w tej cenie !!! ale jak mowie nie jetem tego pewien bo juz nie pamietam dobrze. Ale cena to bylo wlasnie jakies 60 czy 70 gr tzn cos pomiedzy !!! wiec po roku mogla by era cos wymyslc lepszego !!! Plus to robil juz rok temu i na 60 dni a nie 7 !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Pala pisze: 2004-05-02 02:57
    eranet:"Może by tak szanowna firma pomyślała o takich jak ja"- a co to jest? święty Mikołaj?
    0
  • Users Avatars Mini
    karol.b pisze: 2004-05-02 02:58
    troche mysle błedne jest myslenie ze MMS'y zastapic maja SMS'y bo to sa 2 usługi o innej troche specyfice !!! jak chce powiedziec komus 2 slowa to wysylam sms'a i nie ma sensu dodawac do tego jeszcze jakiegos jpega czy video bo po co !!! no chyba ze zrównaja sie w cenie ale i tak wszystko zalezy od tego co chcemy zrobic !!! to sa 2 rozne usługi. To tak jak kiedys mowiło sie ze telewizja wyprze i zastapi radio !!! albo komputer wyprze ksiażke, sytuacja miedzy sms'ami a mms'ami to czysta analogia. Jak wzrosnie znacznie liczba termianali obsługujacych MMS i spadnie ich cena to przejma czesć "rynku" SMS ale na pewno nie zastapi SMS !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    karol.b pisze: 2004-05-02 03:09
    by spadła cena MMS'a spasc tez powinna cena gprsu !!! MMS waży max 100 kb i kosztuje 1,22 (1pln bez vat) jedna paczka gprs (internet) kosztuje bez vatu 50 gr a przy transmisji otwierane sa ronolegle 2 paczki jedna do downloadu i jedna do uploadu co daje 2 * 100 kilo czyli 2* 50 gr * 1,22= 1,22 pln czyli cena MMS'a Koszt MMS'a to koszt transportu tresci by ceny spadły to musi spaść cena transmisji danych. No chyba że opy wprowadza rózne 2 rownolegle stawki za transmisje danych w zależnosci czy służy do MMS'ów czy tez do czego innego choc roznica od strony technicznej żadna.
    0
  • Users Avatars Mini
    karol.b pisze: 2004-05-02 03:21
    gdyby nie fakt ze wiekszośc prepaidowych terminali to komorkowe sredniowiecze (bez obrazy oczywiscie ;) ) to wprowadzenie tanic MMS'ów bylo by elementem ciekawej odpowiedzi na Heyah :) !!! W końcu ceny usług opartych na transmisji danych stana sie bronia w walce miedzy Opami ale na to trzeba jeszcze chyba poczekac pare lat :( do tego czasu to ceny moga zabic MMS'y tak jak zabiły WAP (miedzyjnymi oczywiscie !!!) hoc przy MMS'ach Opy jakby "starały" sie tego uniknąć ale czym jest 10 000 MMS ów dziennie w takiej sieci jak Era :(
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2004-05-02 11:32
    ***karol b. ja sie dalej upieram, ze nie ma sensu takie działanie skoro słuchawka nie ma aparatu i nie generuje zadnego ruchu oprócz dzwonienia...po drugie jak op. chce zeby Ci co mają telefony z aparatami i nie wysłali zadnego MMS-a wysyłali je to daje np. paczke 5-10 bezpłatnych MMSów do wykorzystania na próbę, a potem zbiera żniwo tego typu promocji. Po trzecie skoro w ramach promocji spada cena o 50% to niby dlaczego użytkownik, który z tego korzysta ma o tym ne wiedziec? Dzieki temu może wysłać 2 razy tyle tych MMSów, a jak się rozpedzi to zapewne więcej skoro jest okazja, by zrobić to taniej...Na wakacjach w ubiegłym roku Era dawała do nowej aktywacji i T-T po 100 darmowych MMSów do każdej sieci, a wtedy w promocji były sprzedawane N7650 oraz S55 więc ludziska też mogli poszaleć i to bezpłatnie...
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-05-02 11:35
    ***karol.b-dokładnie! Masz całkowitą rację, że smsy i mmsy to dwie inne usugi i raczej mmsy nie wyprą smsów. Przecież jak mam powiadomiś kogoś, że się spóźnie to nie muszę np. wysyłać swojego zjęcia i dzwięku...pozatym, co szybciej wyślę? Smsa czy mmsa z zdjęciem, plikiem dzwiękowym ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2004-05-02 11:37
    ***pala. Nie chce by firma była św.Mikołajem, nie oczekuje tego by dawała mi coś za darmo. Podsuwam tylko pomysł, by taką ofertę wprowadzić na stałe, tzn. by MMSy do sieci Era lub e-mail były w takiej cenie jaka jest oferowana w promocji majowej czyli 0,50 pln netto. Juz napisałem, moi znajomi maja w większości Erę, więc wszystkich taka promocja bardzo by zadowoliła i zamiast kilku miesiecznie wysyłalibyśmy ich kilkanaście co operatorowi pewnie wyszłoby na korzyśc...
    0
  • Users Avatars Mini
    karol.b pisze: 2004-05-02 12:37
    eranet***wlasnie dala pakiet 5czy 10 MMS'ów ta promocja ma 2 czesci :). Każda promocja (z definicji ) ma na celu promowanie rzeczy !!! i zwiekszanie swiadomosci społecznej marki etc skad era ma wiedziec ze fon z którego tylko dzwonisz nie ma aparatu ??? to nie jasnowidze, no chyba ze sa w sanie pobrac jakis identyfikator telefonu czy cos takiego. Oosba która i tak wysyła dowie sie o promocji i bedzie miło zaskoczona :). im nie chodzi o zwiekszenie liczby wysyłanych MMS'ów prez tych co to robia w przeliczeniu na osobe a zwiekszenie liczby osób co je wysyłaja !!! to sa 2 rózne cele !!! ale przyznam ze dziwi mnie fakt ze na pozostale fony nie dostałes info !!!!!! koszt takiej reklamy dla ery jest żaden, prawdopodobnie jeszcze może dostaniesz, a jesli nie to wytłumaczniem jest inny target tej promocji
    0
  • Users Avatars Mini
    karol.b pisze: 2004-05-02 12:40
    problem z mms'ami nie jest taki ze malo mms'ów ludzie wysyłaja ale ze mało ludzi to robi (z róznych przyczyn: technicznych, niewiedzy, czy wlasnego nastawinia do usługi etc) jak zwieksza popularnosc usługi to wzrosnie też i ruch
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2004-05-02 13:05
    ***karol, tak dała, ale nowym, a ja mam nr, z którego nie mmsuje, wiec o takim pakiecie myślałem( i nie chodzi tutaj o mnie, tylko o innych). jest coś takiego jak imei aparatu, wiec firma jest w stanie określić jaka karta i z jakim aparatem działa, to nic trudnego. po trzecie skąd osoba, ktora nie dostala smsa ma wiedziec, ze akurat Era zrobila promocje na weekend majowy i jest taniej jesli nie siedzi przed kompem jak my? nikt nie jest jasnowidzem jak napisales...i jeszcze jedno. dlaczego uwazasz ze firmie nie zalezy na tym by Ci co już wysyłają MMSy nie wysyłali ich więcej? To jakieś inne pieniadze? To jest wg mnie koło zębate. Wyślę więcej, jest szansa że trafi do kogoś, kto nie miał z tym styczności, "nowy" zapewne się zainteresuje, dowie się więcej i też zacznie korzystac, i wyśle do swoich znajomych, wśród, których też będą Ci, którzy się zainteresują usługą...Działanie firmy powinny byc dwutorowe...Wiekszy ruch, większa kasa, lepsze statystyki i wszystko co z tym zwiazane...
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2004-05-02 13:10
    reklama zamiast mowic o 10 tys. mówi o 100 tys, jaki odbiór? Era to nowoczesna firma, daje tyle fajnych bajerów, nowi się złapią, reszta co nie korzystała zainteresuje, a 5 gr w tą czy w tą na minucie rozmowy nie ma wtedy znaczenia, bo liczy sie wizerunek firmy...A ten jest pozytywny bo to taka nowoczesna firma, europejska od dawna, choc my dopiero 2 dzień....:)
    0
  • Users Avatars Mini
    pezet pisze: 2004-05-02 14:03
    Brawo Era a teraz z inne beczki:) Czy podwyzszyla wam transfer TPSA w Neostradzie bo mialo byc wiecej od 1 maja,a u mnie tak samo jak bylo:(((
    0
  • Users Avatars Mini
    karol.b pisze: 2004-05-02 14:19
    ERANET *** nie jest moim celem polemizować z Tobą a jedynie znaleść wytłumaczenie takiego a nie innego postepowania ery (ja jestem w plusie :) ) w tym co mowisz jest sporo prawdy. Mnie tez to dziwi ale jak pisałem mysle ze dostaniesz jeszcze info na kom :) ale by nie po 7 maja :) plus zawsze ze sporym wyprzedzeniem rozsyłał wiadomosci o promocjach (o ile to robił :) ) Ja znikam bo sie pisałem teraz jak nigdy na golu :) czas na majówke nad wodą :) POZDRAWIAM wszystkich :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2004-05-02 14:33
    pezet: "Dotychczasowi Klienci usługi Neostrada TP, uzyskają przedstawione w Cenniku wartości prędkości przesyłu danych określone w poz. 1., 2., 3., 4. do dnia 31 lipca 2004 r." To TPSA, oni poza cenami nie podwyzszaja niczego z dnia na dzien ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    pezet pisze: 2004-05-02 14:55
    tak czytalem na neostrada.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    pezet pisze: 2004-05-02 14:55
    Zwiększenie prędkości transferu dotyczy zarówno nowych, jak i dotychczasowych Klientów usługi. tak tam pisze:)
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-05-02 15:27
    Fajna promocja, to tak jak by znowu, zaczeła się kampania MMSowa, tak jak przed rokiem. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    bleee pisze: 2004-05-02 15:33
    61 grosz? niech sobie wsadza. ciekawe czy doczekam, kiedy naprawde beda normalne ceny w tym kraju.
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2004-05-02 16:15
    pezet: tak, ale dotychczasowi na zmiane musza troche poczekac
    0
  • Users Avatars Mini
    nick pisze: 2004-05-02 17:51
    Zarządzający Systemem Web zatrudni osoby w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu do pracy w domu (komputerowy marketing Internetowy). Jeśli posiadasz komputer i doświadczenie w środowisku Internetowym, pomożemy Tobie zarobić. W celu uzyskania pełnych szczegółów skontaktuj się z darekpraca1@wp.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-05-02 18:02
    No promocja fajna i ciekawa, ale jak zwykle za krotka, bo siedem dni to zadna rewelacja. Niech sie juz wkoncu pojawi czwarty operator, bo te ceny nigdy nie znormalnieja. Aparaty poszly w gore, ale jakos nie widac obiecywanego ruchu cen w dol... Promocja.... Co mi po promocji, kiedy wolabym miec stala, w miare tania taryfe i przestac sie ogladac na godziny w ktoryc dzownie, dni w ktorych wyslam mmsy, zastanawiac sie czy to ktos na liscie z tanszym naliczaniem czy nie, czy to moja strefa itp. itd. To wszystko przycznia sie do relatywnego zmniejszenia kosztow polaczen, ale wciaz za aktywache tego trzeba zaplacic, cos aktywowac, oplacac abonament za znizki i to juz powoli przestaje sie kalkulowac. To troche jak wybranymi numerami TPSA... To Ci zwracaja zalewdie o kilka, kilkanascie groszy przekrasza koszt abonamentu tej uslugi... Wiec niby taniej, a jednak nie i podobnie jest w sieciach komorkowych.
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-05-02 21:40
    Witam majowo. Sobie właśnie gościnnie na neciku siedzę:) Mi się ta promocja podoba,. takie na zachętę bardzo przyjemne. A że krótko: w idei był pakiet i trzeba było 10 złotych wybulić i też w kilka dni zużyć. Tu nic nie z góry, tylko przez te kilka dni wysyła sie promocyjnie. era mi smsa o tym przysłała, więc już z majówki do znajomych moją uśmiechniętą mordę słałem przy kiełbasie, bo tylko fotka z komórry i się śle!:) A jak ktoś nie ma jak MMSa odebrać, tpo na maila i też dobrze.
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-05-02 21:41
    A i jeszcze jedno: zgadzam się z tymi, którzy mówią , że MMSy i SMSy to zupełnie co innego. Ja też tak uważam, są to dwie różne usługi i każda ma swoje zastosowanie. A ja także z utęsknieniem czekam na tańszy GPRSik:))) Aleśmy już w Unii, więc mam nadzieję że czekają nas zmiany na lepsze w telefonii. Ja tylko mojej ulubionej siecie mogę powiedzieć: ERO trzymaj się, dbaj o abonentów i nie siadaj na laurach!:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Radix pisze: 2004-05-02 22:17
    Promocja promocją ale mogli by tak bardziej się postarać. 2 MMSy wysłąne wczoraj jeden na emaila drugi na telefon ery. Na mejla śmignął odrazu na telefon wewnątrz sieci do tej pory ani widu ani słychu a pieniążki skasowane. Ero mogłabyś nieco się poprawić choć przyznać musze że promocja całkiem całkiem.
    0
  • Users Avatars Mini
    tomziu pisze: 2004-05-03 13:03
    A mi sie dzisiaj snilo ze era zapowiedziala nowe taryfy, w tym jedna chyba "Era MV" czy cos takiego z 500 minutami. cenników nie zdazylem przejrzec bo sie obudzilem
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-05-03 14:19
    Dobra i promocja , wątpię by wprowadzili na stałe , bo wtedy logicznie rzecz biorąc nalezałoby opuścić cenę sms-ów jako usługi przestarzałej.. a tego operatorzy się obawiają , bo mają z nich niezły utarg przy obecnych cenach.
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-05-03 16:36
    za taką cene to w idei w pakiecie cały czas są MMS`y - a nawet wychodzi taniej bo pakiet 25 mms kosztuje 12 brutto
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-05-03 16:37
    a tak w ogóle to wszyscy sie wylegują a ja siedze w pracy... - a dziś taki majówkowy dzień :(((
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-05-03 17:20
    tydzień - mało. cena - fajnie gdyby na stałe....ale dobre i to, czekam na wakacyjne promocje MMS-ów
    0
  • Users Avatars Mini
    Celeronik pisze: 2004-05-03 20:40
    zeby jeszcze one dochodziły :( bo jak na razie wysłałem 2 i zaden nie doszedł ...
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2004-05-04 02:12
    ja jak wysylalem to nie mialem zadnych problemow !!
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-05-04 12:52
    Wysłałem 2 na maila i dotarły bez problemu . Fajna promocja i szkoda ze to tylko promocja ...
    0
  • Users Avatars Mini
    kaczor pisze: 2004-05-04 13:07
    Ja bedac w Toruniu wyslalem ich ponad 10
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-05-04 17:20
    ***Celeronik: pewnie osoba do której je wysłałeś nie ma włączonej usługi odbirania MMS albo skonfirgurowanego telefonu. W takim wypadku spróbuj na miala: działa neizaowdnie i za każdym razem na każdego maila:)
    0
  • Users Avatars Mini
    ideal.boss pisze: 2004-05-05 01:02
    ***DeeM nie mam pojęcia jak Ty liczysz? W idei pakiet 25 mms kosztuje 10 zł netto, więc jak by nie liczyć, to wychodzi 0,25 netto za mms... chyba, że coś kręcę.
    0
  • Users Avatars Mini
    ideal.boss pisze: 2004-05-05 01:04
    Nie wiem czym ci ludzie się podniecają. MMS za 0,50 netto TYLKO do ery... i tylko przez tydzień. Do d..y ta promocja.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: