Pierwsze informacje z konferencji prasowej Polskiej Telefonii Cyfrowej dotyczącej rebrandingu sieci Era.
Polska Telefonia Cyfrowa poinformowała o wprowadzeniu nowej marki T-Mobile oraz oferty. Nowa marka zostanie wprowadzona 5 czerwca br. Marka będzie wspierana sloganem "Chwile, które łączą.".
Od 5 czerwca br. w ogólnopolskiej sieci sprzedaży dostępna będzie również nowa oferta T-Mobile. Oferta obejmuje nowe propozycje dla wszystkich klientów: korzystających z telefonów na kartę, abonamentowych klientów indywidualnych, użytkowników ofert mix, a także klientów biznesowych. Nowa oferta T-Mobile w Polsce to przede wszystkim:
połączenia w roamingu w ramach UE w cenie połączeń krajowych,
tania transmisja danych w roamingu,
nielimitowane połączenia wewnątrz sieci T-Mobile w Polsce i na całym świecie. Oferta będzie dostępna dla nowych i obecnych klientów abonamentowych i mix.
Marka Tak Tak zostanie zachowana. W ofercie prepaid pojawi się nowa taryfa "zawsze blisko".
Marka Heyah pozostaje bez zmian.
Pierwsze trzysta salonów (własne Ery i franczyzowe) mają przejść rebranding w ciągu najbliższych 2 tygodni. Reszta salonów zostanie zmieniona w czasie "do sześciu miesięcy".
Rebranding będzie uważany za sukces po osiągnięciu takiej samej znajomości marki, jaką obecnie ma Era (około 28% Top of Mind Awareness (TOMA) według informacji PTC).