Ericsson prezentuje rynek multimediów

Newsy
Żródło: Ericsson
Opinie: 1

Lars Tofft, szef działu sprzedaży i marketingu rozwiązań multimedialnych w firmie Ericsson zaprezentował strategię rozwoju rynku multimediów. Konferencja prasowa "Świat Multimediów" odbyła się 8 czerwca 2006 roku w siedzibie Ericsson sp. z o.o.

Dynamicznie zmianiają się trendy i przyzwyczajenia użytkowników usług multimedialnych. Według badań firmy Ericsson już dziś 85% ludzi w wieku 15-24 lata nie opuszcza domu bez telefonu komórkowego. Rośnie także odsetek użytkowników aplikacji multimedialnych.

Multimedia wzbogacają komunikację i stanowią jeden ze strategicznych kierunków rozwoju usług firmy Ericsson. Nowe rozwiązania charakteryzować będzie dostępność przez dowolne urządzenie bez względu na miejsce i czas.

Aż 33% młodzieży i dorosłych jest zainteresowanych nowymi usługami. Ponad to akceptują oni związane z tym wydatki. Mieszkańcy rozwiniętych rynków są gotowi płacić 5-15 Euro miesięcznie za usługi muzyczne i telewizyjne na komórkę.

Nowe trendy stanowią wyzwanie, ale także i szansę dla operatorów. Lars Tofft podkreślił znaczenie usługi Fast Service Launch firmy Ericsson. Ma ona na celu jak najszybszą identyfikację nowych trendów i wprowadzenie adekwatnych aplikacji u operatora. Wsparciem jest tu rozwiązanie IMS (IP Multimedis Subsystem) firmy Ericsson, które wdraża nowe usługi poprzez protokół IP.

Nowe usługi multimedialne stanowią dla operatorów źródło zmaksymalizowania przychodów i zdobycia nowych przyczółków na rynku. Takie usługi jak Muzyka i TV przez telefon komórkowy stanowią naturalny kierunek rozwoju rynku. Potwierdza to coraz większa popularność usług multimedialnych wśród użytkowników.

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    gujemo pisze: 2006-06-09 18:14
    Firma Ericsson ma rację , ja miałem dziś rajd i musiałem wziąść telefon komórkowy jakbym się zgubił
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: